MENEDŻER DS. KSIĘGI GŁÓWNEJ Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: MENEDŻER DS. KSIĘGI GŁÓWNEJ
Wynagrodzenie: od 18 300 PLN
Zakres obowiązków: - działania zamykające miesięczne, kwartalne i roczne księgi US GAAP, włączając w to przygotowywanie kalendarzy zamykających, koordynowanie działań zamykających z innymi jednostkami firmy i oddziałami przypisanymi klientom; - przed kierownikiem za dostarczenie odpowiedniego projektu oraz wykonanie zdefiniowanych kluczowych mechanizmów kontrolnych w obrębie obsługiwanych procesów: obu powiązanych z raportowaniem finansowym - operacyjnych i związanych z kontrola jakości; - zapewnienie odpowiedniego projektu dostaw w zakresie usług budżetowych, kontroli i spokrewnionych z raportowaniem dla innych filii, zgodnie z wymogami firmy ; - dostosowanie procesu rekrutacji z przypisanym stanem osobowym oraz delegowanego budżetu płacowego; - poprawę procesowania - wykorzystanie własnych ekspertyz, procesów analizy porównawczej oraz bieżące monitorowanie procesu w celu identyfikacji możliwości poprawy procesu i promowanie potrzeb ciągłej poprawy własnego działu
Data publikacji: 2017-02-17
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- działania zamykające miesięczne, kwartalne i roczne księgi US GAAP, włączając w to przygotowywanie kalendarzy zamykających, koordynowanie działań zamykających z innymi jednostkami firmy i oddziałami przypisanymi klientom; - przed kierownikiem za dostarczenie odpowiedniego projektu oraz wykonanie zdefiniowanych kluczowych mechanizmów kontrolnych w obrębie obsługiwanych procesów: obu powiązanych z raportowaniem finansowym - operacyjnych i związanych z kontrola jakości; - zapewnienie odpowiedniego projektu dostaw w zakresie usług budżetowych, kontroli i spokrewnionych z raportowaniem dla innych filii, zgodnie z wymogami firmy ; - dostosowanie procesu rekrutacji z przypisanym stanem osobowym oraz delegowanego budżetu płacowego; - poprawę procesowania - wykorzystanie własnych ekspertyz, procesów analizy porównawczej oraz bieżące monitorowanie procesu w celu identyfikacji możliwości poprawy procesu i promowanie potrzeb ciągłej poprawy własnego działu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 18 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie nie mniej niż 18 300 pln brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MENEDŻER DS. KSIĘGI GŁÓWNEJ
Data rozpoczęcia pracy: 07.03.2017
Data zakończenia pracy: 06.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
9wykształcenie wyższe, kierunek Księgowość, Rachunkowość, Ekonomia, Finanse, Zarządzanie Finansami, co najmniej 9-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku w zakresie księgowości, projektowania finansowego, audytu, doświadczenie w pracy z międzynarodowym zespołem w ramach dużej korporacji jest warunkiem koniecznym, posiadanie jednego z ogólnodostępnych certyfikatów dla księgowych: ACCA, CPA, CIMA, CIA jest bardzo dużym atutem, wiedza z zakresu księgowości, znajomość programów Ms Office, bardzo wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, zarządzanie czasem i ludźmi, umiejętności prezentowania informacji, zorientowanie na działanie, rozwiązywanie problemów, biegła znajomość języka angielskiego min. Poziom C1 (zarówno w mowie jak i w piśmie), w szczególności w odniesieniu do terminologii związanej z pracą wykonywaną na tym stanowisku; główny język komunikacji w firmie, biegła znajomość języka ukraińskiego/rosyjskiego min. Poziom C1 (zarówno w mowie jak i w piśmie), w szczególności w odniesieniu do terminologii związanej z wykonywaniem tego stanowiska będzie dodatkowym atutem współpraca z rynkiem rosyjskim/ukraińskim;
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.02.2017
Data dodania oferty pracy: 16.02.2017
Oferta pracy ważna do: 27.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.02.2017
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa gości hotelowych, Obsługa telefoniczna i rezerwacje, Prezentowanie oferty hotelu, Rozliczanie pobytu, Prace administracyjno-biurowe, Zarządzanie korespondencją.
S.C. VIDI Dorota Stadnicka, Piotr Stadnicki - 2016-02-11 - Iława (warmińsko-mazurskie)
prace rozbiórkowe
Zakład Ogólnlobudowlany Zdzisław Zawistowski - 2016-08-18 - Suwałki (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie wywiadów osobistych w terenie w oparciu o ankietę drukowaną (PAPI);- prowadzenie wywiadów osobistych w ze wspomaganiem komputerowym (CAPI);- prowadzenie wywiadów telefonicznych ze wspomaganiem komputerowym (CATI);- opracowywanie zebranych danych;- rejestracja zebranych danych na komputerze. miejsce pracy: Opole i okolice, zadaniowy system czasu pracy. Dodatkowo do wynagrodzenia premia +dodatki za wysługę latMożliwość kierowania osób z orzeczeniem o niepełnosprawności z brakiem przeciwskazań do pracy w terenie
Urząd Statystyczny - 2018-05-18 - Opole (opolskie)
Pełna koordynacja przejęcia procesów księgowych od klienta zagranicznego.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Kraków (małopolskie)
prace pomocnicze na budowie
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Lipie (łódzkie)
wykładanie towaru, prace porządkowe, rozładunek dostaw, uzupełnianie towaru na półkach
kontakt przez OHP - 2018-04-18 - Sieradz (łódzkie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Puławy (lubelskie)
Rozwożenie piwa do klientów na terenie Płocka i okolic. Praca w godz. 7-15.
Hurtownia Piwa KASZTELAN Janusz Żółtowski - 2018-03-26 - Płock (mazowieckie)
Manicure, pedicure, paznokcie żelowe, hybrydy, henna, rzęsy objętościowe, zabiegi na twarz itp.
GALERIA URODY "OLEŃKA" ROGIEWICZ ALEKSANDRA - 2018-08-27 - Otwock (mazowieckie)
Wydawanie leków i środków medycznych, realizacja recept.
SP ZOZ UZDROWISKO SOPOT - 2016-09-28 - Sopot (pomorskie)
obsługa kotłowni
Ludwik Styl Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-05-15 - Rogoźno (wielkopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń uczelni w czasie zjazdów studentów. Zjazdy odbywają się od piatku do niedzieli, najczęściej co dwa tygodznie, czasami co tydzień. Proponowana stawka godzinowa 13 zł/godz. brutto.
WYŻSZA SZKOŁA EKONOMICZNO-HUMANISTYCZNA - 2017-01-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wykonywanie zabiegów kosmetycznych
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Żary (lubuskie)
- Śledzenie rynku pod kątem wprowadzanych produktów i działań konkurencji,- Administrowanie i obsługa systemów informatycznych firmy - Konfiguracja i obsługa urządzeń IT oraz współpraca z firmami zewnętrznymi i wewnętrznymi, - Udział we wprowadzaniu nowych produktów do oferty,- Tworzenie ofert (również w języku rosyjskim i angielskim), - Monitorowanie rynku, - Realizacja polityki handlowej firmy, - Kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kraków (małopolskie)
przedstawiciel mobilny, sprzedaż ciągników i maszyn rolniczych
ROL-MECH GRAŻYNA I JAN GRZEŚKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Sortowanie plastikowych detali wypadających z maszyny. Ogólna wizualna kontrola jakościI zmiana 7-15II zmiana 15-23III zmiana 23-7Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Mielec (podkarpackie)
....
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Koło (wielkopolskie)
Praca w kontaktcie z azbestem, praca na wysokości, prace ogólnobudowlane. Praca w wymiarze 1/2 etatu od pn do pt w godz. 7.00-11.00, 11.00-15.00 i 15.00-19.00. praca na terenie całej Polski.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Bielsko-Biała (śląskie)
Naprawy elektryczne maszyn produkcyjnych,Generalne remonty elektryczne maszyn używanych,Kontrola wzrokowa,Pomiary i kontrola działania urządzeń produkcyjnych.
acrobat GmbH Personaldienstleistungen - 2015-09-30 - Niemcy (Niemcy)
Prace administracyjno-biurowe, wsparcie działu jakości w sporządzaniu dokumentacji( kontrole spawania, malowania, dok.Jakościowa prowadzonych prac), nadzór i tworzenie dok. ISO 9001 (m.in. Audity wewnętrzne, protokół z przeglądu zarządzania, kart procesu, księga jakości), tłumaczenie kontraktów-dokumentacja techniczna i komercyjna, tłumaczenie korespondencji od klienta, podwykonawców i dostawców.
INTOP Sp.zo.o. - 2018-03-01 - Rychtal (wielkopolskie)
POMOC KUCHENNA
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
obsługa maszyn i montaż akcesoriów
kontakt przez OHP - 2017-07-27 - Legnica (dolnośląskie)
Pomoc w prowadzeniu dokumentacji księgowej i kadrowo-płacowej oraz obsługi klienta.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Przemyśl (podkarpackie)
spotkania z klientami pochodzenia wietnamskiego lub chińskiego, przedstawianie ofert handlowych, organizowanie bazy handlowej na rynku azjatyckim, pozyskiwanie nowych klientów, kontrola rynku
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zasady i praktyki: opracowywanie i aktualizowanie zasad i praktyk dotyczących międzynarodowych oddelegowań pracowników w celu zapewnienia efektywności i konkurencyjności warunków, które wspierają mobilność pracowników; -kluczowe wskaźniki efektywności: określanie, wdrażanie, zapewnianie głównych wskaźników efektywności międzynarodowych oddelegowań przeprowadzając testy porównawcze w celu utrzymania globalnej konkurencyjności oraz operacyjnej efektywności programów międzynarodowych oddelegowań, które to wspierają wprowadzanie planu biznesowego firmy; -zarządzanie dostawcami: zapewnianie partnerstwa ze strategicznymi dostawcami w celu zabezpieczenia dostępności informacji w odpowiednim terminie wspierając efektywność międzynarodowych oddelegowań. Dostarczanie specjalistycznej wiedzy dotyczącej globalnych i/lub regionalnych kierunków międzynarodowych oddelegowań oraz praktyk w celu zapewnienia konkurencyjności, trafności i elastyczności międzynarodowych oddelegowań w firmie prowadząc czasowe włączenia najlepszych praktyk dotyczących strategii i programów międzynarodowych oddelegowań w firmie; -zarządzanie wyjątkami: służenie fachową wiedzą i radą oraz prowadzenie szkoleń w globalnej grupie zajmującej się międzynarodowymi oddelegowaniami w celu zapewnienia spójnego jak i elastycznego podejścia do zarządzania wyjątkami, które to wspiera różnorodność pracowników oraz mobilność i realizacje biznes planu firmy. Kontrolowanie zalecanego podejścia wzrostu i podejmowanie decyzji dotyczących wytycznych, interpretacji oraz wyjątków w ramach wstępnie określonych parametrów i odnoszenie się do indywidulanych sytuacji spełniającej zasady międzynarodowych oddelegowań; -komunikacja i szkolenia: zapewnianie rozwoju i wdrażanie platform komunikacyjnych oraz materiałów w celu zapewnienia świadomości, jasności oraz spójności firmowych programów międzynarodowych oddelegowań, poprzez menedżerów i centrów usług wspólnych HR; -zgodność: upewnianie się, że firmowe programy międzynarodowych oddelegowań rozwijają się oraz są aktualne zgodnie z odpowiednimi ustawami (np. podatkami, imigracjami) w celu osiągnięcia jasności oraz spójności dla zainteresowanych podmiotów i nie narażenia firmy.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Kraków (małopolskie)
nadzór i przygotowanie sprawozdań finansowych wg US GAAP oraz formułowanie celów budżetowych na rzecz grupy podmiotów prawnych, w celu ułatwienia osiągnięcia celów finans. i biznesowych obsługiwanych rynków; nadzór ciągłości procesu dot poprawności dokumentacji finans. i klasyfikacji transakcji zgodnie z US GAAP i PUZ (standardami rachunkowości); kontrola procesu zamknięcia okresu (oznaczanie rozliczeń, analiza trendów); utrzymanie skutecznych ram komunikacji z rynkami w regionie UE i innymi w celu zapewnienia odbicia dział. Gosp. w księgach rachunkowych, jakości raportowania, dokładnego prognozowania i skutecznej kontroli budżetowej; regularne zbieranie informacji zwrotnych oraz wdrażenie działań naprawczych; rozwijanie i motywowanie pracowników oraz optymalizacja zdolności operacyjnej działu; wsparcie zespołu w celu zapewnienia terminowości i dokładnej analizy wyników biznesowych zgodnie z wymaganiami sprawozdawczymi firmy; zapewnienie optymalnego rozłożenia zadań w zespole; aktualizacja programu szkoleniowego dla członków zespołu i monitorowanie postępów; propagowanie wymiany wiedzy między zespołami;
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Kraków (małopolskie)
kompletowanie towaru oraz przygotowanie wysyłek, przyjęcie, wydawanie dostaw, rozmieszczanie towaru w magazynie, prace magazynowo-porządkowe
Metal Constructions Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Chorzów (śląskie)
dostawy towarów do klienta, przyjmowanie dostaw, rozładunek towarów
AMBIT Jan Zielonkowski i wspólnicy spółka jawna - 2017-04-21 - Starogard Gdański (pomorskie)
- Praca w kwiaciarni tj. układanie wiązanek, sprzedaż kwiatów i artykułów przemysłowych,-Praca w wymiarze od 1/2 etatu do pełnego etatu,-Kontakt: telefon 509-218-044; e-mail: biuro (at) kwiatytczewa.pl
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA ELMIKRO STREHLAU MIROSŁAW - 2017-11-03 - Tczew (pomorskie)