REFERENT Grodziec oferta pracy URZĄD GMINY W GRODŹCU
Pewne i sprawdzone place zabaw.Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: 1. Z zakresu zamówień publicznych:1) zapewnienie zgodności realizacji zamówień z ustawą o zamówieniach publicznych i regulaminami wewnętrznymi,2) prowadzenie rejestru zamówień publicznych,3) prowadzenie postępowań przetargowych i właściwej dokumentacji,4) udzielanie pomocy jednostkom organizacyjnym i jednostkom pomocniczym gminy w prowadzeniu zamówień pod kątem zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych.2. Z zakresu aplikacji środków zewnętrznych, przygotowywania projektów oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi:1) przygotowywanie wniosków o przyznanie funduszy zewnętrznych i współpraca w tym zakresie ze wszystkimi stanowiskami pracy, jednostkami organizacyjnymi i jednostkami pomocniczymi,2) realizacja projektów i współdziałanie w tym zakresie z jednostkami oraz stanowiskami pracy Urzędu Gminy,3) organizacja form wsparcia dla organizacji pozarządowych, konkursy ofert na przyznanie dotacji w celu realizacji zadania samorządowego oraz ich rozliczanie,4) prowadzenie spraw z zakresu funduszu sołeckiego.3. Z zakresu inwestycji gminnych: 1) podejmowanie działań w zakresie rozwoju lokalnego, przygotowywanie strategii rozwoju, planów odnowy miejscowości i innych dokumentów niezbędnych dla rozwoju Gminy. 2) przygotowywanie inwestycji gminnych począwszy od wymaganej dokumentacji poprzez realizację i rozliczenie. 3) współpraca w zakresie realizacji inwestycji z Referatami: Gospodarki Komunalnej i Finansów.4. Prowadzenie całości spraw wynikających z zadań gminy w zakresie ochrony zabytków, w tym prowadzenie gminnej ewidencji zabytków.5. Realizacja zadań z zakresu funkcjonowania kompleksu boisk sportowych Orlik.6. Nadzór nad funkcjonowaniem placów zabaw, boisk sportowych.7. Realizacja zadań obronnych wynikających z planów obronnych Gminy Grodziec.8. Sporządzanie sprawozdań statystycznych.9. Systematyczna archiwizacja danych.10. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta, Sekretarza i Skarbnika Gminy.
Data publikacji: 2016-12-01
Lokalizacja: Grodziec (wielkopolskie)
Pracodawca: URZĄD GMINY W GRODŹCU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GŁÓWNA 17, 62-580 Grodziec, powiat: koniński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Z zakresu zamówień publicznych:1) zapewnienie zgodności realizacji zamówień z ustawą o zamówieniach publicznych i regulaminami wewnętrznymi,2) prowadzenie rejestru zamówień publicznych,3) prowadzenie postępowań przetargowych i właściwej dokumentacji,4) udzielanie pomocy jednostkom organizacyjnym i jednostkom pomocniczym gminy w prowadzeniu zamówień pod kątem zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych.2. Z zakresu aplikacji środków zewnętrznych, przygotowywania projektów oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi:1) przygotowywanie wniosków o przyznanie funduszy zewnętrznych i współpraca w tym zakresie ze wszystkimi stanowiskami pracy, jednostkami organizacyjnymi i jednostkami pomocniczymi,2) realizacja projektów i współdziałanie w tym zakresie z jednostkami oraz stanowiskami pracy Urzędu Gminy,3) organizacja form wsparcia dla organizacji pozarządowych, konkursy ofert na przyznanie dotacji w celu realizacji zadania samorządowego oraz ich rozliczanie,4) prowadzenie spraw z zakresu funduszu sołeckiego.3. Z zakresu inwestycji gminnych: 1) podejmowanie działań w zakresie rozwoju lokalnego, przygotowywanie strategii rozwoju, planów odnowy miejscowości i innych dokumentów niezbędnych dla rozwoju Gminy. 2) przygotowywanie inwestycji gminnych począwszy od wymaganej dokumentacji poprzez realizację i rozliczenie. 3) współpraca w zakresie realizacji inwestycji z Referatami: Gospodarki Komunalnej i Finansów.4. Prowadzenie całości spraw wynikających z zadań gminy w zakresie ochrony zabytków, w tym prowadzenie gminnej ewidencji zabytków.5. Realizacja zadań z zakresu funkcjonowania kompleksu boisk sportowych Orlik.6. Nadzór nad funkcjonowaniem placów zabaw, boisk sportowych.7. Realizacja zadań obronnych wynikających z planów obronnych Gminy Grodziec.8. Sporządzanie sprawozdań statystycznych.9. Systematyczna archiwizacja danych.10. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta, Sekretarza i Skarbnika Gminy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grodziec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: koniński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grodziec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2016
Data zakończenia pracy: 14.06.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Technik prac biurowych* (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY KAT. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) Znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo budowlane, ustawy prawo zamówień publicznych i kodeksu postępowania administracyjnego.2) Preferowane studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu budownictwa i/lub zamówień publicznych.3) Preferowane doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z realizacją zamówień publicznych oraz procesu inwestycyjnego.4) Minimalny staż pracy 3 lata na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków.5) Znajomość przepisów prawa budowlanego oraz praktyczna znajomość przebiegu procesu zamówień publicznych i procesu inwestycyjnego.6) Umiejętność dobrej organizacji pracy.7) Komunikatywność, kreatywność, samodzielność.8) Dobra znajomość obsługi komputera.9) Prawo jazdy kategorii B.
Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY W GRODŹCU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Adres pracodawcy:
GŁÓWNA 17, 62-580 Grodziec, powiat: koniński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1. List motywacyjny.2. Życiorys (CV).3. Kserokopie świadectw pracy.4. Kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie.5. Kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.6. Kserokopia innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności oraz doświadczenie w pracy.7. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.8. Oświadczenie o niekaralności za popełnione umyślne przestępstwa skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego.9. Oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem czynności referenta.10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.11. Inne, które kandydat uzna za ważne dla jego przyszłej pracy.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U.2016.992.) oraz Ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz.U.2016.902.)".Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją Nabór na stanowisko: referent w Sekretariacie Urzędu Gminy Grodziec, ul. Główna 17 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Grodziec, ul. Główna 17; 62-580 Grodziec w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 grudnia 2016 roku do godz. 15:30.O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Grodziec. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do 13 grudnia 2016 roku do godz. 15:30., Godziny : 07:30-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: koniński
Gmina pracodawcy: Grodziec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grodziec
Ulica pracodawcy: GŁÓWNA
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.12.2016
Data dodania oferty pracy: 30.11.2016
Oferta pracy ważna do: 13.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie ze stanowiskiem I zmiana: godziny pracy do ustaleniaOferta pracy na zastępstwo
Biuro Rachunkowo-Finansowe Sp. z o.o. - 2020-03-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prace biurowo - administracyjne
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Białogard (zachodniopomorskie)
- Przygotowanie i wypiek pieczywa, dbałość o czystość w miejscu pracy.- Praca w godzinach: 21:00-12:00 według grafiku.
PIEKARNIA BITTMANN ALEKSANDRA BITTMANN - 2019-09-02 - Katowice (śląskie)
• ROZLICZANIE UMÓW HANDLOWYCH Z KONTRAHENTAMI FIRMY• ZLECONE PRACE ADMINISTRACYJNE - WYKONYWANIE ZADAŃ ADMINISTRACYJNYCH• WSPÓŁPRACĘ Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY
Bać - Pol S.A. - 2018-06-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie rejestru dostaw i zakupu towarów, wycofywanie ze sprzedaży towarów złej jakości oraz z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, przeprowadzanie postępowań reklamacyjnych, kontrola przechowalnictwa towarów w placówkach handlowych, opiniowanie protokołów strat i przecen oraz towarów przeterminowanych. Wymagania: wykształcenie średnie - handlowe-ekonomiczne, podstawowa znajomość obsługi komputera, pracodawca jest również zainteresowany kandydatami z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawnośći.
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Wejherowo (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Piechowice (dolnośląskie)
księgowanie dokumentów oraz sprawdzanie poprawności rachunkowej dokumentów,deklaracji ,uzgadnianie sald.
BORT-WIMAR spółka jawna - 2018-11-05 - Grodków (opolskie)
Opracowywanie projektów konstrukcji dróg i projektów odwadniania, nadzorowanie wykonania robót, ustalanie kosztów robót drogowych, kierowanie grupą pracowników z Ukrainy (o słabej znajomośc j. polskiego)
SIDROG Sp. z o.o. - 2016-04-27 - Domaniew (łódzkie)
- kompletowanie i porządkowanie dokumentacji przeznaczonej do przekazania do archiwum zakładowego - przekazywanie i/lub wysyłanie dokumentów do podnajemów, nabywców usług medycznych i innych kontrahentów- dostarczanie pism, komunikatów NFZ, raportów błędów do klinik, przychodni i zakładów diagnostycznych ICZMP - po przeszkoleniu wprowadzanie danych aplikacji uzytkowych w Dziale Sprzedaży Usług Med. i Statystyki (STER, TETA) - kompletowanie, przekazywanie i przechowywanie dokumentów dla grup pacjentów niż ubezpieczeni
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Łódź (łódzkie)
Znajomość ustawy o rachunkowości, znajomość przepisów dot. zasad prowadzenia ewidencki składników majątkowych, prowadzenie ewidencji ilościowo - wartościowej składników majątku trwałego w programach komputerowych, sporządzanie dokumentów księgowych.Adres miejsca wykonywania pracy: JW1131 Zespół Zabezpieczenia w Siedlcach
Jednostka Wojskowa nr 1131 - 2017-02-03 - Barcząca (mazowieckie)
Sprzątanie magazynów
IPT Akromar Spółka zo.o. Spółka Komandytowa - 2016-09-08 - Żary (lubuskie)
Obsługa Klienta (sprzedaż mebli), sporządzanie dokumentów, dbanie o czystość na salonie. Praca I zmianowa w godz. 9:00-17:00 lub 8:00-16:00
Fabryka Mebli "Bodzio" Bogdan Szewczyk Sp. j. - 2017-01-26 - Nowa Sól (lubuskie)
prowadzenie zajęć z edukacji dla bezpieczeństwa
Stowarzyszenie Przyjaciół Szkoły w Śmiechowicach k.Sandomierza - 2018-08-03 - Śmiechowice (świętokrzyskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie, prezentacje nieruchomości, sprzedaż. Elastyczne godziny pracy.
ALICJA BOGUTA - 2019-06-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- obsługa korespondencji (prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej ośrodka, prowadzenie książki nadawczej, kopertowanie pism urzędowych)- obsługa urządzeń biurowych- gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych świadczeniobiorców w programie komputerowym
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Świebodzin (lubuskie)
SZKOLENIE WSTĘPNE BHP, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH ORAZ Z USTAWĄ O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, POZNANIE ZADAŃ REALZIOWANYCH PRZEZ ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Skierniewice (łódzkie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Złotoryja (dolnośląskie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie: brak wymagań; obsługa komputera, w tym pakietu Office oraz obsługa urządzeń biurowych; umiejętność pracy w zespole; praca biurowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"EKOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-13 - Gliwice (śląskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Kraków (małopolskie)
księgowanie faktur, wyciągów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Lubin (dolnośląskie)
Elektromonter.
GROTEX Przedsiębiosrtwo Usług Technicznych Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Zabrze (śląskie)
,
kontakt przez PUP - 2020-01-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracownik gospodarczy - stajenny
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Jaszkowo (wielkopolskie)
Szlifowanie i matowanie elementów drewnianych.
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Dębno (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Pietrzykowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Białystok (podlaskie)
Prace dekarskie
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "DEKER" Zbigniew Rojewski - 2017-06-12 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgdonienia
PPUH "REMONTPIEC" Adam Leja - 2018-02-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Zgrzewanie materiałów, prace budowlane, układanie kostki brukowej.
Zakład Instalacji Sanitarnych i Robót Ogólnobudowlanych Zbigniew Szydlik - 2016-06-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)