REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Wałcz oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: 1. rozliczanie dotacji, wydatków Działu Świadczeń Rodzinnych,2. obsługa kasowa wypłaty świadczenia wychowawczego oraz innych świadczeń zleconychprzez Głównego Księgowego,3. prawidłowe i terminowe dochodzenie roszczeń i ściąganie należności z funduszualimentacyjnego, świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego i ich księgowanie,4. przygotowywanie sprawozdawczości z realizowanych zadań,5. wykonywanie innych prac zleconych przez Głównego Księgowego oraz Kierownika Ośrodka.
Data publikacji: 2016-03-10
Lokalizacja: Wałcz (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowomiejska 4, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. rozliczanie dotacji, wydatków Działu Świadczeń Rodzinnych,2. obsługa kasowa wypłaty świadczenia wychowawczego oraz innych świadczeń zleconychprzez Głównego Księgowego,3. prawidłowe i terminowe dochodzenie roszczeń i ściąganie należności z funduszualimentacyjnego, świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego i ich księgowanie,4. przygotowywanie sprawozdawczości z realizowanych zadań,5. wykonywanie innych prac zleconych przez Głównego Księgowego oraz Kierownika Ośrodka.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wysokości wynagrodzenia uzależniona jest od regulaminu wynagradzania MOPS oraz kwalifikacji osób
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wałcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Data zakończenia pracy: 01.07.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne1. obywatelstwo polskie,2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4. nieposzlakowana opinia,5. wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowany kierunek finanse i rachunkowość,6. znajomość ustawy z 11.02.2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Dz. U z 2016r., poz. 195), znajomość ustawy z 28.11.2003 r. o świadczenia rodzinnych (Dz. U z 2015 r.poz. 114 z późn. zm.), znajomość ustawy z 7 września 2007 r. o pomocy osobomuprawnionym do alimentów (Dz. U z 2016 r. poz. 169)- w zakresie zadań wykonywanych nastanowisku,7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.Wymagania dodatkowe:1. wiedza na temat zadań realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu,2. znajomość ustawy z 29.09.1994 o rachunkowości (Dz. U z 2013 r. poz. 330 z późn. zm.),ustawy z 27.08.2009 r. o finansach publicznych (Dz. U z 2013 r., poz. 885 z późn. zm.),ustawy z 17.06.1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U z 2014 r., poz.1619 z późn. zm.),3. preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach budżetowych oraz doświadczeniezawodowe na stanowiskach związanych z egzekucją administracyjną,4. preferowana umiejętność dekretowania dokumentów księgowych oraz ich ewidencjonowaniametoda komputerową,5. biegła znajomość obsługi komputera, znajomość programu finansowo-księgowego OPTIMA,6. odpowiedzialność, samodzielność, zaangażowanie, odporność na stres, umiejętność działaniapod presją czasu, komunikatywność, łatwość przekazywania informacji, zdolnościorganizacyjne, dyspozycyjność.
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Adres pracodawcy:
Nowomiejska 4, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1. list motywacyjny,2. życiorys (CV),3. kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego,4. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,5. kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,6. ewentualne referencje,7. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,8. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełnipraw publicznych, nieposzlakowanej opinii,9. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślneprzestępstwo skarbowe(osoba zatrudniona na w/w stanowisku zobowiązana będzie do dostarczenia aktualnegozaświadczenia o niekaralności z KRK),10. oświadczenie o stanie zdrowia,11. oświadczenie o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowychzawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodniez ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.Dokumenty wymienione pod poz. 1,2,7,8,9,10,11 muszą być podpisane osobiście przezkandydata.Wzory oświadczeń dla kandydata, druk kwestionariusza osobowego znajduje się pod ogłoszeniem.Termin i miejsce składania dokumentów:1. Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w nieprzekraczalnym terminie dodnia 18.03.2016r. r. w godzinach od 800 do 1500 w siedzibie MOPS w Wałczu,ul. Nowomiejska 4, pokój nr 10 lub przesłać na adres (decyduje data wpływu do MOPSWałcz): Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Nowomiejska 4, 78-600 Wałcz.2. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem: Dotyczy naboru nastanowisko urzędnicze- Referent ds. świadczenia wychowawczego 3. Oferty, które wpłynądo Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałczu po terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: wałecki
Gmina pracodawcy: Wałcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wałcz
Ulica pracodawcy: Nowomiejska
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: POMOC SPOŁECZNA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej
Data dodania oferty pracy: 10.03.2016
Oferta pracy ważna do: 18.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Organizacja przeglądów technicznych obiektu i sprawności użytkowej oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji, prowadzenie księgi obiektu budowlanego, prowadzenie dokumentacji kontroli bezpieczeństwa pożarowego oraz współpraca ze służbą bhp w sprawach bezpieczeństwa i higieny pracy w szkole, propozycje planu remontów bieżących budynku szkoły oraz jego otoczenia i jego realizacja, dbałość o stan techniczny obiektu, urządzeń, sieci zewnętrznych i wewnętrznych a także terenu przyszkolnego, gospodarka najmem lokali szkolnych w zakresie zawierania umów z najemcami oraz nadzór nad właściwym użytkowaniem lokali, prowadzenie zakupów wyposażenia szkoły w sprzęt i pomoce naukowe, zakup materiałów biurowych, środków czystości, druków itp. zgodnie z wymogami ustawy o zamówieniach publicznych,obsługa Systemu Informacji Oświatowej SIO, wykonywanie prac związanych z prowadzeniem archiwum szkolnego, wykonywanie prac związanych z inwentaryzacją szkoły,wykonywanie innych poleceń dyrektora i wicedyrektora szkoły.
I Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Mikołaja Kopernika - 2018-01-16 - Krosno (podkarpackie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Świdnica (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa nieruchomości
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- prowadzenie całokształtu spraw osobowych pracowników- sporzadzanie list płac oraz innych dokumentów płacowych- komunikacja z ZUS, GUS, US
"Epoka" Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Piotr Chodkiewicz spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-03-27 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Koordynator do spraw przedaży- wysyłanie i modyfikowanie zamówień- utrzymywanie bieżących kontaktów z klientami- dostarczanie materiałów budowlanych do klientów- wypisywanie wzek i faktów
SUFIGS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
proste prace magazynowe, proste prace produkcyjne
Automotive Assembly Systems Sp. z o.o. - 2018-03-16 - Piaseczno (mazowieckie)
zapoznanie się z dokumentami w ryczałcie ewidencjonowanym i księgach przychodów i rozchodów; zapoznanie zformami opodatkowania; wprowadzanie danych
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Grodków (opolskie)
Wystawianie faktur sprzedaży, księgowanie faktur zakupu, obsługa programu księgowego, prowadzenie ksiąg rachunkowych
TABEX-OZMO SP. Z O.O. - 2018-04-16 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
obsługa sekretariatu, sporządzanie projektów uchwał, prowadzenie spraw administracyjnych, księgowanie dokumentów finansowych
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Płock (mazowieckie)
obsługa klienta, układanie towaru,
Firma Handlowa VALDI+ Bogdan Pajka - 2017-01-27 - Krzyszkowice (małopolskie)
Praca przy przygotowywaniu dokumentów wysyłkowych, kontakt z klientami zagranicznymi
ZAKŁADY MIĘSNE ZAKRZEWSCY Dariusz Zakrzewski, Janusz Zakrzewski Spółka Jawna - 2018-01-18 - Kosów Lacki (mazowieckie)
pokowanie i rozbiór drobiu przy taśmie,sumienne i rzetelne wykonywanie powierzonych zadań
IKO KOMPANIA DROBIARSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-06 - Augustowo (wielkopolskie)
Przewóz mebli na terenie kraju. Mile iwdziane doświadczenie zawodowe. Prawo jazdy kat. B.
Arkadiusz Olejniczak INTERTEL - 2018-07-30 - Bralin (wielkopolskie)
sprzedaż, obsługa magazynu
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Cięcina (śląskie)
Diagnostyka, przeglądy i remonty maszyn. Praca na terenie CMC Zawiercie w systemie 4 brygadowym (06.00-14/14.00-22.00/22.00-06.00)
Przedsiębiorstwo Inżynieryjne SOCAR spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. - 2017-11-08 - Zawiercie (śląskie)
Sprzedaż, doradztwo z zakresu zastosowania ziół i kosmetyków naturalnych.
FIGARO Joanna Śmiałko, Wojciech Śmiałko Spółka jawna - 2017-01-27 - Zamość (lubelskie)
- Informacja o naborze DS.14000.12.2018 Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnicze: Referent/podinspektor/inspektor ds. świadczeń w dziale pomocy.- Ogólny zakres obowiązków: 1) Przygotowywanie decyzji administracyjnych na podstawie wywiadu środowiskowego,2) Przygotowywanie postanowień o umorzeniu/zawieszeniu/podjęciu zawieszonego postępowania lub odmowie wszczęcia postępowania,3) Dokonywanie zgłoszeń i wyrejestrowań z ubezpieczenia zdrowotnego na podstawie druków przekazywanych z TPPS/ DBD/SDK/SDM4) Obsługa programu PŁATNIK w zakresie osób korzystających z pomocy społecznej.- Wynagrodzenie: Wynagrodzenie: 2150 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.Wymagania niezbędne:- wykształcenie: co najmniej średnie 1) posiadanie obywatelstwa polskiego,2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych ustawy,5) dobra znajomość przepisów ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,6) dobra znajomość przepisów KPA,7) znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,8) umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna).II. Wymagania dodatkowe-pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:1) wykształcenie wyższe, ekonomiczne, 2) umiejętność dobrej organizacji pracy, 3) wysoka kultura osobista,4) komunikatywność,5) odporność na stres,6) dokładność, precyzja,7) umiejętności analityczne,8) znajomość obsługi programów specjalistycznych: Pomost Sygnity, Sygnity-Świadczenia Rodzinne, Dodatki Mieszkaniowe PROTON.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2018-04-18 - Katowice (śląskie)
rozwóz towarów
P.H.U. Polski Tytoń - 2016-05-20 - Żory (śląskie)
Aktualizacja dokumentacji technicznej, prowadzenie rejestru maszyn i urządzeń, sporządzanie analiz, pilnowanie terminów przegladów technicznych form, urządzeń i maszyn. Miejsce pracy: WrocławKontakt z pracodawcą telefoniczny: 71 382-82-32 lub osobiście. Oferta znajduje się w sali: F,B
BIKKOPLAST Sp. z o.o. - 2016-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2017-12-14 - Świdnica (dolnośląskie)
Nauka prowadzenia księgozbioru biblioteki i inne
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Bobolice (zachodniopomorskie)
Zamiatanie ulic, chodników, usuwanie śmieci z koszy przyulicznych
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Poniatowa (lubelskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW - 2017-01-25 - Kwidzyn (pomorskie)
Wykonywanie prac związanych z produkcją prefabrykatów, montaż oraz demontaż form.
PREFABEX - 2016-10-04 - Gdańsk (pomorskie)
Prawidłowe sporządzanie sprawozdawczości z zakresu prowadzonych spraw; nadzór i prowadzenie dokumentacji dotyczącej gospodarki odpadami; współpraca z zarządcami wspólnot mieszkaniowych
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Łęknica (lubuskie)
Przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji, obsługa telefonów, obsługa komputera, przekładanie pism i korespondencji do aprobaty kierownictwa. Wykształcenienie minimum średnie, umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych. Umowa o prace na czas nieokreślony. Praca w godz. 7.30-15.30. Przewidywany termin zatrudnienia październik 2017.
Areszt Śledczy w Mysłowicach - 2017-08-17 - Mysłowice (śląskie)
praca w zakresie realizacji zadań Funduszu Alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych i wychowawczych, przyjmowanie wniosków, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Olszanka (mazowieckie)
zg programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Głogów (dolnośląskie)
Referent ds. administracji (staż)
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Bieruń (śląskie)