SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU (SPRZEDAŻY) Siedlce oferta pracy Paweł Śledź Design Consulting
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU (SPRZEDAŻY)
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Reprezentowanie firmy w kontaktach z pracodawcami, pozyskiwanie nowych zleceń, umieszczanie ofert na portalach branżowych, budżetowanie akcji marketingowych zgodnie z wytycznymi, współpraca z grafikami, prowadzenie sprzedaży i rozliczanie działań na programie WF-MAG.
Data publikacji: 2016-07-15
Lokalizacja: Siedlce (mazowieckie)
Pracodawca: Paweł Śledź Design Consulting
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BUDOWLANA 3A, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Reprezentowanie firmy w kontaktach z pracodawcami, pozyskiwanie nowych zleceń, umieszczanie ofert na portalach branżowych, budżetowanie akcji marketingowych zgodnie z wytycznymi, współpraca z grafikami, prowadzenie sprzedaży i rozliczanie działań na programie WF-MAG.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU (SPRZEDAŻY)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siedlce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.07.2016
Data zakończenia pracy: 17.07.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B, C, T
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa kas fiskalnych oraz programu magazynowego WF-MAG
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prezentacje handlowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu biurowego MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kreatywność, umiejętność planowania własnego czasu pracy ,gotowość do wyjazdów służbowych, łatwość nawiązywania kontaktów , podstawowa znajomość rachunkowości, zdolność do szybkiej nauki, proaktywna postawa. Mile widziana znajomość programu do obróbki zdjęć np. Foto Shop.
Nazwa pracodawcy: Paweł Śledź Design Consulting
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
UNITÓW PODLASKICH 3/9, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Ulica pracodawcy: UNITÓW PODLASKICH
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.07.2016
Data dodania oferty pracy: 15.07.2016
Oferta pracy ważna do: 13.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
profesjonalna obsługa i doradztwo w zakupach kosmetyków, monitorowanie rynku kosmetycznego w Chinach, sporządzanie zamówień
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Malarz konstrukcji stalowych
Cerma Karol Ćwikła - 2018-03-02 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Prowadzenie rozmów handlowych, wyszukiwanie kontrahentów na terenie Bliskiegowschodu.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Osiek (małopolskie)
analiza i dobór technologii wykonywania posadzek w stosunku do potrzeb klienta- sporządzanie ofert, wycena, rozliczanie robót i kontrola kosztów realizowanych inwestycji- nadzór nad pracownikami i kierowanie procesem wykonywania posadzek przemysłowych- zdobywanie informacji o nowych technologiach, stała współpraca z podwykonawcami, praca na terenie województwa opoleskiego, wielkopolskiego, sląskiego, łodzkiego w godz.7-15
Betoniarnie Odra Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Opole (opolskie)
- Obsługa klienta w sklepie stacjonarnym. Zarządzanie portfolio produktów. Dbanie o wygląd prezentowanej oferty na wystawie sklepowej. Obsługa zamówień, rozwiązywanie pojawiających się problemów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy. Wystawianie faktur/rachunków. Tworzenie ofert handlowych. Negocjowanie umów i warunków handlowych. Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska. - Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie (dowolne). Mile widziane doświadczenie w sprzedaży w branży technicznej, ale nie koniecznie. Znajomość Ms Office, łatwość nawiązywania kontaktów, prawo jazdy kat. B. Mile widziana: znajomość programu Subiekt, branży technicznej. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt osobisty w godzinach: 9:00-16:00.
Hurtownia CARINET Janusz Wydrzyńsk - 2017-11-10 - Katowice (śląskie)
j.w.
Norval Sinclair Financial Futures - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
- Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych w danej firmie,- Tworzenie bazy klientów,- Podtrzymywanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Branża: produkcja i sprzedaż agregatów prądotwórczych i UPS:- zaopatrywanie w surowce, narzędzia,części zapasowe i inne artykuły- wyszukiwanie nowych potencjalny dostawców - dokonywanie wyboru najkorzystniejszych źródeł zaopatrzenia pod względem cen, warunków handlowych i terminów dostaw- prowadzenie negocjacji handlowych z kontrahentami w języku angielski, lub włoskim- monitorowanie terminów realizowanych zamówień- zbieranie i rekomendowanie ofert od dostawców realizowanych zamówień i - ustalanie transportów w zakresie dostaw i sprzedaży
EPS SYSTEM Robert Lipnicki - 2016-01-27 - Trzebinia (małopolskie)
j.w.
PHU AGAPOL TravelDeal Agnieszka Chmielewska - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-04-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Realizowanie kampanii reklamowych.
INPERO.PL sp. z o.o. - 2016-07-28 - Chojnice (pomorskie)
Wykonywanie specjalistycznych analiz, nadzór nad optymalizacją procesów, weryfikacja precesów technologicznych, obsługa biogazowni. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Drzonowie.
AGROELEKTROGAZ Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Drzonowo (zachodniopomorskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie 5 lat, prawo jazdy kat BKoordynacja pracy serwisu urządzeń informatycznych, kontakty z firmami zewnętrznymi, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa magazynu serwisowego w programie SAP, przygotowanie ofert i wycen sprzętu informatycznego.
IteCom Sp.z o.o. - 2017-09-11 - Krotoszyn (wielkopolskie)
przygotowywanie posiłków, dań kuchni grusińskiej, opracowanie menu
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Białystok (podlaskie)
sprzedaż telefoniczna do aptek, obsługa zamówień modemowych
POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-20 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
Poszukiwanie i rekrutacja pracowników w języku ukraińskim, Tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, Planowanie strategii rekrutacji danej firmy
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-29 - Goleniów (zachodniopomorskie)
specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Mielec (podkarpackie)
jw.
JK ZAWIMEX DEVELOPMENT, P.R.B. KRZYSZTOF ZALEWSKI - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowywanie dokumentacji płacowej, sporządzanie listy płac etc.
KANCELARIA PODATKOWA FISKUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Ruda Śląska (śląskie)
praca wg programu staży
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Legnica (dolnośląskie)
kontrola procesu produkcyjnego (konstrukcja stalowa)
KAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Kleszczów (łódzkie)
Koordynowanie załadunków, wyszukiwanie przewoźników i zlecanie przewozów, nadzór nad transportem od załadunku do rozładunku
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Grójec (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
- Wprowadzanie dokumentów do ksiąg rachunkowych (program FK). Obliczanie i rozliczanie zobowiązań podatkowych. Sporządzanie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży, uzgadnianie kont VAT, (w tym przygotowanie i kontrola miesięcznych deklaracji VAT). Przyjmowanie, wydawanie oraz prowadzenie ksiąg druków ścisłego zarachowania. Wystawianie faktur sprzedażowych. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Muzeum. Obsługa elektronicznego systemu bankowego. Prowadzenie kasy gotówkowej. Kontrola należności, wystawianie not odsetkowych. Przygotowywanie miesięcznych sprawozdań finansowych.- Wynagrodzenie: 2100 do 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Rachunkowość, Finanse, Podatki, Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości, mile widziane doświadczenie w instytucjach kultury. Wymagana umiejętność obsługi programu FK, umiejętność rozliczania podatku VAT. Wymagana znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego, VAT. Mile widziana dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie w wykonywaną pracę, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114, 32-281-82-94 w. 114) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2016-11-10 - Bytom (śląskie)
- kompleksowa realizacja zamówień na materiały produkcyjne i nieprodukcyjne - przygotowywanie planów magazynowych- dbanie o prawidłowy i terminowy przebieg procesu zakupowego - optymalizacja kosztów zakupów - budowanie oraz podtrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami- kontrola terminowości i jakości dostaw- prowadzenie postępowania reklamacyjnego wobec dostawców- współpraca z firmami transportowymi- środowisko pracy w oparciu o system jakości ISO 9001:2015
SPÓŁDZIELNIA BIELSIN - 2018-04-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Szerokie mozliwości rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłów w zakresie energetyki.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców "ROBOTNIK" w Zamościu - 2016-08-18 - Zamość (lubelskie)
Zawarty w programie stażu.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Rokitki (pomorskie)