SPECJALIŚCI Z DZIEDZINY PRAWA GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI Ząbkowice Śląskie oferta pracy SĄD REJONOWY W ZĄBKOWICE ŚL.
Stanowisko: SPECJALIŚCI Z DZIEDZINY PRAWA GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: 1. Zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą sądu.2. Poznanie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych.3. Sporządzanie projektów pism wychodzących o przygotowywanie korespondencji do wysyłki.4. Archiwizacja akt sądowych.5. Praktyczne wykorzystanie narzędzi informatycznych.6. Obsługa urządzeń biurowych.7. Obsługa klienta - praktyczne sposoby budowania techniki obsługi klienta.
Data publikacji: 2016-02-09
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Pracodawca: SĄD REJONOWY W ZĄBKOWICE ŚL.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ŚWIERKOWA 1, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą sądu.2. Poznanie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych.3. Sporządzanie projektów pism wychodzących o przygotowywanie korespondencji do wysyłki.4. Archiwizacja akt sądowych.5. Praktyczne wykorzystanie narzędzi informatycznych.6. Obsługa urządzeń biurowych.7. Obsługa klienta - praktyczne sposoby budowania techniki obsługi klienta.
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska:
SPECJALIŚCI Z DZIEDZINY PRAWA GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ząbkowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ząbkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ząbkowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjaliści z dziedziny prawa gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Data zakończenia pracy: 31.12.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: studenci na kierunkach prawo, administracja
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Dobra znajomośc obsługi komputera, komunikatwność
Nazwa pracodawcy: SĄD REJONOWY W ZĄBKOWICE ŚL.
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sąd Rejonowy w Ząbkowice Śl.
Adres pracodawcy:
ŚWIERKOWA 1, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: POPRZEZ UCZELNIĘ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: ząbkowicki
Gmina pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Adres strony pracodawcy: HTTP://WWW.ZABKOWICE.SR.GOV.PL
Ulica pracodawcy: ŚWIERKOWA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Sąd Rejonowy w Ząbkowice Śl.
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjaliści z dziedziny prawa gdzie indziej niesklasyfikowani
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
Zaznajomienie się z podstawowymi zasadami funkcjonowania sądu. Zaznajomienie się z pracą w wydziale orzeczniczym.
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.02.2016
Data dodania oferty pracy: 09.02.2016
Oferta pracy ważna do: 30.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2016
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie i realizacja kampanii on-line wspierających działania sprzedażowe Proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań w obszarze SEO i SEM Rekomendowanie i realizowanie działań mających na celu pozyskiwanie nowych leadów za pomocą stron internetowych Rozwój serwisów internetowych i uzupełnianie ich treściami w celu zwiększenia ruchu i sprzedaży online Analiza i optymalizacja ruchu na stronach internetowych Wprowadzenie, utrzymanie i rozwój marketing automation w ramach stron internetowych Analiza oraz raportowanie efektów działań i przeprowadzonych kampanii marketingowych Monitorowanie i wykorzystywanie w praktyce trendów rynkowych w zakresie marketingu internetowego.
NOVOTEL ROBERT SZYLER - 2016-02-11 - Dobra (małopolskie)
Prowadzenie ewidencji pracowników i czasu pracy, nadzorowanie ważności badań lekarskich, urlopów, szkoleń, sporządzanie umów zleceń, umów o pracę, sporządzanie deklaracji GUS, aktywne poszukiwanie pracowników, współpraca z innymi działami.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PAP-TRANS Sp.J. - 2018-06-26 - Siedlce (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
ECONOVA Artur Guryn - 2016-01-18 - Zgierz (łódzkie)
praca w dziele sprzedaży, wystawianie faktur
Zakład Mięsny "WIERZEJKI" J.M. Zdanowscy Spółka Jawna - 2017-03-10 - Płudy (lubelskie)
sprzedaż samochodów nowych i używanych Volksvagen, obsługa klienta związana ze sprzedażą ; kredyty, leasing
Firma Wielobranżowa "Jodko-Schiewe" spółka jawna - 2016-02-10 - Świdnica (dolnośląskie)
Prowadzenie procesu reklamacyjnego do dostawców zewnętrznych; weryfikacja działań poreklamacyjnych u dostawców, nadzór nad zapisami wyników kontroli i badań dostaw, weryfikacja dokumentów jakościowych otrzymywanych od dostawców, analiza problemów jakościowych, aktualizacja dokumentacji systemowej, zwalnianie materiałów do seryjnej produkcji PPAP. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 07:00 do 15:00.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-08-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-03-06 - Katowice (śląskie)
tworzenie i nadzorowanie procesów handlowych; przygotowywanie, prezentowaniei nadzorowanie ofert handlowych dla kielnta; doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów i obsługa klienta na poszczególnych etapach procesu sprzedaży i realizacji projektu; rozwijanie relacji współpracy z nowymi oraz dotychczasowymi klientami; kierowanie i nadzorowanie kompleksową realizacja projektów; kierowanie i zarządzanie zespołem ludzi w zakresie prowadzonych projektów; wspieranie działań marketingowo-handlowych
Zakłady Urządzeń Kotłowych Stąporków S.A - 2015-11-25 - Stąporków (świętokrzyskie)
Profesjonalna obsługa klientów z zakresu sprzedaży środków do produkcji rolnej, fachowe doradztwo w zakresie stosowania środków ochrony roślin, nawożenia, w zakresie upraw, pozyskiwanie nowych kontrahentów handlowych oraz współpracy z klientami Firmy. Miejsce wykonywania pracy: teren wojwództwa dolnośląskiego: Trzebnica, Żmigród, Ścinawa, Prusice, Milicz, Wołów, Oborniki Śląskie
Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne "AGRO-EFEKT" Sp. z o. o. - 2015-12-01 - Trzebnica (dolnośląskie)
Planowanie i koordynowanie akcji promocyjnych.
EMOTIVO Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Puławy (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
W związku z rozwojem firmy poszukuje kandydatów nastanowisko: (oferta skierowana jedynie dla osób niepełnosprawnych)a) analiza branży e-commerce oraz jej potrzeb, b) profesjonalne przedstawienie oferty handlowej oraz doradztwo w ramach oferowanych usług (poprzez kontakt mailowy, telefoniczny, ewentualnie osobisty),c) budowanie długotrwałych pro-sprzedażowych relacji nastawionych na utrzymanie klientów,d) obsługa bazy danych klientów w systemie CRM,e) prace administracyjno-biurowe związane z obsługą klienta,f) współtworzenie i prowadzenie kampanii e-marketingowych,g) przygotowanie raportów z prowadzonych działań handlowych,h) współpracę z innymi działami firmy w ramach wykonywanych obowiązków.1. Stabilne warunki pracy możliwość stałego zatrudnienia na umowę o pracę po odbyciu 3-mc okresu próbnego na podstawie umowy o pracę. 2. Pełne wsparcie merytoryczne, w tym wsparcie menadżerskie i opiekę doświadczonych pracowników.3. Szkolenia rozwojowe wewnętrzne i zewnętrzne dotyczące diagnozy potrzeb klientów, języka korzyści, negocjacji.4. Możliwość awansu wewnętrznego.5. Wynagrodzenie brutto od 2000,00 zł plus system prowizyjny.6. Miejsce pracy dostosowane do potrzeb osoby niepełnosprawnej.
GRUPA WW - 2017-08-24 - Jasionka (podkarpackie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą chińskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Koordynowanie procesu sprzedaży, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami, obsługa klientów, przygotowanie ofert, przygotowywanie raportów dziennych
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Łódź (łódzkie)
Kontakt telefoniczny i mailowy z klientem, przyjmowanie reklamacji, realizacja zamówień, pilnowanie terminów, sporządzanie zleceń i ofert wg wytycznych, monitorowanie realizacji zamówień, udział w spotkaniach służbowych. Praca w godzinach 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Śrem (wielkopolskie)
sporządzanie i opracowywanie dokumentacji do przeprowadzania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, ogłaszanie przetargów, gospodarowanie mieniem, kierowanie zespołem pracowników obsługi szkoły i internatu
Zespół Szkół Agrotechnicznych w Bożkowie im. Batalionów Chłopskich - 2016-02-23 - Bożków (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
-tworzenie i obsługa sklepu internetowego,-robienie zdjęć
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Gdów (małopolskie)
- zarządzanie przetwarzaniem transakcji sekurytyzowanych i niesekurytyzowanych, które mogą obejmować uwierzytelnianie zewnetrzne, clearing, rozliczanie, prowadzenie ewidencji towarów, zarządzanie pozycją operacyjną, obsługę zasobów finansowych, zabezpieczanie kredytu, uzgodnienia, zarządzanie danymi, raportowanie, a także inne czynności operacyjne, - wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa programu magazynowego WMS, prowadzenie ewidencji celnej towarów,nadzór nad systemowym przebiegiem procesów magazynowych,prowadzenie dokumentacji magazynowej i transportowej,wprowadzanie i wystawianie dokumentów, sporządzanie raportów i zestawień w Excel,terminowe wykonywanie zadań.
VGL Distribution Services Sp. z o. o. - 2017-06-05 - Gdańsk (pomorskie)
kompleksowa obsługa kadr i płacUmiejętności i uprawnienia: prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy; prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanieaktualności obowiązkowych badań lekarskich; sporządzanie list płac sporządzanie deklaracji ZUS sporządzanie rozliczeń PFRON sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie zobowiązującymi przepisami i terminami; tworzenie regulaminów organizacyjnych.
JOANNA KRAJ-PLENKIEWICZ BIURO RACHUNKOWE KANCELARIA PODATKOWA KRAJ-PLENKIEWICZ JOANNA - 2018-01-26 - Kłodzko (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów w zakresie szkoleń i kursów
MARTINUS Marcin Kosicki Wolsztyn - 2016-01-07 - Wolsztyn (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie profesjonalnych i długofalowych relacji z już istniejącymi, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie zamówień od Klientów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2018-02-16 - Rusiec (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem pracownika, sporządzanie listy płac, ewidencjonowanie czasu pracy, nieobecności, sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS, sporządzanie deklaracji dotyczącej PIT, GUS, PFRON
SYLVECO Piela Radosław - 2017-11-07 - Łąka (podkarpackie)
Obsługa klientów indywidualnych i firm, sprzedaż zdalna na miejscu.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Bochnia (małopolskie)
Obsługa klientów w saloniku prasowym, sprzedaż książek, prasy, składanie zamówień, obsługa kasy fiskalnej.
HD PLUS Jerzy ŻURAWSKI - 2018-03-22 - Jarosław (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie rezerwacji i bilansów finansowych; Wykonywanie różnych czynności związanych z zamknięciem, w tym: przeszacowanie walutowe, podatek dochodowy odroczony, przegrupowanie, bilans walutowy; Dostarczanie raportowania grupowego; Dostarczanie zewnętrznego raportowania; Dostarczanie bilansów między przedsiębiorstwami; Wsparcie / współpraca w różnych projektach, takich jak analiza i wdrażanie zmian ; Poprawianie/aktualizacja procedur pulpitu, jeśli jest to wymagane.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Kraków (małopolskie)