SPECJALISTA DO SPRAW KADR K/M (J. ROSYJSKI, J. UKRAI艃SKI, J. POLSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR K/M (J. ROSYJSKI, J. UKRAI艃SKI, J. POLSKI)
Wynagrodzenie: od 17聽156 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: zawieranie um贸w, naliczanie wynagrodze艅, wystawianie za艣w. o zarobkach i zatrudnieniu, przygotowanie niezb臋dnej dokumentacji w przypadku kontroli PIP, ZUS, US, kontrola sald pracownik贸w pod k膮tem p艂ac oraz dokonanie korekty w przypadku nieprawid艂owo艣ci w porozumieniu z dzia艂em ksi臋gowo艣ci, analizowanie nowych przepis贸w kadrowo-p艂acowych oraz zmian wprowadzanych w zakresie dzia艂alno艣ci sp贸艂ki.
Data publikacji: 2019-02-11
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
zawieranie um贸w, naliczanie wynagrodze艅, wystawianie za艣w. o zarobkach i zatrudnieniu, przygotowanie niezb臋dnej dokumentacji w przypadku kontroli PIP, ZUS, US, kontrola sald pracownik贸w pod k膮tem p艂ac oraz dokonanie korekty w przypadku nieprawid艂owo艣ci w porozumieniu z dzia艂em ksi臋gowo艣ci, analizowanie nowych przepis贸w kadrowo-p艂acowych oraz zmian wprowadzanych w zakresie dzia艂alno艣ci sp贸艂ki.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 17聽156 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: praca w godz. 9-17
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KADR K/M (J. ROSYJSKI, J. UKRAI艃SKI, J. POLSKI)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: specjalista do spraw kadr
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 17聽156 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 18.02.2019
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany sta偶 - lata: 3)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko:
wy偶sze (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomia, finanse lub ZZL
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w pi艣mie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukrai艅ski, w mowie - C1 - zaawansowany, w pi艣mie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
polski, w mowie - C1 - zaawansowany, w pi艣mie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: System operacyjny Linux
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze- ekonomia, finanse lub ZZL; 3 lata do艣wiadczenia zawodowego; bardzo dobra znajomo艣膰 j臋zyka polskiego, rosyjskiego i ukrai艅skiego; umiejetno艣ci: obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, znajomo艣膰 艣rodowiska Linux, arkusza kalkulacyjnego, edytora tekstu. Obowi膮zki: zawieranie um贸w, naliczanie wynagrodze艅, wystawianie za艣w. o zarobkach i zatrudnieniu, przygotowanie niezb臋dnej dokumentacji w przypadku kontroli PIP, ZUS, US, kontrola sald pracownik贸w pod k膮tem p艂ac oraz dokonanie korekty w przypadku nieprawid艂owo艣ci w porozumieniu z dzia艂em ksi臋gowo艣ci, analizowanie nowych przepis贸w kadrowo-p艂acowych oraz zmian wprowadzanych w zakresie dzia艂alno艣ci sp贸艂ki.
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 12.02.2019
Oferta pracy wa偶na do: 25.02.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 12.02.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 11.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- obs艂uga klient贸w obecnych, -pozyskiwanie nowych, -przygotowywanie um贸w, -podpisywanie um贸w z klientami, -prowadzenie dokumentacji sprzeda偶owej i posprzeda偶owej, -bezpo艣rednia sprzeda偶 us艂ug
Bart艂omiej Konieczny GTR NETWORKS - 2017-07-04 - Balice (ma艂opolskie)
obsluga komputera, program贸w sprzedazowych, wprowadzanie zamowien, obsluga klienta, sprawdzanie zamowien
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Blok Dobryszyce (艂贸dzkie)
Kompleksowa obs艂uga administracyjna biura, przygotowywanie dokument贸w kadrowo-p艂acowych, zestawie艅 i raport贸w, prowadzenie i koordynowanie spraw administracyjno-gospodarczych firmy
Eco- Man Surowce Wt贸rne Roman Nicpo艅 - 2016-08-25 - Gda艅sk (pomorskie)
Obs艂uga klienta ju偶 pozyskanego na miejscu, wystawianie faktur.
PRZEDSI臉BIORSTWO HANDLOWO-TECHNICZNE "SUPON" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-11-30 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Nowy Dw贸r Mazowiecki (mazowieckie)
W/g zawodu.
Enerko Energy Sp. z.o.o. - 2019-01-31 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
zamawianie, przyjmowanie, ekspozycja, sprzeda偶 towar贸w
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Jaros艂aw (podkarpackie)
Zarz膮dzanie kampaniami marketingowymi klienta, odpisywanie na zapytania klient贸w w j臋zyku angielskim, rozwi膮zywanie problem贸w zg艂aszanych przez klient贸w, obs艂uga live czat贸w w j臋zyku angielskim
MEDIAMINT INC. (SP脫艁KA AKCYJNA) ODDZIA艁 W POLSCE - 2018-10-10 - Krak贸w (ma艂opolskie)
1. Dokonuje podzia艂u i przypisania koszt贸w, wg miesi臋cznych obci膮偶e艅 wynikaj膮cych z faktur, na poszczeg贸lne budynki, lokale mieszkalne, u偶ytkowe, miejsca postojowe w gara偶ach halowych, gara偶e indywidualne, wykonawc贸w obcych z tytu艂u 艣wiadcze艅 medialnych tj. energii cieplnej, gazu, wywozu nieczysto艣ci komunalnych, konserwacji domofon贸w i inst. AZART, konserwacji d藕wig贸w, konserwacji i dzier偶awy w臋z艂贸w cieplnych, konserwacji bram gara偶owych, inst. sygnalizacji SAP, monitoringu itp.2. Dokonuje podzia艂u i przypisania zafakturowanych obci膮偶e艅 za dostaw臋 energii elektrycznej, zw /przy pomocy arkusza kalkulacyjnego/ na budynki i poszczeg贸lne grupy odbiorc贸w, przenosi podzia艂 do systemu Dom 5 /Noty kosztowe/.3. Opisuje faktury za dostarczane media i us艂ugi konserwacyjne tworzy specyfikacj臋 koszt贸w, sprawdza poprawno艣膰 wykonanych rozlicze艅, przekazuje faktury i specyfikacj臋 s艂u偶bom ksi臋gowym.4. Analizuje dokonane podzia艂y koszt贸w, uzgadnia i definiuje algorytmy podzia艂u koszt贸w.5. Wystawia i przygotowuje faktury dla miejsc postojowych, lokali u偶ytkowych w oparciu o zawarte umowy najmu, dzier偶awy oraz umowy za no艣niki reklamowe itp. z uwzgl臋dnieniem obowi膮zuj膮cych stawek, kompletuje dokumenty do wysy艂ki lub dostarczenia przez gospodarzy domu, przekazuje s艂u偶bom ksi臋gowym potwierdzone kopie.6. Aktualizuje wysoko艣膰 stawek op艂at dla lokali u偶ytkowych, miejsc postojowych, aktualizuje baz臋 danych systemu Dom 5.7. Uaktualnia i uzupe艂nia parametry cennika, algorytmy rozlicze艅, itp..8. Wystawia faktury kontrachentom zewn臋trznym za zu偶yte media /woda, en. elektryczna/, zakup specyfikacji, refaktutuje obci膮偶enia za wykonane us艂ugi na rzecz mieszka艅c贸w oraz na inne jednostki zewn臋trzne /Kogeneracja, ArC-2 itp./.9. Rozlicza cw u, zw w oparciu o zarejestrowane zu偶ycie wody, wykonuje rozliczenia wody dla poszczeg贸lnych lokali u偶ytkowych w ustalonych okresach, sprawdza poprawno艣膰 rozlicze艅, wystawia faktury dla u偶ytkownik贸w lokali.10. Rozlicza nadp艂aty i niedop艂aty za co wystawia faktury koryguj膮ce dla lokali u偶ytkowych /w warto艣ciach nieprzekraczaj膮cych obci膮偶enia za co/.11. Prowadzi ewidencj臋 mieszka艅c贸w w zakresie ilo艣ci os贸b, aktualizuje meldunki, informuje s艂u偶by ksi臋gowe, prowadzi korespondencj臋 z mieszka艅cami i urz臋dami w tym zakresie, ustala adresy d艂u偶nik贸w /informacja dla s艂u偶b ksi臋gowy/.12. Sporz膮dza dane do sprawozda艅, rozlicze艅 i plan贸w wynikaj膮cych z prowadzonych zada艅, ponosi odpowiedzialno艣膰 za merytoryczne za艂atwianie spraw i kompetentne udzielanie odpowiedzi w zakresie prowadzonych zagadnie艅 i posiadanych kompetencji, obowi膮zany jest samodzielnie kontrolowa膰 terminowo艣膰 prowadzonych przez siebie spraw, analizowa膰 ich stron臋 merytoryczn膮.13. Specjalista ds. ekonomicznych zobowi膮zany jest wykonywa膰 prace niezwi膮zane z ustalonym dla niego zakresem czynno艣ci, o ile charakter zleconych prac jest zgodny z jego kwalifikacjami oraz wynika ze stosunku pracy.14. Zobowi膮zany jest do zachowania tajemnicy zawodowej obejmuj膮cej wszystko czego si臋 dowiedzia艂 w sprawach zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 Sp贸艂dzielni. Obowi膮zek ten spoczywa na nim r贸wnie偶 po ustaniu wykonywanych czynno艣ci.15. Do obowi膮zk贸w specjalisty ds. ekonomicznych nale偶y informowanie prze艂o偶onego bie偶膮cym stanie wykonywania zada艅 oraz o potrzebach zwi膮zanych z zapewnieniem prawid艂owego i sprawnego dzia艂ania na powierzonym stanowisku pracy.16. Z chwil膮 podj臋cia decyzji o przerwaniu dalszej wsp贸艂pracy ze Sp贸艂dzielni膮, pracownik zobowi膮zany jest do:protokolarnego przekazania wszystkich dokument贸w wynikaj膮cych z pe艂nionej funkcji i prowadzonych prac,z艂o偶enia pisemnej informacji o prowadzonych sprawach b臋d膮cych w toku, sprawach terminowych, itp.sporz膮dzenia i przed艂o偶enia rozlicze艅 wymaganych w danym okresie oraz w okresie najbli偶szego miesi膮ca /po dacie zako艅czenia wsp贸艂pracy/.
Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-W艂asno艣ciowa SZ脫STKA - 2017-10-09 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
1. Wsp贸艂praca z klientami (kontakt telefoniczny i mailowy)-przygotowanie ofert handlowych i negocjowanie warunk贸w-wst臋pne ustalenia handlowe-przyjmowanie i realizacja zam贸wie艅 klient贸w oraz ich kontrola-obs艂uga klient贸w w zakresie doboru produkt贸w-potwierdzania cen wyrob贸w oraz udzielania innych informacji dotycz膮cych produkt贸w i warunk贸w wsp贸艂pracy-przygotowani dystrybucja pr贸bek produkt贸w-obs艂uga i utrzymywanie relacji partnerskich z istniej膮cymi klientami-pozyskiwanie nowych klient贸w i nawi膮zywanie z d艂ugotrwa艂ej wsp贸艂pracy -przygotowanie dodatkowej dokumentacji wymaganej prze z klienta(o艣wiadczenia, dokumentacja fotograficzna itp. )2 Planowanie produkcji (wystawienia zlec produkcyjnych, zg艂aszanie zapotrzebowania do sekcji logistyki)-monitorowanie stan贸w magazynowych-tworzenie dokument贸w magazynowych np. dekompletacja3. Obs艂uga sprzeda偶owa klienta-wystawianie faktur(FP,FE, FV, FZAL, przygotowanie dokumentacji eksportowej-organizacja procesu logistycznego zwi膮zanego z eksportem-przygotowanie kontrakt贸w w j臋zyku rosyjskim-organizacja procesu ubezpieczenia transakcji handlowych-dzia艂ania zwi膮zane z certyfikacj膮 produkcji-monitoring i kontrola jako艣ci4. Kompleksowe przygotowanie delegacji zagranicznych (wyszukiwanie potencjalnych klient贸w, umawianie spotka艅 z klientami, dokonywanie wszelkich niezb臋dnych rezerwacji, ubezpiecze艅)-aktywne wspieranie przedstawicieli firmy w trakcie odbywania przez nich podr贸偶y zagranicznych5. Obs艂uga sklepu internetowego ( aktualizowanie oferty, wsp贸艂praca z informatykiem dotycz膮ca zmian w ofercie, realizacja zam贸wie艅 z panelu "hurt")6. Kompleksowa organizacja targ贸w zagranicznych7. przygotowanie oraz zlecenie odprawy celnej -udzia艂 w odprawie w agencji celnej8. podr贸偶e krajowe i zagraniczne zwi膮zane z obs艂ug膮 klient贸w lub udzia艂em w imprezach wystawienniczych9. Przygotowanie miesi臋cznych raport贸w sprzeda偶owych.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Ruda 艢l膮ska (艣l膮skie)
Do podstawowych obowi膮zk贸w na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych nale偶y m.in.a) obs艂uga posiedze艅 Zgromadzenia, Zarz膮du i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporz膮dzanie wykaz贸w pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy go艅cy, w tym min. rozliczanie go艅c贸w z wykonywania przydzielonych zada艅, zgodnie z w艂a艣ciwym zarz膮dzeniem w sprawie dor臋czania korespondencji miejscowej i pracy go艅c贸w, znajomo艣膰 i opracowywanie wewn臋trznych przepis贸w Biura, w szczeg贸lno艣ci zarz膮dze艅 dotycz膮cych sposobu dor臋czania korespondencji miejscowej i pracy go艅c贸w;- planowanie kolejno艣ci dor臋czania korespondencji: podzia艂 korespondencji na miejscowo艣ci/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczeg贸lnych go艅c贸w;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodz膮cej z Biura;- nadz贸r nad terminowym dor臋czaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczno艣ci dor臋czania korespondencji;- prowadzenie spraw zwi膮zanych z awizowanymi przesy艂kami, w tym obs艂uga mieszka艅c贸w zg艂aszaj膮cych si臋 po awizowane przesy艂ki;- nadz贸r nad wype艂nianiem przez go艅c贸w odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdze艅 odbioru;- przygotowywanie zawiadomie艅 powt贸rnych awizowanych przesy艂ek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewn臋trznych akt贸w normatywnych;i) nadz贸r i prowadzenie rejestru zam贸wie艅 publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zak艂adowego;k) prowadzenie rejestru um贸w Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosk贸w Biura;m) prowadzenie post臋powania z zakresu skarg i wniosk贸w dotycz膮cych dzia艂ania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) wsp贸艂praca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obs艂uga teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materia艂贸w do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy wsp贸艂pracy z Dzia艂em Projekt贸w i Program贸w;r) wsp贸艂praca przy prowadzeniu spraw zwi膮zanych z kontrol膮 zarz膮dcz膮;s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczo艣ci i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpiecze艅 rzeczowych;u) nadz贸r nad lokalami biurowymi;v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji 艣rodk贸w trwa艂ych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Dzia艂u Finansowo Ksi臋gowego o liczbie mieszka艅c贸w poszczeg贸lnych gmin w celu ustalenia wysoko艣ci sk艂adki cz艂onkowskiej;z) wsp贸艂praca ze s艂u偶b膮 BHP;
Zwi膮zek Gmin Regionu P艂ockiego - 2018-06-21 - P艂ock (mazowieckie)
zh
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - 艁ukta (warmi艅sko-mazurskie)
1) przygotowywanie projekt贸w decyzji o przeniesieniu decyzji lub zg艂osze艅 na inny podmiot,2) przygotowywanie projekt贸w za艣wiadcze艅 o samodzielno艣ci lokali, 3) przygotowywanie projekt贸w decyzji o uchyleniu pozwole艅 na budow臋,4) uczestniczenie w czynno艣ciach inspekcyjnych i kontrolnych prowadzonych przez organy nadzoru budowlanego oraz wsp贸艂dzia艂anie z tymi organami w zakresie okre艣lonym przepisami prawa,5) prowadzenie Rejestru Wniosk贸w, Decyzji i Zg艂osze艅 (RWDZ),6) wykonywanie analiz na potrzeby Wydzia艂u i innych jednostek organizacyjnych,7) rejestracja dziennik贸w budowy,8) systematyczne zbieranie danych i przygotowywanie cyklicznych sprawozda艅, do wykonywania kt贸rych zobligowany jest WAiB,9) wykonywanie analiz na potrzeby Wydzia艂u i innych jednostek organizacyjnych,10) przygotowywanie do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej rejestr贸w decyzji:- o 艣rodowiskowych uwarunkowaniach,- o zezwoleniu na realizacj臋 inwestycji drogowych,- o warunkach zabudowy,- o lokalizacji inwestycji celu publicznego,- o pozwoleniu na rozbi贸rk臋 obiekt贸w budowlanych,11) zast臋pstwo w kancelarii Wydzia艂u.
URZ膭D MIASTA TORUNIA - 2019-03-08 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji projektowej (finansowej, ale nie ksi臋gowej) przygotowanie wniosk贸w o p艂atno艣膰 oraz harmonogram贸w p艂atno艣ci planowanie p艂atno艣ci monitorowanie zgodno艣ci post臋pu rzeczowego z finansowym kontakty z instytucjami po艣rednicz膮cymi i zarz膮dzaj膮cymi wsp贸艂praca z ksi臋gow膮 Specjalista NIE B臉DZIE odpowiedzialny za rekrutacj臋 Uczestnik贸w
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Krak贸w (ma艂opolskie)
prowadzenie negocjacji z kontrahentami ze wschodu, nadzorowanie zwi膮zanych z tym um贸w oraz innej dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Pu艂awy (lubelskie)
Dozorowanie obiektu, sprz膮tanie wok贸艂 zak艂adu, drobne naprawy
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Sieradz (艂贸dzkie)
Analiza um贸w handlowych, przygotowywanie dokumentacji cen transferowych, rejestry um贸w handlowych.
Orlen Eko Sp. z o.o. - 2017-08-07 - P艂ock (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - 呕ukowo (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
Przygotowanie dokumentacji technicznej produkcji
UNIMEX Zenon Paryska i Krzysztof Paryska sp. jawna - 2017-08-11 - Szepietowo (podlaskie)
planowanie, organizowanie, kierowanie i kontrolowanie przemieszczania towar贸w; dostarczanie towaru zgodnie z zam贸wieniem klienta we wskazane miejsce i czas,opytymalizowanie koszt贸w dostawy,dokonywanie wyboru procedury zakup贸w i analiza ich stanu; obs艂ugiwanie zam贸wienia i organizowanie transportu za pomoc膮 system. informatycznych, wsp贸艂praca ze spedycjami i firmami transportowymi, komunikacja z klientami w tym zagranicznymi, opracowanie rozwi膮za艅 w obszarze logistyki, analiza i kontrola koszt贸w logistycznych
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Horn贸wek (mazowieckie)
NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO Z PRZYGOTOWANIEM PEDAGOGICZNYM Z WYKSZTA艁CENIE DO PROWADZENIA ZAJ臉膯 Z J. ANGIELSKIEGO ZGODNIE Z PODSTAWA PROGRAMOW膭.GRAFIK W GODZINACH OD 6:30 DO 17:00 - 19 GODZ. TYG.Kontakt z pracodawc膮 telefoniczny.Oferta dost臋pna w sali C.
Przedszkole nr 94 PLASTUSIOWY DOMEK - 2016-07-28 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Koordynacja obiegu dokument贸w oraz prowadzenie proces贸w ksi臋gowania, 艣cis艂a wsp贸艂praca z klientami w zakresie spraw bie偶膮cych, wsp贸艂praca z instytucjalmi zewn臋trznymi, wsparcie proces贸w z obszaru kadr i p艂ac
"HANBUD" Henryk Pruszy艅ski - 2016-09-29 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
zapewnienie w艂a艣ciwej logistyki dostaw oraz kosztowej optymalizacji wykorzystania sprz臋tu i transportu;nadz贸r nad dokumentacj膮 transportow膮 i prawid艂owym obiegiem dokument贸wkoordynowanie pracy magazynuterminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokument贸w sprzeda偶ybezpo艣redni nadz贸r nad przep艂ywem dokumentacji magazynowo - transportowej, kontrola dokument贸w wysy艂kowych
Przedsi臋biorstwo Metali Nie偶elaznych "BOBREK" Sp贸艂ka jawna - 2018-03-22 - Bobrek (ma艂opolskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klient贸w, bie偶膮ca obs艂uga oraz budowanie d艂ugofalowych relacji z istniej膮cymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunk贸w wsp贸艂pracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udzia艂 w tworzeniu nowych produkt贸w i budowanie strategii marketingowych, wsp贸艂praca z dzia艂em technicznym i dzia艂em sprzeda偶y
Przedsi臋b.Prod.Handlowo Us艂ugowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie - 2016-02-09 - Ostrzesz贸w (wielkopolskie)
zgodnie z programem sta偶u,godz. pracy 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
zamawianie detali handlowych na potrzeby produkcji, utrzymywanie kontakt贸w z obecnymi kontrahentami, pozyskiwanie oraz budowanie d艂ugofalowych relacji z kontrahentami, wystawianie faktur
"Anatol" Sp. z o.o. - 2018-11-07 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Podejmowanie dzia艂a艅 handlowych niezb臋dnych dla utrzymania i zwi臋kszenia sprzeda偶y, m.in. utrzymywanie kontaktu z kontrahentami, przygotowywanie dokument贸w zwi膮zanych ze sprzeda偶膮, prowadzenie analiz sprzeda偶y, pozyskiwanie nowych klient贸w, organizacja i udzia艂 w imprezach targowych, konferencjach i szkoleniach.
Przedsi臋biorstwo Produkcyjno-Handlowe "Cerkamed" Wojciech Paw艂owski - 2017-07-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)