REFERENT DS OBSŁUGI KANCELARII Olsztyn oferta pracy Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Stanowisko: REFERENT DS OBSŁUGI KANCELARII
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dzienników korespondencyjnych biura WK, przedkładanie dokumentów do dekretacji Wojewódzkiemu Komendantowi, rozdzielanie za pokwitowaniem zadekretowanej korespondencji pracownikom WM WK OHP, wystawianie delegacji i prowadzenie rejestru delegacji , odbieranie telefonów i łączenie rozmów telefonicznych, przygotowywanie zapotrzebowania na znaczki pocztowe, dbanie o zaplecze socjalne sekretariatu
Data publikacji: 2016-08-05
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Narutowicza 4, 10-581 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dzienników korespondencyjnych biura WK, przedkładanie dokumentów do dekretacji Wojewódzkiemu Komendantowi, rozdzielanie za pokwitowaniem zadekretowanej korespondencji pracownikom WM WK OHP, wystawianie delegacji i prowadzenie rejestru delegacji , odbieranie telefonów i łączenie rozmów telefonicznych, przygotowywanie zapotrzebowania na znaczki pocztowe, dbanie o zaplecze socjalne sekretariatu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS OBSŁUGI KANCELARII
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik kancelaryjny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera pakiet Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera i urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pracownik kancelaryjny
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność pracy w zespole, zdolności interpersonalne, komunikatywność, kreatywność, samodzielność w realizacji zadań, rzetelność i dokładność, umiejętność organizacji pracy , umiejętność radzenia sobie ze stresem, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych , nieskazany za przestępstwa umyślne, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku Komplet dokumentów należy składać w siedzibie OHP Narutowicza 4
Nazwa pracodawcy:
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Narutowicza 4, 10-581 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: `
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Narutowicza
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.08.2016
Data dodania oferty pracy: 04.08.2016
Oferta pracy ważna do: 18.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, przygotowywanie, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji w zakresie świadczeń pomocy i usług
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Nowy Dwór Gd. - 2018-07-23 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
prowadzenie korepondencji urzędowej, odbieranie poczty, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
prace apteczne
APTEKA PRYWATNA Alicja Boszkowska - 2017-02-13 - Skalbmierz (świętokrzyskie)
- nadzorowanie i koordynowanie rozładunku komponentów oraz wysyłek wyrobów gotowych, - raportowanie, - zarządzanie podległym wyposażeniem , - prowadzenie rejestracji dostaw komponentów, wysyłek wyrobów, etykietowanie i wykonywanie operacji systemowych., - ciągłe doskonalenie oraz dbałość o optymalizację procesów, - praca z systemami informatycznymi, - stosowanie zasad zawartych w Księdze System Zarządzania Jakością
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Legnickie Pole (dolnośląskie)
wprowadzanie danych do systemu magazynowego
Z PIECA RODEM SP. Z O.O. - 2017-03-24 - Łódź (łódzkie)
zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom i młodzieży w przechodzeniu przez jezdnię
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Jaworzno (śląskie)
prowadzenie pełnej księgowości, bieżąca analiza i weryfikacja ksiąg, uzgadnianie sald, samodzielność w działaniu
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Pomocnik dekarza, praca na wysokości, praca okolice Bytowa
Usługi Blacharsko-Dekarskie Ekman Kazimierz - 2017-06-02 - Pomysk Wielki (pomorskie)
Porządkowanie terenu Gminy Krasnystaw
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Krasnystaw (lubelskie)
nauczanie edukacji dla bezpieczeństwa
Szkoła Podstawowa - 2018-08-23 - Wejdo (mazowieckie)
Pozyskiwanie i obsługa kontrahentów zagranicznych, wyjazdy zagraniczne, przygotowywanie ofert cenowych dla klientów, negocjacje z klientami, obsługa reklamacji
PPHU "AEK" ANDRZEJ KUBZDYL - 2017-01-12 - Wawrów (lubuskie)
praca w kuchni pomoc przy przygotowaniu posiłków
P.H.U Dorota Kaczmarczyk 76-156 Bobolin ul. Darłowska 73a - 2018-04-04 - Bobolin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie autobusów Komunikacji Miejskiej, sprzedaż biletów w autobusie. Praca na umowę o pracę w godzinach między 4.00 a 24.00 w systemie równoważnym, również w weekendy.
Komunikacja Miejska Sp. z o.o. - 2018-01-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Bieżąca obsługa Działu Zarządu. Rejestracja umów, poczta. Korespondencja obiegu dokumentów. Właściwy przepływ informacji.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Płock (mazowieckie)
Pomoc przy sporządzaniu dokumentacji sprawozdawczej, pomoc w opracowywaniu i bieżącym uaktualnianiu dokumentacji z zakresu gospodarki sprzętem kwaterunkowym
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Pińczów (świętokrzyskie)
Praca przy ochronie obiektu w porze nocnej.Miejsce pracy: wrocław ul. Kazmierza WielkiegoKontakt kandydatów z pracodawcą e-mail: kierownik (at) crzb.com.pl tel: 603-320-911Oferta znajduje się w sali: F, Bb ,ba ,D ,Gb ,Ga, H
CECH RZEMIOSŁ BUDOWLANYCH - Wrocław - 2015-12-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca biurowa, obsługa komputera, wprowadzanie danych.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W STARYCH BABICACH - 2017-11-29 - Stare Babice (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji sprzętu łączności,wykonywanie czynności administracyjno-biurowych,prowadzenie ewidencji kart abonenckich,prowadzenie ewidencji materiałowej.
Regionalne Centrum Informatyki - 2018-03-27 - Malbork (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji dotyczących realizowanych robót budowlanych, sporzadzanie umów, fakturowanie, archiwizacja dokumentów budowlanych, prowadzenie dokumentów zgodnie z ustawą- prawo do zamówień publicznych.
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA - 2016-09-22 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych (skaner, fax, kserokopiarka);prowadzenie rejestrów umów z kontrahentami, przepisywanie na komputerze pism i dokumentów kierownictwa SP ZOZ, uczestniczenie, protokołowanie i zapewnienie obsługi administracyjnej odbywanychposiedzeń, narad i zebrań, sporządzenie rocznego planu kontroli wewnętrznych oraz upoważnień; kompletowanie, przechowywanie i przekazywanie akt ostatecznie załatwionych do archiwum zakładowego, wprowadzanie indywidualnych kart czasu pracy pracownika do programu kadrowo- płacowego; sporządzanie wykazów i zestawień. Praca w godzianch 07:00-15:00
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MSW w Opolu - 2016-07-27 - Opole (opolskie)
1. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.2. Prowadzenie ewidencji świadectw, legitymacji szkolnych, pieczęci.3. Sporządzanie aktualnych wykazów uczniów.4. Sporządzanie sprawozdań do Kuratorium Oświaty, OKE i organu prowadzącego.5. Pomoc przy prowadzeniu zakłądowego archiwum.6. Przygotowanie dokumentacji na egzamin maturalny i zawodowy.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Piątek (łódzkie)
ewidencja dokumentów w programie księgowym, windykacja należności, wprowadzanie danych, pomoc w kontroli dokumentów księgowych, prowadzenie spraw uczniów, pomoc w prowadzeniu programów rządowych i projektów unijnych
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Mosina (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Brzeg (opolskie)
współudział w zarzadzaniu zespołem pracowników, rozliczenia finansowe,zamawianie towaru. Praca Market Łask
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Łask (łódzkie)
rozmowy przez telefon,tłumaczenie pozyskiwanie nowych klientow
irma Handlowo-Usługowa Nowak Eugeniusz - 2016-02-08 - Rostarzewo (wielkopolskie)
prowadzenie spraw płacowych, prowadzenie spraw związanych z zajęciami wynagrodzeń, prowadzenie spraw ZUS, spraw związanych z podatkiem dochodowym od osób fizycznych, prowadzenie spraw sprawozdawczości GUS i PFRON.
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 im. prof. Stanisława Szyszko - 2016-07-04 - Zabrze (śląskie)
1. Planowanie imprez sportowych na terenie gminy, potrzeb materialnych i kadrowych dla zabezpieczenia ich przebiegu. 2. Koordynowanie rozgrywek sportowych, rekreacyjnych i sportowo rekreacyjnych, międzyszkolnych oraz udziału drużyn ze szkół gminnych w powiecie i na wyższych etapach.3. Nadzór nad obiektami sportowymi, w tym w szkołach w zakresie:a) stanu budynków,b) stanu wyposażenia,c) potrzeb remontowych i modernizacyjnych.4. Zaopatrzenie obiektów sportowych w urządzenia i pomoce.5. Koordynowanie i prowadzenie spraw związanych z wynajmem obiektów sportowych.6. Dokumentowanie imprez sportowych na terenie gminy i poza nią oraz przekazywanie do publikacji mediom. 7. Analizowanie możliwości pozyskiwania środków finansowych z zewnątrz na sport w gminie oraz zajęcia sportowe w szkołach, imprezy, rozwój bazy, wyposażenie oraz pisanie wniosków na ich uzyskanie.8. Współpraca z uczniowskimi klubami sportowymi.9. Współpraca z klubami sportowymi działającymi w gminie.10. Współpraca ze Szkolnym Związkiem Sportowym.11. Realizowanie programu Powszechna Nauka Pływania dla uczniów szkół z Gminy, nadzór ikoordynowanie programu w szkołach.12. Współpraca z organizacjami pozarządowymi o charakterze sportowym poprzez:a) udział w opracowywaniu corocznie Programu Współpracy Gminy Kobylnica zorganizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,b) prowadzenie ewidencji dokumentacji organizacyjnoregulaminowej organizacji pozarządowych wspierających działalność Gminy w zakresie sportu,c)organizacja konkursów na przyznanie dotacji dla organizacji, o których mowa wpunkcie b,d) udzielanie pomocy dla organizacji w przygotowaniu dokumentacji konkursowej,e) kontrola merytoryczna realizacji zadań i wydatków,f) informowanie o zadaniach publicznych, które będą realizowane w danym roku oraz oogłaszanych konkursach ofert na projekty realizacji tych zadań,g) przeprowadzanie konkursu ofert i udział w pracach Komisji,h) rozliczanie sprawozdań z realizacji zadań publicznych pod względem merytorycznym,i) prowadzenie elektronicznej bazy danych organizacji pozarządowych (mapa aktywności, statuty, regulaminy)j) organizowanie spotkań dotyczących współpracy organów Gminy, CUW z organizacjami ocena i wnioski wypływające ze współpracy,13. Opracowanie projektów zarządzeń Dyrektora CUW, Wójta Gminy i Uchwał Rady Gminy zzakresu wykonywanych zadań.14 Przygotowywanie informacji, analiz, sprawozdań dla Dyrektora z zakresu prowadzonych spraw.15 Monitorowanie zmian w przepisach obowiązujących na stanowisku pracy, analizowanie, składanie przełożonym informacji o zmianach do wdrożenia.Umowa od 01.05.2018 r. do 30.10.2018 r. z możliwością przedłużenia. Godziny pracy 7.30- 15.30
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy - 2018-03-14 - Kobylnica (pomorskie)
zgodnie z programem stażowym
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Prace biuroweStaż odbywać się będzie w dzielnicy: Babia Wieś
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
marketing i promocja
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Chojna (zachodniopomorskie)