REFERENT DS. OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW (STAŻ) Jelenia Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW (STAŻ)
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2016-04-05
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW (STAŻ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 13.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office/ Word,Excel/
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: sumienność, dokładność.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: zarządzanie budynkami mieszkalnymi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 12.04.2016
Oferta pracy ważna do: 28.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
wz
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja usług gastronomicznych i hotelarskich
KOMPLEKS GASTRONOMICZNO-WYPOCZYNKOWY A. Siwik-Karwowska - 2016-10-03 - Bogusze (warmińsko-mazurskie)
1. Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami polegającą na:a) Sporządzaniu, przyjmowaniu, obiegu i kontroli dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych;b) Dekretowanie i księgowanie dochodów i wydatków jednostki według obowiązującej klasyfikacji budżetowej i planu kont oraz sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający:- terminowe przekazanie rzetelnych informacji ekonomicznych,- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych. 2. Wystawianie faktur VAT.3. Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu VAT.4. Sporządzanie deklaracji podatkowej VAT-7 i terminowe przekazanie do właściwego Urzędu Skarbowego lub innej instytucji.5. Pomoc w rozliczaniu delegacji służbowych.6. Prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania.7. Rozliczanie kart drogowych pojazdów Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach. 8. Prowadzenie rozliczeń centralnego ogrzewania.9. Sporządzania wezwań do zapłaty w razie powstania zaległości na koncie.10. Naliczanie odsetek od zaległości.11. Bieżące sporządzanie list dłużników dla radcy prawnego celem wyegzekwowania długu powstałego wobec Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach.12. Bieżąca analiza wykonania planu finansowego wydatków i dochodów jednostki.13. Wykonywanie innych czynności służbowych nie wyszczególnionych w niniejszym zakresie, a wynikających z przepisów dotyczących danego stanowiska pracy zleconych przez Dyrektora Szkoły oraz Głównego Księgowego.14. Bieżące zapoznawanie się ze zmianą przepisów dotyczących wykonywania powierzonych obowiązków służbowych.15. Przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz ustawy o ochronie danych osobowych.16. Współpraca z innymi pracownikami Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach w trakcie wykonywania swoich zadań. 17. Obsługa interesantów z zewnątrz i z wewnątrz szkoły z udzielaniem informacji wynikających z zakresu czynności.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 28 lutego 2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. księgowości. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 01.03.2017 r. o godz. 10:00.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu , na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-02-20 - Krzyżowice (dolnośląskie)
dostawa posiłków pod ksazany adres, dbanie o czystości w pojeździe, obsługa prac na lokalu w związku z dostarczaniem pizzy
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Kłodzko (dolnośląskie)
Przyjmowanie wpłat i wypłat oraz KW i KP, sporządzanie raportów kasowych, rozliczanie wyciągów bankowych, rozliczanie kierowców, kontrola KP kierowców, kontrola stanów depozytów na oddziałach
TGS Przemysław Stoń - 2016-09-12 - Ruda Śląska (śląskie)
Sprzedawca-staż FP
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Września (wielkopolskie)
szczegółowy zakres obowiązków na stronie http://bip.jonkowo.pl
Urząd Gminy Jonkowo - 2018-05-16 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
jw.
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2016-10-25 - Warszawa (mazowieckie)
1. Utrzymywanie terenów zielonych i nasadzeń w miejscowości Banie i w innych miejscowościach na terenie Gminy Banie, tj. koszenie i sprzątanie terenu wokół budynku Urzędu Gminy, koszenie terenów zielonych, pielęgnacja i utrzymanie żywopłotów, sprzątanie parku, placów i innych terenów;2. Przygotowanie pomieszczeń do remontów (usuwanie sprzętów i umeblowania i należyte ich zabezpieczenie, usuwanie sprzętów po remoncie);3. Wykonywanie drobnych napraw i konserwacji sprzętów i urządzeń;4. Wykonywanie wszelkich prac remontowo-malarskich w obiektach administrowanych przez Gminę;5. Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy;6. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy oraz Sekretarza Gminy.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Banie (zachodniopomorskie)
zgodny z pracą w Dziale Sprzedaży (pozyskiwanie klientów, obsługa i inne prace zlecone przez przełożonego)
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-07-20 - Rogoźno (wielkopolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Mszanowo (warmińsko-mazurskie)
PROWADZENIE KART WYNAGRODZEŃ I ROZLICZEŃ PODATKU DOCHODOWEGO PRACOWNIKÓW, SPORZĄDZANIE LIST I PŁAC, PROWADZENIE DEKLARACJI ZUS I TERMINOWE OPŁACANIE SKŁADEK, NALICZANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI DOTYCZĄCEJ ZASIŁKÓW WYPŁACANYCH PRZEZ ZUS, PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z UBEZPIECZENIEM PZU ORAZ TERMINOWE OPŁACANIE SKŁADEK, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PODATKOWEJ ORAZ TERMINOWE OPŁACANIE NALEŻNYCH PODATKÓW, SPORZĄDZANIE ROCZNYCH DEKLARACJI PODATKOWYCH
Polkowickie Centrum Animacji - 2018-01-23 - Polkowice (dolnośląskie)
Praca w restauracji.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Racibórz (śląskie)
Aktywna sprzedaż produktów banku, pozyskiwanie klientów na produkty bankowe, sporządzanie wniosków i umów kredytowych, kompletowanie dokumentacji klientów. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, min. 6 m-cy doświadczenia w kontakcie z klientem, umiejętności sprzedażowe, biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, prawo jazdy kat. B.
SALEMAX Maciej Makowski - 2017-02-01 - Lębork (pomorskie)
Pomoc w pracach księgowych; segregowanie dokumentów; wprowadzanie danych do systemu księgowego; tworzenie korespondencji; kontrola rozrachunków
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Parysów (mazowieckie)
Obsługa kadrowa, rozliczenie czasu pracy, weryfikacja urlopów, skierowania na badania. Praca na programie SYMFONIA, PŁATNIK. Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Oleśnica (dolnośląskie)
-archiwizacja dokumentów dotyczących osób bezrobotnych-porządkowanie akt osobowych-obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe z zakresu animacji kultury, promocji, marketingu; 3 lata stażu pracy; doświadczenie w pracy w zakresie organizacji wydarzeń popularnonaukowych, kulturalnych, promocyjnych/poparte referencjami lub innymi dokumentami; wiedza z zakresu administracji, wiedza z zakresu finansów; znajomość social mediów; prawo jazdy kat.B; dobra organizacja pracy własnej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-07-19 - Gliwice (śląskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW BIURA, ODBIERANIE ZLECEŃ TELEFONICZNYCH I MAILOWYCH NA USŁUGI WYWOZU ODPADÓW, PRZYGOTOWYWANIE I WYSYŁANIE POCZTY, WPROWADZANIE KART KIEROWCÓW DO SYSTEMU KOMPUTEROWEGO, SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ WYWIEZIONYCH ODPADÓW, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZE ZNAJOMOŚCIĄ ZAGADNIEŃ FINANSOWO-KSIĘGOWYCH, UMIEJĘTNOŚCI OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCHKONTAKT Z PACODAWCĄ: CV NA MAILA
TOMPOL TOMASZ FRANECKI - 2018-09-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Nauka: przechowywanie, aktualizowanie i archiwizacja dokumentów, dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji w oddziale, opracowywanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, sporządzanie pism, obsługa pracowników, rozliczanie usługi, praca w systemie SAP, wspomaganie w pracach biurowych.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie postępowań w zakresie świadczeń z funduszu alimentacyjnego, prowadzenie postępowań w stosunku do dłużników alimentacyjnych, przygotowanie projektów decyzji w sprawach FA, sporządzanie sprawozdań, redagowanie dokumentów dot. spraw administracyjnych, archiwizowanie dokumentów, umiejętność stosowania przepisów prawa
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Unieście (zachodniopomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Stare Kosiny (mazowieckie)
Prace pomocnicze na budowach.
kontakt przez OHP - 2016-04-19 - Katowice (śląskie)
Wprowadzanie danych związanych z efektywnością procesów, jakością, przygotowywanie raportów, zestawień pareto
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Praszka (opolskie)
obsługa giętarki, maszyny do produkcji strzemion Focus 8 HS, Superflex 32-40
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Żyrardów (mazowieckie)
Zapoznanie z zasadami przygotowania i prowadzenia dokumentacji na potrzeby zarządu i inne
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Zapoznanie z procedurami i zasadami prowadzenia postępowania egzekucyjnego, zabezpieczenia należności ZUS oraz stosowania sankcji wobec płatników nieopłacających składek, zapoznanie z zasadami prowadzenia akt egzekucyjnych płatników składek oraz czynnościami związanymi z ich obsługą, weryfikacją i porządkowaniem.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Gostynin (mazowieckie)
praca w dziale sprzedaży
Przedsiębiorstwo Handlowe Mars SJ H i W Potoczak - 2016-08-08 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników w zakresie umów o prace, umów cywilno-prawnych, prowadzenie dokumentacji personalnej, sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia, naliczaniem wynagrodzeń, realizacja zgłoszeń oraz rozliczeń do ZUS, znajomość przepisów ZFŚS.- Wynagrodzenie: 2160 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:20-14:55. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w dziale kadr i płac w służbie zdrowia. Wymagana umiejętność obsługi: Płatnika, oprogramowania kadry / płace (Infomedica).
SZPITAL MURCKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-09 - Katowice (śląskie)