REFERENT DS. OCHRONY ŚRODOWISKA Słupsk oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP.ZO.O.
Stanowisko: REFERENT DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie kart ewidencji odpadów, Sporządzanie zbiorczych zestawień danych o rodzajach i ilościach odpadów oraz instalacjach i urządzeniach służących do odzysku i unieszkodliwiania odpadów, Współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami (m. in. Urząd Marszałkowski, WIOŚ,) w przygotowywaniu dokumentów do uzyskania uzgodnień i zezwoleń,Rozliczanie kosztów i opłat związanych z korzystaniem ze środowiska. Umowa na 3 miesiące, po okresie próbnym na czas określony; godziny pracy: 6.00- 14.00, 14.00- 22.00; wysokość wynagrodzenia od 2800 zł brutto
Data publikacji: 2018-03-26
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP.ZO.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczecińska 112, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie kart ewidencji odpadów, Sporządzanie zbiorczych zestawień danych o rodzajach i ilościach odpadów oraz instalacjach i urządzeniach służących do odzysku i unieszkodliwiania odpadów, Współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami (m. in. Urząd Marszałkowski, WIOŚ,) w przygotowywaniu dokumentów do uzyskania uzgodnień i zezwoleń,Rozliczanie kosztów i opłat związanych z korzystaniem ze środowiska. Umowa na 3 miesiące, po okresie próbnym na czas określony; godziny pracy: 6.00- 14.00, 14.00- 22.00; wysokość wynagrodzenia od 2800 zł brutto
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS Ofice
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Praktyczna znajomość aktów prawnych z obszaru ochrony środowiska i przepisów towarzyszących, Wykształcenie średnie lub wyższe z zakresie ochrony środowiska lub pokrewne, Znajomość obowiązujących przepisów prawa ochrony środowiska,Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: Kontrola przestrzegania warunków i obowiązków określonych w decyzjach administracyjnych oraz innych przepisów dotyczących ochrony środowiska,Prowadzenie wymaganych prawem ewidencji i sprawozdawczości z zakresu gospodarki odpadami oraz emisji zanieczyszczeń,Rozliczanie i sporządzanie kart przekazania odpadu, wniosków o dokumenty potwierdzające recykl.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP.ZO.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Szczecińska 112, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Szczecińska
Numer budynku pracodawcy: 112
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
Data dodania oferty pracy: 27.03.2018
Oferta pracy ważna do: 12.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykształcenie zawodowe-mechaniczne, doświadczenie bez znaczenia. Prace ślusarskie i spawalnicze.
Spółdzielczy Zakład Mechaniczny w Koźminie - 2016-12-15 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
- Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu komputerowego. - Wynagrodzenie: 11,56 zł brutto/ godzina. Praca na umowę zlecenie na okres 2 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy. - Mile widziane doświadczenie zawodowe, ale nie wymagane, pracodawca zapewnia przeszkolenie. Kontakt osobisty (ul. Jesionowa 18A m. 1, 40-158 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 609-601-732) w godz.: 9:00-17:00.
G&G BIURO RACHUNKOWE ELŻBIETA GĄSIOROWSKA - 2016-07-13 - Katowice (śląskie)
dostarczanie towaru na wskazane miejsce
WAKUŁA - Krzysztof Wakuła - 2016-08-01 - Rzeczków (mazowieckie)
-Kontakt i współpraca z dotychczasowymi klientami zagranicznymi-Wysyłanie ofert i próbek w celu pozyskania nowych klientów i zamówień-Sporządzanie i wysyłanie dokumentacji eksportowej
Andropol S.A. - 2017-06-05 - Białystok (podlaskie)
Obsługa młyna - mielenie biomasy, pakowanie w worki, układanie na paletach.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Jeruzal (mazowieckie)
Obsługa klientów, wykonywanie fryzur damskich i męskich
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Nowy Targ (małopolskie)
Przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych, współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych, sporządzanie sprawozdań,wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych,prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-02-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
wprowadzanie i przetwarzanie danych do systemu, tworzenie dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej, prace biurowe
EUROBAC Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Trzebinia (małopolskie)
Współpraca z klientami, obsługa biura, ewidencja kosztów, przychodów, ustalanie wyniku podatkowego, wypisywanie faktur VAT, obsługa programów WF-FAKIR, WF-KAPER.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Siedlce (mazowieckie)
- przygotowanie do wysyłki korespondencji do komorników sądowych dotyczącej zajęć wierzytelności,- przygotowanie kart kontowych do przekzania do innych urzędów sarbowych,- archiwizacja dokumentów,- przygotowanie rejestrów opisów i przypisów do archiwizacji,- przygotowanie pozostałej korespondencji do wysłania - wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX, - segregowanie i wpinanie potwierdzeń odbioru pism dotyczących zajęć wierzytelności,- przygotowanie korespondencji i zajęć do wysyłki,- wysyłanie korespondencji w systemie Biblioteka akt
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
1. Wykonywanie zadań zgodnie z wymogami wiedzy fachowej, z zachowaniem obowiązujących przepisów oraz otrzymywanych wytycznych i poleceń służbowych.2. Gruntowna znajomość przepisów w dziedzinach należących do zakresu działania pracownika oraz prowadzenie ich ewidencji.3. Należyte zebranie i ocena materiałów stanowiących podstawę do załatwienia sprawy lub wydania decyzji.4. Wykazanie inicjatywy w podejmowaniu problemów i spraw wynikających w toku pracy i występowanie z odpowiednimi wnioskami do kierownika komórki organizacyjnej.5. Referowanie spraw obiektywnie oraz redagowanie materiałów i pism zgodnie z obowiązującymi formami i wymaganiami techniki biurowej z zachowaniem wyznaczonych terminów.6. Przedkładanie projektów do zatwierdzenia kierownikowi komórki organizacyjnej.7. Właściwe rejestrowanie i przechowywanie akt.8. Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych oraz przestrzeganie zasad etyki pracowniczej.9. Przestrzeganie dyscypliny pracy oraz zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej.10. Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonego związanych z wykonywaniem powierzonych obowiązków.11. Prowadzenie ksiąg dróg i obiektów mostowych.12. Prowadzenie pozostałych ewidencji zatok, przystanków, skrzyżowań, barier ochronnych itp.13. Udział w inwentaryzacji pasa drogowego i rejestrowanie danych w formie elektronicznej ewidencji.14. Udział w przygotowaniach dokumentacji i specyfikacji technicznych potrzebnych do rozpoczęcia procedur PZP, w tym pomoc przy sporządzaniu skróconych projektów robót.15. Weryfikowanie i sprawdzanie poprawności wprowadzonych danych do systemu ewidencji dróg.16. Współpraca z centrum zarządzania ewidencją dróg mieszczących się w siedzibie ZDW w Bydgoszczy.17. Współpraca z komórkami Zarządu, Rejonu i innymi Rejonami w zakresie spraw będących przedmiotem działania.18. Obsługa komputera w zakresie prowadzonych zagadnień.19. Terminowe i prawidłowe pod względem merytorycznym i formalnym załatwianie spraw.20. Wykonywanie poleceń kierownika komórki organizacyjnej.21. Dbałość i racjonalne wykorzystanie środków pracy.22. Przestrzeganie dyscypliny pracy oraz zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.23. Przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. na zajmowanym stanowisku.24. Organizacja stanowiska pracy i wykorzystanie dnia pracy, przestrzegania regulaminu pracy oraz wszystkich Zarządzeń wydanych przez Dyrektora Zarządu Dróg Wojewódzkich.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:1. Praca biurowa oraz związana jest z odbywaniem wyjazdów służbowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.2. Obciążenie mięśniowo - szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzenia pojazdu służbowego.3. Ścisła współpraca z Drogomistrzem oraz Kierownikiem Sekcji utrzymania dróg i mostów.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:1. Praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych.2. Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.3. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy - 2017-08-14 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
- rejestracja korespondencji wych. w pocztowych ksiązkach nadawczych,- obsł. tajemnic skarbowych,- rejestracja w BA,- segregacja zwrotnych potwierdzeń odbioru,- obsł korespondecji wych.,- wydawanie zaśwaidczeń.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu/NABÓR RPO dla osób w wieku powyżej 50 r. ż. lub osób powyżej 30 r. ż. z orzeczeniem o niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Pabianice (łódzkie)
wykonywanie przewozów miedzynarodowych
Modzelewski Marek - Transport - 2016-12-06 - Kozerki (mazowieckie)
1. Obsługa komputera (MS Office) i urządzeń biurowych.2. Obsługa petentów, działaczy klubowych, zawodników.3. Redagowanie pism do urzędów i organizacji sportowych.4. Archiwizacja dokumentów.5. Dekretowanie dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów do programu księgowego.6. Wykonywanie innych poleceń przełożonych.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Tarnów (małopolskie)
Kompleksowa organizacja pracy kancelarii podawczej, obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie zbioru i rejestru korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, współpraca z pozostałymi pracownikami firmyKontakt e-mail: rafal.bednarz (at) rafako.com.pl
E003B7 Sp. z o.o. - 2017-11-20 - Jaworzno (śląskie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, przygotowanie produktów do sprzedaży, realizacja zamówień składanych przez nabywców, sprzedaż towarów, wystawainie faktur
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów w tym:- sprzedaż asortymentu,- doradztwo techniczne,- wykonywanie usług serwisowych związanych z naprawą sprzetów ogrodniczych.Praca w pierwszym miesiącu na umowę zlecenie, po miesiącu jeśli kandydat się sprawdzi umowa o pracę.Wynagrodzenie 14 zł/h brutto.
A-Z SERWIS Andrzej Zakrzewski - 2018-06-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji, obsługa telefonów, obsługa komputera, przekładanie pism i korespondencji do aprobaty kierownictwa. Wykształcenienie minimum średnie, umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych. Umowa o prace na czas nieokreślony. Praca w godz. 7.30-15.30. Przewidywany termin zatrudnienia październik 2017.
Areszt Śledczy w Mysłowicach - 2017-08-17 - Mysłowice (śląskie)
sprzątanie gabinetów lekarskich, sprzątanie korytarza, toalet, mycie okien
NOVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Ruda Śląska (śląskie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Średniego lub Wyższego• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.nobelldna.pl, www.bio4u.pl
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-03-26 - Rokocin (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Świdnica (dolnośląskie)
W perspektywie samodzielne prowadzenie biura:-księgowanie dokumentów (ewidencje, deklaracje podatkowe), -kadry, płace
Wyrób Parkietu Alina Kurłowska w Bieńkach Karkutach - 2018-04-14 - Bieńki-Karkuty (mazowieckie)
obsługa sprzętu komputerowego
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Chełm (lubelskie)
a.Prowadzenie ewidencji przychodowo – rozchodowej mienia wojskowego i jego rejestru w formie papierowej oraz w systemach informatycznych b.Prowadzenie książek mienia wojskowego wg służbc.Sporządzanie imiennych asygnat obciążeniowych d.Nadzór nad stanem technicznym obiektów, zgłaszanie usterek i awarii e.Archiwizacja dokumentów.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-06-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
pakowanie wyrobów czekoladowych
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
•przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych,•przygotowywanie bieżącej korespondencji służbowej,•rejestracja, opisywanie rachunków i faktur zgodnie z klasyfikacją budżetową,•prowadzenie dokumentacji dotyczącej wychowanków (umowy, zaświadczenia, rejestry itp.)•prowadzenie dokumentacji księgowej związanej z rozliczaniem opłat za przedszkole, •przyjmowanie, ewidencjonowanie i dekretowanie pism i dokumentów przychodzących i wychodzących zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Przedszkole Miejskie w Barczewie - 2018-07-05 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Kraków (małopolskie)
pomoc w prowadzeniu dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Karczmiska Pierwsze (lubelskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)