REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Skorochów oferta pracy Finance & Property Management
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 850 - 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Sprawdzanie dokumentów księgowych, wystawianie rachunków i faktur, ewidencja wyciągów bankowych, prowadzenie rejestrów dochodów i wydatków, współpraca z biurem rachunkowym.
Data publikacji: 2016-07-26
Lokalizacja: Skorochów (opolskie)
Pracodawca: Finance & Property Management
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:48-300 Skorochów 21 k, powiat: nyski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawdzanie dokumentów księgowych, wystawianie rachunków i faktur, ewidencja wyciągów bankowych, prowadzenie rejestrów dochodów i wydatków, współpraca z biurem rachunkowym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skorochów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nysa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku min.2 lata.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Finance & Property Management
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Adres pracodawcy:
Słowiańska 19, 48-300 Nysa, powiat: nyski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie od pośrednika.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: nyski
Gmina pracodawcy: Nysa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nysa
Ulica pracodawcy: Słowiańska
Numer budynku pracodawcy: 19
Profil działalności pracodawcy:
Hotel Europejski Radio Nysa - Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo
Nazwisko osoby zgłaszającej: Karolina Karman
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.07.2016
Data dodania oferty pracy: 22.07.2016
Oferta pracy ważna do: 21.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Referent/ specjalista ds. zakukówprowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia Spółki, dokumentacja zakupów, analiza cen, udział w negocjacjach cenowych
"FABIOS" FABRYKA OSŁONEK BIAŁKOWYCH - 2017-02-24 - Białka (małopolskie)
- Współudział w przygotowywaniu planu rzeczowo-finansowego i prognoz finansowych Spółki. Opracowywanie danych i informacji dla osób zarządzających. Sporządzanie analiz ekonomicznych. Przygotowywanie danych finansowych na potrzeby sprawozdawczości GUS. - Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe o specjalności finanse, rachunkowość lub pokrewne. Minimum 3 miesięczny staż w dziedzinie controllingu, finansów lub księgowości. Doświadczenie w obsłudze dowolnego informatycznego systemu finansowo-księgowego, obsługa MS Office. Kontakt e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-17 - Katowice (śląskie)
(dla osób 30-50rż) bezpośrednia obsługa klienta, przyjmowanie wniosków, udzielanie informacji, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie przesyłek pocztowych do wysyłaki
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace ogólnobiurowe; praca w godzinach 09.00-17.00; I umowa na okres próbny;
DARIUSZ JAWORSKI FIRMA "C 3" - 2018-06-06 - Zawidów (dolnośląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Krosno (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie prac biurowych.Na spotkanie z pracodawcą należy umawiać się telefonicznie 690 362 635.
P.H.U RENATA KORTAS - 2017-05-05 - Płońsk (mazowieckie)
- dozorowanie obiektów przemysłowych i produkcyjnych- elastyczne grafiki - dogodne lokalizacje na terenie całego miasta i okolic
Solid Security Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie korespondencji Referatu
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Czarnocin (świętokrzyskie)
- prowadzenie firmowych samochodów osobowych , - przewożenie wskazanych przez firmę osób i towarów, - dbanie o bezpieczeństwo własne oraz przewożonych pasażerów- sprawdzanie stanu technicznego firmowych samochodów,- usuwanie prostych usterek w pojazdach, - wykonywanie prostych prac konserwacyjnych, mycie i czyszczenie pojazdu, dbanie o estetyczny wygląd pojazdów.
Flex Films Europa Sp. z o. o. - 2018-06-26 - Września (wielkopolskie)
wiercenie elementów żeliwnychszlifowanie elementów żeliwnych
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Cieszyn (śląskie)
wykonywanie prac admistracyjnych
TARGOR-TRUCK Sp. z o. o. - 2018-02-06 - Ławy (mazowieckie)
obsługa stanowiska kasowego, bieżąca obsługa kupujących, wykładanie towaru oraz utrzymywanie ładu w sklepie.
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Częstochowa (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Białystok (podlaskie)
Obsługa klienta.
Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk Sp. j. - 2016-03-24 - Trzebnica (dolnośląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za-wdrażanie pełnego cyklu tworzonego oprogramowania;-kierowanie zespołem przy wykorzystaniu metodologii Scrum;-dostarcza asysty technicznej dla pozostałych członków zespołu, którym wyznacza cele i zadania; -przeprowadza analizę kodu programowego przygotowanego przez deweloperów dopasowując go do wysokich standardów kodowania; -nadaje kształt głównym elementom systemu;-zarządza komunikacją z Klientem;-dba o zgodność założeń projektu z dostarczanym produktem oraz o jego zgodność z wymaganiami klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Kraków (małopolskie)
Udzielenie telefonicznej informacji związanej z działalnością HSW.Prowadzenie dokumentacji biura hali. Pomoc przy opracowywaniu harmonogramu zagospodarowania hali, miesięczny harmonogramów czasu pracy. Rozliczenie kasjerek z dziennych wpływów na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wystawianie faktur, kart drogowych, rozliczanie kierowców
"Sużyw" Firma Wielobranżowa Sp z o.o. - 2016-06-09 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Głogów (dolnośląskie)
układanie kostki brukowej
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Drogowych DROGBUD Sp. z o. o. - 2016-02-16 - Łuków (lubelskie)
- zapoznanie się z programami komputerowymi stosowanej w ewidencji księgowej- sprawdzanie dokumnetów pod względem rachunkowym,- wprowadxanie faktur do systemu- sporządzanie rejestrów
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sprzętu biurowego, roznoszenie korespondencji, rejestrowanie pism, archiwizowanie dokumentów, wprowadzanie danych.Wymagania: wykształcenie wyższe.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Racibórz (śląskie)
- jazda samochodem ciężarowym
TRUCK PARTNER SPÓŁKA CYWILNA RADOSŁAW PAWLIK, ŁUKASZ WALCZAK - 2017-07-03 - Frydrychów (łódzkie)
Współpraca z dostawcami (składanie zapytań ofertowych i ich weryfikacja, negocjacje cen, ilości, terminów i warunków dostaw), bezpośrednia współpraca z działami planowania produkcji, rozwoju produktu, logistyki, jakości i obsługi dostawców (zarówno w fazie wprowadzania nowych projektów, jak i obsługi projektów seryjnych).
BADER Polska Spółka z o.o. - 2016-11-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wykładanie towaru w markecie, prace porządkowe, dbanie o ekspozycję towaru zgodnie ze standardami firmy
kontakt przez OHP - 2016-05-09 - Przemyśl (podkarpackie)
przyjmowanie i wstępna weryfikacja faktur, dokonywanie opłat bezgotowkowych, sporzadzanie rejestrów VAT, uczestnictwo w pracy komisji inwentaryzacyjnej i w inwentaryzacji(godziny pracy 7-150
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Biała Podlaska (lubelskie)
Prowadzenie dokumentacji i naliczanie wynagrodzeń, rozliczenia ZUS, PFRON, rozliczenia US, sprawozdawczość GUS.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Telefoniczna obsługa zapytań i reklamacji klientów; realizacja celów sprzedażowych; dbałość o wysoką jakość obsługi klientów.
ENERGA - OBRÓT SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-22 - Kalisz (wielkopolskie)
Ewidencja czasu pracy, sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, pilnowanie terminu wpłat leasingu i kredytów, odpowiadanie na pisma i sprawy bieżące; praca od zaraz; jedna zmiana (8-16); możliwość zatrudnienia na stałe; kontakt z pracodawcą osobisty (11-16) oraz e-mailowy
DJ Products Engineering Solutions Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Potęgowo (pomorskie)
analiza akcji promocyjnych, analiza cen, analiza raportów, sprzedaży, zakupów
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Kraków (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Świdnica (dolnośląskie)