REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-ZAOPATRZ. Wrocław oferta pracy Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-ZAOPATRZ.
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: * prowadzanie rejestru zapotrzebowań na recepty, zamawianie oraz wydawanie recept za potwierdzeniem odbioru;* przygotowywanie dokumentów zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych* prowadzenie rejestru zapotrzebowań na pieczątki – przygotowywanie zamówień* prowadzenie rejestru umów z kontrahentami;* podtrzymywanie kontaktów z kontrahentami i nawiązywanie nowych* wypisywanie RW wg zamówień na poszczególne komórki organizacyjne* ścisła współpraca z magazynem gospodarczym;* ścisła współpraca z kierowcą transportu własnego w celu realizacji zamówień;* przygotowywanie analiz, corocznych podsumowań dla potrzeb przetargowych, konkursów ofert itp.;* coroczne przygotowywanie zestawienia wydatków dokonanychKontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) szpital.wroc.pl lu osobisty
Data publikacji: 2018-01-23
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Koszarowa 5, 51-149 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
* prowadzanie rejestru zapotrzebowań na recepty, zamawianie oraz wydawanie recept za potwierdzeniem odbioru;* przygotowywanie dokumentów zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych* prowadzenie rejestru zapotrzebowań na pieczątki – przygotowywanie zamówień* prowadzenie rejestru umów z kontrahentami;* podtrzymywanie kontaktów z kontrahentami i nawiązywanie nowych* wypisywanie RW wg zamówień na poszczególne komórki organizacyjne* ścisła współpraca z magazynem gospodarczym;* ścisła współpraca z kierowcą transportu własnego w celu realizacji zamówień;* przygotowywanie analiz, corocznych podsumowań dla potrzeb przetargowych, konkursów ofert itp.;* coroczne przygotowywanie zestawienia wydatków dokonanychKontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) szpital.wroc.pl lu osobisty
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-ZAOPATRZ.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA PROGRAMÓW EXEL, WORD ETC
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, staż pracy bez znaczenia, OBSŁUGA PROGRAMÓW EXEL, WORD ETC, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA
Nazwa pracodawcy:
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Koszarowa 5, 51-149 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Koszarowa
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 24.01.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie dzienników korespondencyjnych biura WK, przedkładanie dokumentów do dekretacji Wojewódzkiemu Komendantowi, rozdzielanie za pokwitowaniem zadekretowanej korespondencji pracownikom WM WK OHP, wystawianie delegacji i prowadzenie rejestru delegacji , odbieranie telefonów i łączenie rozmów telefonicznych, przygotowywanie zapotrzebowania na znaczki pocztowe, dbanie o zaplecze socjalne sekretariatu
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-08-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Rybnik (śląskie)
Przyłącza wodno -kanalizacyjne, wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie na ww. stanowisku, prawo jazdy kat. B, T,
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. - Skalmierzyce - 2016-05-04 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
Obsługa kelnerska na restauracji, wystawianie dokumentów kasowych, prace porządkowe.
Agrotank 2 M. Marcinkiewicz Sp. Komandytowa - 2016-08-25 - Gaj (mazowieckie)
Pomoc:- księgowanie dokumentów,- segregowanie dokumentów wg dat,- archiwizowanie,- rozliczanie ZUS, PIT,- numerowanie dokumnetów.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
EWIDENCJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, ROZLICZANIE DELEGACJI PRACOWNICZYCH, PROWADZENIE REJESTRÓW SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Dębica (podkarpackie)
obsługa klienta - sprzedaż mebli
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK S.J. - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
1. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym faktur zakupu.2. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów magazynowych.3. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego.4. Archiwizacja dokumentów księgowych.5. Weryfikacja poprawności zapisów księgowych na kontach, rozliczenie zakupu towarów.6. Weryfikacja poprawności zapisów księgowych na kontach związkowych z obrotem magazynowym.7. Weryfikacja poprawności zapisów.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Tarnów (małopolskie)
kompletowanie dokumentacji, sporządzanie projektów
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Radom (mazowieckie)
- Sprzedaż materiałów do produkcji stolarskiej, meblowej, budowlanej i metalurgicznej,- Kontakt z kontrahentem,- Kontakt telefoniczny 607-031-550 lub 58-530-23-33,- Kontakt osobisty ul. Warsztatowa 5, 83-110 Tczew,- Wysokość wynagrodzenia do ustalenia z pracodawcą.
P.H.U PIAST MATERIAŁY DLA PRZEMYSŁU DRZEWNEGO STEFAN PIASKOWSKI - 2018-03-02 - Tczew (pomorskie)
wykształcenie wyższe prawnicze, dobra znajomość komputera (pakiet Microsoft Office, staż pracy nie wymagany, umiejętność interpretowania przepisów prawnych i redagowania pism urzędowych, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole, sumienność, dokładność, rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
CARSED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-03-30 - Siedlce (mazowieckie)
Wystawianie faktur, obsługa klienta
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE VITPOL PRZYGODZKI JÓZEF ZPChr - 2016-04-21 - Długa Wieś Pierwsza (wielkopolskie)
wykształcenie bez znaczenia, min. 3-letnie doświadczenie, znajomość obsługi maszyn do produkcji karmy. Obsługa linii produkcyjnej, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń, załadunek i rozładunek towarów.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Dębowiec (wielkopolskie)
archiwizacja dokumentów, sporządzanie czystopisów pism oraz ich powielanie, wprowadzanie danych zwiazanych z rekrutacjądo placówkii sporządzanie sprawozdań statystycznych na potrzeby GUS, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji i przesyłek
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie i rozliczanie kasy w PLN i walucie, wprowadzanie faktur zakupowych , rozliczanie VAT naliczonego, uzgodnienie wartości magazynu, kontrola zgodności zapisów na kontach księgowych, przygotowanie przelewów bankowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Gdynia (pomorskie)
praca na giełdzie transportowej, pozyskiwanie ładunków
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Puławy (lubelskie)
- Obsługa biura- przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, przepisywanie i wysyłanie korespondencji,- Obsługa interesanta- przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji, nauka radzenia sobie z tzw. "trudnymi klientami",- Obsługa centrali telefonicznej- odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym, kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki i łączenie rozmów wychodzących,- Obsługa urządzeń biurowych- kserokopiarki, drukarki, skanera,- Obsługa komputera- sporządzanie pism w programie WORD, wyszukiwanie potrzebnych informacji w Internecie,- Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę.Staż w godzinach 8.00-16.00POWER
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Płock (mazowieckie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Kraków (małopolskie)
praca w sekretariacie jednostki,a w szczególności prowadzenie dziennika korespondencyjnego i rejestru pocztowego,wysyłanie korespondencji jednostki.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Grądy-Woniecko (podlaskie)
- wprowadzanie danych do bazy- wykonywanie rozliczeń- sprawdzanie poprawności danych- kontakt mailowy w języku niemieckim
kontakt przez OHP - 2017-02-08 - Katowice (śląskie)
Obsługa administracyjna Rady Gminy, obsługa organizacyjna sołectw, naliczanie i rozliczanie funduszu sołeckiego, koordynowanie działalności organizacji pozarządowych, utrzymanie sal wiejskich, sprawozdawczość, okresowo organizacja wyborów w sołectwach, organizacja zebrań wiejskich.
Urząd Gminy Sośno - 2018-07-20 - Sośno (kujawsko-pomorskie)
Bieżąca obsługa stałych i nowych Klientów, realizacja strategii i planów sprzedaży, aktywne budowanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z Klientami, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, dbanie o dobry wizerunek firmy i o zachowanie najwyższych standardów jakości obsługi Klienta.
Bałtykgaz Sp z o.o Magazyn Gazu - 2017-06-22 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
-prace biurowe, obsługa sekretariatu
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA GRYFICE - 2018-09-14 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Wystawianie faktur, ewidencja poczty przychodzącej i wysyłanej, bieżąca obsługa biura
WIP Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-09-27 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
-wstepna weryfikacja deklaracji i dokumentów podatkowych- formalna i rachunkowa kontrola deklaracji i dokumentów-wprowadzenie danych i deklaracjii do systemów informatycznych-tworzenie rejestrów przepisów/odpisów-przygotowanie projektów pism adresowanych do podatników i innych instytucji-kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dokumentów w aktach podatkowych- obsługa kancelaryjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej z urzędu w tym w zakresie wprowadzania korespodencjii do systemów informatycznych urzędu-archiwizacja dokumentów-wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie prac prostych, przepakowywanie, pakowanie, prace porządkowe, sprzątanie pomieszczeń technicznych, czyszczenie oraz malowanie statków, wynoszenie piasku ze statków
"KONSTANTA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
utrzymywanie czystości w lolalu,zabezpieczenie środków czystości,dbałość o estetykę wnętrza,pranie prasowanie obrusów,mycie okien
Zbigniew Czech PPHU "MAXPOL" - 2015-12-03 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie przelewów do systemu bankowego, wprowadzanie wyciągów bankowych, uzgadnianie należności i zobowiązań, odbieranie i wysyłanie listów, redagowanie pism, zapewnienie przepływu informacji pomiędzy działami
ZBIGNIEW BARTCZAK PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "CHEMLAND" - 2018-08-07 - Stargard (zachodniopomorskie)