REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Lublin oferta pracy ACS SŁUCHMED SP. Z O.O.
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 900 PLN
Zakres obowiązków: Segregowanie dokumentów, weryfikacja faktur, rozliczanie należności i zobowiązań. Opiniowanie dokumentów księgowych. Sporządzanie i archiwizowanie dokumentów zgodnie ze stanowiskiem.CV na adres e-mail: rekrutacja (at) sluchmed.pl
Data publikacji: 2016-01-08
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: ACS SŁUCHMED SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PRZY STAWIE ., 20-067 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Segregowanie dokumentów, weryfikacja faktur, rozliczanie należności i zobowiązań. Opiniowanie dokumentów księgowych. Sporządzanie i archiwizowanie dokumentów zgodnie ze stanowiskiem.CV na adres e-mail: rekrutacja (at) sluchmed.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.01.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent do spraw księgowości
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie w księgowości. Obsługa programu SUBIEKT będzie dodatkowym atutem.
Nazwa pracodawcy: ACS SŁUCHMED SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
ORLA 5, 20-022 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres: rekrutacja (at) sluchmed.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: ORLA
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.01.2016
Data dodania oferty pracy: 07.01.2016
Oferta pracy ważna do: 04.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.01.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności,
Zakład Karny w Dublinach - 2016-06-13 - Dubliny (warmińsko-mazurskie)
Wspomaganie pracowników Działu Finansowo-Księgowego w czynnościach i zadaniach realizowanych przez dział, kontrola dokumentów księgowych, analiza kont rachunkowych pod względem prawidłowości zapisów księgowych, przygotowanie przelewów bankowych, przygotowanie i sporządzanie cyklicznych raportów i analiz ekonomiczno-finansowych, kompletowanie danych statystycznych, eksploatacyjnych i finansowych wykorzystywanych w sprawozdawczości, czynne uczestnictwo przy sporządzaniu planu finansowego, raportowanie z realizacji planu finansowego, czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań budżetowych i finansowych, kontrola formalna i rachunkowa rozliczeń podróży służbowych, prowadzenie korespondencji. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACYJNY w Bielsku-Białej - 2017-05-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
zakup i dostawa produktów spożywczych do firmy oraz dostarczanie potraw do odbiorców indywidualnych i firm - catering
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Mońki (podlaskie)
Obsługa klienta (sprzedaż części samochodowych), przyjmowanie dostaw
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Puławy (lubelskie)
Montaż detali przy podwoziach samochodowych
JOB ON TIME Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa programu "Kancelaria komornika", w tym umarzanie postępowań (art.825, 824 kpc), ustalanie kosztów egzekucyjnych.
DYRBUŚ MAREK KOMORNIK SĄDOWY PRZY SĄDZIE REJONOWYM W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM - 2017-03-28 - Wodzisław Śląski (śląskie)
-prace ogólnobudowlane, w tym murarskie, malarskie oraz porządkowe w zasobach Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Piekary Śląskie (śląskie)
referent ds. kadr i płac
TAAP Sp. z o.o. - 2017-09-29 - Tarnów (małopolskie)
Wystawienie faktur sprzedaży o dokumentów magazynowych, przyjecie surowców oraz pobieranie prób.
BIOFEED SP. Z O.O - 2016-10-19 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie i rzliczanie należności i zobowiązań, obsługa systemów elektronicznego przesyłu przelewów, uzgadnianie kont oraz prowadzenie bieżącej dokumentacji finasowo-księgowej.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Warlubie (kujawsko-pomorskie)
-
Bank Spółdzielczy w Nowej Soli - 2016-08-03 - Sława (lubuskie)
sprzedaż krajowa (wystawianie faktur, organizacja logistyki, przyjmowanie zamówień, rozmowy z kontrahentami, praca stacjonarna)
ROMANIK SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-10 - Trzeciewiec (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie postępowań w sprawach przyznawania i wypłacania świadczeń,przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń,prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych,prowadzenie Karty Dużej Rodziny,sporządzanie sprawozdań, list wypłat, informacji, analiz z zakresu prowadzonych spraw,realizowanie innych zadań należących do kompetencji pracownika zatrudnionego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej zgodnie z zapisami obowiązujących przepisów prawnych wynikających z zakresu prowadzonych zadań.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-05-14 - Cieszków (dolnośląskie)
Prowadzenie badań i gromadzenie informacji rynkowych. Sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu dzialalności marketingowej. Planowanie i wdrażanie metod i strategii promocji.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Płock (mazowieckie)
przygotowanie produktów do produkcji ,praca z nożem
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Polanów (zachodniopomorskie)
prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia przyczyn niepowodzeń edukacyjnych oraz wspierania mocnych stron uczniów, diagnozowanie sytuacji wychowawczych w szkole w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju uczniów
Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum - 2017-09-29 - Mysłakowice (dolnośląskie)
jw.
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2017-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
windykacja należności, współpraca z wydziałami UW, ewidencja czynszu, fakturowanie, sporządzanie aneksów czynszowych, księgowanie WB
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Żagań (lubuskie)
przygotowanie kalkulacji i ofert techniczno-handlowych, analiza dokumentacji projektowej przedmiotu zapytania, wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców, kontakt z dostawcami oraz klientami. przygotowywanie specyfikacji technicznych do ofert
kontakt przez OHP - 2017-06-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa biura, miejsce wykonywania pracy: bytów, Kościerzyna
"FUNDACJA EDUKACJI, ROZWOJU GOSPODARCZEGO I INTEGRACJI SPOŁECZNEJ INKUBATOR" - 2017-08-29 - Bytów (pomorskie)
referent administracyjny
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa maszyn numerycznych
Metaltech - Piasecki Sp.j. - 2016-06-10 - Płońsk (mazowieckie)
Obsługa klienta, praca na sklepie.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Tuchów (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie zasadnicze zawodowe, umiejętności: analizowanie rysunków roboczych i ustalanie na ich podstawie rodzaju i zakresu robót montażowych, potrzebnych materiałów pomocniczych oraz narzędzi, sprzętu i maszyn; uprawnienia: mile widziane na wysokości, doświadczenie zawodowe: min . 2 lata w branzy budowlanej, mile widziana znajomość j. angielskiego podstawy (techniczny). Ogólny zakres obowiązków: składanie elementów konstrukcyjnych, metalowych, drewnianych, analiza rysunków roboczych oraz ustalanie na jej podstawie rodzaju i zakresu robót montażowych, elementów wykończeniowych, przygotowywanie elementów konstrukcji do montażu, ścianek, zabudowy, posługiwanie się dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, normami, katalogami oraz instrukcjami dotyczącymi montażu ścian działowych, sufitów podwieszanych, obudowy konstrukcji dachowych oraz okładzin ściennych i podłogowych, dobieranie i przygotowywanie materiałów oraz narzędzi i sprzętu do wykonania robót. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, teren kraju
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe; zakres obowiązków: prace wykończeniowe; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice;
"GREG-MAR" MAREK WIKTOR - 2016-09-27 - Gliwice (śląskie)
księgowanie dokumentów rozliczeniowych, wystawianie dokumentów księgowych, inne czynności zlecone
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Konstantynów (lubelskie)
- Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo - płacowej. Ewidencja i rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie deklaracji ZUS GUS PFRON. Obsługa płacowa pracowników.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość prawa pracy, przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych. Znajomość programu Płatnik i Symfonia. Wymagana umiejętność naliczania wynagrodzeń. Wymagane umiejętności związane z zakresem obowiązków. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: centrumdializapraca (at) gmail.com
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa urządzeń biurowcyh
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Miasteczko Krajeńskie (wielkopolskie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wielkanoc (małopolskie)
- sporządzanie pism- obsługa klientów, pracowników- rozliczanie usługi- obsługa urządzeń biurowych- wspomaganie w realizacji zadań pracowników oddziału
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)