REFERENT BIUROWY Gliwice oferta pracy "EKOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT BIUROWY
Wynagrodzenie: do 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie: brak wymagań; obsługa komputera, w tym pakietu Office oraz obsługa urządzeń biurowych; umiejętność pracy w zespole; praca biurowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2018-08-13
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: "EKOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie: brak wymagań; obsługa komputera, w tym pakietu Office oraz obsługa urządzeń biurowych; umiejętność pracy w zespole; praca biurowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: REFERENT BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.08.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - pakiet Office
Nazwa pracodawcy:
"EKOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Pszczyńska 206, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty, telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Pszczyńska
Numer budynku pracodawcy: 206
Profil działalności pracodawcy:
sprzedaż hurtowa metali i rud metali/Gospodarowanie odpadami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 13.08.2018
Oferta pracy ważna do: 12.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - 2018-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
ewidencja i rozliczanie mandatów, pomoc w zakresie wprowadzania do systemu dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Lubieszyn (zachodniopomorskie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie, mile widziane ukończenie angllistyki, znajomość j.angielskiego w mowie i piśmie w stopiniu bardzo dobrym, mile widziana znajomość j. niemieckiego, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office, wysoka kultura osobista, komunikatywność, sumienność. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za obsługę sekretariatu ( urządzeń biurowych, fax, skaner), prowadzenie spraw administracyjnych, tłumaczenie dokumentów na j. angielski oraz z j. angielskiego, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przygotowywanie dokumentów, wsparcie organizacyjne i administracyjne Zarządu oraz Działów Spółki, organizacja spotkań oraz obsługa gości. Wysokość wynagrodzenia do ustalenia podczas rozmowy kwallifikacyjnej. Firma oferuje stabilną i ciekawą pracę w nowoczesnej organizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju zawodowego. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na adres: rekrutacja (at) classen.com.pl. W ofercie należy zamieścić zapis: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dn.29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz.883).
CLASSEN-POL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-02 - Zwonowice (śląskie)
pomoc przy weryfikacji dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, kontrola dowodów księgowych, wprowadzenie dokumentów do systemu księgowego, rozliczanie płatności, pomoc w obsłudze klienta, sporządzanie pism, archiwizacja dokumentów, prowadzenie pocztowej ksiązki nadawczej, zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentów z różnymi instytucjami
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Rawicz (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Trzebiechów (lubuskie)
Przyjmowanie i wydawanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Ogonki (warmińsko-mazurskie)
Referent ds. ubezpieczeń- oferta stażu realizowana ze środków EFS w ramach PO WER. Wymagania: wykształcenie średnie, obsługa komputera, dobrze zorganizowana, opanowana. Przyjmowanie i rozdzielanie pism, przyjmowanie klientów, obsługa urzadzeń biurowych, przygotowywanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Nowy Sącz (małopolskie)
REFERENT DS. SPRZEDAŻY
"SEKO" KOTŁY CENTRALNEGO OGRZEWANIA W DĘBICY - 2017-07-06 - Dębica (podkarpackie)
Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach: nabycia i/lub utraty prawa do zasiłku lub statusu osoby bezrobotnej, nienależnie pobranych świadczeń. Współpraca z innymi instytucjami.
Powiatowy Urząd Pracy Gdynia - 2018-03-26 - Gdynia (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie operacji finansowych zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości: prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych, dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych, księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi, prowadzenie ewidencji kasowej, sporządzanie raportów finansowych
POLITECHNIKA WARSZAWSKA - 2017-08-09 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
Prowadzenie ksiegowosci firmy
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Konin (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
PROWADZENIE WYMAGANYCH REJESTRÓW. ZAKŁADANIE TECZEK SPRAW ADMINISTARCYJNYCH. WSZCZYNANIE POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Opis stanowiska: -Przyswojenie i ciągłe udoskonalanie wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof) -Przygotowywanie wycen produktów w programie Winpro - Praca pod okiem Specjalisty ds. exportu na rynek włoski, francuski lub niemiecki Wymagania: -Zmysł techniczny, wyobraźnia przestrzenna -Chęć do nauki - Komunikatywna znajomość języka włoskiego, francuskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem Oferujemy: -Uczestnictwo w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie -Pakiet socjalny (karta Multisport, prwyatna opieka medyczna) -Umowa o pracę -Atrakcyjne warunki pracy i płacy.
EKO OKNA S.A - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż mebli, obsługa klienta, sporządzanie umów ratalnych, utrzymanie czystości na salonie.
Fabryka Mebli "BODZIO" - 2018-02-07 - Olkusz (małopolskie)
Referent ds. prowadzenia sekretariatu (staż)
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Tychy (śląskie)
- badanie chirurgiczne chorych, podmiotowe i przedmiotowe w celu ustalenia rozpoznania lub kontroli i oceny stanu zdrowia;-nawiązywanie kontaktu im współpracy z chorym i jego rodziną, wyjaśnienia celu i potrzeby leczenia; łagodzenie lęku i niepokoju;-kierowanie chorych na badania dodatkowe(uzupełniające)-przeprowadzanie diagnostycznych prób czynnościowych, w tym układu naczyniowego i pokarmowego-wykonywanie badań endoskopowych i innych badań inwazyjnych stosowanych w diagnostyce chorób chirurgicznych; pobieranie materiału biologicznego do badań biochemicznych, histologicznych, bakteriologicznych, i innych-interpretacja i ocena wyników badań pomocniczych, w tym radiologicznych, tomograficznych, USG, scyntygraficznych i innych- leczenie zachowawcze i operacyjne chorób chirurgicznych i urazów narządów i powłok, urazów mózgu i rdzenia kręgowego , oparzeń i innych; znieczulenie splotowe i miejscowe-wykonywanie nakłuć diagnostycznych i leczniczych, wenesekcji, intubacji, tracheotomii, cewnikowania pęcherz moczowego, i innych zabiegów;
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NIDZICA - 2018-06-01 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Jaworzno (śląskie)
nauczyciel naczania poczatkowego od 2 klasy szkoły podstawowej
ZESPÓŁ EDUKACYJNY WŁODOWICE - 2016-07-13 - Włodowice (dolnośląskie)
Ewidencja rozchodów i przychodów, wystawianie faktur sprzedaży.Wynagrodzenie 2000,00 zł brutto + premia
Przedsiębiorstwo Handlowo Promocyjne Agro Efekt sp. zo.o. - 2016-08-25 - Stare Jaroszowice (dolnośląskie)
księgowanie dokumentów, rozliczanie sald, sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby zarządu oraz przełożonych.
HAWE TELEKOM Sp. z o.o. - 2016-04-06 - Legnica (dolnośląskie)
wspieranie kierownika sklepu w pracach związanych z dostawami,zakupami i sprzedażą towarów,sprzedaż produktów spożywczych przyjmowanie dostaw, układanie i lokowanie towarów na półkach,dbanie o ład i porządek
Handel-Usługi Arkadiusz Głowacki - 2017-05-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wykonywanieprac admin.opisywanie akt przekazywanych do archiwumkompletowanie i chronologivzczne porzadkowanie dok. rejestracyjnych podatnikówanaliza i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym deklaracji podatkowych i zeznańzakładanier akt wymiarowychwprowadzanie danych do systemu infor.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie murów, izolacji, zbrojeń
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Blochy (mazowieckie)
sporządzanie list płac, księgowanie, dekretowanie
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Rudna (dolnośląskie)
Obsługa administracyjna Rady Gminy, obsługa organizacyjna sołectw, naliczanie i rozliczanie funduszu sołeckiego, koordynowanie działalności organizacji pozarządowych, utrzymanie sal wiejskich, sprawozdawczość, okresowo organizacja wyborów w sołectwach, organizacja zebrań wiejskich.
Urząd Gminy Sośno - 2018-07-20 - Sośno (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z umową.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Ropczyce (podkarpackie)
Referent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)