REFERENT D/S ANALIZ EKONOMICZNYCH Bielsko-Biała oferta pracy MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACYJNY w Bielsku-Białej
Stanowisko: REFERENT D/S ANALIZ EKONOMICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Wspomaganie pracowników Działu Finansowo-Księgowego w czynnościach i zadaniach realizowanych przez dział, kontrola dokumentów księgowych, analiza kont rachunkowych pod względem prawidłowości zapisów księgowych, przygotowanie przelewów bankowych, przygotowanie i sporządzanie cyklicznych raportów i analiz ekonomiczno-finansowych, kompletowanie danych statystycznych, eksploatacyjnych i finansowych wykorzystywanych w sprawozdawczości, czynne uczestnictwo przy sporządzaniu planu finansowego, raportowanie z realizacji planu finansowego, czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań budżetowych i finansowych, kontrola formalna i rachunkowa rozliczeń podróży służbowych, prowadzenie korespondencji. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Data publikacji: 2017-05-12
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACYJNY w Bielsku-Białej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Długa 50, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wspomaganie pracowników Działu Finansowo-Księgowego w czynnościach i zadaniach realizowanych przez dział, kontrola dokumentów księgowych, analiza kont rachunkowych pod względem prawidłowości zapisów księgowych, przygotowanie przelewów bankowych, przygotowanie i sporządzanie cyklicznych raportów i analiz ekonomiczno-finansowych, kompletowanie danych statystycznych, eksploatacyjnych i finansowych wykorzystywanych w sprawozdawczości, czynne uczestnictwo przy sporządzaniu planu finansowego, raportowanie z realizacji planu finansowego, czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań budżetowych i finansowych, kontrola formalna i rachunkowa rozliczeń podróży służbowych, prowadzenie korespondencji. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT D/S ANALIZ EKONOMICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik ekonomista*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: " obsługa finansowo-handlowa,kadry,płace,ZUS"
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie (preferowane ekonomiczne), wymagane kilkuletnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku. Konieczna znajomość obsługi komputera (Excel) oraz programów do obsługi finansowo-księgowej (preferowany firmy REKORD).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACYJNY w Bielsku-Białej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Długa 50, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Wskazany kontakt telefoniczny do godz. 18.00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Ulica pracodawcy: Długa
Numer budynku pracodawcy: 50
Profil działalności pracodawcy:
TRANSPORT LĄDOWY PASAŻERSKI, MIEJSKI I PODMIEJSKI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik ekonomista*
Data dodania oferty pracy: 12.05.2017
Oferta pracy ważna do: 25.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie ksiąg realizacji umów, prace administracyjne, archiwizacyjne, sporządzanie raportów i rejestrów
Solid Security sp.z o.o. - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
1. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowaniem i organizowaniem prac interwencyjnych, przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenie i oceny prac interwencyjnych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizowania prac interwencyjnych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizację prac interwencyjnych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudniony w ramach prac interwencyjnych,- Przygotowanie wniosków o organizację prac interwencyjnych do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach prac interwencyjnych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowanie umów w sprawie organizacji i finansowania prac interwencyjnych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowanie prace interwencyjne oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac interwencyjnych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Analiza wniosków o jednorazową refundację i przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności prac interwencyjnych,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji prac interwencyjnych,2. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowanie i organizowanie robót publicznych, przygotowaniem dokumentacji do finansowego rozliczenia i oceny robót publicznych:- Udzielanie i wyjaśnień w zakresie organizowania robót publicznych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizacje robót publicznych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych,- Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach robót publicznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania robót publicznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane roboty publiczne, oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji robót publicznych do systemu komputerowego Syriusz,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Prowadzenie oceny efektywności robót publicznych,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji publicznych.3. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem prac społecznie użytecznych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji prac społecznie użytecznych,- Przyjmowanie rocznych planów potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych od uprawnionych podmiotów,- Przedstawienie rocznych planów do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przygotowanie porozumień dotyczących wykonywania prac społecznie użytecznych,- Przekazywanie ofert wykonywania prac społecznie użytecznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowania zobowiązań,- Przekazywanie do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń informacji na temat czasu realizacji prac społecznie użytecznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych organizatorów oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych porozumień,- Analiza wniosków o refundację wypłaconych osobom bezrobotnym świadczeń oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac społecznie użytecznych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych porozumień,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu,- Sporządzanie list wypłat dot., zwrotu kosztów badan lekarskich wykonywanych przez osoby bezrobotne przed rozpoczęciem prac społecznie użytecznych,- Kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do prac społecznie użytecznych, przekazywanie faktury do Działu Finansowo- Księgowego (wprowadzanie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ).4. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem zatrudnienia wspieranego:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie zatrudnienia wspieranego,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnianych w ramach zatrudnienia wspieranego,- Przygotowywanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert w ramach zatrudnienia wspieranego do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania zatrudnienia wspieranego,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowanych zobowiązań,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych Pracodawców i Spółdzielni Socjalnych oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację w ramach zatrudnienia wspieranego oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego, - Wprowadzanie danych dotyczących organizacji zatrudnienia wspieranego do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu.5. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją zapisów art.. 150f ustawy promocji zatrudnienia:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie udzielania przez starostę pracodawcy lub przedsiębiorcy przez okres 12 miesięcy część kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku życia,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców lub przedsiębiorców,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, którym przyznano refundację oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Wprowadzanie danych dotyczących realizowanych umów do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Analiza wniosków o refundację oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizacji art. 150f ustawy promocji.6, Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.Staż w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Płock (mazowieckie)
sprzątanie pokoi hotelowych
kontakt przez OHP - 2016-01-11 - Sopot (pomorskie)
obsługa sekretariatu,- prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- obsługa firmowej poczty elektronicznej,- prowadzenie ewidencji kart drogowych i ich rozliczanie,- rozliczanie paliwa (samochody służbowe).
ENERGOSIECI PODKARPACIE Sp. z o.o. - 2015-12-23 - Rogoźnica (podkarpackie)
obsługa sekretariatu poradni
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Chorzów (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Zielona Góra (lubuskie)
referent
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- obsługa urządzeń biurowych,- obsługa klientów,- ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych i ich księgowanie,- sporządzanie wniosków kredytowych
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Krosno (podkarpackie)
KONKURS; Wykształcenie: średnie; min. rok stażu pracy, mile widziana praktyka w zakresie obsługi świadczeń rodzinnych; znajomość ustaw o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętność obsługi komputera; komunikatywność; sumienność; odpowiedzialność; kreatywność; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS w Toszku
Ośrodek Pomocy Społecznej w Toszku - 2016-02-26 - Toszek (śląskie)
PRZYGOTOWANIE DECYZJI O PODLEGANIU I USTANIU UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ROLNIKÓW O DOMOWNIKÓW ORAZ W POZOSTAŁYCH SPRAWACH Z ZAKRESU UBEZPIECZEŃ, REALIZACJA ZADAŃ Z ZAKRESU KOORDYNACJI SYSTEMÓW ZABEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO WYNIKAJACYCH Z AKTÓW I INSTRUKCJI WSPÓLNOTY EUROPEJSKIEJ I UMÓW MIĘDZYNARODOWYCH, SPORZADZANIE I UZGADNIANIE SPRAWOZDAŃ STATYSTYCZNYCH Z ZAKRESU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH I ZDROWOTNYCH, PRZEPROWADZANIE WIZYTACJI GOSPODARSTW ZADŁUŻONYCH ROLNIKÓW, KSIĘGOWANIE SKŁADEK NA UBEZPIECZENIE SPOŁECZNE I ZDROWOTNE.WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O UBEZPIECZENIU SPOŁECZNYM ROLNIKÓW I STATUTU KRUS, UMIEJETNOŚĆ OBSŁUGI APLIKACJI I URZADZEŃ BIUROWYCH, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, UMIEJETNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ORIENTACJA NA INTERESANTA, KOMUNIKATYWNOŚC, PRAWO JAZDY KAT B (WYMÓG POŻĄDANY)GODZINY PRACY OD 7-15MIEJSCE PRACY-SZCZECINDOKUMENTY NALEZY SKŁADAĆ OSOBIŚCIE LUB PRZESŁAC LISTWONIE NA ADRES:UL. SŁOWIAŃSKA 5, 75-847 KOSZALIN ZGODNIE Z WYTYCZNYMI W OGŁOSZENIU ZAMIESZCZONYM NA STRONIE INTERENTOWEJ WWW.BIP.KRUS.GOV.PL W ZAKŁADCE "PRACA W KRUS" Z NASTĘPNIE "OR W KOSZALINIE"
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W KOSZALINIE - 2018-02-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Gdańsk (pomorskie)
Dozór i ochrona obiektu.Miejsce pracy: LIBELLA KOTUŃ
ARMA Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie wniosków o świadczenie wychowawcze, świadczeniarodzinne, kompletowanie dokumentacji, prowadzenie postępowań wsprawach o przyznanie świadczeń wychowawczych, sporządzanie decyzjiadministracyjnych, prowadzenie spraw z zakresu koordynacji systemówzabezpieczenia społecznego, wydawanie zaświadczeń dlaświadczeniobiorców.Praca w godz. 7-15
Ośrodek Pomocy Społecznej Dąbrowa - 2018-04-06 - Dąbrowa (opolskie)
Zatrudnianie pracowników, wprowadzanie danych do programów.Prowadzenie bieżącej obsługi kadrowej:- przygotowanie dokumentów związanych z przyjęciem do pracy i rozwiązaniem umowy o pracę z pracownikiem, - kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami,- prowadzenie rejestru pracowników,- prowadzenie ewidencji wykorzystanych urlopów,- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i jego analiza,- wystawianie list obecności,- przygotowywanie pism,- przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych- prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów kadrowych. - przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.
"SKAREM" Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Prace archiwizacyjne, rejestrowanie dokumentacji w systemie komputerowym, przygotowanie korespondencji wychodzacej, poznanie pracy w komórce windykacyjnej.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Płock (mazowieckie)
przyjmowanie zamówień przez telefon, terminowe dostarczanie potraw, przyjmowanie płatności, opracowanie optymalnej trasy dojazdu do klienta.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Świdnica (dolnośląskie)
postępowanie z dokumentacją skazanych i korespondencją urzędowa
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Kwidzyn (pomorskie)
Obsługa korespondencji, nadzór nad obiegiem dokumentacji w spółce.Obsługa firmowej poczty elektronicznej.Przyjmowanie interesantówProwadzenie terminarza spotkań, zadań szefaPrzygotowywanie dokumentów i materiałów dla szefaObsługa maszyn biurowych
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Wadowice (małopolskie)
- - Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe, rozliczała podatek VAT naliczony i należny. - Wynagrodzenie: 2650- 3180 zł brutto- płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy/ docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od zaraz.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym (rachunkowość, finanse, księgowość) lub inne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku. Wymagane doświadczenie zawodowe 2 lata pracy zawodowej w tym minimum 10 miesięcy w księgowości. Wymagane umiejętności: znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-09-10 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie działań administracyjnych w zakresie realizowanych świadczeń w oddziale
SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH IM. ST. KRYZANA - 2017-08-22 - Starogard Gdański (pomorskie)
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal dydaktycznych, korytarzy i pomieszczeń sanitarnych. Praca w Katowicach.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00 + soboty, niedziele. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 882-819-554) (7:00-17:00)
MATBEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-23 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie potraw mięsnych, dań cateringowych, deserów, przygotowywanie pizzy
Kwiaciarnia "KAMELIA" - Artykuły różne Santa Fee Restauracja Pub Kawiarnia - 2016-09-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Dyżur w recepcji zgodnie z harmonogramem, prowadzenie rezerwacji w komputerowej bazie danych, fakturowanie, generowanie dokumentów przedsprzedażowych, potwierdzenia, przyjmowanie zgłoszeń od klientów, prowadzenie działów marketingowych. Dyżury 12 godzinne możliwa praca w nocy
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Łódź (łódzkie)
Praca w dziale techniczno-inwestycyjnym, uzgadnianie dokumentacji technicznej, wydawanie warunków itp.
Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. - 2018-09-11 - Białogard (zachodniopomorskie)
- Prowadzenie i bieżąca obsługa sekretariatu (w zakresie biurowym i kancelaryjnym). Koordynacja obiegu korespondencji. Prowadzenie baz danych oraz sporządzanie raportów, sprawozdań i zestawień. Wprowadzanie danych do systemu. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi. Pomoc w innych obszarach działalności, zgodnie z zaleceniami przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2000 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunki: administracja lub ekonomia) lub średnie ekonomiczne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Dynamika i zdecydowanie w działaniu, wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne, chęć do pracy, miła aparycja. Wymagana znajomość języka anagielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Katowice (śląskie)
podstawowe prace biurowe, administracyjne, odbieranie i wysyłanie korespondencji, tworzenie zamówień, ofert, pism, dokumntów dostaw, koordynacja prawidłowego obiegu dokumnetów w firmie
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Jankowice (śląskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie min rok, prawo jazdy kat. B, zaangażowanie, uczciwość, komunikatywnośćzakres obowiązków: budowa sieci komputerowych, instalacja sieci Wi-fi oraz sieci zabezpieczeń, instalacje monitoringów, instalacje internetu.
PHU JARANET Jarosław Wszół - 2016-03-03 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa maszyn, urządzeń , narzędzi do produkcji okien z tworzyw sztucznych, obrabianie materiałów, w ramach umowy - zlecenie
Mazury Job Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Niedźwiedzkie (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów, praca na bazie klientów oraz pozyskiwanie nowych, sprzedaż kredytów, obsługa kredytów.
AGENCJA PKO BP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MAWI" EWA WIGANDT - 2018-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa bieżących zamówień z rynku Europy Płd. WschodniejWspomaganie obsługi posprzedażowejBudowanie i utrzymanie dobrych relacji z klientemZapewnienie profesjonalnej obsługi klienta poprzez informowanie o aktualnej ofercie, promocjach, zmianachProwadzenie rejestrów wewnętrznych działu
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2018-02-10 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)