SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA (O) Tarnów oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TECHNICZNE "SUPON" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA (O)
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta już pozyskanego na miejscu, wystawianie faktur.
Data publikacji: 2018-11-30
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TECHNICZNE "SUPON" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta już pozyskanego na miejscu, wystawianie faktur.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Prośba pracodawcy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie w handlu. Zakres obowiązków: obsługa klienta już pozyskanego na miejscu, wystawianie faktur. Praca w Tarnowie od pon. do pt. na jedną zmianę w godz.: 7.00-15.00; wynagrodzenie: 2 100 - 2 800 zł brutto. Kontakt: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TECHNICZNE "SUPON" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ; Giełda pracy odbędzie się w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie (CAZ), zapisy na giełdę w PUP Tarnów - pok. nr 3 (tel. 14 688 23 57 lub 14 688 23 58).
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TECHNICZNE "SUPON" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Gen. Józefa Bema 3, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV lub zapis na giełdę pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: Giełda pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Gen. Józefa Bema
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.11.2018
Data dodania oferty pracy: 30.11.2018
Oferta pracy ważna do: 12.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Aktywne pozyskiwanie potencjalnych pracowników opieki wstępnaselekcja Współtworzenie akcji marketingowych Organizacja spotkańinformacyjnych i promujących firmę Prowadzenie spotkańinformacyjnych Działania terenowe wspierające marketing bezpośredniWsparcie administracyjne Tłumaczenie korespondencji
Pro- Senior Sp. z o.o - 2018-10-18 - Opole (opolskie)
-dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów.- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu - wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych,-tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Zabierzów (małopolskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w pracy w charakterze cukiernika- specjalisty ds. produkcji pralin oraz projektowania i tworzenia ozdób z karmelu; produkcja pralin, wykonywanie deserów- bankietówek; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Gliwice (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa zleceń internetowych. obsługa systemu informatycznego, przygotowywanie dokumentów oraz towaru do wysyłek
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Babice Nowe (mazowieckie)
Firma szuka pracownika na stanowisko specjalista ds. ekotechnologii który/która:- posiada tytuł inż/mgr inż w kierunku Energetyka / Elektrotechnika / Ochrona Środowiska / Fizyka Techniczna,- jeszcze nigdy nie pracował w branży na umowę o pracę,- nie musi posiadać doswiadczenia,- ma potencjał,- chcę się uczyć i rozwijać,Pracodawca oferujemy pracę w młodym zespole w branży energetyki na umowę o pracę.Pracodawca prosi o aplikowanie CV na podany adres e-mail
FOTON - 2016-10-10 - Słupsk (pomorskie)
obsługa klienta niemieckojęzycznego, przygotowywanie zamówień, monitorowanie i archiwizacja dokumentacji klienta, przygotowywanie nowych produktów, przygotowywanie zestawień.
AMW Nawrot Spółka Jawna - 2017-01-31 - Pyrzowice (śląskie)
kontakt z powierzonymi klientami, opracowywanie określonych planów, dostaw materiałów do klienta na podstawie zamówień, kontrola właściwej realizacji dostaw, opracowywanie niezbędnych raportów i analiz, współpraca z innymi działami
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-02-23 - Mława (mazowieckie)
Praca w dziale sprzętu i transportu
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A. - 2017-10-10 - Poddębice (łódzkie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Bogucin (wielkopolskie)
Aktywna sprzedaż produktów z oferty banku. Realizacja celów sprzedażowych. Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami. Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi.
PHU TIMEX - BIS Tadeusz Kuran - 2017-04-19 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA ZGODNE ZE STANDARDAMI FIRMYAKTYWNA SPRZEDAŻ SPECJALISTYCZNYCH PRODUKTÓW W OPARCIU O ZDOBYTĄ WIEDZĘBUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU SALONU I MARKI FIVE O`CLOCK
FIVE O'CLOCK BRZEZICKI & SIESS S.C. - 2018-03-08 - Gdańsk (pomorskie)
Dostarczanie najwyzszej jakości w obsłudze pasażerow CathayPacific; maksymalizowanie zysków poprzez użycie narzędzisprzedażowych; osiąganie wyznaczonych celów.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Kraków (małopolskie)
Obsługa kadr i płac
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2017-06-21 - Szamotuły (wielkopolskie)
praca biurowa, obsługa klientawykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane zarządzanie i marketing),mile widziana umiejętność obsługi programu Subiekt, subiekt GT, osoba zarejestrowana w PUP, profil II
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Gdańsk (pomorskie)
pomocnicze prace budowlane
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Kościeliska (opolskie)
Wdrażanie i zarządzanie programem POZ Plus, a w szczególności:- zapewnienie przepływu informacji między uczestnikami procesu udzielania świadczeń, - organizowanie współpracy wewnątrz zespołu PZO Plus,-określenie populacji pacjentów uprawnionych do Bilansów oraz do programu Zarządzania Chorobą,- wspieranie organizowania procesu leczenia i profilaktyki , w tym prowadzenie elektronicznego terminarza wizyt,- informowanie świadczeniobiorców o udziale w pilotażu POZ PLUS i uzyskanie ich pisemnej zgody wg wzoru oświadczenia o wyrażeniu zgody zamieszczonego w zarządzeniu o POZ PLUS,- dbanie o oznaczenie placówki logotypem pilotażu POZ PLUS, opracowanym i dostarczonym przez Fundusz,- opracowywanie raportów z realizacji pilotażu POZ PLUS przekazywanych do Funduszu.
OPTIMA Medycyna SA - 2018-06-27 - Prudnik (opolskie)
Specjalista administracji publicznej
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Współudział w tworzeniu i realizacji planu marketingowego, pomoc w realizacji określonych projektów, obsługa klienta, pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z firmami zewnętrznymi, tworzenie i prowadzenie bazy danych kontrahentów, pomoc w kontrolowaniu obiegu mdokumentów i informacji w firmie, sporządzanie dokumentacji odnośnie sprzedaży, dokumentów magazynowych i finansowych
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Czeladź (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, planowanie, rozliczanie, raportowanie, monitorowanie rynku sprzedaży i oczekiwań klientów, organizowanie akcji reklamowych, dbałość o dostępność towarów
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Czynny udział w kontaktach z producentami komponentów w zakresie napraw serwisowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych przeprowadzanych w serwisie. Rozliczenie na bieżąco wniosków gwarancyjnych. Przyjmowanie zapytań oferowanych od odbiorców. Przygotowywanie ofert. Zamawianie towarów u dostawcy. Wystawianie dokumentów handlowych.
"PETER RENZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-12 - Grójec (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
Działanie jako ekspert rynku i punkt odniesienia dla lokalnychusług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych zapytań i uczestnictwo/prowadzenie wspólnych inicjatyw. Zapewnienie klientom kompletnych, dokładnych i terminowych odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach projektu KPI HR i przez efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR. Odpowiedzialność za wszystkie przych. zapytania oraz współpr. z różnymi zespołami, regularne śledzenie i informowanie klientów o statusie. Zarządz. danymi oraz wykonywanie działań w celu zapewnienia dokładnego i terminowego wynagradzania pracownika za pośr. listy płac. Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzanie kontroli zgodnie z wymaganiami Kontroli Wewn., Procedurą Audytu, OPMs i HR KPI. Uruchomienie analizywykrycia przyczyny wszystkich błędów i wdrożenie działań zapobiegawczych. Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i niespójności procesowych do zesp. odszkodowania SSC i / lub zesp. centralnych. Wsparcie zespołu kompensacji SSC podczas wykonywania cykli globalnych (IC, Merit, Przeglądów płacowych) oraz konkretnych projektów na rynku. Przygotowanie wysokich standardów jakości i złożonych raportów, w tym obliczeń (czyli wzrostu wytycznych płac) i symulacji. Generowanie raportów i kontroli kwalifikacyjnych w celu wspierania lokalnych cykli C & B (nagrody, wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń). Koordynacja i wykonywaniekompleksowych zmian masowych analizując strukturę, przygotowanie plików, śledzenie z zaangażowanych stron i dokładne zarządzanie danymi oraz przygotowaniem dokumentów Aktywne identyfikowanie obszarów i sposobów poprawy zasięgu usług świadczonych przez HR SSC. Inicjowanie i prowadzenie projektów CI w celu poprawy efektywności usług. Budowanie efektywnej współpracy pomiędzy zespołami SSC i rynkiem HR w celu realizacji proponowanych ulepszeń.Wymiana najlepszych praktyk w celu dalszego zwiększenia jakości świadczonych usług. Aktywne monitorowanie KPI zespołu w celu określ. przyczyny opóźnienia i/lub błędów oraz proponowaniaulepszeń. Odgrywanie kluczowej roli w retencji wiedzy w zespole-szkolenia Generalistów HR. Tworzenie i aktualizacja instrukcji pracy na bieżąco i w wys. jakości w porozumieniu z różnymi stronami związanymi z HR. Wspieranie Lidera Zespołu przez koordynację wspólnych inicjatyw z zespołami SSC i zespołów HR na rynku. Zastępowanie Lidera Zespołu podczas jego nieobecności.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Kraków (małopolskie)
Negocjowanie kontraktów z klientami biznesowymi z kraj.ów arabskich, w szczególności Libii i Zjednoczonych Emiratów Arabskich, analiza czynników sprzedazy, sporządzanie raport.ów, podejmowanie działąń marketingowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
M.J.K. Maria Jolanta Król - 2017-07-10 - Sieradz (łódzkie)
- Konfiguracja, testowanie, weryfikacja sytemów i produktów ds. bezpieczeństwa, - Optymizacja systemu bezpieczeństwa, - Konstruowanie i konfiguracja nowej infastruktury rozwiązań pod przewodnictwem przełożonego, - Wiedza o technologiach, metodach i otoczeniu związanym z oddelegowanymi zadaniami i obszarem biznesowym.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Wrocław (dolnośląskie)
zakresu zadań na stanowisku należeć będzie:1) Wykonywanie zadań związanych z organizacją Sądu, sporządzanie projektów pism, wniosków i wewnętrznych aktów prawnych (instrukcji, regulaminów, zarządzeń) i dokonywanie w tym przedmiocie ich aktualizacji,2) Wykonywanie czynności związanych z realizacją ustawy o dostępie do informacji publicznej w trybie wnioskowym:a) dokonywanie analizy wniosków w zakresie rodzaju żądanych informacji, możliwości i formy ich udostępnienia, opracowywanie treści pism w tym przedmiocie;b) przygotowywanie projektów decyzji Prezesa Sądu Apelacyjnego (jako organu I instancji) o odmowie udostępnienia informacji składanych do Sądu na podstawie przepisów i w trybie określonym przepisami prawa;c) dokonywanie analizy odwołań wnioskodawców od decyzji Prezesów Sądów
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Lublin (lubelskie)
Gromadzenie wiedzy o rynku pracy z dostępnych źródeł oraz analiza danych statystycznych, opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji na potrzeby urzędu, przygotowywanie informacji dla potrzeb analizy rynku pracy oraz przygotowywanie raportów z danych zapisanych w systemie Syriusz STD, sporządzanie prezentacji multimedialnych dla potrzeb sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji dotyczących rynku pracy i działalności urzędu, realizacja zadań związanych z prowadzeniem monitoringu zawodów deficytowych i nadwyżkowych, realizacja zadań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i wykorzystaniem sprzętu komputerowego oraz rozwojem i eksploatacją oprogramowania, obsługa techniczna witryn internetowych m. in. Biuletyn Informacji Publicznej, strona internetowa, poczta elektroniczna, realizacja zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych na zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz innych niezbędnych urządzeń, przygotowywanie materiałów niezbędnych na sesje Rady Powiatu, posiedzenia Zarządu Powiatu , dla Starostwa oraz posiedzenia PRRP, a także inne spotkania oraz ich techniczna obsługa, pełnienie zastępstwa według ustalonego planu zastępstw w Wydziale, udział w zaplanowanej kontroli zewnętrznej
POWIATOWY URZĄD PRACY W TURKU - 2016-05-02 - Turek (wielkopolskie)
Wystawianie faktur sprzedażowych, przyjmowanie zamówień.
Zakład Mięsny "Mościbrody" Spółka z o.o. - 2018-03-30 - Mościbrody (mazowieckie)