STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA FINANSÓW I OBSŁUGI SEKRETARIATU W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA FINANSÓW I OBSŁUGI SEKRETARIATU W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za obsługę sekretariatu, obsługę kancelaryjno-biurową oraz obsługę finansową Wydziału.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. prowadzenie sekretariatu i obsługa kancelaryjno-biurowa Wydziału; 2. prowadzenie korespondencji ogólnej zgodnie z instrukcją kancelaryjną i obiegiem informacji; 3. prowadzenie dokumentacji księgowej w zakresie przygotowania i opracowania: a. projektu budżetu; b. sprawozdań okresowych oraz sprawozdania rocznego; c. wniosków o zmianę w budżecie; 4. prowadzenie kompleksowej obsługi płatności wydziału tj. obsługa faktur i prowadzenie rejestru faktur; 5. sporządzanie zamówień na materiały biurowe, druki i sprzęt; 6. przygotowywanie dokumentacji dotyczącej spraw kadrowych Wydziału; 7. na wniosek Dyrektora występowanie o nadanie uprawnień i upoważnień dla pracowników Wydziału; 8. przygotowanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Słupska; 9. przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego; 10. publikacja w Biuletynie Informacji Publicznej: a. zarządzeń Prezydenta Miasta; b. projektów uchwał oraz uchwał Rady Miejskiej w Słupsku; c. procedur i wniosków Wydziału; d. umów; e. wniosków o udzielenie informacji publicznej; 11. przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych i prowadzenie rejestru umów; 12. archiwizowanie dokumentów z zakresu nadzorowanych spraw, oraz przekazywanie zarchiwizowanych dokumentów do archiwum Urzędu Miejskiego w Słupsku.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto.

Data publikacji: 2018-09-17

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za obsługę sekretariatu, obsługę kancelaryjno-biurową oraz obsługę finansową Wydziału.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. prowadzenie sekretariatu i obsługa kancelaryjno-biurowa Wydziału; 2. prowadzenie korespondencji ogólnej zgodnie z instrukcją kancelaryjną i obiegiem informacji; 3. prowadzenie dokumentacji księgowej w zakresie przygotowania i opracowania: a. projektu budżetu; b. sprawozdań okresowych oraz sprawozdania rocznego; c. wniosków o zmianę w budżecie; 4. prowadzenie kompleksowej obsługi płatności wydziału tj. obsługa faktur i prowadzenie rejestru faktur; 5. sporządzanie zamówień na materiały biurowe, druki i sprzęt; 6. przygotowywanie dokumentacji dotyczącej spraw kadrowych Wydziału; 7. na wniosek Dyrektora występowanie o nadanie uprawnień i upoważnień dla pracowników Wydziału; 8. przygotowanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Słupska; 9. przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego; 10. publikacja w Biuletynie Informacji Publicznej: a. zarządzeń Prezydenta Miasta; b. projektów uchwał oraz uchwał Rady Miejskiej w Słupsku; c. procedur i wniosków Wydziału; d. umów; e. wniosków o udzielenie informacji publicznej; 11. przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych i prowadzenie rejestru umów; 12. archiwizowanie dokumentów z zakresu nadzorowanych spraw, oraz przekazywanie zarchiwizowanych dokumentów do archiwum Urzędu Miejskiego w Słupsku.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA FINANSÓW I OBSŁUGI SEKRETARIATU W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 30.09.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. minimum 1 rok stażu pracy; 8. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 9. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 10. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.IWymagania dodatkowe: 1. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; 2. 1 rok pracy w administracji publicznej lub samorządowej; 3. łatwość komunikacji; 4. umiejętność argumentowania; 5. kreatywność; 6. dokładność; 7. skrupulatność; 8. umiejętność pracy w zespole; 9. wysoka kultura osobista; 10. odporność na stres.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany jednoroczny staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. planowania finansów i obsługi sekretariatu w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców, w terminie do dnia 28 września 2018 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 18.09.2018

Oferta pracy ważna do: 28.09.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 17.09.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Sprzedaż materiałów budowlanych, wydawanie i przyjmowanie towaru, wypisywanie faktur i WZ, obsługa komputerowego systemu fiskalnego. Istnieje możliwość przyuczenia. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 08:00-16:00. Proponowane wynagrodzenie 2100 zł brutto + premia.
PHU Widok Ostański Bernard - 2018-09-25 - Bolesławiec (dolnośląskie)

OBSŁUGA GASTRONOMICZNA - od 10 PLN

Obsługa grillaObsługa gości (kelner/ka)Praca/pomoc na kuchni Ogólna obsługa gastronomiczna
kontakt przez OHP - 2018-08-02 - Tychy (śląskie)

ELEKTRYK - od 8 000 PLN

Elektryka budowlana
Herzog Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Niemcy (Niemcy)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 1 850 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społwcznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2016-05-10 - Hrubieszów (lubelskie)

PRACOWNIK OCHRONY (OS. NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 2 000 PLN

Obchód terenu, obsługa szlabanu, praca zmianowa, w tym nocna praca wewnątrz i na zewnątrz budynku.
EVRES CLEANING SP. Z O.O. - 2017-05-26 - Łódź (łódzkie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - od 13 PLN

- Operator koparko-ładowarki na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 13,00 zł/brutto/godzina. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Zlecenie: 7:00-15:00 + soboty. Wymagania: wykształcenie bez znaczenia. Doświadczenie zawodowe, prawo jazdy kat. B. Uprawnienia na koparko-ładowarkę. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty (ul. Obroki 77, 40-833 Katowice) w godzinach: 8:00-10:00.
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO MONTAŻOWE URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "PREMEG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-25 - Katowice (śląskie)

ORGANIZATOR OBSŁUGI SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

Zapoznanie się ze specyfiką pracy, zapoznanie się ze sprzedawanym asortymentem, analiza oczekiwań klientów oraz analiza rynku, przygotowanie ofert sprzedawanego asortymentu, obsługa klientów, przetworzenie zamówień, przygotowanie wysyłki zamówień oraz dostaw.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Kłobuck (śląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

sporządzanie posiłkóa
P. P. H. i U. "DELFA" Bogumił Paciorek - 2018-09-17 - Warszawa (mazowieckie)

POMOC KSIEGOWA - od 1 850 PLN

obsługa programów ksiegowych: Puma, Płatnik , Bestia, Home-Net realizacja zadańw zakresie rachunkowósci budżetowej ewidencji sprawozdawczości zgodnie z obowiazujacymi przepisami, dokonuwanie przelewów jednostki
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Wilczęta (warmińsko-mazurskie)

TECHNIK FARMACEUTYCZNY - 997,4 PLN

technik farmaceutyczny
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Lipno (kujawsko-pomorskie)

ELEKTRYK, ELEKTROMONTER, MONTAŻYSTA ROZDZIELNIC ELEKTRYCZNYCH - do 2 000 PLN

moztaż rozdzielnic elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Chełm (lubelskie)

DZIEWIARZ MASZYNOWY - 997,4 PLN

dziewiarz maszynowy
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Skopanie (podkarpackie)

KIEROWNIK GOSPODARCZY - 2 100 - 2 200 PLN

Sprawy kadrowe: umowy, szkolenia, badania. Nadzór nad majątkiem.
POWIATOWY ZESPÓŁ NR 9 SZKÓŁ IM.MARII DĄBROWSKIEJ W KĘTACH - 2018-04-04 - Kęty (małopolskie)

SORTOWACZ - od 13 PLN

Sortowanie warzyw(brukselki, cebul kwiatowych, obieranie i sortowanie cebuli).Wymagane: wykształcenie zawodowe oraz doświadczenie w zawodzie min. 3 lata Tel. 792 377 209 Alicja Kwocz
"ALEX GROUP POLSKA - EUROPA" SPÓŁKA Z O.O. - 2017-06-01 - Sulęcin (lubuskie)

TERAPEUTA ZAJĘCIOWY - od 2 100 PLN

Prowadzenie warsztatów z dziećmi, obsługa eventów, dojazd na zajęcia, prowadzenie dokumentów związanych z warsztatami.
FRAJDA Inga Pacholczyk - 2018-08-31 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK II STOPNIA WYKONUJĄCY ZADANIA W RAMACH PRAC INTERWENCYJNYCH - od 2 100 PLN

obsługa interesantów, obsługa urządzeń biurowych - telefon, fax, skaner, laminator, bindownica, kserokopiarka
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

BARMAN-KELNER - 997,4 PLN

obsługa ekspresu do kawy, przygotowanie sali do przyjęcia gości, przygotowanie i podawanie drinków, obsługa imprez zbiorowych, przyjmowanie zamówień, wypisywanie faktur, nakrywanie do stołu, mycie naczyń
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Leszno (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

proste prace księgowe wspomagające pracę księgowego, wprowadzanie dokumentów do programu TAX PTO, archiwizacja dokumentów, prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Biała Podlaska (lubelskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 470 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych, odkurzanie, mycie okien
ROKA ZPCh Sp. z o. o. - 2018-03-27 - Starachowice (świętokrzyskie)

KIEROWCA AUTOBUSU - do 2 000 PLN

przewóz osób
Auto Turbus Sp. z o. o. - 2017-05-25 - Bytom (śląskie)

MAGAZYNIER - od 1 750 PLN

przyjmowanie towaru na magazyn, wydawanie surowców, obsługa wózka widłowego, inwentaryzacja
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Kluczbork (opolskie)

TECHNIK TECHNOLOGII ODZIEŻY - 997,4 PLN

pomoc w realizacji zleceń, opracowywanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

FRYZJER- STYLISTA FRYZUR - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu.Oferta przeznaczona dla osób poniżej 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Jaworze (śląskie)

POMOCNIK OPERATORA PRODUKCJI - od 3 185 PLN

Pakowanie płyt dvd do pudełek, prace porządkowe
kontakt przez OHP - 2018-07-16 - Warszawa (mazowieckie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - 1 500 - 2 000 PLN

Malowanie i szlifowanie konstrukcji. Betonowanie. Wyprawki na elementach stalowych.
GRAND WOJCIECH NOWAK - 2016-02-04 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie dowolne, osoba do przyuczenia.
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Rybnik (śląskie)

PORTIER - STAŻ - 997,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Zakopane (małopolskie)