REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I PŁAC Sanok oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I PŁAC
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: obsługa programu płatnik
Data publikacji: 2016-08-05
Lokalizacja: Sanok (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa programu płatnik
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sanok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sanocki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Adres pracodawcy:
Rymanowska 20A, 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: sanocki
Gmina pracodawcy: Sanok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sanok
Ulica pracodawcy: Rymanowska
Numer budynku pracodawcy: 20A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 05.08.2016
Oferta pracy ważna do: 04.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" Spółka z o.o. - 2016-05-17 - Białystok (podlaskie)
przewóz towarów
"BAS-TRANS" Firma Transportowa Tadeusz Basak - 2017-05-12 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
OPIS STANOWISKA PRACY:- OBSŁUGA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH - PRACA STACJONARNA - STAŁE GODZINY PRACY - OBSŁUGA TELEFONICZNA I MAILOWA POTENCJALNYCH KLIENTÓW- UMAWIANIE I KOORDYNOWANIE SPOTKAŃ DLA PRZEDSTAWICIELI W TERENIE- DORADZTWO I SPRZEDAŻ USŁUG DOPASOWANYCH DO POTRZEB KLIENTA (INFOLINIA+INTERNET)- NAWIĄZYWANIE I PODTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI- ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA
CENTRUM OBSŁUGI POWYPADKOWEJ CODEX SP ZOO SPK - 2017-11-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Wprowadzanie i gromadzenie danych statystycznych z poszczególnych stanowisk. Aktualizacja bazy danych. Pomoc pracownikom Urzędu w zakresie obsługi systemów i urządzeń komputerowych. Wykonywanie raportów komputerowych dla potrzeb analizy i oceny. Instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania. Przygotowywanie dokumentów w pakiecie Office. Obsługa poczty elektronicznej. Wykonywanie przeglądów i konserwacji sprzętu komputerowego. Pomoc w usuwaniu drobnych awarii. Wykonywanie innych czynności i zadań wynikających z zakresu działań Działu informatyki i statystyki.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Gdynia (pomorskie)
upinanie i segregowanie dokumentów księgowych, numerowanie dowodów ksiegowych, przygotowaywanie dokumntów do ksiegowania, wprowadzanie dokumentów do programu, sporządzanie deklaracji VAT, list płac, akt osobowych pracowników.
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Lniano (kujawsko-pomorskie)
- Bieżąca obsługa klienta zagranicznego (telefoniczna i mailowa)- Odpowiadanie na zapytania klientów zagranicznych- Nadzór nad obiegiem dokumentacji księgowej z klientami - Prowadzenie rozliczeń, wystawianie faktur oraz korekt - Nadzór nad wysyłką towaru do klienta zagranicznegoFirma oferuje:- Umowę o pracę- Szkolenia wstępne- Możliwość rozwoju- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16- Dobre wynagrodzenie- Niezbędne narzędzia pracy
CDRL S.A. - 2017-10-25 - Pianowo (wielkopolskie)
wznoszenie budynków, późniejsze wykończenie; praca w godzinach od 07:00 do 15:00 na terenie województwa zachodniopomorskiego
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane "EKO-III" Sp. z o.o. - 2019-03-14 - Stargard (zachodniopomorskie)
Wykonywanie światłowodowych instalacji abonenckich, wykonywanie pomiarów światłowodów z użyciem specjalistycznych mierników, montaż i konfiguracja urządzeń i usług telekomunikacyjnych u abonentów (modemy, routery, etc.), spawanie światłowodów. Godziny pracy 8.00- 16.00. Kontakt z pracodawcą wstępnie telefoniczny w celu ustalenia terminu spotkania.
ENEVA Telecom Sp. z o. o. Warszawa - 2017-01-26 - Słupsk (pomorskie)
Planowanie tras kierowcówProwadzenie dokumentacjiWprowadzanie dokumentacji do systemu komp.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa zlecenie 1-2 m-cyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:OrzeszePRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-pt 8-16 (dni i godziny pracy do ustalenia z pracodawcą)
Lazar Logistik - 2018-10-10 - Orzesze (śląskie)
praca przy linii produkcyjnej
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MLEKA "MLECZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W WOLSZTYNIE - 2019-10-04 - Wolsztyn (wielkopolskie)
kładzenie płytek, układanie regipsów, malowanie, szpachlowanie (praca na terenie woj. dolnośląskiego)
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE WALDEMAR RACHUNEK - 2016-06-10 - Lubin (dolnośląskie)
jw
Instytut Grużlicy i Chorób Płuc - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac biurowych z obsługą urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe, administracyjne, odbieranie i wysyłanie korespondencji, tworzenie zamówień, ofert, pism, koordynacja prawidłowego obiegu dokumnetów w firmie
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Jankowice (śląskie)
Obsługa kancelaryjno-biurowa szkoły; prowadzenie registratury zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt; zalatawianie spraw uczniowskich, nauczycielskich; prowadzenie rejestrów szkolnych, wprowadzanie danych do KSDO.
Zespół Szkół nr 1 w Zbąszyniu - 2019-10-14 - Zbąszyń (wielkopolskie)
sprzątanie pomieszczeń restauracji, mycie okien, prasowanie
MUSA Sp. Jawna Alicja Musiał Tadeusz Musiał Targowisko Dolne - 2019-09-03 - Targowisko Dolne (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż produktów i usług bankowych oraz usług finansowych, kształtowanie poprawnych relacji z klientami, prowadzenie obsługi kasowej i rozliczeniowej klientów, codzienne uzgadnianie stanu gotówki w kasie z wydrukiem raportu kasowego, zakładanie rachunków i administrowanie nimi, przyjmowanie spłat kredytów i pożyczek
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Jutrosin (wielkopolskie)
1. Obsługa sekretariatu: przyjmowanie korespondencji, prowadzenie rejestrów, opracowywanie sprawozdań GUS, zapoznanie się z przepisami Prawa Budowlanego, KPA, pomoc w czynnościach wykonywanych przez pracowników, wydawanie druków.
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Tarnów (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Mszanowo (warmińsko-mazurskie)
-obsługa telefoniczna klienta-wykonywanie operacji kasowych-pozyskiwanie nowych klientów-sprzedaż produktów bankowych w placówce BZ WBK
USŁUGI FINANSOWE KRZYSZTOF JAKUBOWSKI - 2018-04-20 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
a) wykonywanie wszelkich prac związanych z obsługa sekretariatu szkoły,b) prowadzenie dokumentacji administracyjnej w oparciu o instrukcję kancelaryjną, b) prowadzenie ewidencji osobowej uczniów,c) prowadzenie dokumentacji oraz rejestru zamówień publicznych,d) redagowanie pism,e) sporządzanie sprawozdawczości uczniowskiej oraz z zamówień publicznych,f) wydawanie zaświadczeń oraz legitymacji uczniom,g) archiwizacja dokumentacji, h) wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora wynikających z potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania szkoły.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. Leszka Kołakowskiego w Kożuchowie - 2017-12-22 - Kożuchów (lubuskie)
PRACA BIUROWA
GMINA - URZĄD MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE - 2015-12-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
referent do spraw udostępniania zasobu
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Słubice (lubuskie)
1. Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami polegającą na:a) Sporządzaniu, przyjmowaniu, obiegu i kontroli dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych;b) Dekretowanie i księgowanie dochodów i wydatków jednostki według obowiązującej klasyfikacji budżetowej i planu kont oraz sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający:- terminowe przekazanie rzetelnych informacji ekonomicznych,- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych. 2. Wystawianie faktur VAT.3. Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu VAT.4. Sporządzanie deklaracji podatkowej VAT-7 i terminowe przekazanie do właściwego Urzędu Skarbowego lub innej instytucji.5. Pomoc w rozliczaniu delegacji służbowych.6. Prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania.7. Rozliczanie kart drogowych pojazdów Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach. 8. Prowadzenie rozliczeń centralnego ogrzewania.9. Sporządzania wezwań do zapłaty w razie powstania zaległości na koncie.10. Naliczanie odsetek od zaległości.11. Bieżące sporządzanie list dłużników dla radcy prawnego celem wyegzekwowania długu powstałego wobec Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach.12. Bieżąca analiza wykonania planu finansowego wydatków i dochodów jednostki.13. Wykonywanie innych czynności służbowych nie wyszczególnionych w niniejszym zakresie, a wynikających z przepisów dotyczących danego stanowiska pracy zleconych przez Dyrektora Szkoły oraz Głównego Księgowego.14. Bieżące zapoznawanie się ze zmianą przepisów dotyczących wykonywania powierzonych obowiązków służbowych.15. Przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz ustawy o ochronie danych osobowych.16. Współpraca z innymi pracownikami Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach w trakcie wykonywania swoich zadań. 17. Obsługa interesantów z zewnątrz i z wewnątrz szkoły z udzielaniem informacji wynikających z zakresu czynności.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 28 lutego 2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. księgowości. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 01.03.2017 r. o godz. 10:00.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu , na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-02-20 - Krzyżowice (dolnośląskie)
OBSŁUG ASEKRETARIATU, PROWADZENIE I REJESTRACJ AKORESPONDENCJI, WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KORESPONDENCJI, CV NA ADRES E-MAIL: magdalena.jakubowska3 (at) sw.gov.pl
ARESZT ŚLEDCZY SZCZECIN - 2016-01-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, sprzedaż mebli, sporządzanie umów ratalnych. Zapraszamy na spotkanie Rekrutacyjne które odbędzie się w salonie meblowym w Lęborku ul. Gdańska 110 dnia 29.03.2018 godz.11.00
Fabryka Mebli BODZIO B.Szewczyk sp.j - 2018-03-13 - Lębork (pomorskie)
osoby zarejestrowane do 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Zabrze (śląskie)
- kontrola zgodności zamówień i kompletności załączników pod Fakturami; - przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej; - wyjaśnianie otwartych pozycji podległych stanowisk kosztowych oraz wezwań do zapłaty; - zamówienia materiałów biurowych, spożywczych i chemii gospodarczej;
BMTI POLSKA Sp. z o.o. Oddział Płn/Wsch - 2016-10-14 - Augustów (podlaskie)
Prowadzenie ewidencji sprzętu łączności,wykonywanie czynności administracyjno-biurowych,prowadzenie ewidencji kart abonenckich,prowadzenie ewidencji materiałowej.
Regionalne Centrum Informatyki - 2018-03-27 - Malbork (pomorskie)
Obsługa Klienta (sprzedaż mebli), sporządzanie dokumentów, dbanie o czystość na salonie. Praca I zmianowa w godz. 9:00-17:00 lub 8:00-16:00
Fabryka Mebli "Bodzio" Bogdan Szewczyk Sp. j. - 2017-01-26 - Nowa Sól (lubuskie)