STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I INWESTYCJI Nowogród Bobrzański oferta pracy URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM
Stanowisko: STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie nadzoru i postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju majątku i infrastruktury gminnej,2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę,c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,4) przekazywanie informacji związanej ze sprawozdawczością GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji6.przekazywanie danych niezbędnych do sporządzania raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,7.Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,
Data publikacji: 2017-04-12
Lokalizacja: Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie nadzoru i postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju majątku i infrastruktury gminnej,2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę,c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,4) przekazywanie informacji związanej ze sprawozdawczością GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji6.przekazywanie danych niezbędnych do sporządzania raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,7.Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowogród Bobrzański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zielonogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowogród Bobrzański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
a. Wymagania niezbędne:1. Obywatelstwo polskie,2. Nieposzlakowana opinia,3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe5. Wykształcenie wyższe b. Wymagania dodatkowe:1. - znajomość obsługi biegłej komputera, pakietu biurowego- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku / staż pracy- umiejętności zawodowe - mile widziane wykształcenie i doświadczenie w budownictwie i prowadzeniu inwestycji- doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z pracą w administracji samorządowej lub budżetowej- znajomość zagadnień prawa budowlanego, prawa administracyjnego, procesu inwestycyjnego.2. inne:- uprawnienia budowlane, mile widziane dodatkowe uprawnienia branżowe, -znajomość procedur i regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego,- znajomość zasad kosztorysowania robót,- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, z uwzględnieniem pracy w terenie- predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność, terminowość, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji, dyspozycyjność, asertywność, nakierowanie na osiąganie zamierzonych celów
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV) własnoręcznie podpisany2. list motywacyjny - własnoręcznie podpisany3. kwestionariusz osobowy własnoręcznie podpisany4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie z poświadczeniem własnoręcznym kandydata o zgodności kopii z oryginałem5. kopie świadectw pracy oraz kwalifikacji i uprawnień zawodowych, w tym potwierdzających doświadczenie w pracy z poświadczeniem własnoręcznym kandydata o zgodności kopii z oryginałem6. oświadczenie kandydata o niekaralności7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.)8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych 9. inne oświadczenia/ zaświadczenia /kserokopie dokumentów wymagane w ogłoszeniu o naborze, 10.oświadczenie o braku przeciwskazań do zatrudnienia na stanowisku ds. budownictwa.Termin i miejsce składania oferty:Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem Samodzielne stanowisko ds. budownictwa i inwestycji na adres:Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskimul. Słowackiego 1166-010 Nowogród Bobrzańskilub dostarczyć osobiście do Sekretariatu Urzędu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 kwietnia 2017r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: zielonogórski
Gmina pracodawcy: Nowogród Bobrzański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowogród Bobrzański
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 12.04.2017
Oferta pracy ważna do: 20.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapoznanie się z misją i organizacją oraz zadaniami urzędu, rejestrowanie korespondencji przychodzącej, przygotowywanie dokumentów do wysyłki, prowadzenie rejestrow, ewidencjonowanie informacji podatkowych, wprowadzanie danych do systemu, pomoc w pracach administracyjnych, udział w pracach merytorycznych zgodnie ze schematem organizacyjnym
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Gniezno (wielkopolskie)
PRACA OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU WIĘCEJ INFORMACJI UDZIELĘ TELEFONICZNIE
FHUP DĘBOWSKI ARTUR - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-10
"HERKULES" Hurtownia Metali Agnieszka Żylicz - 2016-08-24 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klienta (art. BHP)
P.P.U.H. ALDA Alicja Mariola Danielewicz - 2017-12-06 - Łomża (podlaskie)
przewóz towarów
Auto Handel TRANSPORT Głowinkowski - 2018-06-19 - Wieruszów (łódzkie)
transport materiałów budowlanych na budowe
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Kraków (małopolskie)
sprzątanie obiektów, prace porządkowe
CZATA NOVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-23 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Praca z danymi oraz umiejetność analizy danych biznesowych. Konstruowanie statystycznych i finasowych modeli w celu zwiększania prognozowanych zysków firmy. Analiza rynku oraz dopasowywanie standardów firmy do współczesnych wymagań. Praca zespołowa podnoszaca jakość oferowanych usług. Umiejętność realizacji priorytetowych projektów wewnętreznych operacji i procesów finasowych. Wsparcie dyrektora sprzedaży (analiza, prezentacje).
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
praca przy produkcji ogrodzeń, spawanie MIG i TIG
Zakład Produkcyjno - Handlowo - Usługowy "ZARTMET" Barbara Zarzycka - 2016-08-16 - Paszki Małe (lubelskie)
orzeczenie o stopniu niepełnosprawności ,miejsce pracy: Gutów- pracodawca dowozi
"STUDNIEWSKI" - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE LECH STUDNIEWSKI - 2018-08-09 - Gutów (wielkopolskie)
prace murarskie
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO - MARCIN GRONOWSKI, MIKOŁAJ GRONOWSKI - 2016-12-07 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych. Godz. pracy 7-15.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku - 2017-11-16 - Słupsk (pomorskie)
- nadzorowanie i koordynowanie całokształtu prac administracyjno- technicznych związanych z bieżącym funkcjonowaniem obiektu;-organizowanie i kontakt z ochroną obiektu;- kontrolowanie prac remontowo- naprawczych na terenie obiektu i jego otoczenia;- organizowanie i uczestnictwo w kontrolach stanu technicznego lub estetycznego nieruchomości;- dbanie o stan i estetykę bezpośredniego otoczenia budynków firmy (parking, trawnik itp);- wdrażanie procedur i norm mających zapewnić bezpieczeństwo wszystkim osobom przebywającym na terenie obiektu;- zarządzanie flotą samochodową;- nadzór nad personelem technicznym i podwykonawcami;- prowadzenie dokumentacji technicznej.
FARGOTEX Sp. z o.o. w Łomży - 2015-12-02 - Łomża (podlaskie)
Kontakt z klientami zagranicznymi, wprowadzanie zamówień do systemu, nawiązywanie długotrwałych relacji z klientami, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Praca w godz.: 9:00-17:00. Oferta dostępna w sali C, D, E, G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 537 221 223, e-mail: a.luzniak (at) furnitech.pl
PRODUKCJA-USŁUGI-HANDEL "PARTNER ANRALLOGIN" RAFAŁ KAMIŃSKI - 2017-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Wg. harmonogramu PO WER
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Lipie Góry (lubuskie)
- opracowywanie kolorów- farbowanie odzieży- obsługa maszyn barwiarskich i labolatoryjnych- wymagane wykształcenie wyższe chemiczne- praca na dwie zmiany w godz. 06:00 - 14:00 / 12:00 - 20:00
Centrum Pralnicze i Badawczo Rozwojowe Sp. z o.o. - 2018-06-28 - Łódź (łódzkie)
zapewnienie komunikacji cefrowej elementów systemu; umowa na okres próbny 3 miesiące, następnie na 2 lata;
TKACTWO Mirosław Osipczuk - 2018-08-30 - Pabianice (łódzkie)
przyjmowanie, opracowywanie przesyłek, rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, obsługa klienta w zakresie usług pocztowychi finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-06-13 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Szczegóły oferty:http://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/380787/files/ogloszenie_rozliczenia.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2017-07-05 - Tczew (pomorskie)
przyrzadzanie dań kuchni poslkiej, obsługa imprez i gości bieżących restauracji
kontakt przez OHP - 2016-02-23 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zapewnienie stosowania jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasad finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasad i terminów ich opłacania.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2016-01-08 - Iława (warmińsko-mazurskie)
układanie bukietów, dekoracje sztuczne
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Dobrzyń nad Wisłą (kujawsko-pomorskie)
- ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- przygotowywanie projektów wewnętrznych aktwó prawnych,- pomoc w prowadzeniu sekretariatu.- ewidencjonowanie środków rzeczowych Izby,- pomoc przy przygotowaniu dokumentacji z przeprowadzonych kontroli,- archiwizowanie dokumentacji izby.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Łódź (łódzkie)
- prace porządkowe na terenie gminy
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Kamień Krajeński (kujawsko-pomorskie)
- Patrolowanie terenu- sumienność i dokładność w wykonywanych pracach- dbanie o powierzony sprzęt
TOMMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-13 - Dobrzeń Mały (opolskie)
WG ZAWODU
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Dąbrowa (lubuskie)
Wykonywanie połączeń wychodzących. Mile widziane osoby niepełnosprawne. Zgłoszenia kandydatów - telefoniczne lub e-mail.
GI GROUP SP. Z. O. O - 2016-03-22 - Łódź (łódzkie)
Codzienna kontrola sprzętu i oprogramowania (DCS, PLC, ESD); Udział w prowadzonych konsultacjach technicznych; Wykrywanie nieprawidłowości w systemach, usuwanie usterek; Opracowywanie dokumentacji technicznej; Przygotowywanie pism i ofert; Uczestnictwo w realizacji projektów technicznych; Zarządzanie dokumentami i korespondencją; Kontakt z klientami firmy;
VIGRAN SPÓŁKA Z O.O. - 2018-03-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Opolnica (dolnośląskie)