STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ZBYWANIA NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI URZĘDU MIASTA TORUNIA Toruń oferta pracy URZĄD MIASTA TORUNIA

Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ZBYWANIA NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI URZĘDU MIASTA TORUNIA

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie postępowań w sprawach związanych z rozdysponowaniem nieruchomości w drodze sprzedaży, zamiany lub oddania w użytkowanie wieczyste w trybie przetargowym lub bezprzetargowym;

Data publikacji: 2019-03-08

Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: URZĄD MIASTA TORUNIA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie postępowań w sprawach związanych z rozdysponowaniem nieruchomości w drodze sprzedaży, zamiany lub oddania w użytkowanie wieczyste w trybie przetargowym lub bezprzetargowym;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ZBYWANIA NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI URZĘDU MIASTA TORUNIA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), prawnicze

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
I. Wykształcenie:niezbędne: prawnicze lub geodezyjne lub kartograficzne lub budowlane lub w zakresie gospodarki nieruchomościami;II. Staż pracy i doświadczenie zawodowe:niezbędne: co najmniej 2-letni staż pracy;dodatkowe: preferowany co najmniej roczny staż pracy związany z gospodarowaniem nieruchomościami, w tym uprawnienia zarządcy nieruchomości;III. Wiedza specjalistyczna:niezbędna: dobra znajomość przepisów ustaw: o gospodarce nieruchomościami (znajomość procedur obrotu nieruchomościami, w tym: procedur zbywania nieruchomości gminnych w formie przetargowej i bezprzetargowej, nabywania nieruchomości na potrzeby gminy, zamiana nieruchomości gminnych na nieruchomości należące do innych podmiotów), o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o księgach wieczystych i hipotece, Kodeksu cywilnego oraz umiejętność korzystania z zasobu ewidencji gruntów i ksiąg wieczystych, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności w zakresie pakietu MS Office (Word, Excel);dodatkowa: umiejętność pracy z operatami szacunkowymi oraz ich weryfikacja;IV. Niezbędne predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, zdolności organizacyjne i analityczne, samodzielność, dokładność, umiejętność podejmowania decyzji

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: URZĄD MIASTA TORUNIA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Adres pracodawcy:
Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
I. Dla udokumentowania spełnienia wymogów na stanowisko uczestnicy naboru przedkładają: 1) motywację przystąpienia do naboru;2) życiorys zawierający szczegółowy opis: dotychczasowej drogi zawodowej, posiadanego wykształcenia, kwalifikacji, stażu pracy i osiągnięć zawodowych, opatrzony klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu;3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie;4) dokumenty potwierdzające niezbędny, wymagany staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenia o zakończonym bądź kontynuowanym zatrudnieniu, zakresy czynności, zaświadczenia pracodawcy, rekomendacje, itp.);5) wskazane przedłożenie opinii i/lub referencji z poprzednich miejsc pracy; 6) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1, ust. 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późń. zm.);7) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;8) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu.II. Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzone jego własnoręcznym podpisem.Oczekiwane od kandydatów umiejętności zostaną praktycznie sprawdzone podczas postępowania.Zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2018 poz. 931 z późn. zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.C. Ustalono następujący tryb przeprowadzenia naboru:Termin składania ofert: do dnia 15.03.2019 r. , w godzinach pracy urzędu. Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: BKP.210.16.2019, publiczny nabór ofert na stanowisko w WGN w jednym z punktów informacyjnych: przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 (tel. 56 611 87 77), ul. Dziewulskiego 38 (tel. 56 611 87 90), ul. Grudziądzkiej 126 B (tel. 56 611 85 80), ul. Poznańskiej 52 (tel. 56 611 86 53) czynne od pn. do pt. w godz. 09.00 17.00 lub ul. Broniewskiego 90 (tel. 56 611 87 56) oraz ul. Żółkiewskiego 15 ( tel. 56 611 83 86) czynne od wt. do sob. w godz. 9.00 17.00. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do Urzędu.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Wały Gen. Sikorskiego

Numer budynku pracodawcy: 8

Profil działalności pracodawcy: prawidłowe dane: grwil 04.03.11

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 08.03.2019

Oferta pracy ważna do: 21.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 300 PLN

prace pielęgnacyjne zieleni (koszenie,pielenie,grabienie) oraz prace porządkowe; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia, w zależności od pozyskiwanych zleceń; godziny pracy: 7.00- 15.00
"Ogrody" s.c. Aleksandra Szutenberg, Aleksander Dziurawiec, Andrzej Perliński - 2019-03-01 - Bierkowo (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Sprzedawca - magazynier, obsługa klienta, przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Praszka (opolskie)

STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA ORAZ SYSTEMU INFORMACJI OŚWIATOWEJ W REFERACIE EKONOMICZNYM WYDZIAŁU EDUKACJI W WYMIARZE ETATU: PEŁNYM - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania:1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony: 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-02 - Słupsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Zgodny ze stanowiskiem
Sklep Spożywczy Z Makowska - 2018-09-10 - Zgierz (łódzkie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Puławy (lubelskie)

TERAPEUTA ZAJĘCIOWY - 997,4 PLN

zapoznanie się z funkcjonowaniem Zakładu, przepisami BHP, planowanie i prowadzenie różnych formoddziaływania terapeutycznego i rekreacji, prowadzenie zajęć wytwórczychza pomoca prostych urządzeń i materiałów naturalnych, prowadzenie zajęć zwiększających zakres ruchu mięśni, usprawnianie manualne, fizyczne i psychiczne chorych, oragznizowanie zjęć grupowych - współne rozmowy, śpiew, czytanie, współudział w posługiwaniu się sprzetem rehabilitacyjnym, przestrzeganie przepisów sanitarno-epidemiologicznych
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

STAŻ/PO WER/- SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

sprzedaż pieczywa i wyrobów cukierniczych
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

KONSULTANT - OBSŁUGA INFOLINII WYCHODZĄCEJ - od 1 540 PLN

konsultant - obsługa infolinii wychodzącej
Fundacja "Szlachetny Bohater" - 2015-11-24 - Poznań (wielkopolskie)

POMOC NAUCZYCIELA - od 2 100 PLN

Sprawowanie opieki i nadzoru nad dziećmi przed zajęciami szkolnymi, po nich lub w czasie wakacji. Pomoc podczas mycia , ubierania i jedzenia, organizowaniu zajęć edukacyjnych, rekreacyjnych i sportowych.Kontrolowanie zachowań dzieci poprzez monitorowanie ich zabaw.Wykonywanie innych zadań pokrewnych.Dbanie o ład i porządek w salach dydaktycznych.
Przedszkole Niepubliczne JEDYNECZKA Anna Śliwicka - 2018-09-28 - Borne Sulinowo (zachodniopomorskie)

OCHRONIARZ - od 2 000 PLN

zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Opoczno (łódzkie)

STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA FINANSÓW I OBSŁUGI SEKRETARIATU W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za obsługę sekretariatu, obsługę kancelaryjno-biurową oraz obsługę finansową Wydziału.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. prowadzenie sekretariatu i obsługa kancelaryjno-biurowa Wydziału; 2. prowadzenie korespondencji ogólnej zgodnie z instrukcją kancelaryjną i obiegiem informacji; 3. prowadzenie dokumentacji księgowej w zakresie przygotowania i opracowania: a. projektu budżetu; b. sprawozdań okresowych oraz sprawozdania rocznego; c. wniosków o zmianę w budżecie; 4. prowadzenie kompleksowej obsługi płatności wydziału tj. obsługa faktur i prowadzenie rejestru faktur; 5. sporządzanie zamówień na materiały biurowe, druki i sprzęt; 6. przygotowywanie dokumentacji dotyczącej spraw kadrowych Wydziału; 7. na wniosek Dyrektora występowanie o nadanie uprawnień i upoważnień dla pracowników Wydziału; 8. przygotowanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Słupska; 9. przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego; 10. publikacja w Biuletynie Informacji Publicznej: a. zarządzeń Prezydenta Miasta; b. projektów uchwał oraz uchwał Rady Miejskiej w Słupsku; c. procedur i wniosków Wydziału; d. umów; e. wniosków o udzielenie informacji publicznej; 11. przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych i prowadzenie rejestru umów; 12. archiwizowanie dokumentów z zakresu nadzorowanych spraw, oraz przekazywanie zarchiwizowanych dokumentów do archiwum Urzędu Miejskiego w Słupsku.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-09-17 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH - 997,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie z wewnętrznymi przepisami,- sporządzanie zestawień pomocniczych,- rejestrowanie przesyłek w systemie komputerowym,- porządkowanie, wpisywanie dokumentacji,- opracowywanie i ekspediowanie przesyłek.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Głowno (łódzkie)

ROZBIERACZ-WYKRAWACZ - od 2 100 PLN

- obróbka mięsa (rozbieranie i wyrawanie)
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Kłosowice (wielkopolskie)

FRYZJER - od 925 PLN

Samodzielna praca w zawodzie fryzjer.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Chwaszczyno (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA ŁADUNKU - od 2 300 PLN

PRZYJMOWANIE I OPRACOWANIE PRZESYŁEK, ROZDZIAŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWANIA, ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJWYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEMMIEJSCE PRACY: DWORCOWA 20, MIERZYN UL. WELECKA 2A
POCZTA POLSKA SA - 2017-12-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 400 PLN

Obsługa klienta, kasy fiskalnej, przyjmowanie i wykładanie towarów.Praca w godzinach od 8.00 - 21.00 od poniedziałku do soboty.
Źródełko Sp. z o.o. S.K. - 2018-10-25 - Marklowice (śląskie)

TOKARZ/WYTACZACZ - od 15 PLN

obsługa tokarki i wytaczarki, czytanie rysunku technicznego
PROTOMEX Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Ksawerów (łódzkie)

PROGRAMISTA MASZYN CNC - od 3 500 PLN

Zakres obowiązków:- programowanie/ modyfikacja programów maszyn CNC (obróbka drewna, bracha);- wykonywaniu prototypów produktów/ części składowych produktów;- obsługa maszyn CNC (weryfikacja programów, dobór narzędzi, konserwacja);- szkolenie operatorów maszyn CNC;- tworzenie/ modyfikacja dokumentacji technicznej produktów.Praca od pon. do pt. od 6.00 do 14.00
Capek Sp. z o.o. - 2018-09-26 - Skrzyszów (śląskie)

OPERATOR WÓZKÓW WIDŁOWYCH (NR 0155) - od 1 850 PLN

załadunek i rozładunek towarów
DRUKARNIA POZKAL SP Z O O SP K - 2016-02-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

KASJER - DORADCA - od 2 000 PLN

sprzedaż usług bankowych, obsługa klienta, obsługa wpłat, agencja PKO
RED BOX Krzysztof Szczepina / Agencja PKO - 2017-08-09 - Płaza (małopolskie)

STAŻ - SPRZEDAWCA-KASJER - 997,4 PLN

pon - pt 9.00 - 17.00 lub 14.00 - 22.00
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Opole (opolskie)

SPRZEDAWCA - od 15 PLN

obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru
kontakt przez OHP - 2018-06-13 - Ustka (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. INFORMATYCZNYCH - ADMINISTRATOR SIECI INFORMATYCZNYCH W REFERACIE INFORMATYCZNYM WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Realizowanie zadań merytorycznych polegających na administrowaniu systemami i sieciami informatycznymi. Ważniejsze zadania: 1.pełnienie obowiązków Administratora Sieci wykorzystywanej w Urzędzie Miejskim w Słupsku;2.wsparcie użytkowników sieci lokalnej i obsługa zgłoszeń o wsparcie dla użytkowników (Help Desk);3.administracja sieciowymi systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu;4.zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku;5.zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku;6.zapewnienie sprawnego funkcjonowania sieci komputerowej oraz systemów serwerowych Urzędu Miejskiego w Słupsku;7.pomoc pracownikom Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania;8.konfigurowanie serwerów i stacji roboczych oraz urządzeń i programów niezbędnych do realizowania usług sieciowych;9.administrowanie siecią teleinformatyczną Urzędu Miejskiego w Słupsku - ustawienie i utrzymanie sieciowego systemu zabezpieczeń Urzędu Miejskiego w Słupsku;10.konfiguracja i nadzorowanie uprawnień i dostępu użytkownika aktywnego sprzętu sieciowego;11.administrowanie i monitorowanie działania oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów z sieciami LAN/WAN/VPN (routery, switche, vlany, bridge) Urzędu Miejskiego w Słupsku;12.analizowanie i usuwanie usterek w sieciowych systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku;13.współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.;14.zarządzanie, monitorowanie oraz rozwój sieci teleinformatycznej;15.zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sieciowego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania na stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku;16.dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez sieciowe systemy teleinformatyczne;17.prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji;18.zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji;19.wdrażanie usług sieciowych;20.bieżące wsparcie użytkowników;21.nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;22.współpraca z jednostkami zależnymi i spółkami w zakresie rozwoju systemu IT i elementów koncepcji Smart City.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-29 - Słupsk (pomorskie)

HANDLOWIEC - od 1 850 PLN

Wymagane wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, wysoka kultura osobista i komunikatywność, gotowość do pracy w terenie, umiejętność obsługi komputera. Doświadczenie handlowe mile widziane.Opis stanowiska: przygotowywanie oraz prezentacja oferty produktowej firmy w terenie, czynny udział w prowadzeniu produktu i sprzedaży, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, zdobywanie nowych klientów. Firma oferuje :zatrudnieniew oparciu o umowę o pracę, atrakcyjny system wynagrodzeń podstawa + prowizja + premie, niezbędne narzędzia do pracy: telefon, laptop, samochód służbowy. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres info (at) ecwm.pl.
EUROPEJSKIE CENTRUM WSPIERANIA MARKETINGU PIOTR LYP - 2016-02-08 - Rybnik (śląskie)

SPRZEDAWCA W SALONIE GATTA - od 2 000 PLN

obsługa klienta, sprzedaż produktów, przygotowanie dokumentów, zamawianie, przyjmowanie towaru, identyfikacja z marką
FERAX Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Poznań (wielkopolskie)


Wybierz powiat