REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Katowice oferta pracy G&G BIURO RACHUNKOWE ELŻBIETA GĄSIOROWSKA
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 11,56 PLN
Zakres obowiązków: - Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu komputerowego. - Wynagrodzenie: 11,56 zł brutto/ godzina. Praca na umowę zlecenie na okres 2 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy. - Mile widziane doświadczenie zawodowe, ale nie wymagane, pracodawca zapewnia przeszkolenie. Kontakt osobisty (ul. Jesionowa 18A m. 1, 40-158 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 609-601-732) w godz.: 9:00-17:00.
Data publikacji: 2016-07-13
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: G&G BIURO RACHUNKOWE ELŻBIETA GĄSIOROWSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jesionowa 18A/1, 40-158 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu komputerowego. - Wynagrodzenie: 11,56 zł brutto/ godzina. Praca na umowę zlecenie na okres 2 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy. - Mile widziane doświadczenie zawodowe, ale nie wymagane, pracodawca zapewnia przeszkolenie. Kontakt osobisty (ul. Jesionowa 18A m. 1, 40-158 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 609-601-732) w godz.: 9:00-17:00.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 11,56 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 11,56 zł brutto/ godzina. Praca na umowę zlecenie na okres 2 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy.
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 11,56 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Umiejętność obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie zawodowe, ale nie wymagane, pracodawca zapewnia przeszkolenie.
Nazwa pracodawcy: G&G BIURO RACHUNKOWE ELŻBIETA GĄSIOROWSKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Jesionowa 18A/1, 40-158 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt osobisty (ul. Jesionowa 18A m. 1, 40-158 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 609-601-732) w godz.: 9:00-17:00.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Kontakt osobisty lub telefoniczny, Godziny : 9:00-17:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.rachunkowosc-katowice.pl
Ulica pracodawcy: Jesionowa
Numer budynku pracodawcy: 18A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.07.2016
Data dodania oferty pracy: 13.07.2016
Oferta pracy ważna do: 13.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Pomoc przy przyjmowaniu i kompletowaniu wniosków o świadczenia rodzinne, wychowawcze2. Prowadzenie rejestru wniosków.3. Prowadzenie korespondencji.4. Obsługa urządzeń biurowych, elektronicznych.
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Góra Świętej Małgorzaty (łódzkie)
przewozy międzynarodowe rzeczy
Firma Handlowo Usługowa TRANS paweł Tomaszewski - 2016-09-26 - Przasnysz (mazowieckie)
Sprawdzanie dokumentów księgowych, wystawianie rachunków i faktur, ewidencja wyciągów bankowych, prowadzenie rejestrów dochodów i wydatków, współpraca z biurem rachunkowym.
Finance & Property Management - 2016-07-26 - Skorochów (opolskie)
- Rozpatrywanie odwołań i zażaleń na decyzje i postanowienia organów I instancji- Rozpatrywanie skarg na bezczynność i przewlekłość- Przygotowywanie projektów decyzji i postanowień- Prowadzenie postępowań administracyjnych w trybach nadzwyczajnych- Prowadzenie ewidencji decyzji i postanowień- Przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawy oraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień- Prowadzenie rejestrów spraw poprzez wprowadzanie i porządkowanie danych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów i spraw w Inspektoracie- Prowadzenie rejestrów spraw sądowo-administracyjnych- Udział w czynnościach inspekcyjno kontrolnych podejmowanych w toku prowadzonego postępowania administracyjnego
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W LUBLINIE - 2018-07-31 - Lublin (lubelskie)
1. Pomoc w wypieku pieczywa.
Piekarnia Barbara Sobczyńska - 2018-04-30 - Grabów (łódzkie)
Wprowadzanie i uzupełnianie katalogu produktów na stronie www firmy. Tworzenie ich opisu i specyfikacji. Godz. pracy 8-16.
SIMBHP Sp. jawna - 2017-04-24 - Słupsk (pomorskie)
referent do spraw księgowych
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Słubice (lubuskie)
zapoznanie sę z pracą działu księgowości i pionu finansów,zapoznanie się z dokumentami MŚ i ich obiegiem,zapoznanie sie z przepisami o rachunkowosci i podatkach,sprawdzanie poprawności dekretacji i opisów na dokumentach,skanowanie i walidowanie dokumentów księgowych,sprawdzanie danych podstawowych dostawców i odbiorców,księgowanie faktur zakupowych materiałów i usług oraz rozliczanie z dokumentami dostaw,poznanie zasad tworzenia rezerw i zamknięcia miesiąca w MS,archiwizowanie dokumentacji,sporządzanie raportów w SAP
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
1. Przeszkolenie w zakresie BHP i p. poż. Zapoznanie z obowiązkami i uprawnieniami stażysty,2. Zapoznanie ze strukturą organizacyjną TUW "TUW,3. Zapoznanie z podstawowymi technikami pracy biurowej oraz sprzętem biurowym,4. Zapoznanie w podstawowym zakresie z treścią ustawy ubezpieczeniowej oraz ustawą ODO,5. Zapoznanie z produktami ubezpieczeniowymi oraz dokumentami z nimi związanymi,6. Zapoznanie się z systemiami informatycznymi funkcjonującymi w TUW "TUW"7. Zapoznanie się z zasadami mającymi związek z obsługą sekretariatu. Przyjmowanie i ewidencjonowanie dokumentów wpływających do TUW "TUW". Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie likwidacji szkód oraz windykacji należności,8. Archiwizacja dokumentacji ubezpieczeniowej,9. Podsumowanie wiedzy nabytej podczas stażu.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Łęczyca (łódzkie)
obsługa urządzen biurowych, prowadzenie rejestrów wydawanych decyzji, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Stare Babice (mazowieckie)
Udzielanie informacji w zakresie orgaznizacji miejsc odbywania stażu, wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu, przygotowywanie umów
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Płock (mazowieckie)
Wykonywanie instalacji sanitarnych tj. ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja oraz wod-kan.
P.W.Extrabud s.c. - 2018-01-22 - Radom (mazowieckie)
analiza rynku dostaw, badanie rynku w zakresie chłonności rynku na produkty oferowane przez sieć, analiza ofert handlowych, dobór ofert handlowych z uwzględnieniem potrzeb klienta, uczestwnictwo w negocjacjach handlowych, obsługa zamówień - centarlne zarządzanie zakupami, obsługa programu komp. KC Kucharski, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełozonego
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Oława (dolnośląskie)
- Wykonywanie prac budowlanych zgodnie z przyjętym harmonogramem robót. Praca na terenie RP w delegacji.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto/miesiąc. Praca na umowę zlecenie na 2 lata.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie zawodowe. Wymagane doświadczenie min. 2 lata. Wymagany uprawnienia do prac na wysokości. Wymagana operatywność oraz umiejętność pracy zespołowej.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Katowice (śląskie)
Pomocnik rzeźnika
PROWANSJA SP. Z O.O. - INTERMARCHE - 2017-02-23 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
jedna zmiana 7.15-15.15Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu Poltax, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów, obsługa komunikatorów i systemów elektronicznych, przygotowanie korespondencji do wysyłki, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
kosztorysowanie, fakturowanie
TERMOKOR KAEFER Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Rogowiec (łódzkie)
Obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej, archiwizowanie dokumentacji księgowej.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Instalowanie i konfigurowanie systemów operacyjnych, obsługa skryptów VBfA, diagnozowanie i budowa infrastruktury sieciowej, diagnozowanie, konserwacja i usuwanie usterek sprzętu komputerowego, konfiguorwanie przełączników sieciowych.
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna - 2015-12-30 - Gdańsk (pomorskie)
Zawieranie umów ubezpieczeniowych
AGENCJA UBEZPIECZENIOWA-URSZULA WIŚNIEWSKA - 2017-04-18 - Radomsko (łódzkie)
rozliczanie faktur zakupowych, rozliczanie raportów sklepowych
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Kwidzyn (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Łubiana (pomorskie)
Sporządzanie dokumentów biurowych, sprawozdawczych. Poufność informacji. Praca na 3/4 etatu, w godz.: 7-13. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 364 63 76.
Zakład Poprawczy w Sadowicach - 2016-08-08 - Sadowice (dolnośląskie)
1. Obsługa zamówień klientów.2. Fakturowanie w programie WF MAG.3. Przygotowywanie kalkulacji i ofert.4. Realizacja oraz planowanie dostaw.5. Współpraca z magazynem.6. Inne prace związane z funkcjonowaniem firmy.
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Pruszków (mazowieckie)
Zapewnienie wsparcia w zakresie rozwiązywania problemów dotyczących sprzętu komputerowego, wykonywanie prac serwisowych w podległych jednostkach, administracja systemami informatycznymi wykorzystywanymi w Banku.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Kraków (małopolskie)
-Organizacja sekretariatu placówki,-Przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji,-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: dom.dziecka (at) ic.net.pl-Kontakt telefoniczny 58 531-52-75.
CENTRUM ADMINISTRACYJNE PLACÓWEK OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH - 2016-12-20 - Tczew (pomorskie)
Naprawa maszyn rolniczych, pojazdów samochodowych
MK AGRO PRODUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-25 - Choczewko (pomorskie)
Obsługa Klienta, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o czystość sklepu, odbieranie i wykładanie towaru. Praca dwuzmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 5.30-20.30, w soboty w godz. 5.30-17.00 (według ustalonego grafiku).
"SKLEPY PLUSIK"D.J.MIREK SPÓŁKA JAWNA - 2016-07-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
Fakturowanie, odbieranie i przekazywanie zamówień, organizowanie i nadzór nad logistyką, sporządzanie zestawień.
BACCA FILIP BIERBASZ - 2017-11-07 - Drawski Młyn (wielkopolskie)
Obsługa klienta, informacja dot. ofert, obsługa systemów rezerwacyjnych, prowadzenie dokumentacji, zamawianie imprez tyrystycznych, współpraca z organizatorami imprez, obsługa urządzeń biurowych, ubezpieczenia, wizowanie, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)