REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Będzin oferta pracy Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: pełnienie obowiązków księgowych, w tym: dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym; gromadzenie umów, decyzji i innych postanowień, które będą realizowane i spowodują konieczność dokonania wydatków budżetowych; weryfikacja otrzymanych dokumentów pod względem poprawności ich ujęcia wynikającego z klasyfikacji budżetowej. Kompleksowa obsługa finansowa Projektu finansowanego ze środków Komisji Europejskiej w ramach Komponentu finansowego LIFE+: Projekt LIFE+ nr LIFE12 NAT/PL/000081 pn. Ochrona zbiorowisk nieleśnych na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych (m.in. prowadzenie analityki wydatkowanych środków wg kategorii kosztów, źródeł finansowania oraz paragrafów budżetowych, weryfikacja uruchamianych zadań pod względem zgodności z planem finansowym Projektów, sprawdzanie zgodności podpisywanych umów z planem finansowym Projektów, prowadzenie rejestru umów, opisywanie list płac, wyliczanie kosztów kwalifikowalnych kosztów osobowych w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających zaksięgowanie wydatków ponoszonych w ramach Projektów w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających przeksięgowanie wydatków ponoszonych z tytułu wypłaty wynagrodzeń pomiędzy źródłami finansowania; zapotrzebowanie środków potrzebnych do realizacji Projektów w poszczególnych miesiącach), bieżąca znajomość przepisów prawa; dbałość o powierzone mienie; przestrzeganie przepisów ppoż. i warunków pracy obowiązujących w Biurze Zespołu Parków (w tym warunków BHP) oraz przestrzeganie regulaminów wewnętrznych Zespołu i dyscypliny pracy; prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy towarów i usług zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z realizacją działań wynikających z zakresu obowiązków, również poza terenem Zespołu.
Data publikacji: 2018-02-28
Lokalizacja: Będzin (śląskie)
Pracodawca: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ignacego Krasickiego 25, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pełnienie obowiązków księgowych, w tym: dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym; gromadzenie umów, decyzji i innych postanowień, które będą realizowane i spowodują konieczność dokonania wydatków budżetowych; weryfikacja otrzymanych dokumentów pod względem poprawności ich ujęcia wynikającego z klasyfikacji budżetowej. Kompleksowa obsługa finansowa Projektu finansowanego ze środków Komisji Europejskiej w ramach Komponentu finansowego LIFE+: Projekt LIFE+ nr LIFE12 NAT/PL/000081 pn. Ochrona zbiorowisk nieleśnych na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych (m.in. prowadzenie analityki wydatkowanych środków wg kategorii kosztów, źródeł finansowania oraz paragrafów budżetowych, weryfikacja uruchamianych zadań pod względem zgodności z planem finansowym Projektów, sprawdzanie zgodności podpisywanych umów z planem finansowym Projektów, prowadzenie rejestru umów, opisywanie list płac, wyliczanie kosztów kwalifikowalnych kosztów osobowych w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających zaksięgowanie wydatków ponoszonych w ramach Projektów w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających przeksięgowanie wydatków ponoszonych z tytułu wypłaty wynagrodzeń pomiędzy źródłami finansowania; zapotrzebowanie środków potrzebnych do realizacji Projektów w poszczególnych miesiącach), bieżąca znajomość przepisów prawa; dbałość o powierzone mienie; przestrzeganie przepisów ppoż. i warunków pracy obowiązujących w Biurze Zespołu Parków (w tym warunków BHP) oraz przestrzeganie regulaminów wewnętrznych Zespołu i dyscypliny pracy; prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy towarów i usług zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z realizacją działań wynikających z zakresu obowiązków, również poza terenem Zespołu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Będzin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Będzin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe: wymagane doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane doświadczenie w rozliczaniu projektów unijnych Umiejętności: znajomość przepisów Ustawy o rachunkowości, znajomość przepisów Ustawy o finansach publicznych, znajomość przepisów Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, znajomość zasad ewidencjonowania, dekretowania i księgowania dokumentów księgowych, praktyczna znajomość programów komputerowych (Microsoft Word, Power Point, Excel), prawo jazdy kat. B, systematyczność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, dokładność i dobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemówZnajomość języków obcych: mile widziana
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Adres pracodawcy:
Ignacego Krasickiego 25, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: będziński
Gmina pracodawcy: Będzin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Będzin
Ulica pracodawcy: Ignacego Krasickiego
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.02.2018
Data dodania oferty pracy: 28.02.2018
Oferta pracy ważna do: 10.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie biura firmy; prowadzenie korespondencji w języku angielskim;
ZAKŁAD ROBÓT INŻYNIERYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Kotowice (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykształcenie min. średnie; znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej średniozaawansowanym; biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych; komunikatywność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie; zakres obowiązków: obsługa administracyjna biura (archiwizacja dokumentacji, przyg. zestawień, raportów, deklaracji); przygotowywanie ofert handlowych; kontakty z partnerami handlowymi; udział w poszukiwaniu kontaktów handlowych, aktualizacja informacji na stronie internetowej; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
DOM TECHNICZNO-HANDLOWY CIEŚLAR Sp. z o. o. - 2018-03-22 - Gliwice (śląskie)
- KOMPLETOWANIE, DEKRETOWANIE I KSIĘGOWANIE DOWODÓW KSIĘGOWYCH ( FAKTUR, RACHUNKÓW, INNYCH DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH) ZGODNIE Z PRZYJĘTYMI ZASADAMI RACHUNKOWOŚCI - WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, SPRAWDZANIE POD WZGLĘDEM FORMALNO - RACHUNKOWYM- PRZYGOTOWYWANIE PRZELEWÓW BANKOWYCH- CZYNNE UCZESTNICTWO W PRZYGOTOWANIU SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH- WSPOMAGANIE GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W CZYNNOŚCIACH I ZADANIACH REALIZOWANYCH PRZEZ DZIAŁ FINANSOWO-KSIĘGOWY- MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU SKARBNIK- MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY W KSIĘGOWOŚCI (PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ)
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Rogoźnica (podkarpackie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Zabrze (śląskie)
Udzielenie telefonicznej informacji związanej z działalnością HSW.Prowadzenie dokumentacji biura hali. Pomoc przy opracowywaniu harmonogramu zagospodarowania hali, miesięczny harmonogramów czasu pracy. Rozliczenie kasjerek z dziennych wpływów na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Archiwizacja dokumentacji z zakresu Programu integracji społeczności romskiej w Polsce oraz zakresu repatriacji, skanowanie i kserowanie dokumentacji, pomoc w aktualizowaniu teczek ewidencyjnych grobów, cmentarzy wojennych oraz innych miejsc pamięci na terenie woj. śląskiego, sporzadzanie zestawień i wykazów zwiazanych z zakresem działania oddziału,odszukiwanie dokumentów z zakresu grobownictwa wojennego w woj. śląskim przed 1939r. we wskazanych przez Archiwum państwowe zbiorach dokumentów archiwalnych urzedu wojewódzkiego
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Katowice (śląskie)
przewóz rzeczy na terenie kraju -głównie meble
DES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-12 - Biłgoraj (lubelskie)
Staż dla osób bezrobotnych do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-administracyjnych, prowadzenie części spraw księgowych jednostki, sporządzanie sprawozdań księgowych oraz różnego rodzaju analiz, prowadzenie sekretariatu.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubomi - 2016-07-14 - Lubomia (śląskie)
ZGODNIE Z WNIESKIEM
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Bardo (dolnośląskie)
Prowadzenie obsługi kancelaryjnej: przyjmowanie, rejestrowanie, rozdział korespondencji. Wysyłanie korespondencji, obsługa centrali telefonicznej. Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe. Obsługa komputera i urządzeń biurowych. Zdolności interpersonalne.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Mysłowice (śląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Księgowanie faktur, dowodów księgowych, dokonywanie przelewów księgowych, rozliczanie
POLFER Podzespoły Indukcyjne Spółka Akcyjna - 2017-03-10 - Woźniki (mazowieckie)
redagowanie pism, aktualizacja prowadzenie strony internetowej, obsługa urządzeń biurowych
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-08-03 - Rzeszów (podkarpackie)
SYSTEMATYCZNE ZAOPATRYWANIE JEDNOSTKI W MATERIAŁY ORAZ ART. ŻYWNOŚCIOWE, PROWADZENIE KARTOTEK OSOBOWYCH PKZP, PROWADZENIE ORAZ WERYFIKACJA ARKUSZY FINANSOWYCH WYCHOWANKÓW, PROWADZENIE KASY SDN;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ DOBREJ ORGANIZACJI PRACY, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, PRAWO JAZDY KAT. B;miejsce pracy - Szczecin, ul. ModraWYNAGRODZENIE - 2.160 ZŁ BRUTTO + PREMIA REGULAMINOWAKONTAKT Z PRACODAWCĄ: TELEFONICZNY 914390204 LUB CV NA E-MAIL: m.kalinska (at) szczecin.gov.pl
SCHRONISKO DLA NIELETNICH W SZCZECINIE - 2017-06-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
referent działu kwatermistrzowskiego
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Śrem (wielkopolskie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Zwierzyn (lubuskie)
Ewidencjonowanie dokumentacji wpływajacej i wychodzącej, przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania, sporządzanie spisów achiwalnych im protokołów brakowania, obsługa programów komputerowych, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Siewierz (śląskie)
Prowadzenie ewidencji przydzielonej odzieży roboczej i ochronnej, przygotowanie dokumentów do archiwizacji, obsługa urządzeń biurowych, pisanie pism urzędowych, wykonywanie przy udziale specjalisty czynności związanych z procedurą udzielania zamówień publicznych, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, prowadzenie ewidencji sprzętu medycznego, dla którego wydano paszporty techniczne, wykonywanie innych czynności biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Starogard Gdański (pomorskie)
przygotowanie towaru do sprzedaży, poznanie obsługi kasy fiskalnej, obsługa klienta, sprzedaż towaru
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Biała Podlaska (lubelskie)
Pomoc w dziale rekrutacji; odbieranie telefonów, skanowanie dokumentów, praca biurowa
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-08 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-17 - Skawina (małopolskie)
przepakowywanie, etykietowanie, miksowanie, proste prace magazynowe
kontakt przez OHP - 2016-01-05 - Gliwice (śląskie)
przyjmowanie zamówień, wyjazdy w teren, degustacje, kontakt telefoniczny z klientami
Zakład Przetwórstwa Mięsnego Sp.Jawna E i M.Smolarek - 2015-12-14 - Kościan (wielkopolskie)
Zapoznanie się zintegrowanym systemem informatycznym Papirus SQL, dekretacja dokumentów, uzgadnianie kont.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Siedlce (mazowieckie)
OBSŁUGA KOMPUTERA I KASY FISKALNEJ , OBSŁUGA KLIENTÓW, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻY, ZAMAWIANIE I WYDAWANIE TOWARÓW, ODBIÓR ILOŚCIOWY I JAKOŚCIOWY TOWARU, ROZMIESZCZANIE TOWARU W MAGAZYNIE, METKOWANIE, SPRAWDZANIE TERMINU WAŻNOŚCI TOWARU, PRACE PORZĄDKOWE NA STANOWISKU PRACY I INNE ZLECONE PRZEZ KIEROWNIKA ZAKŁADU
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe HEOPS Henryk Orłowski - 2016-09-22 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
- Bezpośrednia obsługa petentów, sprzedaż, segregacja danych, opracowywanie dokumentacji, prowadzenie i aktualizacja baz danych, przygotowywanie raportów dla potrzeb Kierownictwa, przygotowywanie przetargów, aktualizacja stron www, obsługa elektronicznych kanałów płatności, prowadzenie sprzedaży przez Allegro, redagowanie pism urzędowych, pozwów sądowych, fakturowanie i obsługa kasy fiskalnej.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-254-69-08) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ondraszka 27, 40-857 Katowice) lub e-mail: gamix (at) gamix.com.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "GAMIX" CZESŁAW GAŁUSZKA - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Nadzór nad realizacją szkoleń obsługiwanych przez innych pracowników. Prowadzenie dokumentacji na potrzeby realizacji prowadzonych szkoleń. Organizacja i nadzór nad pracą biura.Praca od 7-11
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
1. Godziny odbywania stażu 7:30 do 15:30. 2.Zapoznanie z regulaminem pracy oraz regulaminem organizacyjnym.3.Ewidencjonowanie tytułów wykonawczych i deklaracji podatkowych w systemach informatycznych.4.Wprowadzanie danych z dokumentów do systemów komputerowych, w tym do aplikacji informatycznych POLTAX, EGAPOLTAX, BA.5.Porządkowanie i kompletowanie dokumentacji.6.Przygotowywanie i wysyłanie korespondencji urzędowej.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Kolbuszowa (podkarpackie)