STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI Hrubieszów oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społwcznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Data publikacji: 2016-05-10
Lokalizacja: Hrubieszów (lubelskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 -go Maja 8/a, 22-500 Hrubieszów, powiat: hrubieszowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społwcznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Hrubieszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: hrubieszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Hrubieszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne:- wykształcenie średnie (ogólne, ekonomiczne, administracyjne)Pożądane:- wykształcenie wyższe licencjat (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne)- minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychWymagania Dodatkowe:- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych- znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy- znajomość zasad podlegania, ustalania wysokości oraz rozliczania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność pracy w zespole- komunikatywność, rzetelność, orientacja na klienta, asertywność- umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Hrubieszowie
Adres pracodawcy:
Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór)- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe.Miejsce składania dokumentów Zakład Ubezpieczeń SpołecznychOddział Biłgorajul. Kościuszki 10323-400 Biłgorajpokój 209a do dnia 18.05.2016 ( data wpływu do urzędu)
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 103
Profil działalności pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Hrubieszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 10.05.2016
Oferta pracy ważna do: 18.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Radom (mazowieckie)
1) prowadzenie nadzoru i postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju majątku i infrastruktury gminnej,2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę,c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,4) przekazywanie informacji związanej ze sprawozdawczością GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji6.przekazywanie danych niezbędnych do sporządzania raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,7.Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-04-12 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia obsługę spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-06-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Dokonywanie wymiaru podatku i opłat w tym: zakładanie i prowadzenie kart podatników; zbieranie materiałów do zastosowania tak zwanych ulg żołnierskich; prowadzenie rejestrów wymiarowych zobowiązań pieniężnych; zbieranie materiałów do wymiaru podatku od nieruchomości; sporządzanie nakazów płatniczych; ustalanie wymiaru podatków od nieruchomości, podatku leśnego, rolnego oraz opłat lokalnych; załatwianie spraw związanych z udzielaniem ulg, umorzeń, odroczeń i zaniechań poboru podatków i opłat pobieranych przez Urząd Gminy; Wydawanie zaświadczeń: o stanie majątkowym; o nie zaleganiu w opłatach i podatkach; Opracowywanie projektów uchwał o podatkach i opłatach lokalnych oraz w sprawie obniżenia ceny żyta do naliczania podatku rolnego; Współpraca z KRUS w zakresie określonym ustawą o ubezpieczeniu społecznym rolników; Prowadzenie spraw związanych z wyrażeniem zgody na odroczenie, umorzenie, rozkładanie na raty lub zaniechanie poboru podatków i opłat pobieranych przez Urząd Skarbowy; Prowadzenie rachunkowości z zakresu podatków i opłat lokalnych; Czuwanie nad terminową realizacją podatków i opłat lokalnych oraz bezzwłoczne wdrażanie środków egzekucyjnych w stosunku do zalegających w tym ustanowienie hipoteki; Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem wynagrodzenia prowizyjnego sołtysom; Rozliczanie udziałów we wpływających z zobowiązań pieniężnych; Przeprowadzenie kontroli rachunkowej kwitariuszy wydanych sołtysom; Terminowe rozliczanie sołtysów z inkasa podatków oraz wydanych druków ścisłego zarachowania; Bieżące księgowanie wpłat zobowiązań pieniężnych wsi przypisów, odpisów i zwrotów na kontach zbiorczych wsi przez dziennik obrotów; Dokonywanie wymiaru podatku od środków transportowych; Sporządzanie sprawozdań związanych z wykonywanymi czynnościami; Terminowej wnikliwe załatwianie korespondencji; Przeprowadzanie kontroli podatkowych; Współpraca ze Skarbnikiem Gminy; Prowadzenie wszelkich spraw związanych z wypłatą zwrotu podatku akcyzowego podatnikom podatku rolnego na podstawie ustawy o zwrocie tego podatku zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej; Obsługa kasowa urzędu i szkół samorządowych z terenu gminy; Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Wójta Gminy.
Urząd Gminy Przytuły - 2017-10-04 - Przytuły (podlaskie)
Prace introligatorskie, odbieranie wyrobu gotowego z taśmy, obsługa maszyn introligatorskich.wynagrodzenie na okresie próbnym 2100 zł brutto, następnie 2400-3000 zł brutto
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby działu, korporacji oraz instytucji zewnętrznych, analiza zmienności zamówień i prognoz klientów, kontrola cen, wsparcie w terminowej i profesjonalnej obsłudze klienta
Federal - Mogul Bimet S.A - 2017-10-06 - Gdańsk (pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
Transport wewnętrznych kontenerów z materiałem pocztowym. Sprawdzanie zgodności ładunków z dokumentami zdawczymi. Sporządzanie dokumentów zdawczych zgodnie z obowiązującym planem wymiany. Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjne.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2017-07-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie projektów konstrukcyjnych budynków mieszkalnych, użyteczności publicznej, usługowych. Wykonywanie obliczeń statycznych i wytrzymałościowych konstrukcji budowlanych.
E.PROJEKT Biuro Konstrukcyjne Elżbieta Pyszlak - 2017-03-23 - Białystok (podlaskie)
Dobra znajomość rysunku technicznego. Obsługa programu INVENTOR, AutoCAD.
ATW S.A. - 2016-07-20 - Zagórz (podkarpackie)
hutnik szkła formowanie ręcznego
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
Aktywne pozyskiwanie klientówKompleksowa obsługa Klienta w OddzialePraca z Klientem zaległościowym w terenieAktywna sprzedaż produktów i usług oferowanych przez Spółkę. Praca w Jarosławiu na okres próbny - 3 mies, następnie umowa na czas nieokreślony.WYMAGANIA: wykształcenie średnie, dobra obsługa komputera i urządzeń biurowych, prawo jazdy kat. "B".PREFEROWANY KONTAKT Z PRACODAWCA e-mail: hr (at) capitalservice.pl
CAPITAL SERVICE S.A. - 2016-04-14 - Jarosław (podkarpackie)
pomoc w prowadzeniu spisów spraw, pomoc przy przjmowaniu poczty,pomoc w obsłudze poczty elektronicznej, pomoc w rejestracji korespondencji przychodzącej i wychodzącej
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Gniezno (wielkopolskie)
Obsługa systemu NOVUS, monitorowanie pracy rzeczoznawców, współpraca z kontrahentami. Praca stacjonarna w biurze przy komputerze. Praca jednozmianowa w godz. 8.30-16.30. Oferta pracy w ramach refundacji do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-10-14 - Reguły (mazowieckie)
- samodzielna naprawa pojazdów (naprawy mechaniczne, elektryczne i elektrotechniczne), diagnostyka usterek i ewentualnych napraw, samodzielna diagnoza usterek, przeglądy serwisowe; praca w godz. 8-16; wynagrodzenie do ustalenia ok. 2000 zł brutto+premia; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-15
Auto Diug - 2016-03-17 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Krosno (podkarpackie)
Strzyżenie, wykonywanie fryzur, pielęgnacja włosów, farbowanie
Zakład Fryzjerski Jadwiga Zakrzewska - 2016-12-01 - Andrespol (łódzkie)
Praca na produkcji, montaż maszyn z umiejętnościami mechanicznymi. Wymagana podstawowa znajomośc rysunku technicznego.
Tools Factory sp.j. - 2016-04-18 - Boryszew (mazowieckie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia - 2017-01-13 - Gdynia (pomorskie)
Zapewnione zakwaterowanie, praca w Hotelu i Restauracji Zamek na skale, Trzebieszowice.
"NEYA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-02 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
wykonywanie szlunków balkonowych i towarów
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Słowik (łódzkie)
PRACA Z DZIEĆMI, PRACA KREATYWNA, ZABAWY Z DZIEĆMI, PRACA NAD SCENARIUSZAMI ZABAW
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA PIT S.C. J.KUDROŃ, B.DYGDOŃ - 2016-02-15 - Dębica (podkarpackie)
wykonywanie zabiegów kosmetycznych na twarz i całe ciało
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Mława (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
.
"NIEWIEŚCIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-07 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad terminową realizacją zleceń produkcyjnychOrganizowanie i koordynowanie pracy podległego zespołu,Zarządzanie czasem pracy podległych pracownikówOdpowiedzialność za jakość i terminowość wykonanych zadań;Nadzór nad realizacją celów produkcyjnych na zmianie, przez motywowanie podległego personelu do wysoko wydajnej pracy oraz pracy zespołowej;Codzienne planowanie pracy w celu terminowej realizacji zadań;Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcyjnego;Wdrażanie nowych pracowników na stanowiska pracy;Nadzór nad utrzymaniem dyscypliny i przestrzeganiem zasad BHP przez podległych pracowników nadzorowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników oraz szkolenie i wdrażanie nowo zatrudnionychUdział we wdrażaniu innowacji oraz usprawnień;
INTOP Sp.zo.o. - 2017-04-28 - Rychtal (wielkopolskie)
Realizowane zadania:• definiowanie możliwych źródeł finansowania projektów i programów Uczelni,• stały monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich,• skuteczne pozyskiwanie środków finansowych na potrzeby realizowanych przez Uczelnię działań,• współpraca z działami merytorycznymi przy tworzeniu koncepcji merytorycznych projektów,• uczestniczenie w tworzeniu budżetów i harmonogramów realizacji projektów,• inicjowanie oraz wspieranie inicjowania nowych projektów, w tym poprzez pozyskiwanie wsparcia z zewnętrznych instrumentów finansowych,więcej informacji na stronie: http://www.bip.uph.edu.pl/22299,26784/26784/art21625.html
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach - 2017-08-04 - Siedlce (mazowieckie)
oferta stażu skierowana do ośób bezrobotnych w wieku 30 lat i powyżej: prowadzenie podstawowych rejestrów, obsługa korespondencji, porządkowanie akt,obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism urzędowych,sporządzanie wykazów przebiegu ubezpieczeń społecznych, praca w programach Microsoft Office, praca w aplikacjach dziedzinowych
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa baru, klientów
P.P.H.U. ENTERTAINMENT ANETA MAŚLANIEC - 2016-07-18 - Niepołomice (małopolskie)