REFERENT DO SPRAW ROZLICZENIOWO-FINANSOWYCH Iwiny oferta pracy Ubojnia Brojlex Spółka jawna w Iwinach
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW ROZLICZENIOWO-FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Referent do spraw rozliczeniowo-finansowych
Data publikacji: 2016-08-26
Lokalizacja: Iwiny (dolnośląskie)
Pracodawca: Ubojnia Brojlex Spółka jawna w Iwinach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-721 Iwiny 36B, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Referent do spraw rozliczeniowo-finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW ROZLICZENIOWO-FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iwiny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Warta Bolesławiecka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie w pracy w dziale finansowym.
Nazwa pracodawcy: Ubojnia Brojlex Spółka jawna w Iwinach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
59-721 Iwiny 36B, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty w siedzibie firmy w godzinach 8-17.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 8-17
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Warta Bolesławiecka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iwiny
Numer budynku pracodawcy: 36B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 26.08.2016
Oferta pracy ważna do: 23.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Referat Gospodarki Przestrzennej, Geodezji i Mienia: zapoznanie się z pracą w Referatach, wykonywanie podstawowych prac biurowych, między innymi obsługa komputera, kserokopiearki, internetu, przygotowywanie i wysyłanie pism na zewnątrz, wykonywanie prac zleconych w obszarze Referatu, udział w realizowanych w referacie zadaniach
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Pawłowice (śląskie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Średniego lub Wyższego• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.nobelldna.pl, www.bio4u.pl
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-02-20 - Rokocin (pomorskie)
Przedłużanie rzęs, sprzątanie
COCO NAILS & BEAUTY ALEKSANDRA CHARUBIN - 2018-05-04 - Gdańsk (pomorskie)
praca biurowa
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2018-06-22 - Gniezno (wielkopolskie)
1. rozliczanie dotacji, wydatków Działu Świadczeń Rodzinnych,2. obsługa kasowa wypłaty świadczenia wychowawczego oraz innych świadczeń zleconychprzez Głównego Księgowego,3. prawidłowe i terminowe dochodzenie roszczeń i ściąganie należności z funduszualimentacyjnego, świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego i ich księgowanie,4. przygotowywanie sprawozdawczości z realizowanych zadań,5. wykonywanie innych prac zleconych przez Głównego Księgowego oraz Kierownika Ośrodka.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu - 2016-03-10 - Wałcz (zachodniopomorskie)
pomoc przy naprawie samochodów, wymiana podzespołów, dowóz części
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Leszno (wielkopolskie)
bieżące księgowanie FV, rozliczanie zobowiązań, dbałość o segregację, archiwum, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów, czuwanie nad korespondencja wychodzącą i przychodzącą
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Puck (pomorskie)
- prace związane z gospodarką środków trwałych- zastępstwo za kierowcę - przewóz osób i materiałów egzaminacyjnych- prace w archiwum związane z przenoszeniem materiałów egzaminacyjnych o ciężarze powyżej 20 kg- bieżąca obsługa urządzeń poligraficznych - wymiana i uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna - 2017-02-03 - Gdańsk (pomorskie)
WYPEŁNIANIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, WNIOSKÓWDO DUW, PUP, WPROWADZANIE DOKUMENTACJI DO PROGRAMU KADROWEGO R2 PŁATNIK, PRZYGOTOWANIE DANYCH PERSONALNYCH DLA KLIENTA
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Wrocław (dolnośląskie)
praca na komputerze, osługa klienta, realizacja zamówień towarów, fakturowanie i magazynowanie
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Mława (mazowieckie)
NAUKA: OBSŁUGI KOMPUTERA, WYSTAWIANIA I KSIĘGOWANIA FAKTUR, NADZORU NAD POPRAWNOŚCIĄ OBIEGU DOKUMENTÓW.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Konin (wielkopolskie)
segregacja, ewidencjonowanie, tworzenie zbiorów dokumentacjiewidencja czasu pracy i zatrudnienia, naliczanie listy płacfakturowanie sprzedaży, kontrola i analiza stanu zapasówsporządzanie raportów, zestawień, dokumentów do księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Poniatowa (lubelskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie min. pół roku, biegła obsługa komputera, prawo jazdy kat B.
PW PARTNER SP. Z O.O. SP. K. - 2016-04-15 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Brak danych
ORS SP. Z O.O - 2017-09-19 - Boleścice (świętokrzyskie)
nauka obsługi maszyn i urządzeń sklepowych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Luchowo (wielkopolskie)
obsługa klienta zewnętrznego, wewnętrznego, prowadzenie spraw odszkodowawczych, obsługa pakietu onkologicznego
Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im.Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SPZOZ - 2017-08-29 - Poznań (wielkopolskie)
zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Głogów (dolnośląskie)
transport detali wewnątrz wydziału
Agencja Pracy Tymczasowej EXIWORK sp. z o.o. - 2017-05-11 - Wilkasy (warmińsko-mazurskie)
jw.
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2017-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń pracowniczych, w tym rozliczanie świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego
Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-10-24 - Starachowice (świętokrzyskie)
Prowadzenie dokumentacji dotyczących realizowanych robót budowlanych, sporzadzanie umów, fakturowanie, archiwizacja dokumentów budowlanych, prowadzenie dokumentów zgodnie z ustawą- prawo do zamówień publicznych.
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA - 2016-09-22 - Gdańsk (pomorskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Praca na budowach realizowanych przez firmę.
PRWiE Eko-Wod Sp. zo.o. Świdnica - 2017-06-21 - Świdnica (dolnośląskie)
Praca przy kontenerach: czyszczenie kontenerów, malowanie i oklejanie kontenerów, sprzątanie stanowiska pracy. Praca w godz.: 6:00-12:00, około 140 godzin miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Wymagane wykształcenie podstawowe bądź zawodowe. Przejazdy samochodem-śmieciarką, obsługa codzienna samochodu ciężarowego, prace przygotowawcze i porządkowe itp. Wysokość wynagrodzenia do omówienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą osobisty oraz telefoniczny.
EKO M.GOLIK, J. KONSEK, A. SERWOTKA SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-21 - Rybnik (śląskie)
wykształcenie mile widziane wyższe, administracja, zarządzanie, doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku, obsługa MS Office, urządzeń biurowych, mile widziany j.ukraiński.- bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi,- obsługa dokumentacji kadrowo -płacowej oraz sporządzanie specyfikacji dokumentów,- raportowanie danych,
Sanpro Interim BPO Sp. z o.o S.K. - 2017-01-30 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- Odpowiedzialność za zakupy. Planowanie, organizacja i kontrola procesu zakupowego. Terminowa realizacja zamówień. Prowadzenie działań na rzecz redukcji kosztów zakupowych. Sporządzanie analiz i raportów.- Wynagrodzenie: 2150 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-363-52-57) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jabłoniowa 27, 41-200 Sosnowiec) lub e-mail: centrumdializapraca (at) gmail.com
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-27 - Sosnowiec (śląskie)
zgodnie z program,em stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Chromakowo (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Obsługa wózka widłowego i ciągników typu milkrun;Przyjęcie towarów, rozładunki i załadunki samochodów, sprawdzanie towaru wg dokumentów;Odbieranie pustych opakowań i odpadów z linii montażowych i ich segregowanie;Przygotowanie materiałów do wydawania na montaż;Zamawianie materiałów za pomocą systemu magazynowego;Utrzymywanie porządku w hali produkcyjnej i w magazynach;Wykonywanie zaplanowanych inwentaryzacji ;Przestrzeganie założeń jakościowych firmy (w szczególności: identyfikowalność części, FIFO, postępowanie z produktem niezgodnym);Reagowanie i informowanie przełożonego o nieprawidłowościach w procesie przepływu materiałów i dbałość o bezpieczeństwo na terenie zakładu;Interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie;Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w różnych obszarach;Szeroki pakiet szkoleń i działań rozwojowych;Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych;Stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;Jesteś zainteresowany?Przyślij nam swoje CV na adres: rekrutacja.wroclaw (at) bshg.comPamiętaj o umieszczeniu na CV informacji o ochronie danych osobowychWynagrodzenie 3144 zł brutto na okresie próbnym, następnie 3500 zł brutto+ do 750 zł brutto premii
BSH SPRZĘT GOSPODARSTWA DOMOWEGO Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)