REFERENT TECHNICZNY Gdańsk oferta pracy BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA
Stanowisko: REFERENT TECHNICZNY
Wynagrodzenie: 2 500 - 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji dotyczących realizowanych robót budowlanych, sporzadzanie umów, fakturowanie, archiwizacja dokumentów budowlanych, prowadzenie dokumentów zgodnie z ustawą- prawo do zamówień publicznych.
Data publikacji: 2016-09-22
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji dotyczących realizowanych robót budowlanych, sporzadzanie umów, fakturowanie, archiwizacja dokumentów budowlanych, prowadzenie dokumentów zgodnie z ustawą- prawo do zamówień publicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca pn-pt w godz. 07:00-15:00.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT TECHNICZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie (budowlane),minimum 3 lata doświadczenia, znajomość pzp, auto cad, Norma, dobra znajomość MS Oficce.Miejsce pracy: Gdańsk Hucisko, ul. Kurkowa 12, tel. 58/728-70-08.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV kandydaci mogą wysyłać na adres e-mail: m.pokorska (at) igbbaltica.pl.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Kurkowa
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 23.09.2016
Oferta pracy ważna do: 21.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Zabrze (śląskie)
sporządzanie ofert Uzdrowiska,samodzielne wyjazdy do klientów w celu zaprezentowania oferty Uzdrowiska (prowadzenie samochodu służbowego), kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, organizowanie imprez w zakresie promocji powierzonego obszaru działania marketingowego,prowadzenie spraw związanych z reklamą prasową, internetową, telewizyjną, radiową, itp.prowadzenie strony internetowej oraz FB Uzdrowiska Wysowa S.A.sprzedaż usług leczniczych Uzdrowiska, prowadzenie rezerwacji i bazy danych klientów,prowadzenie bieżącej korespondencji z klientami oraz badań ankietowych,sporządzanie sprawozdań,
"UZDROWISKO WYSOWA" S.A. - 2016-04-04 - Wysowa-Zdrój (małopolskie)
1. Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami polegającą na:a) Sporządzaniu, przyjmowaniu, obiegu i kontroli dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych;b) Dekretowanie i księgowanie dochodów i wydatków jednostki według obowiązującej klasyfikacji budżetowej i planu kont oraz sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający:- terminowe przekazanie rzetelnych informacji ekonomicznych,- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych. 2. Wystawianie faktur VAT.3. Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu VAT.4. Sporządzanie deklaracji podatkowej VAT-7 i terminowe przekazanie do właściwego Urzędu Skarbowego lub innej instytucji.5. Pomoc w rozliczaniu delegacji służbowych.6. Prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania.7. Rozliczanie kart drogowych pojazdów Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach. 8. Prowadzenie rozliczeń centralnego ogrzewania.9. Sporządzania wezwań do zapłaty w razie powstania zaległości na koncie.10. Naliczanie odsetek od zaległości.11. Bieżące sporządzanie list dłużników dla radcy prawnego celem wyegzekwowania długu powstałego wobec Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach.12. Bieżąca analiza wykonania planu finansowego wydatków i dochodów jednostki.13. Wykonywanie innych czynności służbowych nie wyszczególnionych w niniejszym zakresie, a wynikających z przepisów dotyczących danego stanowiska pracy zleconych przez Dyrektora Szkoły oraz Głównego Księgowego.14. Bieżące zapoznawanie się ze zmianą przepisów dotyczących wykonywania powierzonych obowiązków służbowych.15. Przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz ustawy o ochronie danych osobowych.16. Współpraca z innymi pracownikami Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach w trakcie wykonywania swoich zadań. 17. Obsługa interesantów z zewnątrz i z wewnątrz szkoły z udzielaniem informacji wynikających z zakresu czynności.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 28 lutego 2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. księgowości. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 01.03.2017 r. o godz. 10:00.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu , na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-02-20 - Krzyżowice (dolnośląskie)
Wprowadzanie danych do systemu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Wykroty (dolnośląskie)
Obsługa magazynu, rozładunek, załadunek towarów, praca kierowcy. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 1 m-c.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "GALTON" S.C. KRZYSZTOF CHMIEL, PIOTR GOŹDZIEWSKI, RROBERT GOŹDZIEWSKI - 2018-01-22 - Piła (wielkopolskie)
Wg. harmonogramu PO WER
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Drezdenko (lubuskie)
Zadania i wyzwania na stanowisku:•aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów na rynku Agro,•realizację działań w Twoim regionie,•budowanie własnego portfela klientów oraz zarządzanie i praca z istniejącymi,•identyfikowanie potrzeb inwestycyjnych klientów, negocjowanie oferty oraz finalizacja sprzedaży,•profesjonalne doradztwo w zakresie finansowania potrzeb klienta•budowanie wizerunku firmy jako uniwersalnego dostawcy usług finansowych dla branży rolniczejOferujemy:•konkurencyjne wynagrodzenie złożone z części stałej (4 000 zł netto) oraz zmiennej, zależne od wyników sprzedaży,•profesjonalny system szkoleń,•narzędzia pracy (telefon komórkowy, samochód)•możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w wiodącej firmie branży leasingowej.
BARANOWSKI RAFAŁ SOTER FINANSE - 2016-01-13 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
stylizacja paznokci
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Piła (wielkopolskie)
obsługa klienta, obsługa komputera, sporządzanie zamówień, umów ratalnych
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk Sp. J. - 2018-04-19 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Prowadzenie korespondencji, rozliczanie remanentów, sporządzanie grafików, prowadzenie i rozliczanie stanów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Kraków (małopolskie)
-prowadzenie spraw związanych z ustawą prawo zamówień publicznych, -prowadzenie spraw związanych z naliczaniem i pobieraniem odpłatności,-realizacja zadań związanych z ochroną danych osobowych i bezpieczeństwem informacji,-prowadzenie obowiązującej w jednostce dokumentacji ewidencyjnej,-prowadzenie spraw zawiązanych z administrowaniem, zarzadzaniem technicznym, obsługą gospodarczą nieruchomości administrowanych przez Dzienny Dom, terminowa realizacja przeglądów,-prowadzenie spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem jednostki,-sporządzanie planów i sprawozdań, -prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych,-sporządzanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych (zarządzeń, instrukcji, regulaminów),-redagowanie strony internetowej i bieżąca aktualizacja,promowanie działań jednostki,-obsługa urządzeń biurowych,-wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego według zaistniałych potrzeb.
DZIENNY DOM "SENIOR-WIGOR" W DĄBROWIE GÓRNICZEJ - 2017-03-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
analizowanie i wprowadzanie danych do systemu informatycznego, obsługa telefonu i skrzynki mailowej, inne prace administracyjne zlecane przez przełożonego
Solid Security sp.z o.o. - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
-kwalifikacja i rejestrowanie korespondencji,-obsługa składnicy akt emerytalno-rentowych,-prowadzenie spraw związanych z zasobem akt emerytalno-rentowych,-prowadzenie korespondencji ze świadczeniobiorcami i instytucjami,-obsługa interesantów.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przewóz stolarki okiennej.
MAJEWSKI FENSTERFABRIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚC - 2017-05-17 - Nysa (opolskie)
-prowadzenie akt osobowych, -współpraca z płacami i księgowością,-obsługa programu Word i Excel,-sporządzanie sprawozdań,-prowadzenie ZFŚS
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)
WYKONYWANIE INWENTARYZACJI TOWARU W SALONACH CCC W POLSCE I ZA GRANICĄ
CCC S.A. - 2016-08-29 - Polkowice (dolnośląskie)
wystawianie dokumentówwydania i przyjęcia na stan magazyn towarówwprowadzanie dostaw materiału do systemu komputerowegowprowadzanie zmian miejsca skałdowania materiałówdrukowanie etykiet materiałowychStaż odbywać się będzie Siernieczek
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PRACA NA TERENIE UE, ZNAJOMOŚĆ WYPEŁNIANIA CMR
Kaden Trans Transport międzynarodowy do 3,5 t Adrian Mróz - 2017-04-10 - Polkowice (dolnośląskie)
Obsługa klientów. Przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz realizowanie zamówień. Monitorowanie należności przeterminowanych. Sporządzanie raportów. Analiza stanów magazynowych.
MONDI BZWP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-07 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, sporządzanie listów przewozowych, archiwizacja dokumentów, rejestrowanie wpływających CV w wewnętrznym programie, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Mielec (podkarpackie)
segregacja, ewidencjonowanie, tworzenie zbiorów dokumentacjiewidencja czasu pracy i zatrudnienia, naliczanie listy płacfakturowanie sprzedaży, kontrola i analiza stanu zapasówsporządzanie raportów, zestawień, dokumentów do księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Poniatowa (lubelskie)
zgodnie z zakresem obowiazków
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem
"Administrator" sp. z o.o. - 2018-03-07 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Płoskinia (warmińsko-mazurskie)
1.Przyjmowanie wniosków oraz udzielanie informacji z zakresu ustawy z dnia 11 lutego 2016r o pomocy państwa w wychowaniu dzieci (Dz.U z 17 lutego 2016r.poz195). 2.Kwalifikowanie wniosków3.Realizacja ustawy o świadczeniach rodzinnych. Wymagane dokumenty:1) aktualne CV,2) list motywacyjny,3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,4) kserokopię dowodu osobistego,5) podpisane oświadczenie o niekaralności następującej treści: Oświadczam, że nie byłem/am karany/a za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).6) podpisane oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko asystent rodziny, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). 7) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia o treści:Oświadczam, iż znajduję się w stanie zdrowia pozwalającym mi na wykonywanie pracy na stanowisku asystenta rodziny,8) podpisane oświadczenie nt. władzy rodzicielskiej o treści: Oświadczam, że nie jestem i nie byłem/am pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mi zawieszona ani ograniczona.UWAGA !!! W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały ww. dokumentów.Postępowanie rekrutacyjne:Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej,Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowogrodźcu i dokonanie wyboru pracownika.
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Nowogrodziec - 2016-11-24 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Białystok (podlaskie)
Wykonywanie prac czyszczenia i zabezpieczenia wagonów przed otwarciem, wycinka zbędnej roślinności, inne prace związane z utrzymaniem linii kolejowych.Zatrudnienie przez agencję zatrudnienia.Miejsce pracy: Ruda Śląska.
"L.&P." Sp. z o.o. Agencja zatrudnienia - 2018-07-23 - Ruda Śląska (śląskie)
OFERUJEMY:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony;ciekawe zadania;pracę w jednostce o ugruntowanej pozycji;doskonalenie zawodowe.
Zakład Karny w Koronowie - 2017-08-22 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie i wysyłanie korespondencji,segregowanie i układanie dokumentów,archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Zambrów (podlaskie)
obsługa klienta - sprzedaż mebli
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK S.J. - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)