SPECJALISTA DO SPRAW ANALIZ RYNKU PRACY Turek oferta pracy POWIATOWY URZĄD PRACY W TURKU
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ANALIZ RYNKU PRACY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Gromadzenie wiedzy o rynku pracy z dostępnych źródeł oraz analiza danych statystycznych, opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji na potrzeby urzędu, przygotowywanie informacji dla potrzeb analizy rynku pracy oraz przygotowywanie raportów z danych zapisanych w systemie Syriusz STD, sporządzanie prezentacji multimedialnych dla potrzeb sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji dotyczących rynku pracy i działalności urzędu, realizacja zadań związanych z prowadzeniem monitoringu zawodów deficytowych i nadwyżkowych, realizacja zadań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i wykorzystaniem sprzętu komputerowego oraz rozwojem i eksploatacją oprogramowania, obsługa techniczna witryn internetowych m. in. Biuletyn Informacji Publicznej, strona internetowa, poczta elektroniczna, realizacja zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych na zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz innych niezbędnych urządzeń, przygotowywanie materiałów niezbędnych na sesje Rady Powiatu, posiedzenia Zarządu Powiatu , dla Starostwa oraz posiedzenia PRRP, a także inne spotkania oraz ich techniczna obsługa, pełnienie zastępstwa według ustalonego planu zastępstw w Wydziale, udział w zaplanowanej kontroli zewnętrznej
Data publikacji: 2016-05-02
Lokalizacja: Turek (wielkopolskie)
Pracodawca: POWIATOWY URZĄD PRACY W TURKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Komunalna 6, 62-700 Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Gromadzenie wiedzy o rynku pracy z dostępnych źródeł oraz analiza danych statystycznych, opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji na potrzeby urzędu, przygotowywanie informacji dla potrzeb analizy rynku pracy oraz przygotowywanie raportów z danych zapisanych w systemie Syriusz STD, sporządzanie prezentacji multimedialnych dla potrzeb sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji dotyczących rynku pracy i działalności urzędu, realizacja zadań związanych z prowadzeniem monitoringu zawodów deficytowych i nadwyżkowych, realizacja zadań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i wykorzystaniem sprzętu komputerowego oraz rozwojem i eksploatacją oprogramowania, obsługa techniczna witryn internetowych m. in. Biuletyn Informacji Publicznej, strona internetowa, poczta elektroniczna, realizacja zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych na zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz innych niezbędnych urządzeń, przygotowywanie materiałów niezbędnych na sesje Rady Powiatu, posiedzenia Zarządu Powiatu , dla Starostwa oraz posiedzenia PRRP, a także inne spotkania oraz ich techniczna obsługa, pełnienie zastępstwa według ustalonego planu zastępstw w Wydziale, udział w zaplanowanej kontroli zewnętrznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ANALIZ RYNKU PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Turek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: turecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Turek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista analizy i rozwoju rynku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: POWIATOWY URZĄD PRACY W TURKU
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Adres pracodawcy:
Komunalna 6, 62-700 Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgodnie z wymaganiami zamieszczonymi na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej (pup.turek.ibip.pl)
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: turecki
Gmina pracodawcy: Turek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Turek
Ulica pracodawcy: Komunalna
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista analizy i rozwoju rynku
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.05.2016
Data dodania oferty pracy: 02.05.2016
Oferta pracy ważna do: 13.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami.ok 160 h/ m-c, dyzpozycyjność od 8-16Cu,Sala C
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
- Konsultacje wdrożeniowe,- analiza i rozwiązywanie problemów,- wsparcie procesów rozwoju oprogramowania,- zdalna pomoc oraz szkolenia w zakresie obsługi oprogramowania
SULIMO SOFTWARE PIOTR PONIEWOZIK, PIOTR OSIPA SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-07 - Chełm (lubelskie)
Obsługa informatyczna sprzętu komputerowego i oprogramowania, serwis i utrzymanie systemów oraz struktury teleinformatycznej, współpraca w zakresie wdrażania nowych rozwiązań informatycznych, wsparcie informatyczne pracowników firmy, rozwiązywanie problemów w użytkowaniu sprzętu i oprogramowania
GLASPO Sp. z.o.o. - 2018-07-06 - Dąbie (wielkopolskie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-10-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Prowadzenie pojazdu, prawidłowe terminowe realizowanie zleceń transportowych, przestrzeganie przepisów o ruchu drogowym oraz o czasie pracy kierowcy.
Usługi Transportowe Edro-Trans Eugeniusz Ptak - 2018-02-12 - Rybnik (śląskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klientów konsultacja i dokonywanie transakcji. Konatkt z klientem w jezyku hiszpańskim i szwedzkim
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Łódź (łódzkie)
koordynacja przypływu materiałów i surowców w firmie, organizacja transportu i dystrybucja gotowych towarów, kontakty z przewoźnikami, prowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarów w kraju i poza jego granicami
PLAST-ZEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-25 - Głogów (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
Nabór na wolne stanowikso urzędnicze. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły. Pełen zakres obowiązków, wymagań oraz wymaganych dokumentów na BIP Szkoły Podstawowej nr 5 w Redzie www.sp5reda.pl.
Szkoła Podstawowa Nr 5 w Redzie - 2018-02-05 - Reda (pomorskie)
-koordynowanie zmian opiekunów osób starszych na zleceniach,-pozyskiwanie nowych pracowników do pracy w charakterze opiekuna osób starszych,-pozyskiwanie kontrahentów
Global Service M&A Świdnica - 2016-06-17 - Świdnica (dolnośląskie)
wprowadzanie danych do systemu SAP, kontakt z współpracownikami ze Stanów Zjednoczonych i Kanady
Kennametal Polska Sp. z o.o. - 2018-06-27 - Poznań (wielkopolskie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowo -płacowej,– naliczanie wynagrodzeń,– sporządzanie list płac,– sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku,– naliczanie urlopów,– rozliczanie wszystkich rodzajów nieobecności,– obsługa umów cywilnoprawnych,– współpraca z instytucjami zewnętrznymi,– sporządzanie dokumentacji dla ZUS, GUS, US, PFRON,– ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników.
PHU "Partner" sp. z o.o. - 2017-05-23 - Żagań (lubuskie)
udział w działaniach w zakresie marketingu systemu obrony przeciw lotniczej. Public Relations bezpośrednio na rzecz Zarządu Spółki.
ALTIMUS - TECH. Sp.z o.o. - 2017-10-30 - Ząbki (mazowieckie)
Nadzór nad systemami teleinformatycznymi oraz infrastrukturą sieci komputerowej, tworzenie kopii bezpieczeństwa zawartości serwisów, pozycjonowanie stron www. Mile widziane osoby niepełnosprawne
Amii Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań itp., obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu, gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Kraków (małopolskie)
- realizacja zamówień publicznych, - prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi;
kontakt przez OHP - 2017-05-17 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie sekretariatu dyrektora, ewidencjonowanie pism, obsługa korespondencji, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych z dochodów budżetowych, wysyłanie upomnień w zakresie należności budżetu państwa
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna Wolsztyn - 2017-12-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Przygotowywanie umów z klientami, przygotowywanie faktur, redagowanie pism
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Płock (mazowieckie)
-planowanie, tworzenie kosztorysów i uzgodnienia ofert impresaryjnych, koncertów, wydarzeń plenerowych oraz innych form działalności artystycznej z Dyrektorem i Księgowym WCK,-negocjacje z artystami i przygotowywanie umów artystycznych, w tym uzgodnienia dotyczące praw autorskich, -organizacja imprez (m.in. catering, kwiaty, noclegi),-sprzedaż usług oferowanych przez WCK (najem sal, organizacja konferencji, seminariów, koncernów, spektakli na zlecenie itd.),-sprzedaż usług reklamowych WCK, w tym m.in. sprzedaż powierzchni reklamowej w budynku Filharmonii Kaszubskiej, a także na festynach i koncertach plenerowych itp. wraz z przygotowywaniem umów,-pilotowanie spraw związanych ze stoiskami handlowymi na festynach i koncertach plenerowych,-udział w organizacji imprez i wydarzeń o
Wejherowskie Centrum Kultury - 2016-08-11 - Wejherowo (pomorskie)
Przygotowywanie oraz sprawdzanie poprawności ofert handlowych Wprowadzanie i koordynacja zamówień eksportowych do systemu Uzgadnianie dostaw eksportowych Wsparcie działu w temacie dokumentacji eksportowej Wsparcie działu w realizacji bieżących projektówOczekiwania:Biegła znajomość języka rosyjskiego oraz języka angielskiego Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Ekonomia, Handel Zagraniczny, Stosunki Międzynarodowe)Umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy własnejKomunikatywnośćKreatywność i samodzielność w realizowaniu zadańOferujemy:Przyjazną atmosferę pracySamodzielność w wykonywaniu zadańMożliwość pracy z wykorzystaniem języka obcegoMożliwość poszerzania kompetencji oraz rozwoju zawodowego.
MIESZKO BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Racibórz (śląskie)
Przygotowywanie ofert przetargowych obsługa postępowania przetargowego, analiza swz współpraca z działem handlowym
EVRES FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Łódź (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Nepalu
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2017-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
Organizowanie transportów krajowych i międzynarodowych, kontrola wysyłek i dostaw, przygotowywanie zamówień do wysyłki, wystawianie faktur, przygotowywanie dokumentów transportowych.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2016-01-08 - Brzezie /k.Sulechowa/ (lubuskie)
Specjalista ds. rozliczeń w Wydziale Rozliczeń Kont Płatników Składek-3Umowa na czas zastępstwa, pracodawca skontaktuje się z kandydatami spełniającymi co najmniej wymagania niezbędne, nadesłane dokumenty nie będą zwracane;dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane;za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Legnicy; aplikacje niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym; do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne; proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu sprawdzającego wymaganą wiedzę i predyspozycjeMiejsce pracy: Inspektorat ZUS w Bolesławcu, ul. Kwiatowa 2, 59-700 Bolesławiec
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy - 2016-09-29 - Bolesławiec (dolnośląskie)
w/g stanowiska
MAN Bus Sp. z o. o. - 2017-05-16 - Starachowice (świętokrzyskie)
na stanowisku - specjalista/referent ds. administrowania obiektów oraz ds. budowlano - remontowych : bieżące administrowanie obiektów będących własnością DODR, sprawdzanie stanu technicznego obiektów, sporządzanie planów kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów remontów obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie prac remontowo – budowlanych.Prosimy o złożenie - CV, list motywacyjny, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji - do dnia - 06-02-2017r.[Kontakt przez pocztę] : ul. Zwycieska 8, 53-033 Wrocław[Godzina zakończenia pracy] : 15:00[Praca na czas określony] : 12 miesięcyKontakt z pracodawcą: kadry (at) dodr.pl lub 713398021
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2017-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Administracja dokumentów związanych z operacjami finansowymi Sprawdzanie kompletności poprawności dokumentówWprowadzanie danych do systemów informatycznych
kontakt przez OHP - 2017-05-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Kraków (małopolskie)