STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ANALIZ, SPRAWOZDAWCZOŚCI I POSTEPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH Toruń oferta pracy URZĄD MIASTA TORUNIA
Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ANALIZ, SPRAWOZDAWCZOŚCI I POSTEPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1) przygotowywanie projektów decyzji o przeniesieniu decyzji lub zgłoszeń na inny podmiot,2) przygotowywanie projektów zaświadczeń o samodzielności lokali, 3) przygotowywanie projektów decyzji o uchyleniu pozwoleń na budowę,4) uczestniczenie w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych prowadzonych przez organy nadzoru budowlanego oraz współdziałanie z tymi organami w zakresie określonym przepisami prawa,5) prowadzenie Rejestru Wniosków, Decyzji i Zgłoszeń (RWDZ),6) wykonywanie analiz na potrzeby Wydziału i innych jednostek organizacyjnych,7) rejestracja dzienników budowy,8) systematyczne zbieranie danych i przygotowywanie cyklicznych sprawozdań, do wykonywania których zobligowany jest WAiB,9) wykonywanie analiz na potrzeby Wydziału i innych jednostek organizacyjnych,10) przygotowywanie do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej rejestrów decyzji:- o środowiskowych uwarunkowaniach,- o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych,- o warunkach zabudowy,- o lokalizacji inwestycji celu publicznego,- o pozwoleniu na rozbiórkę obiektów budowlanych,11) zastępstwo w kancelarii Wydziału.
Data publikacji: 2019-03-08
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: URZĄD MIASTA TORUNIA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) przygotowywanie projektów decyzji o przeniesieniu decyzji lub zgłoszeń na inny podmiot,2) przygotowywanie projektów zaświadczeń o samodzielności lokali, 3) przygotowywanie projektów decyzji o uchyleniu pozwoleń na budowę,4) uczestniczenie w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych prowadzonych przez organy nadzoru budowlanego oraz współdziałanie z tymi organami w zakresie określonym przepisami prawa,5) prowadzenie Rejestru Wniosków, Decyzji i Zgłoszeń (RWDZ),6) wykonywanie analiz na potrzeby Wydziału i innych jednostek organizacyjnych,7) rejestracja dzienników budowy,8) systematyczne zbieranie danych i przygotowywanie cyklicznych sprawozdań, do wykonywania których zobligowany jest WAiB,9) wykonywanie analiz na potrzeby Wydziału i innych jednostek organizacyjnych,10) przygotowywanie do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej rejestrów decyzji:- o środowiskowych uwarunkowaniach,- o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych,- o warunkach zabudowy,- o lokalizacji inwestycji celu publicznego,- o pozwoleniu na rozbiórkę obiektów budowlanych,11) zastępstwo w kancelarii Wydziału.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ANALIZ, SPRAWOZDAWCZOŚCI I POSTEPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
niezbędny: co najmniej roczny staż pracy;preferowane: doświadczenie w pracy w projektowaniu lub wykonawstwie budowlanym, praca w organach administracji samorządowej lub rządowej, w tym w administracji architektoniczno budowlanej lub w nadzorze budowlanym.bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na ww. stanowisku, w szczególności ustaw: Prawo budowlane; o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; instrukcji kancelaryjnej; kodeksu postępowania administracyjnego; o dostępie do informacji publicznej.dodatkowa: znajomość przepisów ustaw: o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji drogowych, wraz z aktami wykonawczymi do tych ustaw Niezbędne predyspozycje osobowościowe: kierowanie się zasadami legalizmu, komunikatywność, systematyczność, samodzielność, zdolności analityczne, umiejętność funkcjonowania pod presją czasu, umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku, duża odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, umiejętność komunikowania się z interesantem.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIASTA TORUNIA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
I. Dla udokumentowania spełnienia wymogów na stanowiska uczestnicy naboru przedkładają: 1) motywację przystąpienia do naboru;2) życiorys zawierający szczegółowy opis: dotychczasowej drogi zawodowej, posiadanego wykształcenia, kwalifikacji, stażu pracy i osiągnięć zawodowych, opatrzony klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu;3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie;4) dokumenty potwierdzające niezbędny, wymagany staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenia o zakończonym bądź kontynuowanym zatrudnieniu, zakresy czynności, zaświadczenia pracodawcy, rekomendacje, itp.);5) wskazane przedłożenie opinii i/lub referencji z poprzednich miejsc pracy;6) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1, ust. 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.);7) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;8) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu.II. Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzone jego własnoręcznym podpisem.Oczekiwane od kandydatów umiejętności zostaną praktycznie sprawdzone podczas postępowania.Zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2018 poz. 931 z późn. zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.C. Ustalono następujący tryb przeprowadzenia naboru:Termin składania ofert: do dnia 21.03.2019 r. w godzinach pracy urzędu. Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: BKP.210.19.2019, publiczny nabór ofertna stanowisko 1 lub 2 w WAiB w jednym z punktów informacyjnych: przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 (tel. 56 611 87 77), ul. Dziewulskiego 38 (tel. 56 611 87 90), ul. Grudziądzkiej 126 B (tel. 56 611 85 80), ul. Poznańskiej 52 (tel. 56 611 86 53) czynne od pn. do pt. w godz. 09.00 17.00 lub ul. Broniewskiego 90 (tel. 56 611 87 56) oraz ul. Żółkiewskiego 15 ( tel. 56 611 83 86) czynne od wt. do sob. w godz. 9.00 17.00.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Wały Gen. Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: prawidłowe dane: grwil 04.03.11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 08.03.2019
Oferta pracy ważna do: 21.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
.
CLEANER Zakład Pracy Chronionej Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
kierowanie pojazdem, umiejętność zarządzania pracownikami
Śląski Zakład Pogrzebowy Firma Walicki - 2018-03-15 - Bytom (śląskie)
sprzedaż w branży spożywczej, obsług akasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Suwałki (podlaskie)
Obsługa klientów w zakresie kredytów, rachunków i kasowym
BANK SPÓŁDZIELCZY W WISZNICACH - 2017-05-30 - Lublin (lubelskie)
Obsługa maszyn do obróbki drewna
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Kurów (lubelskie)
Dbałość o stan porządkowy sal pacjentów.
Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc Koszalin - 2018-05-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Produkcja substancji czynnych do produkcji szczepionek, prowadzenie hodowli bakteryjnych: stacjonarnych i fermentorowych, separacja hodowli bakteryjnych: filtracja, wirowanie, obsługa urządzeń ciśnieniowych, dokumentowanie procesów, praca w komputerowym systemie zarządzania.
INSTYTUT BIOTECHNOLOGII SUROWIC I SZCZEPIONEK BIOMED SPÓŁKA AKCYJNA - SKRÓT FIRMY IBSS BIOMED S.A. - 2018-07-10 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie bez znaczeniachęci do pracymożliwość pracy w tereniemożliwość wykonywania ciężkiej pracy fizycznejpraca w delegacji na terenie całego krajuwynagrodzenie: 3700 zł brutto
Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego "BUDINŻ" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-02-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Samodzielne przygotowywanie posiłków
JRW Invest Podhale Sp. z o.o. Rest. Cristalpatio - 2017-02-20 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
sprzedaż pasz i dodatków dla zwierząt
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Łosice (mazowieckie)
bieżąca obsługa biuro, zarządzanie kalendarzem spotkań,reprezentowanie posła w spotkaniach służbowych
Biuro Poselskie Posła Waldemara Andzel - 2019-01-16 - Będzin (śląskie)
Nauczyciel
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 - 2016-09-06 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
- zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych. Wymagane dokumenty: - CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej)- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane niezbędne wykształcenie i pożądane oraz pożądane doświadczenie zawodowe Więcej informacji na stronie
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2018-11-23 - Iława (warmińsko-mazurskie)
prace porządkowe na terenie miasta, sprzatanie klas, korytarzy, łazienek
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Żuromin (mazowieckie)
Obsługa klienta na podjeździe
Pośrednictwo Handlowe Anna Kresa - 2016-03-02 - Węgrów (mazowieckie)
Obsługa urządzeń CNC, dodatkowa obsługa szlifierki
Józef Gargula Firma Legbud Gargula - 2016-03-03 - Wojnicz (małopolskie)
Tworzenie i modyfikowanie oprogramowania opartego o sieć Web. W znacznej mierze praca na systemach: Prestashop. CS-cart, Wordpress. Wyszukiwanie i naprawa zgłoszonych błędów, testowanie oprogramowania.
TOMSKY Sp. Z o.o. - 2017-02-28 - Gdynia (pomorskie)
Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 2-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-02-15 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie sali restauracyjnej, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Chudoba (opolskie)
Prowadzenie postępowań w sprawach związanych z rozdysponowaniem nieruchomości w drodze sprzedaży, zamiany lub oddania w użytkowanie wieczyste w trybie przetargowym lub bezprzetargowym;
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2019-03-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
naprawa i konserwacja pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
strzyżenie włosów, modelowanie fryzury, farbowanie lub rozjaśnianie włosów, golenie zarostu twarzy i głowy
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Zgierz (łódzkie)
Praca zgodnie ze stanowiskiem. Wymagania: doświadczenie, umiejętność szycia i krojenia.
Usługi Tapicerskie Jan Paczoska - 2017-07-05 - Reda (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji magazynowej.Wprowadzanie faktur zakupowych.Rozliczanie dobowe magazynu.Ewidencja rozchodów - przychodów.Weryfikacja poprawności dokumentów.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Ropczyce (podkarpackie)
Sprzątanie budynków oraz terenu Stowarzyszenia.Dbanie o dobry stan wnętrza oraz obejscia.
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Jarosław (podkarpackie)
- Szkolenie BHP i PPOŻ,- konserwacja i naprawa sprzętu biurowego,- wykonywanie napraw drzwi, zamków, mebli biurowych,- prace porządkowe wokół budynków gminnych,- usuwanie awarii instalacji w budynkach gminnych w zakresie nie wymagającym specjalnej wiedzy fachowej i uprawnień.staż w godz. 7.30-15.30 RPO
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Brudzeń Duży (mazowieckie)
- Sprzątanie ciągów komunikacyjnych w Katowicach przy ul. Raciborskiej - Krwiodawstwo.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 14:00-22:00 - do uzgodnienia. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 691-930-309) w godzinach: 8:00-21:00.
NAPRZÓD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-12 - Katowice (śląskie)
serwis i montaż urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych
NAPRAWA URZĄDZEŃ CHŁODNICZYCH I KLIMATYZACJI MIROSŁAW KOŁODZIEJ - 2018-03-15 - Ruda Śląska (śląskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Częstochowa (śląskie)