REFERENT DS PŁAC Pruszcz Gdański oferta pracy Zespół Szkół nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego
Stanowisko: REFERENT DS PŁAC
Wynagrodzenie: 2 600 - 3 700 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie list płac pracowników szkoły na podstawie otrzymanych dokumentacji, sporządzanie umów cywilnoprawnych, naliczanie świadczeń z ubezpieczeń społecznych, dokonywanie potrąceń ustawowych z wynagrodzeń pracowników, dokonywanie naliczeń podatków i składek na ubezpieczenia społeczne, sporządzanie kartotek wynagrodzeń i zasiłków pracownikówsporządzanie dokumentacji rozliczeniowej do ZUS i Urzędu Skarbowego. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników. Obsługa programu Płace, Płatnik.Całość ogłoszenia na BIP szkoły.
Data publikacji: 2017-04-27
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Zespół Szkół nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Kasprowicza 16, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie list płac pracowników szkoły na podstawie otrzymanych dokumentacji, sporządzanie umów cywilnoprawnych, naliczanie świadczeń z ubezpieczeń społecznych, dokonywanie potrąceń ustawowych z wynagrodzeń pracowników, dokonywanie naliczeń podatków i składek na ubezpieczenia społeczne, sporządzanie kartotek wynagrodzeń i zasiłków pracownikówsporządzanie dokumentacji rozliczeniowej do ZUS i Urzędu Skarbowego. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników. Obsługa programu Płace, Płatnik.Całość ogłoszenia na BIP szkoły.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedzialku do piątku w godzinach 7:00-15:00.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe + roczny staż pracy na takim lub podobnym stanowisku. Pełna zdolność do czynności prawnych, wysoka kultura osobista, sumienność, odpowiedzialność, odporność na stres, praca pod presją czasu.Miejsce pracy: Pruszcz Gdański ul. Kasprowicza 16. Kontakt e-mail: kadryzs4 (at) onet.pl lub tel. 58 682 20 24. Całość ogłoszenia na BIP szkoły.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Jana Kasprowicza 16, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Jana Kasprowicza
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 27.04.2017
Oferta pracy ważna do: 29.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
transport towarów na trasach międzynarodowych
SIBERIA Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie i kompletowanie wniosków kredytowych, dokonywanie wstępnej weryfikacji klientów, ocen zdolności kredytowej. Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych.umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia praca w godzinach: 7.30 -15.30, 9.30-17.30
Bank Spółdzielczy w Wolinie - 2017-08-01 - Wolin (zachodniopomorskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
- Informacja o naborze DS.14000.3.2018 Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko Referenta/podinspekrota- Ogólny zakres obowiązków: konta przeznaczonego na realizację projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi i unijnymi. Sprawdzanie dokumentacji bankowej pod względem poprawności bankowej, uzgadnianie salda bankowego konta projektu oraz kompletowanie dokumentów z potwierdzeniem przelewów. Dekretacja i wprowadzanie realizacji wydatków w programie Eurobudżet w zakresie konta projektu, przygotowywanie listy płac do umów zleceń, przygotowywanie dla celów sprawozdawczych dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń oraz oświadczeń o odprowadzanych składkach do ZUS i podatku do Urzędu Skarbowego, kontrolowanie rachunków/faktur pod względem formalnym i rachunkowym, kontrolowanie kwalifikowalności realizowanych w projekcie wydatków, prawidłowe i terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z rozliczeniem wydatków dotyczących poprzedniego okresu sprawozdawczego zgodnie z wymogami określonymi w wytycznych i zasadach finansowania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego, udzielanie informacji koordynatorowi w zakresie realizowanych wydatków w projekcie, nadzór nad planem budżetu projektu, planem finansowym oraz przygotowywanie wniosków o zmianę planu, udzielanie informacji koordynatorowi w zakresie realizowanych w projekcie wydatków, prawidłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentów finansowo-księgowych do celów kontrolnych.- Wynagrodzenie: 2150 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.Praca: 7:30-15:30. OFERTA DLA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA:wykształcenie co najmniej średnie.1) posiadanie obywatelstwa polskiego2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym,5) dobra znajomość ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych,6) znajomość przepisówo o rachunkowości i szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont,7) Znajomość wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-20208) dokładność, precyzja,9) umiejętność pracy pod presją czasu,10) umiejętność dobrej organizacji pracy.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)
-Zapoznanie się z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobotna odbywała staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z techniki pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy porządkowaniu dokumentacji,- Obsł. Komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
informacja na temat oferty pracy zamieszczon jest: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ POZNAŃ w zakładce :NABÓR pod nr. 26948
URZĄD SKARBOWY W WOLSZTYNIE - 2018-05-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
prace ogólnobudowlane
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY MARIUSZ TOMIAK - 2016-05-10 - Karpicko (wielkopolskie)
Zapoznanie się ze strukturą organizacji, obiegiem dokumentacji pracą w poszczególnych referatach
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Oleśnica (dolnośląskie)
pracownik budowlany-prace wykończeniowe ( praca Kraków + cała Polska - zakwaterowanie i dowóz )
Przedsiębiorstwo Handlowo-Budowlane EMKART Jarosław Trzaska - 2016-11-04 - Kraków (małopolskie)
weryfikacja kart drogowych, wystawianie faktur, weryfikacja tarcz tachografu
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W STAROGARDZIE GDAŃSKIM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
Zakładanie i prowadzenie teczek osobowych, ewidencja czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich, zawieranie umów o pracę, zleceń, aktualizowanie badań lekarskich i szkoleń BHP, sporządzanie listy płac i dokumentów zgłoszonych do ZUS, obsługa zajęć komorniczych i wydawanie zaświadczeń oraz inne prace kadrowe
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kraków (małopolskie)
referent
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Wg programu stażuRM Wieś
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Trzebicz (lubuskie)
księgowanie dokumentów finansowych, bieżąca kontrola zapisów księgowych; miejsce pracy - Chełm Śl.
Gminny Zespół Oświaty w Chełmie Śląskim - 2016-06-09 - Chełm Śląski (śląskie)
prowadzenie akt z zakresu inwestycji i remontów (łącznie z rzeczowym i finansowym rozliczeniem inwestycji). planowanie i kontrolowanie wydatków środków finansowych przeznaczonych na realizację planów robót remontowo budowlanych w obiektach i lokalach Parku. ewidencjonowanie wykonanych robót, przekazywanie wykonawcy placu budowy; prowadzenie dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanych; prowadzenie dokumentacji i udział w okresowych przeglądach budynków; prowadzenie ewidencji pism i opracowywanie korespondencji zgodnie z zakresem działania; sporządzanie sprawozdań zgodnie z zakresem działania; przygotowywanie merytorycznej części dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie zakresem działania; udział w pracach komisji przetargowej; pisanie wniosków o dofinansowanie oraz rozliczanie dotacji celowych zgodnie z zakresem działania; opracowanie rocznego planu zamówień publicznych, planu zadań oraz harmonogramu remontowo inwestycyjnego; szczegóły na www.bip.slowinskipn.pl
Słowiński Park Narodowy - 2016-03-09 - Smołdzino (pomorskie)
Referent ds. prowadzenia sekretariatu (staż)
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Tychy (śląskie)
obsługa klienta
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk sp.j. - 2016-10-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
bieżąca obsługa biura, prowadzenie dokumentacji kadrowej, ewidencja czasu pracy, wystawianie faktur, przelewy bankowe, współpraca z biurem rachunkowym, zamówienia publiczne, korespondencja
JUNKA PIOTR "PROGRESS" - 2017-08-18 - Połomia (śląskie)
jw.
CHZ ARS POLONA S. A. - 2018-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
1. Nauka prowadzenia rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Nauka sporządzania deklaracji VAT.3. Nauka sporządzania sprawozdań finansowych.4. Nauka sporządzania dokumentów rozliczeniowych do ZUS.5. Nauka prowadzenia kasy.6. Nauka sporządzania raportów kasowych.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Zimne Wody
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe. Rozliczała podatek VAT naliczony i należny. - Wynagrodzenie: 2650-3180 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od maja 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość), doświadczenie zawodowe - doświadczenie zawodowe 5 miesięcy pracy zawodowej w tym minimum 3 miesiące w pionie finansowym. Znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-05-10 - Katowice (śląskie)
prowadzenie księgowości, wprowadzanie faktur, bieżąca obsługa biura, zajmowanie się sprawami organizacyjnymi firmy
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Tychy (śląskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych zgodnie z tygodniowym planem lekcji, uczestnictwo w Radach Pedagogicznych, udział w innych zajęciach dodatkowych, zgodnie z planem pracy szkoły.
Szkoła Podstawowa Nr 58 im. Kazimierza Sołtysika - 2018-09-04 - Gdańsk (pomorskie)
WARUNKI PRACY Praca biurowa, wyjazdy służbowe w obrębie granic powiatu. Czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. ZAKRES ZADAŃ prowadzenie rejestrów PINB uczestniczenie w czynnościach kontrolnych terenowych i sporządzanie protokołów, notatek służbowych przygotowywanie okresowych sprawozdań prowadzenie archiwum PINB opracowywanie treści decyzji i postanowień oraz pism procesowyc
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO WAŁCZ - 2017-04-19 - Wałcz (zachodniopomorskie)
pomoc przy ścince drzew, okrzesywanie i przecinanie drzew już ściętych, czyszczenie upraw leśnych
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Przedbórz (łódzkie)
zapoznanie się z obiegiem dokumnetacji, kserowanie dokumnetów, zapoznanie się z obsługą centrali telefonicznej, obsługa stron, zakładanie teczek aktowych, przepisywanie pism na komputerze
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Pszczyna (śląskie)
WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI ZAGRANICZNYMI I CENTRALĄ,OPRACOWANIE RYSUNKÓW TECHNICZNYCH,WYJASNIANIE PROBLEMÓW TECHNICZNYCH ZWIĄZANYCH ZE ZMIANAMI NA PRODUKCIE,ANALIZA I WYKONYWANIA KALKULACJI TECHNICZNYCH,PRZEPROWADZANIE ANALIZ PORÓWNAWCZYCH
LEONI Kabel Polska Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Referent ds. spedycji miedzynarodowej;Staż dla osoby bezrobotnej.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Sokółka (podlaskie)
- Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze. Zakład Zieleni Miejskiej ul. T. Kościuszki 138,40-523 Katowice poszukuje kandydata na stanowisko urzędnicze - Referent ds. Planowania i Uzgodnień.- Główne obowiązki: Udostępnianie terenów miejskich pod inwestycje liniowe oraz kubaturowe. Dzierżawa terenów oraz budynków użyczonych ZZM przez UM Katowice. Udostępnianie terenów miejskich pod festyny, imprezy, koncerty, zawody sportowe itp. Inwentaryzowanie drzew, krzewów na terenach utrzymywanych przez Zakład Zieleni Miejskiej. Opracowanie kosztorysów na usługi świadczone przez Zakład oraz kosztorysów na inne roboty związane z utrzymaniem terenów zieleni wykonywane na potrzeby Zakładu. Opracowanie wytycznych do przetargu na prace zlecane firmom zewnętrznym dotyczące utrzymania terenów zieleni. Uzgadnianie i opiniowanie projektów w zakresie zagospodarowania zieleni na terenach miejskich przekazanych przez UM Katowice oraz w pasach drogowych przez MZUiM. Przekazywanie, kontrola oraz odbiór prac zlecanych firmom zewnętrznym z zakresu utrzymania zieleni na terenach miasta, sporządzanie korespondencji dotyczącej działalności zakładu. - Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy - Katowice ul. Kościuszki 138, praca w terenie, w różnych warunkach pogodowych oraz przy komputerze wymagająca wysokiego stopnia samodzielności.- Wskaźnik zatrudnienia: W miesiącu grudniu 2016r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6 %.- Wynagrodzenie: 2700 do 3100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony na min. 6 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie kierunkowe: ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu lub pokrewne, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, znajomość przepisów i ustaw: o ochronie przyrody, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, o odpadach, o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, prawo zamówień publicznych, znajomość obsługi komputera (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstowy), prawo jazdy kategorii B. Wymagania pożądane: preferowana osoba z orzeczeniem niepełnosprawności, umiejętność rozpoznawania gatunków drzew i krzewów, znajomość zasad kosztorysowania robót, znajomość topografii Katowic, ukończony kurs Gospodarza Terenów Zieleni SITO/NOT lub inny równoważny, umiejętność współpracy w zespole, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
ZAKŁAD ZIELENI MIEJSKIEJ KATOWICE - 2017-10-04 - Katowice (śląskie)
tworzenie ofert turystycznych, rezerwacja i sprzedaż miejsc noclegowych, obsługa klienta / reklama w internecie ofert turystycznych
"ARMI" Michał Kaźmierczak - 2017-02-09 - Sosnowiec (śląskie)