REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Bolesławiec oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: zapoznanie się z dokumentami w ryczałcie ewidencjonowanym i księgach przychodów i rozchodów; zapoznanie zformami opodatkowania; wprowadzanie danych
Data publikacji: 2016-05-13
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
zapoznanie się z dokumentami w ryczałcie ewidencjonowanym i księgach przychodów i rozchodów; zapoznanie zformami opodatkowania; wprowadzanie danych
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komputer - obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Obrońców Helu 10, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: umowa
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Obrońców Helu
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.05.2016
Data dodania oferty pracy: 12.05.2016
Oferta pracy ważna do: 12.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie nowych klientów i obsługa dotychczasowych. Szczegółowy zakres obowiązków przedstawi pracodawca podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
SAP RENOVATION Sp. z o.o. - 2015-10-29 - Kalisz (wielkopolskie)
asystowanie przy dekretacji dokumentów, weryfikacja dok. księgowych, archiwizacja
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Płock (mazowieckie)
Ocieplanie budynków
Andrzej Hudy BUD-MAX - 2016-05-19 - Truskolasy (śląskie)
praca w księgowości, wystawianie faktur, wprowadzanie danych do komputera
SED-HUT Przedsiębiorstwo Usługowe S.A. - 2016-02-12 - Kraków (małopolskie)
Dział Przetwarzania Danych:czynności kancelaryjne i biurowe (np. ewidencjonowanie, segregowanie, kserowanie, skanowanie dokumentów),obsługa korespondencjui przychodzącej i wychodzącej,rejetsracja dokumentów w systemach informatycznych,tworzenie projektów pism na podstawie wskazanego szablonu,archiwizacja dokumentów.Dział Identyfikacji i Weryfikacji Poprawności Rejestracji Podatników:czynności kancelaryjne i biurowe (ewidencjonowanie, segregowanie, kserowanie, skanowanie dokumentów),obsługa korespondecnji przychodzącej i wychodzącej,rejestracja dokumentów w systemach informatycznych,tworzenie projektów pism na podstawie wskazanego szablonu,archiwizacja dokumentów.Referat Sekretariatu:wykonywanie czynności biurowych,obsługa kancelaryjna urzędu,rejetsracja dokumentów w systemach informatycznych,porządkowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną,przygotowywanie spisów zdawczo-odbiorczych w celu przekazania dokumentacji do magazynu archiwum.Referat Obsługi Bieżącej:czynności kancelaryjne i biurowe (ewidencjonowanie, segregowanie, kserowanie, skanowanie dokumentów),obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,rejestracja dokumentów w systemach informatyczncyh,tworzenie projektów pism na podstawie wskazanego szablonu,archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Gdynia (pomorskie)
obsługa kancelarii, skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do systemu POD
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa urządzeń biurowych (skaner, fax, kserokopiarka);prowadzenie rejestrów umów z kontrahentami, przepisywanie na komputerze pism i dokumentów kierownictwa SP ZOZ, uczestniczenie, protokołowanie i zapewnienie obsługi administracyjnej odbywanychposiedzeń, narad i zebrań, sporządzenie rocznego planu kontroli wewnętrznych oraz upoważnień; kompletowanie, przechowywanie i przekazywanie akt ostatecznie załatwionych do archiwum zakładowego, wprowadzanie indywidualnych kart czasu pracy pracownika do programu kadrowo- płacowego; sporządzanie wykazów i zestawień. Praca w godzianch 07:00-15:00
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MSW w Opolu - 2016-07-27 - Opole (opolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Odbieranie poczty elektronicznej, pisanie pism biurowych, układanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Segregowanie dokumentów, weryfikacja faktur, rozliczanie należności i zobowiązań. Opiniowanie dokumentów księgowych. Sporządzanie i archiwizowanie dokumentów zgodnie ze stanowiskiem.CV na adres e-mail: rekrutacja (at) sluchmed.pl
ACS SŁUCHMED SP. Z O.O. - 2016-01-08 - Lublin (lubelskie)
prace remontowe i porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Bardo (dolnośląskie)
przyjmowanie zapotrzebowań na poszczególne artykuły od sprzedawców, przyjmowanie towarów od dostawców w oparciu o faktury, tworzenie dokumentu przyjęcia zewnętrznego PZ, analizawpływających do biura zapotrzebowań pod kątemilościowym, tworzenie zamówień i przekazywanie do dostawców, nadzór nad prawidłowym przebiegiem prac i komunikacją wewnętrzną pracownikówpraca w godz. 8-16
Toya-Stanmar Sp z o.o. - 2017-06-05 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
sprzedaż produktów i usług bakowych
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Miedźna (śląskie)
Nadzór nad wyrobami firmy znajdującymi się w użytkowaniu odbiorców (jednostki służby zdrowia).
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Lewickie (podlaskie)
sprzedaż produktów i usług bankowych kompleksowa obsługa klientów w zakresie produktów depozytowych:- otwieranie rachunków dla Klientów indywidualnych, instytucjonalnych- otwieranie rachunków lokat terminowych,- realizacja zleceń Klientów z rachunków bankowych- obsługa, zasilanie bankomatów,- wydawanie i obsługa kart płatniczych,ompleksowa obsługa kasowa klientów- obsługa klientów w zakresie skupu i sprzedaży walut obcych,- sporządzanie dokumentów kasowych dotyczących operacji gotówkowych, uzgadnianie obrotów kasy,- obsługa zasilanie bankomatów.
SPÓŁDZIELCZY BANK LUDOWY w Złotowie - 2018-05-10 - Wałcz (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej obsługiwanych firm, obsługa programów kadrowych i płacowych
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Będzin (śląskie)
- prowadzenie gospodarki magazynowej zgodnie z przyjętymi procedurami- współpraca z komórkami organizacyjnymi wewnątrz organizacji- przekazywanie liczników do magazynów rejonowych- dokonywanie segregacji liczników zgodnie z wytycznymi- dbanie o ład i porządek w magazynieGodziny pracy: I zmiana 07.00 - 15:00 pn-ptPraca w Elblągu
Manbroker Sp.zo.o. - 2016-11-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
pomoc w przygotowywaniu ofert handlowych, analiza bazy danych
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
-Administrowanie siecią i systemami operacyjnymi, bazami danych i programami dziedzinowymi (obsługa, konserwacja i modernizacja sieci WAN/LAN/WLAN),Realizacja zadań z zakresu archiwizacji zasobów cyfrowych, zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej - wykonywanie zadań uwzględnionych w Rozporządzeniu MSWiA z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych ( Dz. U. Nr 100, poz. 1024) oraz znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. 2012 poz. 526),administrowanie i redagowanie stron internetowych, realizowanie projektów związanych z elektronicznym usprawnianiem funkcjonowania urzędu i obsługi interesantów, dokonywanie przeglądów i bieżących konserwacji systemów, oraz usuwanie usterek sprzętu analizowanie i usuwanie usterek w systemie teleinformatycznym, rozwiązywanie problemów powstałych podczas pracy użytkowników, wdrażanie usług i użytkowników w środowisku Active Directory, obsługa informatyczna jednostek podległych, digitalizowanie zasobów dokumentowych.
Urząd Miejski w Nowogrodźcu - 2017-03-13 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
przyjmowanie, rejestracja i rozdysponowywanie wpływającej korespondencji, paczek oraz faxów, - przygotowywanie oraz rejestracja dokumentów do wysyłki, - prowadzenie ewidencji dokumentówwpływających, jak i wychodzących z Firmy, - monitowanie statusu przesyłek, rozwiązywanie ewentualnych problemów związanych z ich terminowymdostarczeniem, - współpraca z firmami kurierskimi oraz z Pocztą Polską, - prowadzenie centrali telefonicznej, - obsługa firmowej skrzynki e-mail, -przygotowywanie oraz przekazywanie dokumentacji do Archiwum, -organizacja oraz obsługę spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
CCC S.A. - 2016-06-08 - Polkowice (dolnośląskie)
OPIS STANOWISKA PRACY:- OBSŁUGA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH - PRACA STACJONARNA - STAŁE GODZINY PRACY - OBSŁUGA TELEFONICZNA I MAILOWA POTENCJALNYCH KLIENTÓW- UMAWIANIE I KOORDYNOWANIE SPOTKAŃ DLA PRZEDSTAWICIELI W TERENIE- DORADZTWO I SPRZEDAŻ USŁUG DOPASOWANYCH DO POTRZEB KLIENTA (INFOLINIA+INTERNET)- NAWIĄZYWANIE I PODTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI- ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA
CENTRUM OBSŁUGI POWYPADKOWEJ CODEX SP ZOO SPK - 2017-04-13 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowanie dokumentów do zaksięgowania, księgowanie, dekretacja, pomoc w wyliczeniu podatków i sporządzeniu deklaracji, współpraca z klientami, pomoc w sporządzaniu list płac i dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Żory (śląskie)
Rejestracja kandydatów na egzaminatorów w systemie,przygotowanie decyzji o wpisie do ewidencji egzaminatorów Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Gdańsku, przygotowanie dokumentacji i materiałów szkoleniowych na szkolenia egzaminatorów i kandydatów na egzaminatorów, prowadzenie rejestru dzienników szkoleń,archiwizowanie dokumentacji związanej z realizacją szkoleń, udział w pracach związanych z odbiorem i konfekcjonowaniem materiałów egzaminacyjnych, pomoc w przygotowaniu materiałów niezbędnych do pracy zespołów egzaminatorów, pomoc w organizacji wglądów do prac egzaminacyjnych, pełnienie zastępstwa w trakcie nieobecności pracownika sekretariatu i kancelarii.
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna - 2018-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
tworzenie ofert turystycznych, rezerwacja i sprzedaż miejsc noclegowych, obsługa klienta / reklama w internecie ofert turystycznych
"ARMI" Michał Kaźmierczak - 2017-02-09 - Sosnowiec (śląskie)
przygotowanie dokumentów związanych z działalnością Spółki, prowadzenie rejestrów dokumentów, archiwizacja dokumentów (zgodnie z harmonogramem)
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Bełchatów (łódzkie)
referent w ZWM Nr 2
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Zielona Góra (lubuskie)
Pozyskiwanie dostawców owoców (jabłek) dla firmy. Kontrola dostarczanych owoców. Organizacja opakowań oraz transportu owoców. Utrzymywanie kontaktów z klientami z Polski i Ukrainy. Pozyskiwanie nowych odbiorców dla firmy.
PIOTREK TRADE Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Gdynia (pomorskie)
jw.
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)