REFERENT BANKOWOŚCI Iwiec oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: REFERENT BANKOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Doradca klienta w placówce PKO SA - kasjer
Data publikacji: 2017-11-10
Lokalizacja: Iwiec (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Iwiec, powiat: tucholski, woj: kujawsko-pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Doradca klienta w placówce PKO SA - kasjer
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT BANKOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iwiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tucholski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.12.2017
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi
Adres pracodawcy:
Pl.Wolności 23, 89-500 Tuchola, powiat: tucholski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: tucholski
Gmina pracodawcy: Tuchola
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tuchola
Ulica pracodawcy: Pl.Wolności
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data dodania oferty pracy: 14.11.2017
Oferta pracy ważna do: 13.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w Krapkowicach, Cv należy składać osobiście lub na adres e-mail: irena (at) otmetzbyt.com.pl, wymagana jest dobra znajomość j. angielskiego LUB j. niemieckiego
Otmęt-Zbyt Sp.z o.o - 2018-01-29 - Otmęt (opolskie)
praca na stanowisku murarza
ŁUBEX Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo-Usługowe - 2018-04-11 - Chełm (lubelskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
- poszukiwanie materiałów wyjściowych do produkcji, laboratoryjnych, eksploatacyjnych, - prowadzenie negocjacji handlowych, - kwalifikacja nowych dostawców/ producentów, - nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami, - pozyskiwanie informacji od dostawców/ producentów wymaganych w procesie wdrożenia zgodnie z obowiązującymi procedurami i gromadzenie otrzymanej dokumentacji, - kontrola i nadzór nad prawidłowością realizacji zamówień materiałów wyjściowych do celów badawczo-rozwojowych, - monitorowanie i analiza rynku materiałów wyjściowych, - współpraca z innymi komórkami w firmie w zakresie nowych projektów. Firma oferuje: - szerokie pole do samodzielnej i pełnej wyzwań pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku farmaceutycznym, - możliwość wykorzystywania jęz. angielskiego w codziennej pracy, - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - możliwość korzystania z firmowej stołówki, - możliwość korzystania z firmowej biblioteki, - możliwość korzystania z pakietów socjalnych. Praca w godz.: 8-16, umowa o pracę w zastępstwie (około 1,5 roku). Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie kompletu dokumentów (CV, list motywacyjny) wpisując w tytule maila PUP + nazwę stanowiska na adres: rekrutacja (at) hasco-lek.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI FARMACEUTYCZNEJ HASCO-LEK S.A. - 2016-07-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Zostanie ustalony. Praca od 7-15
JWW INWEST S.A. - 2018-04-25 - Brzezie (opolskie)
pełnienie obowiązków księgowych, w tym: dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym; gromadzenie umów, decyzji i innych postanowień, które będą realizowane i spowodują konieczność dokonania wydatków budżetowych; weryfikacja otrzymanych dokumentów pod względem poprawności ich ujęcia wynikającego z klasyfikacji budżetowej. Kompleksowa obsługa finansowa Projektu finansowanego ze środków Komisji Europejskiej w ramach Komponentu finansowego LIFE+: Projekt LIFE+ nr LIFE12 NAT/PL/000081 pn. Ochrona zbiorowisk nieleśnych na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych (m.in. prowadzenie analityki wydatkowanych środków wg kategorii kosztów, źródeł finansowania oraz paragrafów budżetowych, weryfikacja uruchamianych zadań pod względem zgodności z planem finansowym Projektów, sprawdzanie zgodności podpisywanych umów z planem finansowym Projektów, prowadzenie rejestru umów, opisywanie list płac, wyliczanie kosztów kwalifikowalnych kosztów osobowych w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających zaksięgowanie wydatków ponoszonych w ramach Projektów w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających przeksięgowanie wydatków ponoszonych z tytułu wypłaty wynagrodzeń pomiędzy źródłami finansowania; zapotrzebowanie środków potrzebnych do realizacji Projektów w poszczególnych miesiącach), bieżąca znajomość przepisów prawa; dbałość o powierzone mienie; przestrzeganie przepisów ppoż. i warunków pracy obowiązujących w Biurze Zespołu Parków (w tym warunków BHP) oraz przestrzeganie regulaminów wewnętrznych Zespołu i dyscypliny pracy; prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy towarów i usług zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z realizacją działań wynikających z zakresu obowiązków, również poza terenem Zespołu.
Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego - 2018-02-28 - Będzin (śląskie)
zapoznanie sie z pracą w dziale BHP,zapoznanie sie z dokumentami firmy i ich obiegiem,z przepisami prawa w zakresie BHP,sprawdzanie poprawności dokumentacji ZSZ,skanowanie i archiwizacja dokumentacji ZSZ,pozyskiwanie danych z systemu oraz sporządzanie okresowych analiz,księgowanie faktur zakupowych materiałów i usług oraz rozliczanie z dokumentami dostaw i zleceniami na zakup usług, sporządzanie raportów i wykresów zawierających dane wydzałów operacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
1. Obsługa zamówień klientów.2. Fakturowanie w programie WF MAG.3. Przygotowywanie kalkulacji i ofert.4. Realizacja oraz planowanie dostaw.5. Współpraca z magazynem.6. Inne prace związane z funkcjonowaniem firmy.Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia pracodawcy dla bezrobotnych do 30 r. ż.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Pruszków (mazowieckie)
Zapoznanie się z zasadami pracy kancelaryjno-biurowej, archiwizacji dokumentów, redagowania pism urzędowych, realizowanie zadań sekretariatu z pomocą opiekuna stażu.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz-Wschód
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Krapkowice (opolskie)
referent/stażysta - / nabór staż
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Pabianice (łódzkie)
PRZYGOTOWYWANIE WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ PRZYGOTOWYWANIA WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, 3 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE; CZAS PRACY W ZALEŻNOŚCI OD ILOŚCI ZAMÓWIEŃ;
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, sporządzanie list płac, dokumentów rozliczeniowych do ZUS, US, rozliczanie i ewidencja czasu pracy.
"AGRO - MAX" Krzysztof Pstrągowski - 2017-09-21 - Będzymin (mazowieckie)
Obsługa klienta.
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk Sp.J. - 2016-12-30 - Łomża (podlaskie)
otwieranie zlecen produkcyjnych, wydruk i sortowanie kart identyfikacji oraz APU, drukowanie zlecen produkcyjnych, kontrola materiałowa dla planów produkcyjnych, raportowanie na potrzeby działu planowaniawykonywanie innych zadań przekazywanych przez przełożonego
BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1. Z zakresu zamówień publicznych:1) zapewnienie zgodności realizacji zamówień z ustawą o zamówieniach publicznych i regulaminami wewnętrznymi,2) prowadzenie rejestru zamówień publicznych,3) prowadzenie postępowań przetargowych i właściwej dokumentacji,4) udzielanie pomocy jednostkom organizacyjnym i jednostkom pomocniczym gminy w prowadzeniu zamówień pod kątem zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych.2. Z zakresu aplikacji środków zewnętrznych, przygotowywania projektów oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi:1) przygotowywanie wniosków o przyznanie funduszy zewnętrznych i współpraca w tym zakresie ze wszystkimi stanowiskami pracy, jednostkami organizacyjnymi i jednostkami pomocniczymi,2) realizacja projektów i współdziałanie w tym zakresie z jednostkami oraz stanowiskami pracy Urzędu Gminy,3) organizacja form wsparcia dla organizacji pozarządowych, konkursy ofert na przyznanie dotacji w celu realizacji zadania samorządowego oraz ich rozliczanie,4) prowadzenie spraw z zakresu funduszu sołeckiego.3. Z zakresu inwestycji gminnych: 1) podejmowanie działań w zakresie rozwoju lokalnego, przygotowywanie strategii rozwoju, planów odnowy miejscowości i innych dokumentów niezbędnych dla rozwoju Gminy. 2) przygotowywanie inwestycji gminnych począwszy od wymaganej dokumentacji poprzez realizację i rozliczenie. 3) współpraca w zakresie realizacji inwestycji z Referatami: Gospodarki Komunalnej i Finansów.4. Prowadzenie całości spraw wynikających z zadań gminy w zakresie ochrony zabytków, w tym prowadzenie gminnej ewidencji zabytków.5. Realizacja zadań z zakresu funkcjonowania kompleksu boisk sportowych Orlik.6. Nadzór nad funkcjonowaniem placów zabaw, boisk sportowych.7. Realizacja zadań obronnych wynikających z planów obronnych Gminy Grodziec.8. Sporządzanie sprawozdań statystycznych.9. Systematyczna archiwizacja danych.10. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta, Sekretarza i Skarbnika Gminy.
URZĄD GMINY W GRODŹCU - 2016-12-01 - Grodziec (wielkopolskie)
wprowadzanie danych do systemów informatycznycharchiwizowanie dokumentacjiobsługa korespondencji wychodzącejprzygotowanie akt do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-01-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
transport towarów
"MAX" Tomasz Tobiasz - 2018-08-24 - Ryki (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Sierpc (mazowieckie)
obsługa klienta
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk sp.j. - 2016-06-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prace administracyjne
Leśny Ośrodek Szkoleniowy - 2018-06-15 - Rewal (zachodniopomorskie)
Klasyfikacja podatków poniesionych na zakup sprzętu , aparatury medycznej , mebli , wyposażeniaSzczegółowe rozliczanie poniesionych inwestycji. Ewidencja analityczna środków trwałych.Rozliczanie poniesionych nakładów wg źródła rfundacji (środki unijne i in.)Klasyfikacja zgodnie z KST Środków TrwałychNaliczanie odpisów amortyzacyjnych wg stawek amortyzacjiOznakowanie nowo nabytego sprzętu .Wycena , kompletowanie dokumentacji związanych z likwidacją sprzętu ( śr. trwałych ) , kasacja , zbycie majątku .Inwentaryzacje – rozliczanie ( okresowe, zdawczo-odbiorcze , kontrolne).SprawozdawczośćGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca na okres próbny : 3 miesiące z możliwością przedłużeniaKontakt kandydatów z pracodwcą: jbiela (at) szpital.wroc.pl, 71-395-76-35Sala E, A
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu - 2018-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Gastronomia.Przygotowywanie dań kuchni arabskiej.Praca w godz: 10 - 18 lub 16 - 24
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Łódź (łódzkie)
REJESTROWANIE I EWIDENCJA PRZESYŁEK KANCELARYJNYCH W ELEKTRONICZNYM SYSTEMIE OBIEGU DOKUMENTÓW, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH: FAKS, KSERO,EWIDENCJA, PZRYJMOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Skierniewice (łódzkie)
zastępowanie prezesa w rozmowach z kontrahentami i dostawcami wietnamskimi, przygotowywanie, negocjowanie i podpisywanie umów handlowych w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sporzadzanie zamowien,wspołpraca z dostawcami,kontakt z kilentem,obsługa sprzedaży
FLOREK GROUP Sp. z o.o. - 2018-03-01 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Wydawanie i zmywanie po posiłkach dla dzieci.Utrzymywanie porządku w grupie: zmywanie, ścieranie, odkurzanie.Dbanie o porządek i czystość w toaletach.Drobne prace ogrodnicze (sezonowo).Praca w godz.: 8:00-15:00. 7/8 etatu. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - 71 798 69 25
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 2 - 2018-04-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Kraków (małopolskie)