REFERENT ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY Krosno oferta pracy I Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Mikołaja Kopernika
Stanowisko: REFERENT ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja przeglądów technicznych obiektu i sprawności użytkowej oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji, prowadzenie księgi obiektu budowlanego, prowadzenie dokumentacji kontroli bezpieczeństwa pożarowego oraz współpraca ze służbą bhp w sprawach bezpieczeństwa i higieny pracy w szkole, propozycje planu remontów bieżących budynku szkoły oraz jego otoczenia i jego realizacja, dbałość o stan techniczny obiektu, urządzeń, sieci zewnętrznych i wewnętrznych a także terenu przyszkolnego, gospodarka najmem lokali szkolnych w zakresie zawierania umów z najemcami oraz nadzór nad właściwym użytkowaniem lokali, prowadzenie zakupów wyposażenia szkoły w sprzęt i pomoce naukowe, zakup materiałów biurowych, środków czystości, druków itp. zgodnie z wymogami ustawy o zamówieniach publicznych,obsługa Systemu Informacji Oświatowej SIO, wykonywanie prac związanych z prowadzeniem archiwum szkolnego, wykonywanie prac związanych z inwentaryzacją szkoły,wykonywanie innych poleceń dyrektora i wicedyrektora szkoły.
Data publikacji: 2018-01-16
Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)
Pracodawca: I Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Mikołaja Kopernika
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piotra Skargi 2, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja przeglądów technicznych obiektu i sprawności użytkowej oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji, prowadzenie księgi obiektu budowlanego, prowadzenie dokumentacji kontroli bezpieczeństwa pożarowego oraz współpraca ze służbą bhp w sprawach bezpieczeństwa i higieny pracy w szkole, propozycje planu remontów bieżących budynku szkoły oraz jego otoczenia i jego realizacja, dbałość o stan techniczny obiektu, urządzeń, sieci zewnętrznych i wewnętrznych a także terenu przyszkolnego, gospodarka najmem lokali szkolnych w zakresie zawierania umów z najemcami oraz nadzór nad właściwym użytkowaniem lokali, prowadzenie zakupów wyposażenia szkoły w sprzęt i pomoce naukowe, zakup materiałów biurowych, środków czystości, druków itp. zgodnie z wymogami ustawy o zamówieniach publicznych,obsługa Systemu Informacji Oświatowej SIO, wykonywanie prac związanych z prowadzeniem archiwum szkolnego, wykonywanie prac związanych z inwentaryzacją szkoły,wykonywanie innych poleceń dyrektora i wicedyrektora szkoły.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Krosno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ABC zamówień publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła znajomość obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Znajomość spraw związanych z utrzymaniem budynku, jego administracją, gospodarką i remontami2. Znajomość spraw gospodarczo-technicznychWykształcenie administracyjne, prawnicze lub ekonomiczne (średnie, pomaturalne lub wyższe) umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku, mile widziany staż pracy, znajomość Ustawy o zamówieniach publicznych, biegła znajomość obsługi komputera (pakiet biurowy).
Nazwa pracodawcy:
I Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Mikołaja Kopernika
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Adres pracodawcy:
Piotra Skargi 2, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:- list motywacyjny oraz CV- kopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje i umiejętności (wykształcenie, staż pracy, certyfikaty, zaświadczenia, opinie, referencje itp.),- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).Dokumenty należy składać w sekretariacie I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Mikołaja Kopernika w Krośnie (I piętro pokój 110) w zamkniętej kopercie z podanym nr telefonu oraz dopiskiem Nabór na referenta administracyjno-gospodarczego do dnia 05.02.2018 r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - złożenie wymaganych dokumentów w sekretariacie szkoły, Termin: 05.02.2018
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Krosno
Gmina pracodawcy: Krosno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno
Ulica pracodawcy: Piotra Skargi
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: edukacja
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 17.01.2018
Oferta pracy ważna do: 05.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Szkolenie BHP, ppoż i stanowiskowe; identyfikacja dokumentów ksiegowych; sporzadzanie ewidencji i zestawień; wypełnianie formularzy urzedowych (ZUS, US); zapoznanie z terminarzem księgowym; obsługa programu ksiegowego-Symfonia FK i KSP.
kontakt przez PUP - 2019-08-26 - Będzin (śląskie)
wiecej informacji na stronie www.mopsrzeszow.pl
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ RZESZÓW - 2017-11-30 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie spraw księgowości i obsługa finasowa nieruchomości firmy
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji medycznej. Prowadzenie rejestrów pacjentów i świadczeń. Przygotowywanie zestawień statystycznych. 1/2 etatu.CV należy przesyłać na adres mailowy: kadry (at) 4wsk.pl, wtemacie wpisać "referent 0,5 etatu".
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2018-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie ewidencji materiałów sprzętu kulturalno-oświatowego oraz nagród rzeczowych w obowiązujących systemach informatycznych oraz nadawnie indeksów materiałowych; opracowywanie i aktualizacja wykazów należności sprzętu kulturalno-oświatowego; przygotowywanie procedur przetargowych na zakup dostaw i usług w zakresie materiałów i sprzętu kulturalno-oświatowegoGodziny pracy: 7:00 -15:30.
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2019-08-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Lębork (pomorskie)
- prowadzenie elekrtonicznej ewidencji biura podawczego- prowadzenie rejestru dokumentów, przygotowywanie dokumentów do dekretacji przez dyrektora- prowadzenie skrzynki elektronicznej- przyjmowanie i wysyłanie przesyłek kurierskich- przyjmowanie poczty, rejestr przesyłek pocztowych, ewidencja listów poleconych,przygotowanie rejestru dziennego dla poczty
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna - 2017-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
Nauczyciel psycholog w szkole podstawowej. Okres zatrudnienia 01.09.2019-31.08.2020. Wymiar czasu pracy: 4/22 etatu. Godz. pracy 8-11.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W SŁUPSKU - 2019-08-14 - Słupsk (pomorskie)
Wykonywanie pomiarów geodezyjnych do celów projektowych, wyznaczanie w przestrzeni położeń projektowanych budowli i konstrukcji inżynierskich.
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
hala produkcyjna
Meblarska Spółdzielnia Pracy "DĄB" - 2016-08-03 - Łeba (pomorskie)
archiwizowanie dokumntów oraz opieka nad składownicą akt, uczestnictwo w brakowaniu dokumntów niearchiwalnych, sporzadzanie i redagowanie pism, przyjmowanie połączeń telefonicznych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa poczty elektronicznej, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa administracyjna organizowanych przez Dyrektora spotkań, narad i szkoleń, bieżące wsparcie innych działów, inne prace zlecone
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Wola (śląskie)
Współpraca z klientami zagranicznymi i centrala, opracowanie rysunkow technicznych, wyjaśnianie problemów technicznych związanych ze zmianami na produkcie, analiza i wykonywanie kalkulacji technicznych, przeprowadzanie analiz porównawczych
LEONI Kabel Polska sp. z o.o. Kobierzyce - 2015-12-07 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Sporządzanie list płac pracowników szkoły na podstawie otrzymanych dokumentacji, sporządzanie umów cywilnoprawnych, naliczanie świadczeń z ubezpieczeń społecznych, dokonywanie potrąceń ustawowych z wynagrodzeń pracowników, dokonywanie naliczeń podatków i składek na ubezpieczenia społeczne, sporządzanie kartotek wynagrodzeń i zasiłków pracownikówsporządzanie dokumentacji rozliczeniowej do ZUS i Urzędu Skarbowego. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników. Obsługa programu Płace, Płatnik.Całość ogłoszenia na BIP szkoły.
Zespół Szkół nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego - 2017-04-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Sporządzanie listy płac, sporządzanie dokumentacji podatkowej i składkowej, prowadzenie dokumentacji niezbędnej do dofinansować SOD.
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Chorzów (śląskie)
usuwanie awarii maszyn i urządzeń, bieżące przeglądy parku maszynowego,instalacja nowych maszyn, relokacja urządzeń.Miejsce wykonywania pracy : Zabrze, Gliwice.
Mostostal Zabrze Konstrukcje Przemysłowe S.A. - 2017-09-06 - Zabrze (śląskie)
Referent d/s zatrudnienia i płac
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Pianowo (wielkopolskie)
Prawidłowe rozmieszczenie towarów na terenie fabryk, szykowanie wysyłek
FAURECIA GORZÓW S.A. - 2018-08-17 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Przyjmowanie wniosków osób ubiegających się o: świadczenie wychowawcze, świadczenia rodzinne, zasiłek dla opiekuna, oraz prowadzenie w tych sprawach postępowań administracyjnych, 2. Rejestrowanie powyższych wniosków, weryfikacja wniosków, załączników, przygotowywanie iprzedkładanie Kierownikowi projektów decyzji administracyjnych, pism i postanowień zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3. Przygotowywanie korespondencji oraz dokumentów związanych z przyznanymi świadczeniami, 4. Prowadzenie całości dokumentacji związanej z realizacją świadczeń, 5. Prowadzenia wszystkich zadań w systemie komputerowym, 6. Zastępowanie innych pracowników Ośrodka w sprawach o świadczenia realizowane przez ośrodek pomocy społecznej w zakresie świadczeń rodzinnych, wychowawczych, dodatków mieszkaniowych oraz pomocy społecznej, 7. Prowadzenie korespondencji wychodzącej (skierowanej do klientów oraz instytucji zewnętrznych), 8. Sporządzanie list wypłat świadczeń, okresowych zestawień, sprawozdań, 9. Wykonywanie innych zadań i poleceń przełożonych.Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie: https://gopsstegna.bip.gov.pl/search/joboffers/
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Stegna - 2019-07-15 - Stegna (pomorskie)
obróbka plastyczna blach
STARPOL II Sp. z o. o. - 2018-03-14 - Starachowice (świętokrzyskie)
samodzielna praca na stanowiskusprzedawca( obsługa klienta, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej, terminali płatniczych
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Rzgów (wielkopolskie)
księgowanie faktur, wyciągów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy,zapoznanie się z obsługą sekretariatu, przygotowywanie dokumentacji przetargowej ( oferta przeznaczona dla osób do 30 rż)
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
prace porządkowe, wynoszenie gruzu
kontakt przez PUP - 2019-09-27 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa Klientów krajowych i zagranicznych, przyjmowanie, terminowe wprowadzenie do systemu i realizacja zamówień od klienta ( w tym również telefonicznych i elektroniczny), prowadzenie negocjacji z klientami odnośnie warunków realizacji zamówień, co do terminu i sposobu dostarczenia wyrobów, wystawianie faktur handlowych za zamówione wyroby gotowe oraz towary handlowe, bonusowe, podręczne, wystawianie stosownych dokumentów wysyłkowych dla klienta, kontakt bezpośredni z klientem w celu optymalizacji procesu sprzedaży w tym bieżące informowanie klientów o możliwości realizacji zamówień, nadzór nad potwierdzaniem terminów realizacji zamówień do klienta, bieżące śledzenie przebiegu realizacji zleceń.
RADPOL S.A - 2017-12-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
maszynowe sprzątanie hali sprzedaży i ciągów komunikacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Częstochowa (śląskie)
praca w dziale księgowo-ekonomicznym
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Białogard (zachodniopomorskie)
Obsluga klienta, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Łosice (mazowieckie)
Prace zwiazane z rachunkowością dochodów i wydatków FŚS, wydatków strukturalnych, środków trwałych w jednostkach organizacyjnych należących do MiG Drobin.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Drobin (mazowieckie)
referent ds organizacyjno-kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Śrem (wielkopolskie)
zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu/NABÓR PO WER V
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Pabianice (łódzkie)