REFERENT DO OBSŁUGI SEKRETARIATU Wrocław oferta pracy Optima Care Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: REFERENT DO OBSŁUGI SEKRETARIATU
Wynagrodzenie: do 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zamawianie materiałów biurowych, obsługa poczty, obsługa sekretariatu i sali konferencyjnej, wsparcie administracyjne menadżerów, oraz inne zadania zlecone przez przełożonego.Miejsce pracy: ul. Jeździecka 19, 53-032 WrocławKontakt:510-012-854Umowa o pracę nac okres próbny tj: 10.08.2020-10.11.2020 w godz 9-17 Oferta w sali: E
Data publikacji: 2020-08-07
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Optima Care Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jeździecka 19, 53-032 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zamawianie materiałów biurowych, obsługa poczty, obsługa sekretariatu i sali konferencyjnej, wsparcie administracyjne menadżerów, oraz inne zadania zlecone przez przełożonego.Miejsce pracy: ul. Jeździecka 19, 53-032 WrocławKontakt:510-012-854Umowa o pracę nac okres próbny tj: 10.08.2020-10.11.2020 w godz 9-17 Oferta w sali: E
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO OBSŁUGI SEKRETARIATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: sekretarka
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Kompleksowa obsługa biura,pakietu Office, internet
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie zawodowe Mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
Optima Care Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
danePracodawcy_nip: 8971812331
danePracodawcy_regon: 362286786
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
JEŹDZIECKA 19, 53-032 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: JEŹDZIECKA
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|412001
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.08.2020
Data dodania oferty pracy: 07.08.2020
Oferta pracy ważna do: 31.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b222b26a0b348bd326c6fb899aec2d5b
Podobne oferty pracy
Katologowanie części, obsługa klienta, sprzedaż, pkaowanie przesyłek
ZŁOMOTEX - POKORNICKI MIROSŁAW - 2015-12-03 - Zalesie (mazowieckie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie potraw według przepisów w jezyku Wietnamskim.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Józefów (mazowieckie)
czynności związane z tapicerowaniem siedzisk, oparć krzesełobsługa sprzętu wspomagającego transport ręcznyzdejmowanie,układanie elementów na regałachinne prace zlecone związane z pracą na dziale tapicernii
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
1. Bieżąca obsługa techniczna budynków wraz ze zlecaniem , doborem i zastosowaniem odpowiednich technologii w remontach.2. Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami i prawem budowlanym.3. Dokumentowanie robót budowlanych poprzez wykonywanie kosztorysów.4. Współudział w organizacji i prowadzeniu zebrań Wspólnot Mieszkaniowych.5. Dokumntowanie prowadzonej działalności.
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)
- nawiązywanie relacji- zbieranie informacji o potrzebach interesariuszy i otoczeniu firmy- realizacja strategii i wizerunku firmy- wsparcie przy wdrażaniu nowych produktów i rozwoju ich sprzedaży - data rozpoczęcia zatrudnienia: listopad/grudzień 2018r.
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Łódź (łódzkie)
Wydawanie i kompletowanie wniosków do ustalenia praw do świadczenia z funduszu alimentacyjnego, wydaniu w tym zakresie decyzji
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2016-02-25 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Realizacja zadań w zakresie gospodarki energetycznej opracowywanie norm należności paliw stałych i płynnych, przygotowywanie umów na dostawy mediów, rozliczenie zużycia paliw do celów grzewczych, analiza zużycia energii elear., udział w sporządzaniu bilansów energetycznych, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych, znajomość przepisów dot. urządzeń elektrycznych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-06-19 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Zapoznanie z zasadami prowadzenia dokumentacji techniczno- budowlanej i inne
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- administrowanie logiczną i fizyczną infrastrukturą informatyczną MOSiR;-zapewnienie ciągłości działania Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta i Kontroli Dpstępu;- archiwizowanie i kpie zapasowe danych w formie elektronicznej;- zabezpieczenie danych i sieci przed wirusami oraz osobami nieupoważnionymi;- administrowanie serwerami internetowymi;- udostępnianie Internetu w sieci;- przygotowywanie planów zakupów sprzętu i oprogramowania komputerowego;- zlecanie usług informatycznych;- wykonywanie prac graficznych;- współtworzenie strategii informatyzacji, polityki bezpieczeństwa, instrukcji zarządzania systemami informatycznymi MOSiR, a także jej bieżące analizowanie, modyfikowanie, uszczegóławianie lub rozbudowywanie , bieżące śledzenie rynku informatycznego i technologii informatycznych, doradztwo w zakresie usprawnień pracy i korzystania z informacji, pomoc w tworzeniu arkuszy obliczeniowych, generowaniu raportów z istniejących systemów, tworzeniu innych dokumentów;- szkolenie personelu w zakresie obsługi wykorzystywanych systemów informatycznych;- ewidencja sprzętu i oprogramowania komputerowego, prowadzenie kontroli finansowej gospodarowania środkami publicznymi w zakresie działalności stanowiska, przeprowadzanie kotroli wykorzystywania parametrów informatycznych MOSiR;- konfiguracja i aktualizcja parametrów systemów sprzedaży;- zapewnienie ciagłości działania sprzętu drukującego.Praca na umowę zlecenie w godz. 7-15 - według grafiku (dodatkowo ewentualne dyżury) przez 80 godz. w miesiącu w Kołobrzegu.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2016-05-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
1. Pomoc w przygotowaniu posiłków.2. Obróbka warzyw.3. Krojenie pieczywa.4. Podawanie posiłków dzieciom.5. Sprzątanie jadalni.6. Praca na zmywalni- mycie naczyń, składanie do zmywarki, segregowanie.
kontakt przez PUP - 2019-09-27 - Pleśna (małopolskie)
Przygotowywanie zestawień, raportów i zgłoszeń w wewnętrznym systemie, aktualizacja danychKoordynowanie obiegu dokumentów oraz ich rejestracja w systemieKontrola terminów ważności dokumentów kierowców oraz dokumentów aut flotowychWstępna ocena stanu faktycznego pojazdów flotowych, zgodnie z procedurą, kierowanie aut do serwisu, jeżeli pojawi się taka potrzebaMagazyn, prowadzenie ewidencji, inwentaryzacjeStacja paliw – ewidencja tankowań, nadzór nad dostawami paliwa
SKAT TRANSPORT SP. Z O. O. - 2020-06-24 - Rzepin (lubuskie)
Przygotowywanie kart ewidencji odpadów, Sporządzanie zbiorczych zestawień danych o rodzajach i ilościach odpadów oraz instalacjach i urządzeniach służących do odzysku i unieszkodliwiania odpadów, Współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami (m. in. Urząd Marszałkowski, WIOŚ,) w przygotowywaniu dokumentów do uzyskania uzgodnień i zezwoleń,Rozliczanie kosztów i opłat związanych z korzystaniem ze środowiska. Umowa na 3 miesiące, po okresie próbnym na czas określony; godziny pracy: 6.00- 14.00, 14.00- 22.00; wysokość wynagrodzenia od 2800 zł brutto
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP.ZO.O. - 2018-03-26 - Słupsk (pomorskie)
Sprzedaż internetowa, dbałość o dobre kontakty z kontahentami
Trend TJ sp. z o.o. - 2016-02-18 - Opole (opolskie)
Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie mile widziane na podobnym stanowisku, obsługa komputera, umiejętność pracy w zespoleZakres obowiązków: wykonywanie prac administracyjno-biurowych, wprowadzanie i analizowanie danych w systemie, utrzymywanie kontaktów handlowych z dostawcami, składanie zamówień do dostawców i kontrola ich realizacji
DINO POLSKA SA - 2018-05-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
wprowadzanie danych z deklaracji i zeznań podatkowych do systemów informatycznych, rejestracja i wysyłanie korespondencji, odnotowywanie zwrotnych potwierdzeń, archiwizowanie akt, obsługa urządzeń biurowych.BEZ DEKLARACJI ZATR.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Pruszków (mazowieckie)
Obsługa administracyjna biura.Sprawy kadrowo-płacowe związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, wyliczaniem i wypłatą wynagrodzeń, obsługa programu komputerowego MikroGratyfikant GT, Płatnik ZUS.Sprawy księgowe związane z gospodarką materiałową, wystawianiem faktur, kontrolą prawidłowości merytorycznej i rachunkowej dokumentów księgowych, księgowaniem faktur, znajomość przepisów podatkowych. Obsługa programu księgowego Rewizor GT.
AGRAR- BIESOWICE spółka z o.o. - 2020-05-14 - Kępice (pomorskie)
obsługa administracyjna wspólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2016-04-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie: brak wymagań; obsługa komputera, w tym pakietu Office oraz obsługa urządzeń biurowych; umiejętność pracy w zespole; praca biurowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"EKOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-16 - Gliwice (śląskie)
referent ds biurowych
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Barber
YOU & ME SPÓŁKA Z O.O. - 2017-11-16 - Poznań (wielkopolskie)
działania związane z utrzymaniem floty samochodów osobowych (prowadzenie dokumentacji, własna inicjatywa w zakresie zleconych projektów), aktualizacja ubezpieczeń samochodowych, likwidacja szkód zgodnie z procedurą, zarządzanie dokumentami pojazdów, ewidencjonowanie kosztów, obsługa klienta wewnętrznego, współpraca z serwisami, utrzymywanie właściwego stanu technicznego samochodów, kontrola, weryfikacja kosztorysów i faktur w oparciu o standardy rynkowe, posiadaną wiedzę i doświadczenie, protokolarne przekazywanie / odbieranie samochodów, obsługa programu, pomoc pracownikom w przypadku zdarzeń drogowych i zgłaszanie szkód komunikacyjnych oraz nadzór nad procesem likwidacji szkód, bezpośredni kontakt i wsparcie dla pracowników, użytkowników floty, wsparcie biura, wyjazdy służbowe w celu podmiany aut lub innych
ARRA GROUP Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-12-20 - Głogów (dolnośląskie)
prace brukarskie przy wykonywaniu nawierzchni z kostki betonowej,
FIRMA "PFLASTER-PROFIS" SZEWCZYK GRZEGORZ - 2020-07-20 - Bytom (śląskie)
Poznanie specyfiki pracy PCEIK, prace administracyjno-biurowe, pomoc w organizacji kursów, szkoleń i konferencji, imprez itd., przygotowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Oleśnica (dolnośląskie)
- Obsługa recepcji,- Wystawianie faktur VAT za korzystanie z pokoi hotelowych, telefonów, sal konferencyjnych,-Sporządzanie sprawozdań wykorzystania zasobów Hotelu Eskulap,- Przygotowywanie korespondencji związanej ze sprawami administracyjnymi,- Wystawianie wezwań do najemców z tyt. zaległości,- Współpraca z Działem finansowym ICZMP,- Przygotowywanie listy zapotrzebowania na art. niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Sekcji.
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Łódź (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Zielona Góra (lubuskie)
POMOC W PRZYGOTOWANIU DOKUMENTÓW DO ARCHIWIZACJI, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCHOBSŁUGA APLIKACJI E-WNIOSEK
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Dębica (podkarpackie)
kontakt z dostawcami, wysyłanie i obsługa zamówień, nadzór nad gospodarką magazynową, prowadzenie dokumentacji.
PPUHiE "SZYNAKA" - 2019-01-08 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie dokumentów do archiwizacji, obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych, udział w sporządzaniu analiz i zestawień.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Biała Rawska (łódzkie)