REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNYCH Lubomia oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubomi
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw kadrowo-administracyjnych, prowadzenie części spraw księgowych jednostki, sporządzanie sprawozdań księgowych oraz różnego rodzaju analiz, prowadzenie sekretariatu.
Data publikacji: 2016-07-14
Lokalizacja: Lubomia (śląskie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubomi
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojciecha Korfantego 71, 44-360 Lubomia, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw kadrowo-administracyjnych, prowadzenie części spraw księgowych jednostki, sporządzanie sprawozdań księgowych oraz różnego rodzaju analiz, prowadzenie sekretariatu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Oferta konkursowa - szczegóły na stronie BIP OPS w Lubomi.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.00-15.00.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą.Dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Ośrodka w terminie do 19.08.2016 r.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubomia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubomia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziany staż w zakresie prowadzenia spraw administracyjno-księgowych, mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku księgowego, wymagania dodatkowe: ogólna znajomość ustawy o finansach publicznych, ogólna znajomość rachunkowości, znajomość obsługi programów komputerowych w zakresie kadrowo-księgowym, m.in. płatnik, komunikatywność, kreatywność, umiejętność współpracy, umiejętność analitycznego myślenia
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubomi
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Wojciecha Korfantego 71, 44-360 Lubomia, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny oraz inne dokumenty (informacja na stronie BIP OPS w Lubomi)
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: wodzisławski
Gmina pracodawcy: Lubomia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubomia
Adres strony pracodawcy: www.ops.lubomia.bip.info.pl
Ulica pracodawcy: Wojciecha Korfantego
Numer budynku pracodawcy: 71
Profil działalności pracodawcy: pomoc społeczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 15.07.2016
Oferta pracy ważna do: 19.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, adm.-biurowe; obsługa urządzeń biurowych; zakres obowiązków: obsługa poczty, programów księgowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, przyg. dok. do dekretacji, sporządzanie i wysyłanie raportów kasowych, przyg. ofert wycieczkowych, pomoc przy org. imprez kult. , przyg. mat. w celu publikacji na stronę internetową; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Toszek
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Toszek (śląskie)
Pomoc w wykonywaniu n/w czynności: Przechowywanie i aktualizowanie dokumentacji ogólnej spółki. Dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji w oddziale. Opracowywanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Sporządzanie pism do kontrahentów. Obsługa klientów firmy. Wspomaganie w czynnościach biurowych pracowników oddziału. Obsługa urządzeń biurowych. Stażysta nie ponosi odpowiedzialności finansowej. Staż odbywać się będzie w dzielnicy Bydgoszcz Wschód.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
Prowadzenie pojazdu samochodowego. Załadunek i rozładunek towarów, materiałów. Sprawdzenie stanu technicznego pojazdu, w tym: paliwa i płynów eksploatacyjnych, stanu ogumienia, oświetlenia samochodu, sygnalizacji dźwiękowej samochodu, skuteczności działania hamulców i wyposażenia dodatkowego samochodu, warunkującego bezpieczne wykonywanie zadań przewozowych.Prowadzenie dokumentacji jazdy w zakresie realizacji zadań przewozowych oraz dokumentację związaną z przewożonymi ładunkami.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX, wysyłanie przyjętych do tut. urzędu ewidencji tytułów wykonawczych, segregowanie i wpisywanie potwierdzeń odbioru pism dot. zajęć wierzytelności, pieczętowanie i segregowanie dokumentów, przygotowywanie aktu do przekazania do archiwum
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Wodzisław Śląski (śląskie)
przyjmowanie wniosków od klientów ośrodka, przygotowywanie dokumentów do wypłaty, współdziałanie z innymi wydziałami, przygotowywanie dokumentacji do wysyłki, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa biura, rozliczenia pośredników, zawieranie umów.Jedna zmiana:od 8-16
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2016-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)
https://www.hyzne.pl/14-bip/11224-nabor-na-wolne-stanowiska-urzednicze/11335-nabor-na-stanowisko-mlodszy-referent-ds-inwestycji-i-remontow.html
URZĄD GMINY HYŻNE - 2018-08-13 - Hyżne (podkarpackie)
dekretacja i księgowanie dokumentów w pełnej księgowości w programie SYMFONIA, sporządzanie sprawozdań finansowych (bilans rachunek zysków i strat)
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Wyszków (mazowieckie)
Nauczyciel matematyki
FOR YOU Katarzyna Antał placówka oświatowo-wychowawcza - 2017-09-25 - Chorkówka (podkarpackie)
Przygotowanie i obsługa spraw związanych z wydawaniem licencji na transport drogowy, rozpatrywaniem wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu drogowego o charakterze czasowym lub stałym, rozpatrywaniem wniosków dotycząccyh wykorzystania dróg w sposób szczególny, archiwizacja dokumentów;
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)
-wykonywanie zadań organizacyjno - administracyjnych-wsparcie organizacyjne dla pracowników firmy-koordynacja obsługi telefonicznej firmy -organizacja oraz rezerwacja spotkań, realizacja zamówień
Starpool - 2018-02-15 - Lewin Brzeski (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Białystok (podlaskie)
Prace biuroweStaż odbywać się będzie w dzielnicy: Babia Wieś
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji do realizacji zamówień według ściśle określonych procedur, współpraca z kontrahentami zewnętrznymi oraz z innymi komórkami organizacyjnymi PSSE, obsługa sekretariaru, punktu obsługi klienta
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2017-03-22 - Zielona Góra (lubuskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Załadunek piasku i ziemi na samochody.Odmulanie rowów.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Gostynin (mazowieckie)
nadzór nad prawidłowością i terminowością fakturowania przychodów ze sprzedaży, prawidłowe rozliczanie i sprawdzanie dokumentacji związanej z usługami wykonywanymi przez podwykonawców krajowych i międzynarodowych, sporządzanie raportów i analiz związanych z pracą sekcji rozliczeń, współpraca z innymi działami Spółki
ADAMPOL S. A. - 2018-04-17 - Małaszewicze (lubelskie)
Wprowadzanie zleceń wewnętrznych w programie klasy ERP
Tabor Dębica Sp. z o.o - 2016-10-19 - Dębica (podkarpackie)
referent ds. kadr i płac
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
rozliczanie klientów, kierowców; wystawianie faktur, dowodów KP, KW
LECHTOM Hurtownia Lodów i Mrożonek - 2016-06-03 - Świdnica (dolnośląskie)
księgowanie dokumentów w programie księgowym
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
księgowanie wyciągów bankowych oraz list płac, weryfikacja, klasyfikacja i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, m.in. faktur zakupiu, sprzedaży, wyciągów bankowych, rozliczen pracowniczych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, uzgadnianie sald księgowych.
KLINGENBURG INTERNATIONAL SP. Z O. O. - 2018-08-09 - Świdnica (dolnośląskie)
segregowanie dokumentów pod względem rodzaju, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, wprowadzanie do systemu księgowego dokumntów, wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów w kpir, sporządzanie list płac i deklaracji ZUS w Płatniku, wystawianie zaśwaidczeń i dokumntów zw z wynagrodzeniami, sporządzanie deklaracji podatkowych pod nadzorem księgowej, obsługa programu Płatnik w zakresie ZUS, zapoznanie się z dokumntacją kadrową: akta osobowe, zaświadczenia
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Pszczyna (śląskie)
podstawowe prace biurowe, obsługa sprzętu biurow
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
POZYSKIWANIE KONTRACHENTÓW NA TERENIE KRAJU I UE.
FIRMA TRANSPORTOWA "APER" ARKADIA KAZARJAN - 2017-11-21 - Ostojów (świętokrzyskie)
praca w utrzymaniu ruchu
P & J Paweł Komenda - 2018-01-09 - Strzelce Opolskie (opolskie)
- Prace administracyjne. Rejestracja i opis merytoryczny faktur. Rejestracja i wysyłanie faktur do dostawców. Zamawianie, wydawanie odzieży roboczej. Prowadzenie rejestrów.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna na czas określony na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane.Mile widziane prawo jazdy kat. B. Obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office (wymagana znajomość Word, Excel), dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, dokładność. Kontakt e-mail: monika.mazur (at) remak.com.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-27 - Łaziska (śląskie)
Przygotowanie farb i sprzętu do procesu lakierowania. Przygotowanie powierzchni do naniesienia powłok, nanoszenie powłok. Obsługiwanie maszyn i urządzeń lakierniczych, kontrolowanie procesu lakierowania proszkowego. Prace pomocnicze na hali.Szczegóły omawiane są w czasie rozmowy o pracę.
JUSTYNA MROZIŃSKA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "JUSTYNA" - 2018-04-24 - Psary (dolnośląskie)
1. Zapewnienie wsparcia w zakresie rozwiązywania problemów dotyczących sprzętu komputerowego.2. Wykonywanie prac serwisowych w podległych jednostkach.3. Administracja systemami informatycznymi wykorzystywanymi w Banku.
BANK SPÓŁDZIELCZY RZEMIOSŁA W KRAKOWIE - 2017-04-13 - Kraków (małopolskie)