REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI (S) Tarnów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI (S)
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: 1. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym faktur zakupu.2. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów magazynowych.3. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego.4. Archiwizacja dokumentów księgowych.5. Weryfikacja poprawności zapisów księgowych na kontach, rozliczenie zakupu towarów.6. Weryfikacja poprawności zapisów księgowych na kontach związkowych z obrotem magazynowym.7. Weryfikacja poprawności zapisów.
Data publikacji: 2018-02-09
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
1. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym faktur zakupu.2. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów magazynowych.3. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego.4. Archiwizacja dokumentów księgowych.5. Weryfikacja poprawności zapisów księgowych na kontach, rozliczenie zakupu towarów.6. Weryfikacja poprawności zapisów księgowych na kontach związkowych z obrotem magazynowym.7. Weryfikacja poprawności zapisów.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI (S)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 12.02.2018
Data zakończenia pracy: 10.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Staż realizowany w ramach projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie tarnowskim i m. Tarnów (III) Młodzi na start, który jest realizowany w ramach PO WER, Poddziałanie 1.1.2 i współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych. Wymagania: wykształcenie średnie technik ekonomista lub wyższe - specjalność rachunkowość; biegła obsługa komputera; odporność na stres; dokładność; skrupulatność; Praca w Tarnowie w godz.: 7.00-15.00; Zakres obowiązków: sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym faktur zakupu; sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów magazynowych; wprowadzanie dokumentów do programu księgowego; archiwizacja dokumentów księgowych; weryfikacja poprawności zapisów księgowych na kontach, rozliczenie zakupu towarów; weryfikacja poprawności zapisów księgowych na kontach związkowych z obrotem magazynowym; weryfikacja poprawności zapisów.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Pl. Gen. J.Bema
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.02.2018
Data dodania oferty pracy: 08.02.2018
Oferta pracy ważna do: 08.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
archiwizacja dokumentów, przyjmowanie przesyłek, listów, obsługa urządzeń biurowych itp.
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Katowice (śląskie)
-
FHU "Nowy Dach" ROMAN MEJER - 2017-02-22 - Szumleś Szlachecki (pomorskie)
Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby osób decyzyjnych, analiza wybranych pozycji kosztów, edycja dokumentów, kontrola wpłat dokonywanych przez odbiorców, podejmowanie działan windykacyjnych wraz z ewidencją, bezposredni kontakt z Kancelarią prawną związany z przekazywaniem informacji o płatnościach dokonywanych przez dłużników. nadzór nad poprawnościa merytoryczną sporządzanych dokumentów, inne zlecone czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa maszyny do cięcia pianki.
PPHU TOMPOL TOMASZ PIETRUS - 2017-05-31 - Myjomice (wielkopolskie)
Jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA BIURA RACHUNKOWEGO
ANNA JANIAK KANCELARIA PRAWNO-FINANSOWA MAX - 2016-02-25 - Turek (wielkopolskie)
Więcej informacji: http://biuletyn.gostyn.pl/recruitments/content/9392
Urząd Miejski w Gostyniu - 2017-05-12 - Gostyń (wielkopolskie)
zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa recepcji, sprawy administracyjno-biurowegodz. 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Naprawa, serwis aut ciężarowych
ARTEX TRANSPORT Sp. z o.o. - 2018-05-02 - Kożuszki-Parcel (mazowieckie)
Sprzedaż mebli, obsługa klienta , sporządzanie umów ratalnych, utrzymanie czystości na salonie.
Fabryka Mebli "BODZIO" Bogdan Szewczyk sp.j. - 2018-03-06 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa obudów zmechanizowanych
"GÓR-SERWIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-11 - Ornontowice (śląskie)
Kierowanie zespołem pracowników na obszarach restauracji w tym: obszar produkcji, obszar sprzedaży, zaplecze, sala restauracyjna i teren zewnętrzny;Praca na obszarze sprzedaży, obsługa kasy, przyjmowanie, zestawianie i wydawanie zamówień. Praca na obszarze produkcji: grille, frytownice, tostery, przygotowanie produktów i półproduktów. Prace magazynowe, porządkowe, utrzymanie w czystości sprzętów.Cu, Sala E
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie korespondencji w handlu zagranicznym,prowadzenie dokumentacji,organizowanie spotkań z kontrahentami zagranicznymi.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL" - 2016-11-25 - Gdańsk (pomorskie)
zawarty w programie stażu.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Pelplin (pomorskie)
przygotowywanie dokumentacji związanych z zatrudnieniem pracowników, prowadzenie ewidencji ważności szkoleń BHP i badań lekarskich, wystawianie skierowań na badania (wstępne, okresowe, kontrolne) oraz kierowanie na szkolenia BHP, prowadzenie ewidencji absencji pracowników - czuwanie nad właściwym i terminowym składaniem wniosków urlopowych, zwolnień lekarskich itp., wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego w zakresie pracowników robotniczych: w okresie przepracowanym (imprez BZ), o przypisaniu organizacyjnym i rozdziale kosztów wynagrodzeń, innych danych niezbędnych do prawidłowego naliczania wynagrodzeń
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Tarnów (małopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- przygotowanie i wysyłanie bieżącej korespondencji,- wprowadzenie danych do programu POLTAX z deklaracji i zeznań podatkowych,- wprowadzanie dokumentów do programu Biblioteka Akt,- archiwizowanie dokumentów,- przygotowanie i kompletowanie dokumentów,- przyjmowanie interesantów,- sporządzanie kserokopii dokumentów,- udzielanie informacji interesantom,- prowadzenie księgi nadawczej.
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Głowno (łódzkie)
uzupełnianie dokumentacji księgowej, księgowanie zleceń, korespondencja, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Wprowadzanie i gromadzenie danych statystycznych z poszczególnych stanowisk. Aktualizacja bazy danych. Pomoc pracownikom Urzędu w zakresie obsługi systemów i urządzeń komputerowych. Wykonywanie raportów komputerowych dla potrzeb analizy i oceny. Instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania. Przygotowywanie dokumentów w pakiecie Office. Obsługa poczty elektronicznej. Wykonywanie przeglądów i konserwacji sprzętu komputerowego. Pomoc w usuwaniu drobnych awarii. Wykonywanie innych czynności i zadań wynikających z zakresu działań Działu informatyki i statystyki.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Gdynia (pomorskie)
Praca w firmie kurierskiej; miejsce pracy - teren całego Śląska. Praca od godziny 24.00. Prawo jazdy kat. C, doświadczenie min. 6 miesięcy, dyspozycyjność, chęć do pracy.
Krzysztof Laskowski Zakład Usługowo Handlowy "MKL" - 2018-06-27 - Mysłowice (śląskie)
rozliczenia finansowe
PROKSEN SP. Z O.O. - 2017-02-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-Zapoznanie się z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobotna odbywała staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z techniki pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy porządkowaniu dokumentacji,- Obsł. Komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
REFERENT
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
pokrywanie pokrowcem tapicerowanym wyścielonych stelaży
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Człopa (zachodniopomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Wieczfnia Kościelna (mazowieckie)
Kontrola i rozwój procesów wewnetrznych. Planowanie organizacyjne. Współpraca z innymi działami firmy (zakupy, wysyłka, sprzedaż) oraz instytucjami zewnetrznymi w niezbędnym zakresie. Wspieranie kierownika magazynu.
KORPO Sp. z o.o. - 2018-01-25 - Jawor (dolnośląskie)
Referent księgowy
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Przygotowywanie ofert do potencjalnych klientów zagranicznych i krajowych,analizy marketingowe,obsługa targów i konferencji,tłumaczenia.
Miflex Invest sp.z.o.o.Kutno - 2018-04-30 - Kutno (łódzkie)
Referent do spraw rozliczeniowo-finansowych
Ubojnia Brojlex Spółka jawna w Iwinach - 2016-08-26 - Iwiny (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników,prowadzenie rozliczeń z płatnikami składek:sporządzanie wezwań do zapłaty i upomnień do dłużników,wystawianie tytułów egzekucyjnych w stosunku do dłużników w celu przymusowego dochodzenia należności KRUS,zabezpieczenia hipotek,sporządzanie zestawień do urzędów skarbowych,wydawanie osobom objętym ubezpieczeniem oraz wyłączonym z ubezpieczenia zaświadczeń dotyczących okresów ubezpieczenia i wysokości opłacanych składek oraz wystawianie poświadczeń o okresach podlegania i wysokości opłacanych składek,dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych,obsługa stanowiska informacji,przyjmowanie i rejestrowanie wpływającej korespondencji dotyczącej podlegania ubezpieczeniu, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składek, zgłoszeń oraz wniosków o objęcie ubezpieczeniem społecznym,sporządzanie decyzji w sprawach:podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników, a także wysokości należności z tytułu składek na ubezpieczenie,zmiany warunków ubezpieczenia,przyznawania prawa do finansowania z budżetu państwa składek na ubezpieczenie emerytalno-rentowe.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-02-14 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)