REFERENT W SEKCJI ROZLICZEŃ Małaszewicze oferta pracy ADAMPOL S. A.
Stanowisko: REFERENT W SEKCJI ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad prawidłowością i terminowością fakturowania przychodów ze sprzedaży, prawidłowe rozliczanie i sprawdzanie dokumentacji związanej z usługami wykonywanymi przez podwykonawców krajowych i międzynarodowych, sporządzanie raportów i analiz związanych z pracą sekcji rozliczeń, współpraca z innymi działami Spółki
Data publikacji: 2018-04-17
Lokalizacja: Małaszewicze (lubelskie)
Pracodawca: ADAMPOL S. A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Celna 21, 21-540 Małaszewicze, powiat: bialski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad prawidłowością i terminowością fakturowania przychodów ze sprzedaży, prawidłowe rozliczanie i sprawdzanie dokumentacji związanej z usługami wykonywanymi przez podwykonawców krajowych i międzynarodowych, sporządzanie raportów i analiz związanych z pracą sekcji rozliczeń, współpraca z innymi działami Spółki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT W SEKCJI ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Małaszewicze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bialski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Terespol
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2018
Data zakończenia pracy: 07.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ukończone studia wyższe - preferowane kierunki: ekonomia, finanse lub bankowość (lub student ostatnich lat), umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość programów księgowych, obsługa innych urządzeń wielofunkcyjnych, czynna umiejętność jazdy pojazdami kat. B, doświadczenie zawodowe min. 1 rok, znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego w stopniu bardzo dobrym lub komunikatywnym
Nazwa pracodawcy: ADAMPOL S. A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Adres pracodawcy:
Usługowa 3, 15-521 Zaścianki, powiat: białostocki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, dokument aplikacyjny ze zdjęciem kandydata
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: białostocki
Gmina pracodawcy: Supraśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zaścianki
Ulica pracodawcy: Usługowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Pozostałe drukowanie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 18.04.2018
Oferta pracy ważna do: 30.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1)Przygotowanie placówki do stosowania RODO.2)Informowanie administratorów, podmiotów przetwarzających oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy RODO oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych.3)Doradzanie podmiotom o których mowa w lit. a w zakresie obowiązków wynikających z RODO i innych przepisów. 4)Monitorowanie przestrzegania RODO, innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych osobowych.5)Monitorowanie przestrzegania polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych. 6)Doradztwo w zakresie podziału obowiązków (np. pomiędzy współadministratorami, administratorem a podmiotem przetwarzającym lub pomiędzy członkami personelu tych podmiot
Samorządowy Ośrodek Doskonalenia - 2018-05-07 - Częstochowa (śląskie)
Profesjonalna i uprzejma obsługa klienta zagranicznego przez telefon i e-mail, opracowywanie zamówień, wystawianie listów wysyłkowych, faktur, rozwiązywanie problemów i informowanie klienta, komunikacja z zagranicznymi oddziałami.
ALTABEBE GmbH&Co.KG Oddział w Polsce - 2017-09-06 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Planowanie kolejnosci produkcji detali,uruchamianie , nadzorowanie i kompletowanie detali pod zlecenie.utrzymanie stanów magazynowych detali, nadzorowanie technologii wykonania detali. Kontrola jakościowa i ilościowa produkowanych detali.
KH - KIPPER sp zo.o. - 2016-11-24 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
- dokonywanie rozliczeń pieniężnych- obsługa rachunków bankowych, w tym depozytowych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Wisznice (lubelskie)
referent ds. zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Pielęgnacja roślin, obsługa Klientów, wydawanie towaru. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bystrej.
CENTRUM OGRODNICZE "BERBERYS" SPÓŁKA CYWILNA GRZEGORZ SZKORUPA, EWA SZKORUPA - 2017-02-28 - Bystra (śląskie)
Pomoc w zakresie ksiegowości uproszczonej zgodnie z przedstawionym programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Siedlce (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Świdnica (dolnośląskie)
sprzedaż ubezpieczen oferowanych przez Towarzystwo , prace administracyjno-biurowe, bieżąca obsługa sprzedażowa klienta
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Warszawa, Filia w Sejnach - 2016-05-24 - Sejny (podlaskie)
-
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska Zdzieszowice - 2016-01-20 - Zdzieszowice (opolskie)
- Wojewódzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Katowicach ul. Graniczna 29, 40-017 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: referent.- Szczegółowe informacje na temat rekrutacji znajdują się na stronie: http://www.wodgik.katowice.pl/bip/ogloszenia-o-naborzeZakres obowiązków: 1. prowadzenie magazynu materiałów, sporządzanie dokumentacji magazynowej, utrzymanie stanu materiałów w magazynie na poziomie zapewniającym wykonanie zadań WODGiK, właściwe zabezpieczenie materiałów przed zniszczeniem, ubytkami i kradzieżą, 2. uzgadnianie stanu magazynu z ewidencją księgową syntetyczną, 3. prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, łącznie z ich oznaczaniem i umarzaniem, 4. uzgadnianie stanu środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych z ewidencją księgową, syntetyczną, 5. bieżący przegląd mienia, ocena jego stanu i informowanie przełożonych o zaistniałych zmianach, 6. przygotowanie wniosków o likwidację zużytego mienia, 7. sporządzanie sprawozdań o stanie środków trwałych,8. wystawianie i rozliczanie kart drogowych,9. sporządzanie projektów umów na dostawę towarów i usług oraz umów najmu, odpowiedzialność za terminowe zawieranie umów,10. ewidencja umów zleceń,11. przygotowanie dokumentacji dotyczącej zakupów w trybie ustawy o zamówieniach publicznych.- Wynagrodzenie: 2880 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie,2. wykształcenie wyższe, preferowany kierunek studiów: ekonomia, finanse, rachunkowość, zarządzanie, zamówienia publiczne,3. doświadczenie zawodowe: co najmniej 0,5 roczny staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.4. znajomość przepisów i ustaw głównie z zakresu rachunkowości, zamówień publicznych, finansów publicznych, o pracownikach samorządowych, rozporządzenia w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych,5. znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyslne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,7. zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,8. zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:1. umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,2. umiejętność pracy w zespole,3. umiejętność planowania i organizowania pracy na zajmowanym stanowisku,4. zdyscyplinownaie, obowiązkowość, dokładność, terminowość, odpowiedzialność.
WOJEWÓDZKI OŚRODEK DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ W KATOWICACH - 2018-02-01 - Katowice (śląskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
- zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą- przygotowywanie korespondencji w zakresie obowiązków działu: odpowiedzi na pisma- wystawianie faktur, faktur korygujących, not księgowych i innych dokumentów związanych z rozliczeniami finansowymi- księgowanie prostych dokumentów- prowadzenie rozrachunków- przekazywanie informacji o zrealizowanych świadczeniach w POZ (eksport, import świadczeń do NFZ) w systemie informatycznym
Graczyk i Wspólnicy Sp. z o.o. - 2018-04-11 - Wodzisław Śląski (śląskie)
-
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2018-02-05 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Prace przy budowie sieci wodno - kanalizacyjnej.Miejsce pracy: gmina Dębe Wielkie
PHU INWOD - 2016-08-31 - Dębe Wielkie (mazowieckie)
* prowadzanie rejestru zapotrzebowań na recepty, zamawianie oraz wydawanie recept za potwierdzeniem odbioru;* przygotowywanie dokumentów zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych* prowadzenie rejestru zapotrzebowań na pieczątki – przygotowywanie zamówień* prowadzenie rejestru umów z kontrahentami;* podtrzymywanie kontaktów z kontrahentami i nawiązywanie nowych* wypisywanie RW wg zamówień na poszczególne komórki organizacyjne* ścisła współpraca z magazynem gospodarczym;* ścisła współpraca z kierowcą transportu własnego w celu realizacji zamówień;* przygotowywanie analiz, corocznych podsumowań dla potrzeb przetargowych, konkursów ofert itp.;* coroczne przygotowywanie zestawienia wydatków dokonanychKontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) szpital.wroc.pl lu osobisty
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego - 2018-01-23 - Wrocław (dolnośląskie)
weryfikacja dokumneów związanych z naliczaniem wynagrodzeńwprowadzanie danych do systemu komputerowegosporządzanie list płac i naliczeń wynagrodzeń pracownikówewidencja i rozliczanie absencji chorobowychsporządzanie zaświadzeń dla pracownikówarchiwizacja dokumeów płacowychStaż odbywać się będzie na Bartodziejach
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ, PROWADZENIE I AKTUALIZACJA DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ, SPORZĄDZENIE DOKUMENTÓW, ZWIĄZANYCH Z PRZEBIEGIEM ZATRUDNIENIA(UMÓW, ANEKSÓW, WYPOWIEDZEŃ ITP)DOKONYWANIE ROZLICZEŃ KADROWYCH, OBSŁUGA PŁACOWA PRACOWNIKÓW, SPORZĄDZANIE I ROZLICZANIE LISTY PŁAC, UDZIELANIE DANYCH DO PRZELEWÓW, WYSTAWIANIE ZAŚWIADCZEŃ UDZIELANIE INFORMACJI PRACOWNIKOM W ZAKRESIE SPRAW KADROWYCH ORAZ WYNAGRODZEŃ, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DO CELÓW EMERYTALNO -RENTOWYCH, SPORZĄDZENIE ZGŁOSZEŃ ZUS, DEKLARACJI ZUS, PIT, SPRAWOZDAŃ GUS, RAPORTOWANIE, OBSŁUGA ZAJĘĆ KOMORNICZYCH PRACOWNIKÓWWYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE PREFEROWANE WYŻSZE, UMIEJĘTNOOŚCI W ZAKRESIE; PRAWA PRACY, UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, OBSŁUGA PROGRAMÓW PŁACOWO KADROWYCH, ZNAJOMOŚĆ PŁATNIK, KOMUNIKATYWNOŚĆ, MYŚLENIE ANALITYCZNE, WSPÓŁPRACA W GRUPIE, DOŚWIADCZENIE W DZILE KADR I PŁACCV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: e.roda (at) BrightBlueFoods.com
CUKIERNIA MISTRZA JANA SP. Z O.O. - 2016-04-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
I.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy-przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP o p.poż.-zapoznanie się z regulaminem pracy-instruktaż stanowiskowy-zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w szkole (kontrola zarządcza)II.Obsługa sekretariatu-prowadzenie kancelarii szkolnej w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt-przyjmowanie korespondencji zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w szkole-rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną -wpisanie do dziennika korespondencyjnego-przepisywanie, adresowanie i wysłanie korespondencji-przygotowanie korespondencji do wysłania-przestrzeganie obiegu dokumentów -obsługa urządzeń biurowych w tym: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka III.Obsługa interesantów-przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji-odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym-kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki-łączenie rozmów wychodzących-wysłanie i odbieranie faxuIV.Sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, prace kancelaryjne -sporządzanie pism w programie WORD-sporządzanie zestawień, sprawozdań, tabel w programie EXCEL-wyszukiwanie potrzebnych informacji w InternecieRodzaj umiejętności jakie nabędzie osoba bezrobotna po zrealizowaniu Programu stażu:-obsługa sekretariatu-obsługa gości i interesantów dyrektora-obsługa centrali telefonicznej-obsługa urządzeń biurowych: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka-sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Chwaszczyno (pomorskie)
prace ślusarza
SPRINKLER-TECHNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-14 - Chorzów (podkarpackie)
pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Bilcza (świętokrzyskie)
wprowadzanie danych z deklaracji i zeznań do systemów informatycznych; rejestracja i wysyłanie korespondencji;odnotowywanie zwrotnych potwierdzeń; archiwizowanie akt; obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Pruszków (mazowieckie)
pełna obsługa w zakresie uposażenia pracowników w zakresie BHP zgodnie z taryfikatorem, przyjmowanie, wysyłanie i ewidencja korespondencji, ewidencja czasu pracy, prace przygotowawcze związane z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników (zamawianie odzieży, narzędzi pracy).Oferta pracy przeznaczona dla osób powyżej 45 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Oświęcim (małopolskie)
Doświadczenie w obszarze księgowym, znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, praktyczna znajomość pakietu MS Office
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2016-11-18 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
- obsługa osób ubiegających się o świadczenie wychowawcze oraz świadczenia rodzinne, - kompletowanie dokumentacji niezbędnej do przyznania świadczeń wychowawczych oraz świadczeń rodzinnych zgodnie z zobowiązującymi w tej mierze przepisami prawa, - prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu obu świadczeń oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych, - weryfikacja i wprowadzanie wniosków do systemu informatycznego obsługującego świadczenia, - pobieranie informacji i zaświadczeń z Centralnego Systemu Zabezpieczenia Społecznego Emp (at) tia, - sporządzanie listy wypłat i generowanie sprawozdań z wykorzystaniem systemu informatycznego.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu/NABÓR RPO dla osób w wieku powyżej 50 r. ż. lub osób powyżej 30 r. ż. z orzeczeniem o niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Pabianice (łódzkie)
Obsługa ineteresantów,redagowanie pism, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Żary (lubuskie)
- Praca w programie COMARCH ERP XL- ewidencja faktur sprzedaży i zakupów- obsługa urządzeń biurowych- inne prace zlecone
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Syców (dolnośląskie)
- wprowadz danych do systemów informatycznych,- tworzenie paczek rejestrów,- wysyłanie korespondnejci.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
Zbiór grzybów do skrzynek (pojemników), segregacja grzybów wg odpowiednich klas i rozmiarów, dbanie o jakość zbioru, zachowanie czystości i higieny w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Szańków (mazowieckie)