REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Dębica oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: EWIDENCJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, ROZLICZANIE DELEGACJI PRACOWNICZYCH, PROWADZENIE REJESTRÓW SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
Data publikacji: 2018-08-22
Lokalizacja: Dębica (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
EWIDENCJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, ROZLICZANIE DELEGACJI PRACOWNICZYCH, PROWADZENIE REJESTRÓW SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dębica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Data zakończenia pracy: 31.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Adres pracodawcy:
Cmentarna 20, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE DO ODBYCIA STAŻU
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: dębicki
Gmina pracodawcy: Dębica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dębica
Ulica pracodawcy: Cmentarna
Numer budynku pracodawcy: 20
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.08.2018
Data dodania oferty pracy: 22.08.2018
Oferta pracy ważna do: 01.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
zgodny z oferowanym zawodem,praca na terenie kraju
P & J Paweł Komenda - 2015-10-05 - Będzin (śląskie)
Osługa korespondencji, zarządzanie połączeniami telefoncznymi, obsługa asystencka (prowadzenie terminarza spotkan, obsługa spotkan służbnowych), obsługa klientów, wykonywanie innych czynnosći biurowych np. przygotowywanie terści pismi e-maili, archiwizowanie dokumentów, obsługa programów pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Świdnica (dolnośląskie)
Wykształcenie zawodowe. Staż pracy 6 m-cy. Czytanie rysunku technicznego. Obróbka aluminium i stali - wiercenia, rozwiercania, odkręcania, dokręcania lub cięcia, piłowania, gięcia, zgrzewania, szlifowania oraz przygotowanie materiału do spawania.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
sprzątanie obiektu, przestrzeganie przepisów BHP
PAKAR SERVICE Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Praca polega na realizacji dostaw produktów RTV i AGD do Klientów. Praca na umowę zlecenie, po 10 h dziennie, 5 dni w tygodniu w godz. 10:00-18:00/20:00. Wynagrodzenie dniówka 120 zł brutto, 12 zł brutto/godz. Kontakt kandydatów z pracodawcą: Magdalena.Ostrowicz (at) euro.com.plInformacja o ofercie w sali B, F
EURO NET Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Wrocław (dolnośląskie)
dobra znajomość obsługi komputera, dobra znajomość urządzeń biurowych, umiejętność redagowania korespondencji, znajomość w zakresie archiwizowania dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej, znajomość obsługi systemu QNT, znajomość w zakresie prowadzenia dokumentacji finansowej, mile widziane praktyczne doświadczenie w zakresie procesów administracyjno - biurowych
kontakt przez OHP - 2016-07-14 - Namysłów (opolskie)
Ewidencjonowanie dokumentacji wpływajacej i wychodzącej, przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania, sporządzanie spisów achiwalnych im protokołów brakowania, obsługa programów komputerowych, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Siewierz (śląskie)
Obsługa biurowa na potrzeby zarządu, rejestrowanie i koordynowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Praszka (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Białystok (podlaskie)
I.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy-przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP o p.poż.-zapoznanie się z regulaminem pracy-instruktaż stanowiskowy-zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w szkole (kontrola zarządcza)II.Obsługa sekretariatu-prowadzenie kancelarii szkolnej w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt-przyjmowanie korespondencji zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w szkole-rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną -wpisanie do dziennika korespondencyjnego-przepisywanie, adresowanie i wysłanie korespondencji-przygotowanie korespondencji do wysłania-przestrzeganie obiegu dokumentów -obsługa urządzeń biurowych w tym: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka III.Obsługa interesantów-przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji-odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym-kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki-łączenie rozmów wychodzących-wysłanie i odbieranie faxuIV.Sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, prace kancelaryjne -sporządzanie pism w programie WORD-sporządzanie zestawień, sprawozdań, tabel w programie EXCEL-wyszukiwanie potrzebnych informacji w InternecieRodzaj umiejętności jakie nabędzie osoba bezrobotna po zrealizowaniu Programu stażu:-obsługa sekretariatu-obsługa gości i interesantów dyrektora-obsługa centrali telefonicznej-obsługa urządzeń biurowych: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka-sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Chwaszczyno (pomorskie)
ocenianie poprawności i kompletności oraz uzupełnianie i korygowanie danych znajdujących się w programie rozliczeniowym oraz w programie SAP; analizowanie i uwzględnianie indywidualnych wymagań klientów zawartych w nadesłanych zleceniach, zakładanie w systemie SAP zleceń dla podwykonawców firmy, prowadzenie korespondecji mailowej z oddziałami w Niemczech, monitorowanie zleceń.
ISTA SHARED SERVICES POLSKA SP. Z O.O.GLIWICE - 2015-11-25 - Opole (opolskie)
obsługa sklepu internetowego, Allegro oraz wysyłka zamówień
ABEL PLASTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-26 - Kraków (małopolskie)
jw.
Bilfinger Industrial Services Polska Sp. z o.o. - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie z zasadami sporządzania umów i inne
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Oferta stażu dla bezrobotnych zarejestrowanych wyłącznie w PUP Puck.Praca biurowa w dziale nadzoru budowlanego.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Puck (pomorskie)
Obsługa i nadzór nad systemem strefy parkowania.Obsługa działu technicznego
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Skawina (małopolskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2018-05-02 - Rzgów (łódzkie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Świdnica (lubuskie)
Kwalifikacja dostawców, aktualizowanie oraz weryfikowanie Rejestru dostawców kwalifikowanych. Wystawianie reklamacji do dostawców, nadzorowanie procesu reklamacyjnego aż do momentu oceny skuteczności działań podjętych przez dostawcę.Przeprowadzenie i dokumentowanie odbiorów pierwszego produktu (FAI), zgodnie z wyznaczonym zakresem i w wymaganym terminie.Dokonywanie oceny i ponownej oceny dostawców. Dokonywanie analiz, opracowywanie raportów z przeprowadzonych akcji korygujących, zapobiegawczych i doskonalących, a także audytów u dostawców.
Kabel-Technik-Polska Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-01-12 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
obsługa interesantów, udzielanie informacji o kursach i szkoleniach, nadzór nad dokumentacją.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Suwałki (podlaskie)
Wprowadzanie operacji gospodarczych do systemu księgowego, księgowanie i dekretowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Suwałki (podlaskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Charakterystyka pracy: przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz pism z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, uczestnictwo w tematycznych akcjach kontrolnych, udzielanie informacji interesantom i kierowanie do właściwych komórek, obsługa składnicy akt, prowadzenie rejestrów i ewidencji. Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/referent-prawny,10290.Dokumenty należy złożyć do: 24.04.2017 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2017-04-18 - Rybnik (śląskie)
administrowanie pocztą wychodzącą i przychodzącą, administrowanie elektronicznym obiegiem dokumentów, obsługa gości, redagowanie pism i obsługa urządzeń biurowych, weryfikacja poprawności dokumentów księgowych, przygotowywanie protokołów odbioru prac, realizacja zadań związanych ze sprawami pracowniczymi, przygotowywanie dokumentów kadrowo-płacowych, ZUS, realizacja harmonogramów pracy i rozliczanie czasu pracy, prowadzenie kasy i sporządzanie raportu kasowego, przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości i kadr, wsparcie bieżących zadań i działań zespołów, aktywny udział w projektach prowadzonych w firmie
EM-BUD STUDIO 2000 EMIL MUSIAŁ - 2016-09-06 - Zabrze (śląskie)
staż dla osób powyżej 30 roku życia - obsługa programu księgowego, wprowadzanie danych, księgowanie faktur,
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Otwock (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Sierpc (mazowieckie)
.
Kantor Wymiany Walut Sylwester Czajkowski Bartoszyce - 2016-09-13 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Goleniów (zachodniopomorskie)
sporządzanie dokumentów sprzedaży, obsluga klienta
PPUH TECHNOSAN SP. Z O.O. - 2016-11-16 - Białystok (podlaskie)
Prace pomocnicze w dziale rekrutacji
kontakt przez OHP - 2018-02-09 - Kraków (małopolskie)
kontakt i obsługa pracowników z ukrainy, zamieszczanie ogłoszeń po ukraińsku, poszukiwanie pracowników na rynku ukraińskim, przygotowanie dokumentu legalizujących pobyt cudzoziemców
Job Innovation Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)