REFERENT W DZIALE RYNKU PRACY P艂ock oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: REFERENT W DZIALE RYNKU PRACY

Wynagrodzenie: 1聽017,4 PLN

Zakres obowi膮zk贸w: 1. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z inicjowaniem i organizowaniem prac interwencyjnych, przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenie i oceny prac interwencyjnych:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie organizowania prac interwencyjnych,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w od pracodawc贸w o organizacj臋 prac interwencyjnych,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozm贸w i negocjacji dotycz膮cych warunk贸w pracy, p艂acy, kwalifikacji zawodowych i innych wymaga艅 w stosunku do pracownik贸w zatrudniony w ramach prac interwencyjnych,- Przygotowanie wniosk贸w o organizacj臋 prac interwencyjnych do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach prac interwencyjnych do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowanie um贸w w sprawie organizacji i finansowania prac interwencyjnych,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych zak艂ad贸w pracy, w kt贸rych zosta艂y zorganizowanie prace interwencyjne oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 poniesionych koszt贸w wynagrodze艅 i sk艂adki na ubezpieczenie spo艂eczne oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji prac interwencyjnych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w cywilnoprawnych,- Analiza wniosk贸w o jednorazow膮 refundacj臋 i przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci prac interwencyjnych,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji prac interwencyjnych,2. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z inicjowanie i organizowanie rob贸t publicznych, przygotowaniem dokumentacji do finansowego rozliczenia i oceny rob贸t publicznych:- Udzielanie i wyja艣nie艅 w zakresie organizowania rob贸t publicznych,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w od pracodawc贸w o organizacje rob贸t publicznych,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozm贸w i negocjacji dotycz膮cych warunk贸w pracy, p艂acy, kwalifikacji zawodowych i innych wymaga艅 w stosunku do pracownik贸w zatrudnionych w ramach rob贸t publicznych,- Przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach rob贸t publicznych do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowywanie um贸w w sprawie organizacji i finansowania rob贸t publicznych,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych zak艂ad贸w pracy, w kt贸rych zosta艂y zorganizowane roboty publiczne, oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 poniesionych koszt贸w wynagrodze艅 i sk艂adki na ubezpieczenie spo艂eczne oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji rob贸t publicznych do systemu komputerowego Syriusz,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w cywilnoprawnych,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci rob贸t publicznych,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji publicznych.3. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z organizowaniem prac spo艂ecznie u偶ytecznych:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie organizacji prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Przyjmowanie rocznych plan贸w potrzeb w zakresie wykonywania prac spo艂ecznie u偶ytecznych od uprawnionych podmiot贸w,- Przedstawienie rocznych plan贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przygotowanie porozumie艅 dotycz膮cych wykonywania prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Przekazywanie ofert wykonywania prac spo艂ecznie u偶ytecznych do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przekazywanie do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego informacji na temat podejmowania zobowi膮za艅,- Przekazywanie do Dzia艂u Rejestracji, Ewidencji i 艢wiadcze艅 informacji na temat czasu realizacji prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych organizator贸w oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych porozumie艅,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 wyp艂aconych osobom bezrobotnym 艣wiadcze艅 oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji prac spo艂ecznie u偶ytecznych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych porozumie艅,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci programu,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu,- Sporz膮dzanie list wyp艂at dot., zwrotu koszt贸w badan lekarskich wykonywanych przez osoby bezrobotne przed rozpocz臋ciem prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Kontrola pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym faktur dotycz膮cych p艂atno艣ci za badania lekarskie os贸b bezrobotnych kierowanych do prac spo艂ecznie u偶ytecznych, przekazywanie faktury do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego (wprowadzanie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ).4. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z organizowaniem zatrudnienia wspieranego:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie zatrudnienia wspieranego,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozm贸w i negocjacji dotycz膮cych warunk贸w pracy, p艂acy, kwalifikacji zawodowych i innych wymaga艅 w stosunku do pracownik贸w zatrudnianych w ramach zatrudnienia wspieranego,- Przygotowywanie wniosk贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert w ramach zatrudnienia wspieranego do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowywanie um贸w w sprawie organizacji i finansowania zatrudnienia wspieranego,- Przekazywanie do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego informacji na temat podejmowanych zobowi膮za艅,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych Pracodawc贸w i Sp贸艂dzielni Socjalnych oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 w ramach zatrudnienia wspieranego oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego, - Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji zatrudnienia wspieranego do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu.5. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z realizacj膮 zapis贸w art.. 150f ustawy promocji zatrudnienia:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie udzielania przez starost臋 pracodawcy lub przedsi臋biorcy przez okres 12 miesi臋cy cz臋艣膰 koszt贸w poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz sk艂adki na ubezpieczenia spo艂eczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku 偶ycia,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w od pracodawc贸w lub przedsi臋biorc贸w,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, - Przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowywanie um贸w,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych zak艂ad贸w pracy, kt贸rym przyznano refundacj臋 oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych realizowanych um贸w do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci programu,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizacji art. 150f ustawy promocji.6, Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z realizacj膮 projekt贸w finansowanych lub wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.Sta偶 w godzinach 7.30-15.30

Data publikacji: 2018-09-04

Lokalizacja: P艂ock (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.

Miejsce pracy: P艂ock, powiat: m. P艂ock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅

Zakres obowi膮zk贸w:
1. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z inicjowaniem i organizowaniem prac interwencyjnych, przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenie i oceny prac interwencyjnych:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie organizowania prac interwencyjnych,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w od pracodawc贸w o organizacj臋 prac interwencyjnych,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozm贸w i negocjacji dotycz膮cych warunk贸w pracy, p艂acy, kwalifikacji zawodowych i innych wymaga艅 w stosunku do pracownik贸w zatrudniony w ramach prac interwencyjnych,- Przygotowanie wniosk贸w o organizacj臋 prac interwencyjnych do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach prac interwencyjnych do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowanie um贸w w sprawie organizacji i finansowania prac interwencyjnych,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych zak艂ad贸w pracy, w kt贸rych zosta艂y zorganizowanie prace interwencyjne oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 poniesionych koszt贸w wynagrodze艅 i sk艂adki na ubezpieczenie spo艂eczne oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji prac interwencyjnych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w cywilnoprawnych,- Analiza wniosk贸w o jednorazow膮 refundacj臋 i przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci prac interwencyjnych,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji prac interwencyjnych,2. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z inicjowanie i organizowanie rob贸t publicznych, przygotowaniem dokumentacji do finansowego rozliczenia i oceny rob贸t publicznych:- Udzielanie i wyja艣nie艅 w zakresie organizowania rob贸t publicznych,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w od pracodawc贸w o organizacje rob贸t publicznych,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozm贸w i negocjacji dotycz膮cych warunk贸w pracy, p艂acy, kwalifikacji zawodowych i innych wymaga艅 w stosunku do pracownik贸w zatrudnionych w ramach rob贸t publicznych,- Przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach rob贸t publicznych do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowywanie um贸w w sprawie organizacji i finansowania rob贸t publicznych,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych zak艂ad贸w pracy, w kt贸rych zosta艂y zorganizowane roboty publiczne, oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 poniesionych koszt贸w wynagrodze艅 i sk艂adki na ubezpieczenie spo艂eczne oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji rob贸t publicznych do systemu komputerowego Syriusz,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w cywilnoprawnych,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci rob贸t publicznych,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji publicznych.3. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z organizowaniem prac spo艂ecznie u偶ytecznych:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie organizacji prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Przyjmowanie rocznych plan贸w potrzeb w zakresie wykonywania prac spo艂ecznie u偶ytecznych od uprawnionych podmiot贸w,- Przedstawienie rocznych plan贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przygotowanie porozumie艅 dotycz膮cych wykonywania prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Przekazywanie ofert wykonywania prac spo艂ecznie u偶ytecznych do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przekazywanie do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego informacji na temat podejmowania zobowi膮za艅,- Przekazywanie do Dzia艂u Rejestracji, Ewidencji i 艢wiadcze艅 informacji na temat czasu realizacji prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych organizator贸w oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych porozumie艅,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 wyp艂aconych osobom bezrobotnym 艣wiadcze艅 oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji prac spo艂ecznie u偶ytecznych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych porozumie艅,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci programu,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu,- Sporz膮dzanie list wyp艂at dot., zwrotu koszt贸w badan lekarskich wykonywanych przez osoby bezrobotne przed rozpocz臋ciem prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Kontrola pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym faktur dotycz膮cych p艂atno艣ci za badania lekarskie os贸b bezrobotnych kierowanych do prac spo艂ecznie u偶ytecznych, przekazywanie faktury do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego (wprowadzanie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ).4. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z organizowaniem zatrudnienia wspieranego:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie zatrudnienia wspieranego,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozm贸w i negocjacji dotycz膮cych warunk贸w pracy, p艂acy, kwalifikacji zawodowych i innych wymaga艅 w stosunku do pracownik贸w zatrudnianych w ramach zatrudnienia wspieranego,- Przygotowywanie wniosk贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert w ramach zatrudnienia wspieranego do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowywanie um贸w w sprawie organizacji i finansowania zatrudnienia wspieranego,- Przekazywanie do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego informacji na temat podejmowanych zobowi膮za艅,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych Pracodawc贸w i Sp贸艂dzielni Socjalnych oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 w ramach zatrudnienia wspieranego oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego, - Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji zatrudnienia wspieranego do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu.5. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z realizacj膮 zapis贸w art.. 150f ustawy promocji zatrudnienia:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie udzielania przez starost臋 pracodawcy lub przedsi臋biorcy przez okres 12 miesi臋cy cz臋艣膰 koszt贸w poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz sk艂adki na ubezpieczenia spo艂eczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku 偶ycia,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w od pracodawc贸w lub przedsi臋biorc贸w,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, - Przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowywanie um贸w,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych zak艂ad贸w pracy, kt贸rym przyznano refundacj臋 oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych realizowanych um贸w do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci programu,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizacji art. 150f ustawy promocji.6, Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z realizacj膮 projekt贸w finansowanych lub wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.Sta偶 w godzinach 7.30-15.30

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽017,4 PLN

Nazwa stanowiska: REFERENT W DZIALE RYNKU PRACY

Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: P艂ock

Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie

Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. P艂ock

Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska

Zaw贸d: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Inny

Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽017,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3

Data rozpocz臋cia pracy: 04.09.2018

Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du

Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w P艂ocku

Adres pracodawcy:
Kostrogaj 1, 09-400 P艂ock, powiat: m. P艂ock, woj: mazowieckie

J臋zyk aplikacji o prac臋: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. P艂ock

Gmina pracodawcy: P艂ock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowo艣膰 pracodawcy: P艂ock

Ulica pracodawcy: Kostrogaj

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
zapobieganie i przeciwdzia艂anie bezrobociuKierowanie w zakresie efektywno艣ci gospodarowania

Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w P艂ocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1

Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.09.2018

Data dodania oferty pracy: 31.08.2018

Oferta pracy wa偶na do: 03.10.2018

Data przyj臋cia oferty pracy: 29.08.2018

Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy

Podobne oferty pracy

PRACZKA (OSOBY NIEPE艁NOSPRAWNE) (DOPOSA呕ENIE PFRON) - od 2聽000 PLN

- Pranie odzie偶y roboczej a nast臋pnie jej naprawa.- Segregowanie odzie偶y przeznaczonej do prania tak pod wzgl臋dem zabrudzenia jak i pod wzgl臋dem zleceniodawc贸. Wybranie odpowiedniego programu na panelu sterowania i uruchomienie urz膮dzenia pior膮cego.- Wynagrodzenie: 2000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na zast臋pstwo. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wykszta艂cenie BEZ znaczenia. Do艣wiadczenie zawodowe BEZ znaczenia. Wymagana ch臋膰 do pracy.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Katowice (艣l膮skie)

REFERENT DS. ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH ORAZ SPRAWOZDAWCZO艢CI - od 2聽000 PLN

- Og艂oszenie o naborze na wolne stanowisko urz臋dnicze. Og艂oszenie Nr 1/2017 z dnia 02.03.2017. Dyrektor 呕艂obka Miejskiego w Katowicach, ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice og艂asza nab贸r na wolne stanowisko urz臋dnicze - Referent ds. zam贸wie艅 publicznych oraz sprawozdawczo艣ci w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Liczba kandydat贸w do wy艂onienia: 1 osoba.- Zakres wykonywanych zada艅:1. Z zakresu zam贸wie艅 publicznych: a) wnioskowanie do Dyrektora 呕艂obka Miejskiego w sprawie zastosowania tryb贸w ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zam贸wie艅 publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p贸藕n. zm.) do poszczeg贸lnych zam贸wie艅 na roboty budowlane, dostawy i us艂ugi,b) przygotowanie i pomoc w przeprowadzeniu procedur wymaganych przepisami ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych w zam贸wieniach realizowanych przez 呕艂obek Miejski,c) prowadzenie rejestru zam贸wie艅 publicznych oraz zam贸wie艅, do kt贸rych nie stosuje si臋 przepis贸w ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych,d) opisywanie faktur pod k膮tem zastosowanych tryb贸w ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych lub umieszczanie stosownych adnotacji w przypadku nie stosowania przepis贸w tej ustawy,e) prowadzenie sprawozdawczo艣ci w zakresie udzielonych zam贸wie艅 publicznych oraz zam贸wie艅, do kt贸rych nie stosuje si臋 przepis贸w ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych,f) sporz膮dzanie planu zam贸wie艅 publicznych na dany rok kalendarzowy,2. Z zakresu sprawozdawczo艣ci: a) terminowe opracowywanie sprawozda艅 zbiorczych, w tym w szczeg贸lno艣ci:sprawozda艅 dot. opieki nad dzie膰mi zgodnie z rozporz膮dzeniem Ministra Pracy i Polityki Spo艂ecznej z dnia 5 sierpnia 2011 r. w sprawie sprawozda艅 rzeczowo-finansowych z wykonywania zada艅 z zakresu opieki nad dzie膰mi w wieku do lat 3, sprawozda艅 okresowych o wyprowadzaniu gaz贸w zgodnie z ustaw膮 z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony 艣rodowiska, sprawozda艅 z funkcjonowania kontroli zarz膮dczej, sprawozda艅 o ilo艣ci dzieci korzystaj膮cych z wy偶ywienia i korzystaj膮cych z opieki 偶艂obkowej.- Warunki pracy:1. pe艂ny wymiar czasu pracy,2. zatrudnienie od dnia 1 kwiecie艅 2017 r.3. miejsce pracy 呕艂obek Miejski, Katowice, ul. Sokolska 26, budynek dwupi臋trowy,4. praca przy stanowisku komputerowym, wymagaj膮ca wysokiego stopnia samodzielno艣ci oraz kontakt贸w osobistych, telefonicznych, drog膮 elektroniczn膮.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezb臋dne:1. wykszta艂cenie minimum 艣rednie, 2. min. 3-letni sta偶 pracy, preferowane do艣wiadczenie zawodowe w administracji publicznej 3. do艣wiadczenie zawodowe na stanowiskach zwi膮zanych z udzielaniem zam贸wie艅 publicznych po stronie Zamawiaj膮cego, 4. znajomo艣膰 przepis贸w ustawy o z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zam贸wie艅 publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p贸藕n. zm.), 5. bardzo dobra umiej臋tno艣膰 obs艂ugi program贸w MS Office (Word, Excel) oraz Internetu,6. obywatelstwo polskie,7. posiadanie pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych i korzystania z pe艂ni praw publicznych,8. brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe,9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- Wymagania dodatkowe:1. dobra organizacja pracy,2. samodzielno艣膰, komunikatywno艣膰, odpowiedzialno艣膰,3. umiej臋tno艣膰 wsp贸艂pracy,4. umiej臋tno艣膰 pracy i radzenia sobie w sytuacjach stresowych i pod presj膮 czasu, 5. umiej臋tno艣膰 logicznego formu艂owania wypowiedzi ustnych i pisemnych
呕艁OBEK MIEJSKI W KATOWICACH - 2017-03-07 - Katowice (艣l膮skie)

SPRZ膭TACZKA - od 1聽750 PLN

Wykonywanie prac porz膮dkowych w pomieszczeniach biurowych
Przedsi臋biorstwo Produkcyjno-Handlowo-Us艂ugowe BOFERM Marcin Bojdo - 2015-12-01 - G贸rki (mazowieckie)

REFERENT W DZIALE 艢WIADCZE艃 RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO - od 2聽100 PLN

Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze ekonomiczne lub administracyjne. Preferowane jest wykazanie si臋 posiadanym 2 letnim sta偶em na stanowiskach pokrewnych, w tym zdobywaniem do艣wiadcze艅 zawodowych w jednostkach administracji publicznej i samorz膮dowej przez okres co najmniej 1 roku, znajomo艣膰 obs艂ugi komputera i urz膮dze艅 biurowych, otwarto艣膰, komunikatywno艣膰, wysoka kultura osobista, umiej臋tno艣膰 planowania i organizacji w艂asnej pracy. Charakterystyka pracy: przyjmowanie wniosk贸w i prowadzenie post臋powa艅, sporz膮dzanie decyzji administarcyjnych w sprawach 艣waidcze艅 rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i 艣waidcze艅 opieku艅czych, rozliczanie 艣wiadcze艅 rodzinnych, obs艂uga programu Familia, Fundal. Termin sk艂adania dokument贸w do dnia 5.07.2018 r. do godz. 17:00. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczeg贸艂owe CV powinny by膰 opatrzone klauzul膮: Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustaw膮 z dnia 29.08.1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r., poz. 922) i w艂asnor臋cznie podpisane. szczeg贸艂owe informacje na stronie ww MOPS w Rydu艂towach.
MIEJSKI O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ RYDU艁TOWY - 2018-06-29 - Rydu艂towy (艣l膮skie)

REFERENT DS FINANSOWO- KSI臉GOWYCH - 997,4 PLN

(dla os贸b do 30r偶) dekretowanie dokument贸w ksi臋gowych z poszczeg贸lnych sp贸艂ek, obs艂uga programu komputerowego w zakr. ewidencjonowania warto艣ci ilo艣ciowych i magazynowych, monitorowanie zgodno艣ci dokumentacji, rozliczanie koszt贸w, wykonywanie sprawozdawczo艣ci
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)

NAUCZYCIEL CHEMII - od 2聽000 PLN

Nauczanie chemii w VII klasie szko艂y podstawowej, w przypadku przed艂u偶enia umowy zwi臋kszenie liczby godzin o kolejn膮 klas臋. Wymiar czasu pracy: inny: 2/22 Praca w godzinach: 8.00 - 15.00
Spo艂eczna Szko艂a Podstawowa w 艁adzinie - 2017-02-07 - 艁adzin (zachodniopomorskie)

KAMIENIARZ/POMOCNIK KAMIENIARZA - od 2聽100 PLN

Montowanie nagrobk贸w, krypt, szlifowanie kamienia.
BASIS Sebastian G贸rczy艅ski - 2018-04-19 - Ostrowiec 艢wi臋tokrzyski (艣wi臋tokrzyskie)

REFERENT - 1聽850 - 1聽930 PLN

Praca na stanowisku urz臋dzniczym, praca administracyjno - biurowe
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego Odzia艂 Regionalny w Koszalinie - 2016-03-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

wed艂ug wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)

RECEPCJONISTA / RECEPCJONISTKA - od 2聽100 PLN

- Przyjmowanie rezerwacji, zakwaterowywanie i wykwaterowywanie go艣ci kempingu. Prowadzenie obs艂ugi recepcji w j臋zyku polskim i obcym. Prowadzenie obs艂ugi elektronicznych system贸w rezerwacyjnych. Nawi膮zywanie i utrzymywanie wzorowych relacji z go艣膰mi Kempingu. Udzielanie informacji turystycznej go艣ciom Kempingu. Rozliczanie finansowe pobytu go艣ci Kempingu. Obs艂ugiwanie urz膮dze艅 biurowych b臋d膮cych na wyposa偶eniu recepcji.- Miejsce wykonywania pracy: Kemping 215, ul. Trzech Staw贸w 23.- Wynagrodzenie: 2100 z艂/brutto + dodatek sta偶owy. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony (sezon) na 6 miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w systemie r贸wnowa偶nym w godzinach: 8:00-20:00 + soboty, niedziele, 艣wi臋ta - wed艂ug grafiku / harmonogramu. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Do艣wiadczenie NIE jest wymagane. Wymagana dobra (komunikatywna) znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w mowie i pi艣mie. Mile widziana znajomo艣膰 innych j臋zyk贸w obcych. Kontakt wst臋pnie telefoniczny (7:30-15:30) (Tel. 32-259-64-62) celem ustalenia spotkania z pracodawc膮 (al. Aleja Wojciecha Korfantego 35, 40-160 Katowice).
MIEJSKI O艢RODEK SPORTU I REKREACJI - 2016-05-16 - Katowice (艣l膮skie)

SPRZ膭TACZKA - od 13,7 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)

REFERENT (DOTACJE) - 997,4 PLN

Udzielanie informacji osobom bezrobotnym i pracodawcom, kt贸rzy chc膮 pozyska膰 艣rodki na rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej lub utworzenie dodatkowego miejsca pracy. Przygotowywanie korespondencji do os贸b, kt贸re otrzyma艂y po偶yczki na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej. Sprawdzanie danych wnioskodawc贸w w komputerze w celu ustalenia statusu osoby ubiegaj膮cej si臋 o dotacj臋. Wyszukiwanie kart rejestracyjnych os贸b, kt贸re z艂o偶y艂y wniosek o dotacj臋. Kserowanie kart rejestracyjnych os贸b ubiegaj膮cych si臋 o dotacj臋. Wpisywanie w rejestr pobranych z dzia艂u ewidencji kart. Wpisywanie wniosku o dotacje do rejestru wniosk贸w. Wpisywanie um贸w o dotacj臋 do rejestru um贸w. Przygotowywanie projekt贸w pism.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gdynia (pomorskie)

PIEKARZ - od 20聽239 SEK

Praca w piekarni.
Hypermat Charlottenberg AB - 2016-08-11 - Szwecja (Szwecja)

OPERATOR WTRYSKARKI - od 13,7 PLN

obsluga wtryskarek do formowania wyrob贸w o r贸偶nych kszta艂tach z tworzyw termoplastycznych lub termoutwardzalnych. Praca na umow臋 zlecenie min. 160 godzin w miesi膮cu , w godzianch pomi臋dzy 6.oo a 22.oo.
START JOB SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-03-13 - Ole艣nica (dolno艣l膮skie)

REFERENT DS. PRODUKCJI - od 2聽000 PLN

Wykonywanie czynno艣ci ewidencyjnych.Analiza danych produkcyjnych.Sporz膮dzanie raport贸w produkcyjnych.
PIEKARNIA "GALICYJSKA" - Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Ropczyce (podkarpackie)

REFERENT - 997,4 PLN

prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownik贸w, archiwizacja dokument贸w, poznanie zasad pracy w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)

REFERENT DS. KSI臉GOWO艢CI - od 1聽850 PLN

segregowanie, kompletowanie, sprawdzanie dokument贸w, przygotowanie do ksi臋gowo艣ci,
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Krak贸w (ma艂opolskie)

REFERENT KSI臉GOWO艢CI (S) - 997,4 PLN

wprowadzanie do programu ksi臋gowego dokument贸w, sprawdzanie i numeracja dokument贸w ksi臋gowych, tworzenie pism w WORDZIE i dokument贸w w EXELU, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, obs艂uga klienta, archiwizacja i uk艂adanie dokument贸w, wysy艂anie dokument贸w drog膮 elektroniczn膮 i korespondencji poczt膮, prowadzenie rozlicze艅 i ewidencji ksi臋gowych, sk艂adanie deklaracji w Urz臋dzie Skarbowym i ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Tuch贸w (ma艂opolskie)

REFERENT - 997,4 PLN

wg programu sta偶u POWER (5/0)
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Domas艂awice (zachodniopomorskie)

REFERENT DS ADMINISTRACJI - od 2聽100 PLN

przyjmowanie i rejestrowanie zg艂osze艅 usterek, nadz贸r nad utrzymaniem prz膮dku na nieruchomo艣ciach SM, prowadzenie ksi臋gi zasob贸w i um贸w najmu pom.gospodarczych, dokonywanie przegl膮du zasob贸wpraca : pn 7-16, wt-cz 7-15, pt 7-14
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)

艢LUSARZ (O) - do 2聽500 PLN

艢lusarz
Budowlana Firma K.M.K. W艂odek Krzysztof - 2017-09-14 - Radlna (ma艂opolskie)

STA呕 - ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 75 - 997,4 PLN

wg. programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Namys艂贸w (opolskie)

SPRZEDAWCA TELEFONICZNY - od 1聽040 PLN

aktywna, telefoniczna sprzeda偶 produkt贸w wietnamskich, telefoniczne udzielanie klientom informacji o produktach, obs艂uga firmowej poczty elektronicznej w j臋zyku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)

REFERENT DS KSI臉GOWO艢CI - od 2聽000 PLN

kontakt z klientamiwprowadzanie danych do systemufakturowaniedekretowaniearchiwizowanie dokument贸w
Biuro Rachunkowe mgr Joanna Podsadna - 2017-05-19 - Wrze艣nia (wielkopolskie)

REFERENT DS.ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH - 1聽900 - 2聽100 PLN

Wykonywanie czynno艣ci zwiazanych z us艂ugami, dostawami i inwestycjami zgodnie z ustaw膮 prawo zam贸wie艅 publicznych.
BESKIDZKI ZESP脫艁 LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI D艁UGOTERMINOWEJ W JAWORZU - 2015-11-26 - Jaworze (艣l膮skie)

POMOCNICZY ROBOTNIK TOROWY - od 2聽100 PLN

praca przy wymianie podk艂ad贸w kolejowych na terenie ca艂ej Polski (praca na powietrzu, w pozycji schylonej, d藕wiganie)Zapewniony dow贸z, hotel, obiadokolacja
Przedsi臋biorstwo Transportu Kolejowego i Konserwacji Tor贸w "BOCZNICA" Sp. z o.o. - 2018-03-15 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)

REFERENT KSI臉GOWO艢CI - od 2聽100 PLN

Wsparcie dzia艂u ksi臋gowego. Weryfikacja dokument贸w pod wzgledemrachunkowym oraz wprowadzanie do systemu ksi臋gowego Minimum 6miesi臋czny sta偶 w dziale ksiegowym. Praca od 8-16
Biuro Rachunkowe "CONSEIL" - 2018-05-08 - Opole (opolskie)


Wybierz powiat