REFERENT DS. ROZLICZEŃ Augustów oferta pracy BMTI POLSKA Sp. z o.o. Oddział Płn/Wsch
Stanowisko: REFERENT DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: - kontrola zgodności zamówień i kompletności załączników pod Fakturami; - przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej; - wyjaśnianie otwartych pozycji podległych stanowisk kosztowych oraz wezwań do zapłaty; - zamówienia materiałów biurowych, spożywczych i chemii gospodarczej;
Data publikacji: 2016-10-14
Lokalizacja: Augustów (podlaskie)
Pracodawca: BMTI POLSKA Sp. z o.o. Oddział Płn/Wsch
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mazurska 1b, 16-300 Augustów, powiat: augustowski, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kontrola zgodności zamówień i kompletności załączników pod Fakturami; - przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej; - wyjaśnianie otwartych pozycji podległych stanowisk kosztowych oraz wezwań do zapłaty; - zamówienia materiałów biurowych, spożywczych i chemii gospodarczej;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Augustów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: augustowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Augustów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; - znajomość przepisów zzakresu finansów, podatków i rachunkowości będzie dodatkowym atutem; - dobra znajomość MS Excel oraz MS Word; -umiejętność priorytetyzacji powierzonych zadań oraz dobra organizacja pracy; - dokładność i sumienność w realizowaniupowierzonych zadań - rzetelność, skrupulatność i odpowiedzialność, komunikatywność; - umiejętność pracy w zespole.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: BMTI POLSKA Sp. z o.o. Oddział Płn/Wsch
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie
Adres pracodawcy:
Mazurska 1b, 16-300 Augustów, powiat: augustowski, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + LM
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 9:00 - 12:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: augustowski
Gmina pracodawcy: Augustów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Augustów
Ulica pracodawcy: Mazurska
Numer budynku pracodawcy: 1b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 14.10.2016
Oferta pracy ważna do: 28.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zAPOZNANIE SIĘ Z ZASADAMI FUNKCJONOWANIA SEKRETARIATU UCZNIOWSKIEGO, KSIĘGOWOŚCI, KADR. OBSŁUGA PROGRAMU SEKRETARIAT-OPTIVUM. POMOC PODCZAS REKRUTACJI DO SZKOŁY, ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI FINANSOWO -KADROWEJ. pROWADZENIE EWIDENCJI WYDATKÓW STRUKTURALNYCH.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Konin (wielkopolskie)
Kierownik gospodarczy w wymiarze 0,5 etatu łączenie z intendentem w wymiarze 0,25 etatu:rozliczanie wynagrodzeń: rozrachunki ZUS, US; sporządzanie sprawozdań GUS, zamówień publicznych, ochrony środowiska; znajomość obowiązujących przepisów prawa i instrukcji w zakresie wynikającym z realizowanych zadań i obowiązków służbowych; przeprowadzanie zapytań ofertowych dotyczących zakupów, usług przeglądów i konserwacji, remontów; przygotowywanie projektów umów; utrzymywanie kontaktu z wykonawcami, kontrahentami w zakresie powierzonych obowiązków; kierowanie zespołem pracowników obsługi szkoły; nadzór nad funkcjonowaniem kuchni i stołówki szkolnej szczególnie w zakresie organizacji pracy i wyposażenia; dokonywanie zakupów; nadzorowanie remontów
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 IM. ZOFII KOSSAK W OŚWIĘCIMIU - 2018-01-24 - Oświęcim (małopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie i komunikatywna znajomość j. niemieckiego, bardzo dobra znajomość pakietu Office, programu SAP, komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność, mile widziane doświadczenie. Charakterystyka pracy: generowanie zamówień w systemie SAP, wprowadzanie faktur do systemu, kontrola stanów magazynowych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mail: rekrutacja (at) classen.com.pl
CLASSEN-POL S.A. - 2016-04-28 - Zwonowice (śląskie)
Montaż, demontaż, naprawa opon ciężarowych u klienta. Umowa zlecenie przez ok. 3 miesiace, następnie mozliwość umowy o pracę. Praca 8 godz. dziennie, na dwie zmiany od pon. do pt. między 8-19 a w sob. między 8-14. Praca na terenie Krakowa i okolic.
Nowakowski & Szymański Sp. z o.o. - 2017-08-03 - Kraków (małopolskie)
Opracowanie dokumentów z zamówień publicznych
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-07-15 - Świętoszów (dolnośląskie)
Pomoc w pracach biurowy
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Żary (lubuskie)
obsługa sklepu internetowego, przyjmowanie i wydawanie paczek kurierom, prowadzenie dokumentów magazynowych
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych, ubieraniu sięopieka nad dziecmi podczas zabaw, spacerów i wycieczekwykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Hażlach (śląskie)
prowadzenie badań psychologicznych z zakresu psychologii transportu i medycyny pracy oraz wspomaganie kierownika pracowni w wykonywaniu prac wynikających z uaktualniających się potrzeb jednostki organizacyjnej
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 1517 - 2016-12-30 - Czerwieńsk (lubuskie)
Zadania główne:1) Prowadzenie w programie komputerowym ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych2)Kontrola obiegu dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych3)Zapewnienie bieżącej i sprawnej obsługi finansowo-księgowej dotyczącej środków trwałych4)Wystawianie dokumentów dokument. obrót środków trwałych OT, LT, MT, PT itp.5)Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku ruchomego i nieruchomości CUWO.6)Uzgadnianie okresowo sald dotyczących środków trwałych z pracownikami działu księgowości CUWO, zgodnie z obowiąz. przepisami7)Uzgadnianie ksiąg inwentarzowychz pracownikami jednostek obsługiwanych, odpowiedzialnych za ich prowadzenie w placówkach8)Ewidencja księgowa i analiza kont księgowych związanych z przejęciem zakończonych zadań inwestycyjnych, ewidencja, przegląd i bieżąca weryfikacja środków trwałych przeznaczonych do likwidacji, sprzedaży9)Przygotowanie danych niezbędnych do sporządzania sprawozdań statystycznych o stanie i ruchu środków trwałych CUWO w Łodzi i jednostek obsługiwanych dla potrzeb GUS10)Dokonywanie prawidłowej klasyfikacji środków trwałych na grupy, podgrupy, rodzaje11)Prowadzenie tabel amortyzacyjnych środków trwałych z podziałem na poszczególne grupy rodzajowe oraz naliczanie amortyzacji na koniec każdego roku zgodnie z obowiązującymi przepisami12)Ewidencjonowanie środków trwałych i rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych CUWO w Łodzi i jednostek obsługiwanych zgodnie z obowiązującą w tym zakresie polityką rachunkowości i instrukcją inwentaryzacyjną13)Aktualizowanie wartości środków trwałych pozostających w ewidencji analitycznej Działu księgowości CUWO w Łodzi i jednostek obsługiwanych14)Opracowywanie i przekazywanie danych niezbędnych do sporządzania informacji o stanie mienia komunalnego15)Wykonywanie zestawień i analiz z danych zawartych w bazie ewidencji majątku CUWO w Łodzi i jednostek obsługiwanych oraz dokumentach opisu mieniaZadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 29.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-19 - Łódź (łódzkie)
praca administracyjno - biurowa
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-09-07 - Białystok (podlaskie)
Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem pracy w zakresie realizacji przez pracodawcę obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, w szczególności: prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników Straży Miejskiej: ewidencjonowanie absencji pracowniczej; planowanie i organizowanie szkoleń pracowniczych; wykonywanie czynności związanych z obsługą archiwum zakładowego Straży Miejskiej; wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.Warunki pracy: naturalne i sztuczne oświetlenie; wymuszona pozycja ciała; praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej czterech godzin.Dodatkowe informacje dotyczące zatrudnienia: umowa o pracę, praca na jedną zmianę (w godz. 7:00-15:00), proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2.350 do 2,500 + dodatek za wysługę lat + premia zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Straży Miejskiej w Bydgoszczy.
Straż Miejska w Bydgoszczy - 2018-03-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa wózka widłowego, wydawanie materiałów i towarów
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Klęczany (małopolskie)
Prowadzenie nadzoru nad obiegiem dokumentów magazynowych i sprzedaży. Kontakt osobisty. CV.
SIMBHP Sp. J. - 2017-07-07 - Słupsk (pomorskie)
wystawianie dokumentów sprzedaży i zakupów towarów, obsługa klienta
"POLIMAL" Sp.Jawna A.Santera, J.Kuźmicki, J.Santera - 2016-12-14 - Czeladź (śląskie)
INSTALACJE ELEKTRYCZNE, POMIARY, UKŁADANIE I MONTAŻ KORYT KABLOWYCH, MONTAŻ OSPRZĘTU ELEKTRYCZNEGO, MONTAŻ OŚWIETLENIA, UKŁADANIE KABLI;WYMAGANIA: MILE WIDZIANA UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA PROJEKTÓW/RYSUNKÓW TECHNICZNYCH, DOKŁADNOŚĆ, UPRAWNIENIA SEP, BADANIA WYSOKOŚCIOWE, MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA NA PODESTY RUCHOME, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN;WYNAGRODZENIE: 3000ZŁ+PREMIA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 662294995 LUB C.V NA MAIL michal.widuch (at) thornmann.com
THORNMANN ECO Michał Widuch - 2016-05-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie ofert przetargowych oraz dokumentów do podpisywania umów z inwestorami, wniosków na gwarancje wadialne; składanie zapytań ofertowych dotyczących robót branżowych.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Podlechy (warmińsko-mazurskie)
Konfigurowanie, obsługa i kontrola maszyn i urządzeń w procesie butelkowania. Diagnostyka i usuwanie usterek. Prace konserwacyjne i naprawcze. Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, wymagań jakościowych i przepisów dotyczących higieny. Przestrzeganie wymagającego standardu jakości, przepisów BHP i przepisów sanitarnych.
kontakt przez OHP - 2018-08-14 - Niemcy (Niemcy)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie rejestru zakupu i sporządzanie VAT, wystawianie faktur i racunków uproszczonych w zakresie dzierżawy sprzedazy i najmu mienia komunalnego
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Rokitno (lubelskie)
wykonywanie czynności prawniczychpod nadzorem adwokata oraz bieżąca obsługaklientów oraz spraw, przygotowanie dokumentów i kopiowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Poznań (wielkopolskie)
naprawa, montaż telefonów komórkowych
AVIMA Grzegorz Kruszewski - 2017-07-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
handel materiałami budowlanymi
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2015-12-23 - Chojnice (pomorskie)
obsługa klienta
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-25 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa maszyny, odbieranie produktu z maszyny, pakowanie.
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Kłobuck (śląskie)
Doradca klienta w placówce PKO SA - kasjer
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Iwiec (kujawsko-pomorskie)
- zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Sanok (podkarpackie)
obsługa klienta
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-04 - Kraków (małopolskie)
Praca w Carrefour Express (również stoisko mięsno-wędliniarskie), obsługa klientów, sprzedaż towarów. Praca w godz. 6-14 i 13-21, praca na ul. Piotrkowskiej 204/210. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
ELŻBIETA SZREDER - 2017-07-05 - Łódź (łódzkie)
- kontrola jakości produktów- prowadzenie badań laboratoryjnych- tworzenie raportów jakościowych
WUPPERMANN POLSKA SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-07 - Małomice (lubuskie)