REFERENT/ SPECJALISTA DS. ZAKUKÓW Białka oferta pracy "FABIOS" FABRYKA OSŁONEK BIAŁKOWYCH
Stanowisko: REFERENT/ SPECJALISTA DS. ZAKUKÓW
Wynagrodzenie: od 16 PLN
Zakres obowiązków: Referent/ specjalista ds. zakukówprowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia Spółki, dokumentacja zakupów, analiza cen, udział w negocjacjach cenowych
Data publikacji: 2017-02-24
Lokalizacja: Białka (małopolskie)
Pracodawca: "FABIOS" FABRYKA OSŁONEK BIAŁKOWYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:34-220 Białka 556, powiat: suski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Referent/ specjalista ds. zakukówprowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia Spółki, dokumentacja zakupów, analiza cen, udział w negocjacjach cenowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 16 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia do 30%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT/ SPECJALISTA DS. ZAKUKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: suski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Maków Podhalański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zaopatrzeniowiec
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 16 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 24.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe specjalność ekonomia, towaroznawstwo, logistyka, mile widziane doświadczenie
Nazwa pracodawcy: "FABIOS" FABRYKA OSŁONEK BIAŁKOWYCH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Adres pracodawcy:
34-220 Białka 556, powiat: suski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+ list motywacyjny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: suski
Gmina pracodawcy: Maków Podhalański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białka
Numer budynku pracodawcy: 556
Profil działalności pracodawcy: Produkcja osłonek do mięsa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec
Data dodania oferty pracy: 24.02.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa klienta
Fabryka Mebli "BODZIO" Bogdan Szewczyk Spółka jawna - 2016-01-28 - Koło (wielkopolskie)
1. Przygotowywanie korespondencji i zaswiadczeń, zakładanie teczek osobowych klientów, uzupełnianie akt o bieżąca dokumentację, obsługa programu komputerowego.2.Sporządzanie zaśiadczeń z tyt. wykonywania prac społecznie użytecznych, prowadzenie rejestru zaswiadczeń, bieżąca obsługa rachunku bankowegoFA, ewidencja FA na kontach rozrzchunkowych, ksiegowanie wpływów, analiza i bieżące uzgadnianie z merytorycznym działem.3. Prowadzenie dziennika podawczego korespondencji DRŚ, prowadzenie rejestru decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń z pomocy społecznej, wprowadzanie danych z wywiadów środowiskowych do systemu komputeroweo POMOST.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Będzin (śląskie)
zapoznanie z przepisami BHP i PPOŹ, zapoznania z profilem działania, obsługa sprzętu, zapozanie z regulaminem funkcjonowania rachunków bankowych, przyjmowanie wniosków o otwarcie rachunków, zapozanie z regulacjami dotyczącymi prowadzenia działalności kredytowej, zawieranie umów kredytowych, przyjmowanie spłat kredytowych, wypłata kredytów
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Krzywda (lubelskie)
-wsparcie managera w prowadzeniu działu poprzez planowanie i rozwiązywanie problemów biznesowych,-motywowanie i wspieranie zespołu w codziennych obowiązkach oraz koordynowanie prac zespołu;-zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta,-zapewnienie, że produkty będą w idealnym stanie przez cały czas, -współpraca z działami departamentu, a także wspieranie celów i celów określonych przez kierownika.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Gdańsk (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Obsługa gości hotelowych i bieżąca działalność administracyjna
Pałac Myśliwski Książąt Radziwiłłów - 2018-04-06 - Przygodzice (wielkopolskie)
Staż w ramach programu PO WER (do 30 roku życia). Zapoznanie się z instrukcją kancelaryjną, Kpa, obiegiem dokumentów. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych. Rozpatrywanie wniosków o zmianę danych w ewidencji gruntów i budynków. Praca w godzinach 7:30 - 15:30.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Brzesko (małopolskie)
PRACE W DOMU PRYWATNYM
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Kraków (małopolskie)
Przygotowanie produkcji,wykańczanie gotowego produktu.
Racks and Rolls Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Stara Kiszewa (pomorskie)
realizowanie sprzedaży oraz zakupów według przyjętych norm.
PPHU GOSET DUO s.c. - 2016-10-25 - Starachowice (świętokrzyskie)
a)wstępne kontrolowanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,b)kwalifikowanie dowodów księgowych według właściwych podziałów klasyfikacji budżetowej pod nadzorem pracownika zespołu sprawozdawczości,c)wprowadzanie dokumentów źródłowych do systemu finansowo – księgowego TCUW, wprowadzenie do systemu bankowego przelewów oraz elektronicznych wypłat gotówkowych.d)gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych potwierdzających zaistnienie operacji gospodarczych obsługiwanych jednostek oraz pozostałej dokumentacji w zakresie realizowanych zadań, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi.
TORUŃSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2018-09-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Referent ds. technicznych / pomoc kadrowa (staż)
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Tychy (śląskie)
Wsparcie w realizacji procesów, projektów kadrowych w firmie oraz ich bieżące monitorowanie. Nadzór nad dokumentacją dotyczącą czasu pracy. Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Pomoc w opracowywaniu dokumentów wewnętrznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, regulacjami.
ORLEN Paliwa Sp. z.o.o. - 2018-07-20 - Płock (mazowieckie)
-Prace biurowe,-Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny.
MJB M. MIERZEJEWSKA, T.J.BRZEZIŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-03 - Nicponia (pomorskie)
Rejestr wniosków dotyczacych świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych; obsługa korespondencji wychodzacej; kserowanie dokumentów; pomoc w obsłudze petentów
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Obrzycko (wielkopolskie)
/ Szczegółowe informacje na stronie BIP pracodawcy: www.biuletyn.abip.pl/dpzacisze / Ogłoszenie nr DK/1/2017 Katowice, dnia 20.02.2017r. Dyrektor Domu Pomocy SpołecznejZacisze w Katowicach 40-695 Katowice ul. Traktorzystów 42 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Referent ds. księgowości. - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. Prowadzenie księgowości materiałowej w systemie komputerowym.2. Księgowanie przychodów na podstawie dowodów " PZ ".3. Księgowanie rozchodów magazynowych na podstawie: zleceń wydania żywności, dowodów WZ.4. Uzgadnianie stanów ilościowych i wartościowych magazynów ze stanem kont księgowości finansowej (syntetyki) oraz z kartoteką magazynową jeden raz w miesiącu na ostatni dzień miesiąca.5. Kompletowanie, segregowania dowodów księgowych.6. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz kartotek środków niskocennych w systemie komputerowym.7. Prowadzenie kartotek do środków trwałych.8. Uzgadnianie stanów ksiąg inwentarzowych ze stanem kont księgowości finansowej na ostatni dzień miesiąca.9. Opisywanie składników majątkowych numerami inwentarzowymi.10. Sporządzania sprawozdań z korzystania składnikami majątkowymi.11. Zastępstwo kasjera.- Stanowisko Pracy: w pomieszczeniach biurowych ulokowanych na parterze, wyposażonych w komputer, drukarkę.- Wynagrodzenie: 2000-2200 zł/brutto (w tym dodatek stażowy oraz premia regulaminowa). Praca na umowę o pracę na zastępstwo na min. 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do piątku: 7:00-15:00.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZACISZE" - 2017-02-21 - Katowice (śląskie)
m.in.: weryfikacja dowodów księgowych; wystawianie faktur, not korygujących, not księgowych; wprowadzanie faktur zakupu i sprzedaży; księgowanie list płac, dowodów księgowych; weryfikacja rejestru VAT
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Mikołów (śląskie)
Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji na wybór dostawców i wykonawców usług i inne
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wykonywanie inwentaryzacji towaru w salonach sprzedaży, zgodnie z obowiązującymi procedurami, terminowa i rzetelna realizacja zadań, przestrzeganie przepisów wewnętrznych i regulaminów, praca w systemie delegacyjnym, pracodawca zapewnia samochód służbowy i zakwaterowanie
CCC.EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Polkowice (dolnośląskie)
Ocena projektów inwestycyjnych, tworzenie struktur centrów przychodów i kosztów, przygotowanie dla działów księgowości danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych, okresowe raportowanie do spółki matki według określonych standardów rachunkowych, bieżąca współpraca z kierownikami z różnych obszarów działalności firmy: produkcji, zakupów, księgowości. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - ekonomiczne, mile widziane doświadczenie w dziale controliingu, biegła znajomość języka angielskiego. Miejsce wykonywania pracy wejherowo.
PERFECT CONSULTING - 2017-04-03 - Wejherowo (pomorskie)
praca w dziale kontrolingu
ALSTAL GRUPA BUDOWLANA SP. Z O. O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-26 - Jacewo (kujawsko-pomorskie)
Miejsce stażu Moszna.Kontrola prawidłowości funkcjonowania obiektu, eksploatacji urządzeń i systemów technicznych obiektu oraz ich konserwacja, obsługa usterek i kontrola środków trwałych. Administrowanie obiektem,prowadzenie dokumentacji dotyczącej administrowania.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Zielina (opolskie)
Obsługa maszyn do produkcji peletu
AUTO UNIWERSAL S.C. Pomoc Drogowa G. W. Zwolińscy - 2017-08-22 - Dąbroszyn (lubuskie)
Obsługa klientów, zamawianie towarów.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Grybów (małopolskie)
rozliczanie z Urzędem Skarbowym, ZUS, sporzadzanie list płac, prowadzenie kasy szkoły(godziny pracy 7.30-15.30)
Zespół Szkół Ogólnokształcących - 2018-07-06 - Biała Podlaska (lubelskie)
obsługa magazynu
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Parczew (lubelskie)
Prowadzenie biura, obsługa klientów, sprzedaż ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Obsługa klienta, prace administracyjno-biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Kraków (małopolskie)