REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH Nowogrodziec oferta pracy Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Nowogrodziec
Stanowisko: REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: 1.Przyjmowanie wniosków oraz udzielanie informacji z zakresu ustawy z dnia 11 lutego 2016r o pomocy państwa w wychowaniu dzieci (Dz.U z 17 lutego 2016r.poz195). 2.Kwalifikowanie wniosków3.Realizacja ustawy o świadczeniach rodzinnych. Wymagane dokumenty:1) aktualne CV,2) list motywacyjny,3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,4) kserokopię dowodu osobistego,5) podpisane oświadczenie o niekaralności następującej treści: Oświadczam, że nie byłem/am karany/a za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).6) podpisane oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko asystent rodziny, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). 7) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia o treści:Oświadczam, iż znajduję się w stanie zdrowia pozwalającym mi na wykonywanie pracy na stanowisku asystenta rodziny,8) podpisane oświadczenie nt. władzy rodzicielskiej o treści: Oświadczam, że nie jestem i nie byłem/am pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mi zawieszona ani ograniczona.UWAGA !!! W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały ww. dokumentów.Postępowanie rekrutacyjne:Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej,Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowogrodźcu i dokonanie wyboru pracownika.
Data publikacji: 2016-11-24
Lokalizacja: Nowogrodziec (dolnośląskie)
Pracodawca: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Nowogrodziec
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Asnyka 53, 59-730 Nowogrodziec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Przyjmowanie wniosków oraz udzielanie informacji z zakresu ustawy z dnia 11 lutego 2016r o pomocy państwa w wychowaniu dzieci (Dz.U z 17 lutego 2016r.poz195). 2.Kwalifikowanie wniosków3.Realizacja ustawy o świadczeniach rodzinnych. Wymagane dokumenty:1) aktualne CV,2) list motywacyjny,3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,4) kserokopię dowodu osobistego,5) podpisane oświadczenie o niekaralności następującej treści: Oświadczam, że nie byłem/am karany/a za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).6) podpisane oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko asystent rodziny, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). 7) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia o treści:Oświadczam, iż znajduję się w stanie zdrowia pozwalającym mi na wykonywanie pracy na stanowisku asystenta rodziny,8) podpisane oświadczenie nt. władzy rodzicielskiej o treści: Oświadczam, że nie jestem i nie byłem/am pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mi zawieszona ani ograniczona.UWAGA !!! W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały ww. dokumentów.Postępowanie rekrutacyjne:Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej,Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowogrodźcu i dokonanie wyboru pracownika.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowogrodziec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowogrodziec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania podstawowe:1) posiada: wykształcenie wyższe lub średnie, w przypadku wykształcenia średniego co najmniej 5 letni staż pracy,2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,3) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,4) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5) niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U.z 2013r. Poz. 168),6) nieposzlakowana opinia,7) znajomość zagadnień z zakresu:- ustawy pomoc państwa w wychowaniu dzieci,- ustawy o świadczeniach rodzinnych,- Karta dużej rodziny,- kodeksu postępowania administracyjnego oraz innych przepisów wynikających z zadań wykonywanych na stanowisku.- umiejętność obsługi programów komputerowych,8) gotowość podjęcia pracy od dnia 5 grudnia 2016r5. Wymagania dodatkowe:1) wysoka kultura osobista,2) umiejętność prowadzenia pracy z klientem, w szczególności z klientem trudnym, 3) posiada umiejętność podejmowania decyzji; 4) znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami, 5) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,6) kreatywność, odporność na stres, 7) komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność.
Nazwa pracodawcy:
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Nowogrodziec
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Asnyka 53, 59-730 Nowogrodziec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub korespondencyjnie, w zamkniętej kopercie, w siedzibie Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowogrodźcu przy ul. A. Asnyka 53 w godzinach pracy ośrodka, z dopiskiem: Nabór na stanowisko referenta do spraw świadczeń rodzinnych" Rodziny, w terminie do dnia 30 listopada 2016r do godz. 14:00. Aplikacje niekompletne lub które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.O terminie rozmowy kwalifikacyjnej i jej wyniku, osoby ubiegające się o pracę zostaną poinformowane telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela Kierownik Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowogrodźcu Anna Lityńska tel. 75 7316 379.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Godziny : do 14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Nowogrodziec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowogrodziec
Ulica pracodawcy: Asnyka
Numer budynku pracodawcy: 53
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.11.2016
Data dodania oferty pracy: 24.11.2016
Oferta pracy ważna do: 05.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Zabrze (śląskie)
Wsparcie Działu Księgowości w codziennej pracy - Przygotowywaniedokumentacji księgowej - Uzgadnianie rozrachunków - weryfikacja dokumentacjipod względem formalnym i rachunkowym; - księgowanie faktur od dostawców iprzygotowywanie płatności; - sprawdzanie poprawności rachunkowej,księgowanie oraz archiwizacja dokumentów, - prawidłowe i terminowewprowadzanie danych finansowych, - potwierdzanie i uzgadnianie sald zkontrahentami - przestrzeganie procedur i standardów firmy - uzupełnianiedanych - terminowe i prawidłowe wykonywanie operacji księgowych - zastępstwow prowadzeniu kasy złotówkowej i walutowej - przygotowywanie dokumentówkadrowo-płacowych -Wykonywanie zadań organizacyjno - administracyjnych-Wsparcie organizacyjne dla pracowników firmy -Koordynacja obsługitelefonicznej firmy i łączy internetowych -Organizacja oraz rezerwacja spotkań,realizacja zamówień. Praca w godz. 8-16
STARPOOL Dariusz Napieracz - 2018-02-13 - Opole (opolskie)
w zakresie ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym zapoznanie się z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego oraz procedurami jego sporządzania, w zakresie ochrony konserwatorskiej pomoc w aktualizacji i prowadzeniu gminnej ewidencji zabytków, w zakresie ustawy o lecznictwie uzdrowiskowy, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych zapoznanie się z procedurą sporządzania i uzgadniania operatu uzdrowiskowego, wykonywanie czynności archiwizacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Goczałkowice-Zdrój (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Pobieranie i rejestrowanie w systemie wyciągów bankowych, uzgadnianie sald i środków pieniężnych w drodze na koniec miesiąca, uzgadnianie rozrachunków (kojarzenie płatności z fakturami, tworzenie i ujmowanie kompensat, potwierdzenia sald), księgowanie faktoringów, analiza sald kont, współpraca z działem księgowości i działem windykacji. Wymagania: wykształcenie wyższe ( w tym licencjat) - ekonomiczne, rachunkowość, doświadczenie w księgowości i/lub dziale finansowym, znajomośc systemów księgowych (znajomość IFS będzie dodatkowym atutem), dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel), znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie atutem, umiejętność pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy własnej, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
PERFECT CONSULTING - 2016-08-18 - Gdynia (pomorskie)
Bezpośrednia obsługa klienta. Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego. Obsługa programu komputerowego WF-MAG. Przyjmowanie towaru, eksponowanie towaru, inwentaryzacja.
F.H.U. KERN Tomasz Kasiłowski - 2017-05-25 - Legionowo (mazowieckie)
Miejsce stażu Moszna.Kontrola prawidłowości funkcjonowania obiektu, eksploatacji urządzeń i systemów technicznych obiektu oraz ich konserwacja, obsługa usterek i kontrola środków trwałych. Administrowanie obiektem,prowadzenie dokumentacji dotyczącej administrowania.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Zielina (opolskie)
Weryfikacja dokumentów zakupu towarów pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi.Uzgadnianie rejestrów Vat dotyczących zakupu towarów.Kontrola i rozliczanie kont zakupu towarów i opakowań.Księgowanie odpisów aktualizujących na towary przeterminowane.Kontrola dokumentów magazynowych zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi procedurami.Uzgadnianie stanu zapasów.Sporządzanie zestawień dotyczących nierozliczonych pozycji na kontach dot. zakupu i zwrotów towarów.Księgowanie dokumentów PK oraz innych.Obsługa audytów i kontroli.Sporządzanie raportów i analiz
Bać - Pol S.A. - 2016-10-21 - Świlcza (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Sierpc (mazowieckie)
Praca na kuchni w charakterze kucharza zmianowego, przyrządzanie dań wg. receptur, wydawanie dań
PATRYCJA I ARTUR BIERNACCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-05-02 - Większyce (opolskie)
referent administracji
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
prowadzenie spraw pracowniczych PSSE
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2017-05-30 - Zielona Góra (lubuskie)
wprowadzanie danych do systemów informatycznycharchiwizowanie dokumentacjiobsługa korespondencji wychodzącejprzygotowanie akt do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Łódź (łódzkie)
Sprzątanie budynków mieszkalnych, proste prace naprawcze sprzętów codziennego użytku. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej (grafik do indywidualnego ustalenia).
"GREGOR" Kamiński Grzegorz - 2016-06-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
praca na dziale reklamacji - przyjmowanie reklamacji, rozpatrywanie, wysyłka,weryfikacja reklamacji zarówno polskich jak i zagranicznych.
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wymiana ogumienia
SUPER PROFIL s.c. D. Szustak, M. Szustak - 2017-10-09 - Sieradz (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Koordynowanie pracą komórki Transportu Wewnętrznego, tj. planowanie transportów medycznych na podstawie zleceń komórek ZOZ w Bolesławcu; kontakt z firmą zewnętrzną wykonującą medyczne transporty sanitarne; wyjazdy w ramach transportów medycznych w godzinach pracy według potrzeb; dbanie o tabor samochodowy w ZOZ w Bolesławcu, tj. sprawdzanie stanu technicznego pojazdów, dopilnowanie przeglądów technicznych i gwarancyjnych pojazdów, ustalanie terminów napraw, dostarczanie aut do warsztatu, kontrola pojazdów po przeprowadzonej naprawie oraz prowadzenie wykazów napraw, kontrola zużycia paliwa, oleju itp.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-05-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Garwolin (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych, ewidencja druków ścicłego zarachowania, obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie umów o pracę, umów zleceń, umów o dzieło, ewidencja czasu pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
obsługa klienta - wydawanie i przyjmowanie wniosków, obsługa urządzeń biurowych oraz programów komputerowych, redagowanie pism, archiwizacja dokumentacji, wdrożenie w organizację pracy działu.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Mysłowice (śląskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników; sprawdzanie oraz przygotowywanie list obecności pracowników; przygotowywanie umów o pracę lub umów o dzieło; kontrola ewidencji czasu pracy; wystawianie zaświadczeń, kart urlopowych, świadectw pracy dotyczących zatrudnienia; kierowanie pracowników na badania lekarskie oraz szkolenia BHP; współdziałanie w opracowywaniu regulaminu pracy; inicjowanie i aktualizowanie zmian regulaminów.
Akademia Polonijna w Częstochowie - 2016-09-29 - Częstochowa (śląskie)
Szlifowanie odlewów żeliwnych.
Zakład Obróbki Odlewów Spółka z o.o. - 2017-04-27 - Wieleń (wielkopolskie)
pomoc biegłemu rewidentowi, kontrole podmiotów w zakresie sprawozdań finansowych
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w dystrybucji towarów do sklepów i mieszkań klientów indywidualnych ,
Pomoc w wykonywaniu usług montażu sprzętu RTV/AGD w domu klienta,
Dbanie o powierzony sprzęt i wyposażenie,
Przestrzeganie przepisów BHP
Media Expert - 2016-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Zapoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzedu oraz aktami prawa wewnętrznego.2. Wprowadzanie wpływających dokumentów do systemów informatycznych.3. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.4. Przygotowanie akt do archiwum.5. Zakładanie teczek akt podatkowych.6. Przyjmowanie dokumentów wpływających do urzędu.7. Obsługa podatnika w sprawach niezłożonych.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Łęczyca (łódzkie)
- udzielanie wsparcia psychologicznego pacjentom oddziału syacjonarnego/ opieki domowej- redukcje objawów tj. duszność, ból, itd.- praca z lękiem/ zaburzeniami adaptacji, depresją, itd.- praca z niezdrowymi przekonaniami nt. choroby- współpraca z rodziną pacjenta (psychoedukacje, nauka konstruktywnych metod komunikacji z chorym, itd.)- terapia żałoby
HOSPICJUM IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KSIĘDZA JERZEGO POPIEŁUSZKI PRZY PARAFII ŚWIĘTYCH POLSKICH BRACI MĘCZENNIKÓW - 2017-12-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Różewo (zachodniopomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Kraków (małopolskie)
Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, aktywna sprzedaż towarów, dbałość o estetykę, porządek i higienę na stacji paliw. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny do 3 miesięcy, kolejna na czas określony, docelowo na czas nieokreślony.
BP SERVICE CENTER RENE REMIGIUSZ OLEJNIK - 2017-07-27 - Piła (wielkopolskie)