REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Toruń oferta pracy TORUŃSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: do 3 200 PLN
Zakres obowiązków: a)wstępne kontrolowanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,b)kwalifikowanie dowodów księgowych według właściwych podziałów klasyfikacji budżetowej pod nadzorem pracownika zespołu sprawozdawczości,c)wprowadzanie dokumentów źródłowych do systemu finansowo – księgowego TCUW, wprowadzenie do systemu bankowego przelewów oraz elektronicznych wypłat gotówkowych.d)gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych potwierdzających zaistnienie operacji gospodarczych obsługiwanych jednostek oraz pozostałej dokumentacji w zakresie realizowanych zadań, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi.
Data publikacji: 2018-09-18
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: TORUŃSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:RYDYGIERA 12A, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a)wstępne kontrolowanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,b)kwalifikowanie dowodów księgowych według właściwych podziałów klasyfikacji budżetowej pod nadzorem pracownika zespołu sprawozdawczości,c)wprowadzanie dokumentów źródłowych do systemu finansowo – księgowego TCUW, wprowadzenie do systemu bankowego przelewów oraz elektronicznych wypłat gotówkowych.d)gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych potwierdzających zaistnienie operacji gospodarczych obsługiwanych jednostek oraz pozostałej dokumentacji w zakresie realizowanych zadań, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Data zakończenia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : 3-letni staż pracy w tym 1 rok w dziale księgowości
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: TORUŃSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego
Adres pracodawcy:
RYDYGIERA 12A, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: RYDYGIERA
Numer budynku pracodawcy: 12A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 19.09.2018
Oferta pracy ważna do: 05.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wprowadzanie faktur zakupowych do elektronicznego obiegu, księgowanie faktur zakupowych i usługowych, konsolidacja sprawozdań finansowych - uzgadnianie sald i obrót wewnątrz Grupy Kapitałowej RAFAKO S.AWymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne, znajomość podstaw rachunkowości i księgowości, znajomość programów z pakietu MS Office, znajomość j. angielskiego.
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Racibórz (śląskie)
- przyjmowanie towaru na stan magazynowy na podstawie faktur.- wystawianie faktur sprzedaży, - wystawianie paragonów.
United Beverages S.A. ODDZIAŁ W WIELGOLESIE DUCHNOWSKIM - 2018-03-08 - Wielgolas Duchnowski (mazowieckie)
Udział w tworzeniu ofert handlowych, prowadzenie rejestrów (umów, ofert itp.). Zarządzanie obiegiem dokumentów, korespondencji, archiwizacja dokumentów. Koordynowanie terminów spotkań, ich organizacja itd. Współpraca z klientem w ramach kompetencji. Współpraca z centralą i innymi komórkami firmy. Praca w godzinach 7-15.
Energomontaż Zachód Wrocław - 2017-02-01 - Płock (mazowieckie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Obsługa prac biurowych, obsluga komputera, zaopatrzenie w materiały biurowei techniczne.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Poniatowice (dolnośląskie)
-prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Świebodzin (lubuskie)
- Zapoznanie się z organizacją pracy i zasadami działania Archiwum MWOMP,- Zapoznanie się z instrukcją kancelaryjną MWOMP.- Przygotowywanie dokumentacji znajdującej się w Archiwum do brakowania,- Porządkowanie akt przeznaczonych do archiwizowania i przechowywania,- Sporządzanie ewidencji porządkowanej dokumentacji znajdującej się w Archiwum.Staż w godzinach 8.25-16.00POWER
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Płock (mazowieckie)
udzielanie klientom GOPS informacji o przysługujących im świadczeniach, przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń wychowawczych , z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych oraz ewentualna pomoc w ich wypełnianiu, przyjmowanie dokumentów celem ustalenia prawa do przyznania świadczeń z funduszu alimentacyjnego i śwoadczeń rodzinnych oraz wycjowawczych,ustalanie uprawnień do swiadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych oraz wychowawczych na podstawie właściwie zgromadzonych dokumentów, sporządzanie decyzji związanychz przyznaniem lub odmową przyznania świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych i wychowawczych oraz w sprawie zwrotu świadczeńnienależnie pobranych sporządzanie miesięcznych list wypłatświadczeń i generowanie przelewów, podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, a w szczególności przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych, odbieranie oświadczeń majątkowych, współpraca z komornikiem sądowym prowadzącym postępowanie egzekucyjne, współpraca z urzędem pracy i starostwem w zakresie aktywizacji zawodowej, bieżące załatwienie korespondencji oraz wydawanie zaświadczeń, sporządzanie deklaracji ZUZ od niektórych świadczeń, wprowadzanie danych do programów informatycznych oraz biegłe ich obsługiwanie, prowadzenie postępowania administracyjnego, postępowania egzekucyjnego, w tym postępowania egzekucyjnego w administracji, sporzadzanie sprawozdawczości.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rząśniku - 2017-03-07 - Rząśnik (mazowieckie)
wykonywanieprac admin.opisywanie akt przekazywanych do archiwumkompletowanie i chronologivzczne porzadkowanie dok. rejestracyjnych podatnikówanaliza i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym deklaracji podatkowych i zeznańzakładanier akt wymiarowychwprowadzanie danych do systemu infor.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie rozliczeń finansowych, obsługa kasy, sporządzanie zestawień analitycznych, sporządzanie polis ubezpieczeniowych.
Towarzystwo Inwestycyjne "INWEST" Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2018-08-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
Kontrola jakości wyrobów, wdrażanie procesów ISO
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2016-11-10 - Chorzów (śląskie)
wprowadzanie informacji i danych do programu oraz do ich weryfikacji, przygotowanie informacji oraz prowadzenie ewidencji zamówień, kontakty z dostawcami i inwestorami, prowadzenie spraw na etapie realizacji zamówień i prowadzeniem zaopatrzenia, współpraca z dostawcami, samodzielne przygotowywanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej, tworzenie bazy danych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Budy Kozickie (mazowieckie)
wpisywanie poczty do rejestrów oraz dzienników podawczych, pomoc w prowadzeniu sekretariatu i kancelarii jawnej, arciwizacja dokumentów, zapoznanie z zasadami pracy w punkcie przyjęć interesantów
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Stare Babice (mazowieckie)
przygotowanie projektów pism do sądu i komornika, kontakt telefoniczny z kancelariami komorniczymi oraz syndykami, rejestracja korespondencji przychodzacej i wychodzącej, kontakt telefoniczny i mailowy z dłuznikami, przygotowanie projektów ugód oraz porozumień
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Lublin (lubelskie)
Badania gruntów (VSS, Evd), pobieranie próbek gruntów betonowych, badania laboratoryjne.I zmiana 8-16Wynagrodzenie: 2774,95 zł bruttoPraca Elbląg i okolice
Testland Laboratorium Materiałow Budowlanych S.C. - 2017-03-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji biurowej Działu. Obsługa programu komputerowego. Redagowanie i pisani pism do urzędów. Udział w przygotowywaniu i sporządzaniu sprawozdań dot. w/w Działu.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
- przygotowywanie materialów do archiwizacji,- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- obsluga kancelaryjna burmistrza i zastępcy burmistrza,- prowadzenie terminarza narad i spotkań,- obsługa centrali telefonicznej
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Lubniewice (lubuskie)
- ewidencja ruchu kołowego i osobowego- obchody
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Brzoza (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie oraz ewidencja dokumentacji związanej z zatrudnieniem oraz zwolnieniem pracowników. Sporządzanie umów zlecenie. Rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie list płac i dokumentów do ZUS. Ewidencja czasu pracy kierowców. Sporządzanie dokumentacji zasiłkowej.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Piotr Sopoliński - 2017-03-23 - Twardogóra (dolnośląskie)
samodzielne układanie kostki brukowej
F.U.H. "MARKPOL- BRUK" MAREK STRZĘPKA W ŁAŃCUCIE - 2017-02-09 - Łańcut (podkarpackie)
Praca biurowa polegająca na redagowaniu, przepisywaniu pism, prowadzenie korespondencji, obsługa komputera i urządzeń biurowych, obsługa klienta bezpośrednia oraz telefoniczna, e - mailowa. Opracowywanie, tworzenie dokumentów niezbędnych do prawdłowego funkcjonowania firmy, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Oleśnica (dolnośląskie)
Tworzenie niezbędnych raportów, zestawień finansowych, wsparcie w przygotowywaniu kalkulacji produktów, przygotowanie analiz sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Rzeszów (podkarpackie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- segregowanie dokumentów księgowych,- wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego,- przygotowywanie dokumentów do wysyłki wraz z raportem przekazania,- sporządzanie przy użyciu programu księgowego i arkuszy kalkulacyjnych raportów i zestawień.
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Zgierz (łódzkie)
czynności związane z wykonywaniem zawodu technika elektroradiologii
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Barcinie - 2017-02-27 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
Sortowanie opakowań szklanych i plastikowych.
"2HD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-20 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
Zakładanie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, współpraca z ZUS, US i innymi instytucjami, wystawianie zaświadczeń dla pracodawcy, nadzór nad szkoleniem BHP, badań lekarskich itp.
TGS PRZEMYSŁAW STOŃ - 2017-11-07 - Ruda Śląska (śląskie)
sprzątanie biur, hali produkcyjnej, ciągów komunikacyjnych, toalet, pomieszczeń socjalnych
ABC-Service R. Brząkała, R. Gawron, M. Nazaruk Sp. Jawna - 2017-06-08 - Oława (dolnośląskie)
obsługa programu płatnik
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Sanok (podkarpackie)
Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla dzieci, młodzieży i dorosłychna wszystkich poziomach zaawansowania. Obsługa klienta biznesowego.
Szkoła Językowa Agnieszka Bożek - Frelich - 2017-12-05 - Opole (opolskie)
przechowywanie i aktualizowanie dokumentacji ogólnej spółkidbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów w oddzialeopracowywanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznejsporządzanie pism do kontrahentówobsługa kontrahentówsprawdzanie protokołów realizacji usługi po kątem zgodności z zapisami umowywspomaganie w czynnościach biurowych pracowników oddziału (dyrektora, koordynatora technicznego oraz specjalisty ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)