Praca CENTRUM OBS艁UGI POWYPADKOWEJ CODEX SP ZOO SPK - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy CENTRUM OBS艁UGI POWYPADKOWEJ CODEX SP ZOO SPK, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 5 ofert pracy CENTRUM OBS艁UGI POWYPADKOWEJ CODEX SP ZOO SPK.
OPIS STANOWISKA PRACY:- OBS艁UGA KLIENT脫W INDYWIDUALNYCH - PRACA STACJONARNA - STA艁E GODZINY PRACY - OBS艁UGA TELEFONICZNA I MAILOWA POTENCJALNYCH KLIENT脫W- UMAWIANIE I KOORDYNOWANIE SPOTKA艃 DLA PRZEDSTAWICIELI W TERENIE- DORADZTWO I SPRZEDA呕 US艁UG DOPASOWANYCH DO POTRZEB KLIENTA (INFOLINIA+INTERNET)- NAWI膭ZYWANIE I PODTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI- ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU JAKO艢CI OBS艁UGI KLIENTA
CENTRUM OBS艁UGI POWYPADKOWEJ CODEX SP ZOO SPK - 2017-11-24 - Rzesz贸w (podkarpackie)
OPIS STANOWISKA PRACY:- OBS艁UGA KLIENT脫W INDYWIDUALNYCH - PRACA STACJONARNA - STA艁E GODZINY PRACY - OBS艁UGA TELEFONICZNA I MAILOWA POTENCJALNYCH KLIENT脫W- UMAWIANIE I KOORDYNOWANIE SPOTKA艃 DLA PRZEDSTAWICIELI W TERENIE- DORADZTWO I SPRZEDA呕 US艁UG DOPASOWANYCH DO POTRZEB KLIENTA (INFOLINIA+INTERNET)- NAWI膭ZYWANIE I PODTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI- ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU JAKO艢CI OBS艁UGI KLIENTA
CENTRUM OBS艁UGI POWYPADKOWEJ CODEX SP ZOO SPK - 2017-07-17 - Rzesz贸w (podkarpackie)
OPIS STANOWISKA PRACY:- OBS艁UGA KLIENT脫W INDYWIDUALNYCH - PRACA STACJONARNA - STA艁E GODZINY PRACY - OBS艁UGA TELEFONICZNA I MAILOWA POTENCJALNYCH KLIENT脫W- UMAWIANIE I KOORDYNOWANIE SPOTKA艃 DLA PRZEDSTAWICIELI W TERENIE- DORADZTWO I SPRZEDA呕 US艁UG DOPASOWANYCH DO POTRZEB KLIENTA (INFOLINIA+INTERNET)- NAWI膭ZYWANIE I PODTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI- ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU JAKO艢CI OBS艁UGI KLIENTA
CENTRUM OBS艁UGI POWYPADKOWEJ CODEX SP ZOO SPK - 2017-06-13 - Rzesz贸w (podkarpackie)
OPIS STANOWISKA PRACY:- OBS艁UGA KLIENT脫W INDYWIDUALNYCH - PRACA STACJONARNA - STA艁E GODZINY PRACY - OBS艁UGA TELEFONICZNA I MAILOWA POTENCJALNYCH KLIENT脫W- UMAWIANIE I KOORDYNOWANIE SPOTKA艃 DLA PRZEDSTAWICIELI W TERENIE- DORADZTWO I SPRZEDA呕 US艁UG DOPASOWANYCH DO POTRZEB KLIENTA (INFOLINIA+INTERNET)- NAWI膭ZYWANIE I PODTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI- ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU JAKO艢CI OBS艁UGI KLIENTA
CENTRUM OBS艁UGI POWYPADKOWEJ CODEX SP ZOO SPK - 2017-04-13 - Rzesz贸w (podkarpackie)
OPIS STANOWISKA PRACY:- OBS艁UGA KLIENT脫W INDYWIDUALNYCH - PRACA STACJONARNA - STA艁E GODZINY PRACY - OBS艁UGA TELEFONICZNA I MAILOWA POTENCJALNYCH KLIENT脫W- UMAWIANIE I KOORDYNOWANIE SPOTKA艃 DLA PRZEDSTAWICIELI W TERENIE- DORADZTWO I SPRZEDA呕 US艁UG DOPASOWANYCH DO POTRZEB KLIENTA (INFOLINIA+INTERNET)- NAWI膭ZYWANIE I PODTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI- ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU JAKO艢CI OBS艁UGI KLIENTA
CENTRUM OBS艁UGI POWYPADKOWEJ CODEX SP ZOO SPK - 2017-01-30 - Rzesz贸w (podkarpackie)