REFERENT DS.ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Jaworze oferta pracy BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU
Stanowisko: REFERENT DS.ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: 1 900 - 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie czynności zwiazanych z usługami, dostawami i inwestycjami zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.
Data publikacji: 2015-11-26
Lokalizacja: Jaworze (śląskie)
Pracodawca: BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SŁONECZNA 83, 43-384 Jaworze, powiat: bielski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie czynności zwiazanych z usługami, dostawami i inwestycjami zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 900 - 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: okres próbny na 3 m-ce
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS.ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 900 - 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.11.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie, znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, umiejętność obsługi komputera (pakiet Office + Internet). Mile widziane doświadczenie.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
SŁONECZNA 83, 43-384 Jaworze, powiat: bielski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wskazany kontakt osobisty z CV w godz. 7.30-14.00. Można też kontaktować się telefonicznie we wskazanych godzinach.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: bielski
Gmina pracodawcy: Jaworze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jaworze
Ulica pracodawcy: SŁONECZNA
Numer budynku pracodawcy: 83
Profil działalności pracodawcy: OCHRONA ZDROWIA LUDZKIEGO
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 27.11.2015
Oferta pracy ważna do: 10.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej nawiązania, zmiany i ustania stosunku pracy.3. Ustalanie uprawnień pracownicznych (staż pracy, wymiar urlopu, wymiar czasu pracy, uprawnienia rodzicielskie, jubileuszowe, odprawy rentowo - emerytalne itp.).4. Prowadzenie ewidencji czasu pracy.5. Rozliczanie czasu pracy.6. Weryfikacja harmonogramów czasu pracy.7. Sporządzanie planów urlopów.8. Prowadzenie ewidencji osobowej pracowników oraz rejestrów spraw pracownicznych.9. Wystawianie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy.10. Sporządzenie dokumentów zgłoszeniowych i wyrejestrowujących do ZUS.11. Prowadzenie i wysyłanie sprawozdawczości do GUS, PFRON itp.wysokość wynagrodzenia: 2775,00 zł brutto + 5 % premii + dodatek stażowy
Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy - 2019-02-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzdaż mebli
Salon Meblowy BARTEK Grzegorz Kołakowski - 2018-09-04 - Przasnysz (mazowieckie)
•Przygotowywanie dokumentacji przetargowych o udzielenie zamówienia, zgodnie z obowiązującą Ustawą•Udział w pracach komisji przetargowej•Udział w sporządzaniu sprawozdań/protokołów z przeprowadzonych postępowań•Archiwizacja dokumentacji przetargowej•Współpraca z komórkami organizacyjnymi wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia•Bieżący monitoring przepisów, aktów prawnych w zakresie zamówień•Terminowa realizacja zadań• Sporządzanie i rozliczanie grafików pracy, dokonywanie zakupów administracyjnych.
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyn, elektronarzędzi oraz urządzeń pneumatycznych
ROYAL EUROPA SP. Z O.O. - 2016-12-07 - Polkowice (dolnośląskie)
OBSŁUGA SEKRETARIATU, CENTRALI TELEFONICZNEJ, EWIDENCJA KORESPONDENCJI
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Osiecznica (lubuskie)
Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Polanów (zachodniopomorskie)
.
ADAM ANDRZEJEWSKI - FRONT FEST - 2018-06-27 - Sokół (mazowieckie)
Referent ds. obsługi Klienta
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
- prowadzenie kontropli zdrowotności i dokumentów u zarejestrowanych przedsiębiorców- prowadzenie obserwacji, rejestracji, sygnalizacji i prognozowania organizacja szkodliwych- pomoc przy obsłudze eksportu roślin- pobieranie prób materiału roślinnego i glebyPraca w godz. 7:30 do 15:30
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA W ŁODZI - 2018-11-21 - Łódź (łódzkie)
pozananie zasad funkcjonowoania firmy, ofertowania i przygotowywania produkcji zamówień specjalnych, poznanie zasaf tworzenia, zatwierdzania, udostępniania i archiwizowania dokumentacji produktu.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wykonywanie bieżacych czynności i zadań realizowanych przez dził księgowy.
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2019-02-25 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Sporządzanie list płac, raportów rozliczeniowych do ZUS, prowadzenie ewidencji VAT sprzedaży i zakupu, bezpośredni kontakt z klientem oraz urzędamiWYMAGANIA: wykształcenie wyższe, zaawansowana znajomość programów płatnik i optima, 6 miesieczne doświadczenie zawodowe, dobra znajomość jezyka angielskiego
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Kraków (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w obsłudze interesantów, odbieranie telefonów, przygotowywanie odpowiedzi na pisma, archiwizowanie dokumentów, kserowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Łosice (mazowieckie)
Archiwizacja dokumentacji, kancelaryjna obsługa wydziałiu
kontakt przez PUP - 2015-10-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
HUSSAR ANGELS S.A. - 2019-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
Branża: MEBLOWA-Sprzedaż mebli-Obsługa klienta-Obsługa kasy fiskalnej-Sporządzanie umów ratalnych-Utrzymanie czystości na salonieOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Mikołów PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-ndz 9-17, 12-20 (system pracy równoważny).
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2019-05-15 - Mikołów (śląskie)
Montaż, serwis bram
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)
- sporządzanie i rozliczanie rozliczeń materiałowych;- wystawianie dokumentów przyjęcia i rozchodu wewnętrznego;- przyjmowanie dokumentów przyjęcia zewnętrznego;- sporządzanie kalkulacji wyrobów;- rozliczanie inwentaryzacji
kontakt przez PUP - 2019-10-09 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
obieranie owoców i warzyw
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
obsługa obrabiarki CNC
PRZEDSIĘBIORSTWO HYDRAULIKI SIŁOWEJ "HYDROTOR" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-24 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie postępowań w zakresie świadczeń z funduszu alimentacyjnego, prowadzenie postępowań w stosunku do dłużników alimentacyjnych, przygotowanie projektów decyzji w sprawach FA, sporządzanie sprawozdań, redagowanie dokumentów dot. spraw administracyjnych, archiwizowanie dokumentów, umiejętność stosowania przepisów prawa
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Unieście (zachodniopomorskie)
- montaż transformatorów- praca na dwie zmiany w godz. 06:00 - 14:00 / 14:00 - 22:00
kontakt przez PUP - 2019-10-29 - Łódź (łódzkie)
1) prowadzenie akt osobowych pracowników, 2) sporządzanie dokumentacjikadrowej pracowników 3) bieżące aktualizowanie bazy danych kadrowych wprogramie VULCAN, 4) bieżąca współpraca z firmą świadczącą obsługę wzakresie bhp i p-poż 5) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, 6)rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, 7) prowadzeniedokumentacji samochodu służbowego 8) prowadzenie kasy DWD, 9)sprawdzanie faktur 10) przygotowywanie umów z kontrahentami 11)prowadzenie rejestru rezerwacji, umów i przedpłat 12) dokonywanierezerwacji 13) prowadzenie i bieżące aktualizowanie elektronicznej bazydanych SIO 14) współpraca w prowadzeniu strony WWW placówki, 15)prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych. Dodatkowe wymagania: 1) pożądane wykształcenie wyższe (preferowany kierunek administracja), 2)pożądane doświadczenie zawodowe w administracji co najmniej1rok, 3) wymagane umiejętności: a) logicznego myślenia, b) planowania i organizacji pracy własnej, c)komunikowania się (komunikacja werbalna i pisemna), d)umiejętność utrzymania porządku w dokumentach i w miejscu pracy, e)umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej. 4)pożądane cechy osobowości: odpowiedzialność, dyspozycyjność, uczciwość, lojalność,dyskrecja, samodzielność, sumienność,rzetelność, terminowość.
Dom Wczasów Dziecięcych - 2018-05-07 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
zapoznanie się z ogólnymi zasadami dot. działalności jednostki, przepisami BHP i PPOŻ, zapoznanie się z przepisami o tajemnicy służbowej i ochronie danych osobowych, obsługiwanie urządzeń techniki biurowej, takich jak: telefony, faksy, kserokopiarki, komputery, przyjmowanie korespondencji: zapisywanie korespondencji w dzienniku, rozdzielanie jej na poszczególne sekcje i pojedyncze osoby, wysyłanie korespondencji: zapisywanie korespondencji w dzienniku, prowadzenie książek pocztowych, pomoc przy archiwizacji dokumentów, pomoc w obsłudze beneficjentów, porządkowanie dokumentów w ramach poszczególnych teczek aktowych, praca w systemie komputerowym.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa klienta
Sklep Wielobranżowy K. Gajos, M. Gajos s.c. - 2017-10-20 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Lębork (pomorskie)
Staż w firmie Kielcedis Sp z o.o. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 55.
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie (tzw. małej) księgowości, pomoc w administracji biurowej
Firma Handlowa B.N. TRADING Marcin Budzeń - 2017-07-04 - Słupsk (pomorskie)