SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - KONSTRUKCJI STALOWYCH Jedlicze oferta pracy ZPRE "Jedlicze" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - KONSTRUKCJI STALOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - pozyskiwanie zleceń na rynku krajowym i zagranicznym;- analizowanie SIWZ oraz umów handlowych;- sporządzanie ofert handlowych;- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami Firmy;- rozszerzanie aktualnej bazy Klientów;- negocjowanie warunków współpracy;- skuteczna i systematyczna realizacja celów sprzedażowych i działań marketingowych;
Data publikacji: 2016-10-17
Lokalizacja: Jedlicze (podkarpackie)
Pracodawca: ZPRE "Jedlicze" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kurkowskiego 86, 38-460 Jedlicze, powiat: krośnieński, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- pozyskiwanie zleceń na rynku krajowym i zagranicznym;- analizowanie SIWZ oraz umów handlowych;- sporządzanie ofert handlowych;- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami Firmy;- rozszerzanie aktualnej bazy Klientów;- negocjowanie warunków współpracy;- skuteczna i systematyczna realizacja celów sprzedażowych i działań marketingowych;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - KONSTRUKCJI STALOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jedlicze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jedlicze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Data zakończenia pracy: 02.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Ogólna znajomość zagadnień ekonomicznych.Znajomość zagadnień z zakresu reklamy i promocji.Rozwinięte zdolności interpersonalne.Preferowane doświadczenie w relacjach B2B.Umiejętność samodzielnego i efektywnego organizowania czasu pracy.Umiejętność analizy umów handlowych.Umiejętność obsługi komputera i dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point).Prawo jazdy kat. B.Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.Dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych.
Nazwa pracodawcy: ZPRE "Jedlicze" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Adres pracodawcy:
Kurkowskiego 86, 38-460 Jedlicze, powiat: krośnieński, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Jedlicze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jedlicze
Ulica pracodawcy: Kurkowskiego
Numer budynku pracodawcy: 86
Profil działalności pracodawcy: Branża elektryczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 17.10.2016
Oferta pracy ważna do: 17.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta w dziale sprzedaży (branża artykułów budowlanych), wystawianie faktur, obsługa komputera
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PANJUST" - 2018-04-05 - Lubin (dolnośląskie)
Przestrzeganie jakości wyrobów, nadzór nad podległymi pracownikami.
Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o - 2017-12-14 - Bieruń (śląskie)
obsługa klientów na sali restauracyjnej; serwowanie dań i napoi ciepłych i zimnych; utrzymanie w należytej czystości części restauracyjnej obiektu; rozliczanie gości za zamówione towary i usługi.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Świeradów-Zdrój (dolnośląskie)
Zarządzanie inwestycjami technicznymi zakładu,sporządzanie raportów,negocjowanie kontraktów związanych z inwestycjami,udział w audytach,koordynowanie pracy między działami związanymi z realizacją inwestycji technicznych, prowadzenie dokumentacji technicznej
Nestle Polska S.A. - 2016-02-09 - Namysłów (opolskie)
Brak danych
TRANS EXPERT s.c. - 2016-03-17 - Łochowo (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad jakością produkowanych produktów, praca w laboratorium. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przetwórstwo Artykułów Spożywczych ALTA- Paweł Żak - 2017-09-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-05 - Gdańsk (pomorskie)
Profesjonalna obsługa klienta podczas wideorozmowy, wsparcie klienta międzynarodowego, weryfikacja tożsamości.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
Opieka i sprzedaż w sklepie internetowym
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Sandomierz (świętokrzyskie)
- pozyskiwanie nowych klientów,- prowadzenie bazy klientów,- sporządzanie ofert handlowych,- sporządzanie dokumentacji spedycyjnej i transportowej,- współpraca z Dyrektorem,
Noris Chłodnia w Jastrowiu - 2016-11-22 - Jastrowie (wielkopolskie)
-obsluga wewnętrznego klienta anglojęzycznego (telefonicznie, mailowo), doradzanie klientowi wsprawach związanych z procesami zakupowymi w firmie oraz nawigacji po systemie, rozwiązywanie zapytań od klienta dotyczących kwestii nawigacji po systemie. Weryfikacja poprawności danych do płatności za zamówienia. Sporządzanie raportów, zestawień.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)
Do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Nowa Wieś (podkarpackie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Do zadań osoby zatrudnionej będzie należało pozyskiwanie nowych klientów oferowanych usług. Praca samodzielna, wymaga zaangażowania. Miejscem pracy będzie biuro oraz praca w terenie - spotkania z kontrahentami (woj. dolnośląskie, opolskie, wielkopolskie). Firma oferuje zatrudnienie na umowę o pracę, służbowy samochód i telefon. Wynagrodzenie: od 1850 zł - w okresie próbnym, później podstawa + premia od pozyskanych obiektów. Praca skierowana wyłącznie dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Oferta dostępna w sali A. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 352 78 13.
STEN Stanisław Jaroszuk - 2016-02-05 - Wrocław (dolnośląskie)
zbieranie zamówień, promowanie towarów , pozyskiwanie nowych sklepów. miejsce pracy: woj. śląskie
Centrum Dystrybucji Wędlin Kasan, Zbigniew Andrzejewski - 2017-03-29 - Tychy (śląskie)
Wykonywanie prac związanych z produkcją oraz zachowywanie się zgodnie z przepisami BHP, wykonywanie poleceń przełożonych
ZAKAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-04-06 - Radzymin (mazowieckie)
Telefoniczna i bezpośrednią obsługą Klienta,• Aktywna sprzedaż produktów szkoły,• Promocja i marketing szkoły nakierowane na rekrutację nowych Słuchaczy,• Pozyskiwanie potencjalnych kontaktów podczas prelekcji i spotkań z potencjalnymi Słuchaczami,• Dystrybucja materiałów reklamowych (plakatowanie, ulotkowanie).
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" w Białymstoku - 2017-09-21 - Białystok (podlaskie)
Reprezentowanie firmy w kontaktach z pracodawcami, pozyskiwanie nowych zleceń, umieszczanie ofert na portalach branżowych, budżetowanie akcji marketingowych zgodnie z wytycznymi, współpraca z grafikami, prowadzenie sprzedaży i rozliczanie działań na programie WF-MAG.
Paweł Śledź Design Consulting - 2016-07-15 - Siedlce (mazowieckie)
Brak danych
TRANS EXPERT spółka cywilna - 2015-12-10 - Łochowo (kujawsko-pomorskie)
Organizacja szkoleń oraz przygotowywanie ofert przetargowych
Centrum Tłumaczeń, Doradztwa i Edukacji ,,Pragmatic sp zo.o. - 2016-02-01 - Kielce (świętokrzyskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie pracy działu sprzedaży, tworzenie raportów i analiz sprzedaży
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-05-05 - Mława (mazowieckie)
prowadzenie rejestrów i ewidencji zgodnie z przepisami wewnętrznymi, opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego, a w tym udzielanie informacji co do trybu postępowań,przyjmowanie wniosków, weryfikacja i opiniowanie dokumentów, wybór trybuoraz przedkładanie wniosku władzom Uczelni, przygotowywanie i prowadzeniepostępowań o udzielenie planowanie zamówień publicznych w Uczelni i analizyw zakresie merytorycznym stanowiska, a w tym sporządzanie planu zamówieńpublicznych i planu postępowań, przygotowanie i przekazanie informacji zprowadzonych postępowań niezbędnych do sporządzenia sprawozdań z zakresuzamówień publicznych, współudział w przygotowaniu projektów aktów prawawewnętrznego, których przedmiotem jest udzielanie zamówień publicznych, praca w godz. 7-15
Politechnika Opolska - 2017-10-20 - Opole (opolskie)
Wykonywanie analizy rynku branżowego na terenie Ukrainy, Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z podmiotami mającymi siedzibę w Rosji i na Ukrainie, budowanie korzystnego wizerunku firmy. Praca na terenie RP oraz delegacje - Ukraina.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Jarosław (podkarpackie)
Obsługa maszyn introligatorskich. Praca na dwie zmiany, w godz. 6-14 oraz 13-21. Umowa zlecenie przez pierwsze 2 tyg., następnie możliwość umowy o pracę. Wynagrodzenie od 2000 zł brutto do uzgodnienia.
DRUKARNIA "GRAFKARTON" A. MATYASIK SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-22 - Kraków (małopolskie)
kompleksowa obsługa klientów, pracowników kontraktowych i stałych firm, odpowiedzialność za kontakt z menadżerami i wspracie w obszarze Contractors Payroll, obsługa i wsparcie ponad 8000 pracowników tymczasowych i kontraktowych, bliska współpraca z pozostałymi zespołami w celu sprawnej obsługi klientów, budowanie pozytywnych relacji ze współpracownikami oraz klientami zewnętrznymi, przestrzeganie przepisów regulujących zasady i formy wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji i statystyki wynagrodzeń oraz kontrola ich poziomu i struktury
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientami, rozwój sprzedaży produktów poprzez pozyskiwanie nowych klientów.
TANKPOL R. Mosio i Wspólnicy Spółka Jawna - 2016-02-26 - Szczucin (małopolskie)
1. Zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą sądu.2. Poznanie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych.3. Sporządzanie projektów pism wychodzących o przygotowywanie korespondencji do wysyłki.4. Archiwizacja akt sądowych.5. Praktyczne wykorzystanie narzędzi informatycznych.6. Obsługa urządzeń biurowych.7. Obsługa klienta - praktyczne sposoby budowania techniki obsługi klienta.
SĄD REJONOWY W ZĄBKOWICE ŚL. - 2016-02-09 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
obsługa sekretariatu, rozliczanie zleceń produkcyjnych, wprowadzanie dokumentów do programu magazynowo-księgowego, wstępna dekretacja dokumentów i przygotowanie do działu księgowego, nadzór nad listami obecności pracowników fizycznych.
H&S STEEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-09 - Machnacz (kujawsko-pomorskie)
- Śledzenie ogłaszanych przetargów i przedkładanie Zarządowi Spółki do decyzji o uczestniczeniu w przetargu. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą przygotowanie części cenowej ofert. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą kompletowanie zespołu projektowego spełniającego kryteria SIWZ i przedkładanie Zarządowi do akceptacji. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą przygotowywanie projektów umów i zleceń z Podwykonawcami. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą i biurem Finansowym ewidencjonowanie sprzedaży (fakturowanie) realizowanych umówi i zleceń. Sprawy różne wynikające z operatywnych poleceń Członków Zarządu.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie, aczkolwiek preferowane jest wyższe (Inżynier budownictwa w specjalności ogólnobudowlanej). Zatrudnienie przy podobnych czynnościach. Umiejętność pracy w zespole, umiejętności planowania i organizacji pracy, sumienność, odpowiedzialność, dyscyplina wewnętrzna. Znajomość i obsługa programów: edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne i bazy danych. Znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)