REFERENT W ODDZIALE W ŁODZI Łódź oferta pracy WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA W ŁODZI
Stanowisko: REFERENT W ODDZIALE W ŁODZI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie kontropli zdrowotności i dokumentów u zarejestrowanych przedsiębiorców- prowadzenie obserwacji, rejestracji, sygnalizacji i prognozowania organizacja szkodliwych- pomoc przy obsłudze eksportu roślin- pobieranie prób materiału roślinnego i glebyPraca w godz. 7:30 do 15:30
Data publikacji: 2018-11-21
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA W ŁODZI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Siewna 13a, 94-250 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie kontropli zdrowotności i dokumentów u zarejestrowanych przedsiębiorców- prowadzenie obserwacji, rejestracji, sygnalizacji i prognozowania organizacja szkodliwych- pomoc przy obsłudze eksportu roślin- pobieranie prób materiału roślinnego i glebyPraca w godz. 7:30 do 15:30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT W ODDZIALE W ŁODZI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści w zakresie rolnictwa, leśnictwa i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), rolnicze
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące, rolnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dobra znajomość pakietu MS Officeposiadadanie prawa jazdy Bznajomość zagadnień związanych z odnową roślindokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
Nazwa pracodawcy:
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA W ŁODZI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Siewna 13a, 94-250 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Siewna
Numer budynku pracodawcy: 13a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści w zakresie rolnictwa, leśnictwa i pokrewni
Data dodania oferty pracy: 21.11.2018
Oferta pracy ważna do: 26.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie wpłat, wypłay z archunku klienta, otwieranie nowych rachunków, udzielanie pożyczek, rozliczanie kas, wypłatyy z POS
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Sieradz (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Zwoleń (mazowieckie)
Rozliczenie produkcji
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
-Zapoznanie się z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobotna odbywała staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z techniki pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy porządkowaniu dokumentacji,- Obsł. Komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Gałczewko (kujawsko-pomorskie)
Referent ds. płac
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
wspomaganie w zakresie przygotowania i prowadzenia projektu, ewidencjonowanie danych osobowych uczniów oraz wspomaganie pracy sekretariatu uczniowskiego
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Zbąszynek (lubuskie)
Praca w Restauracji PARKOWA w Dobrej. Praca w weekendy.
Jubiler Justyna Kostyra - 2017-09-28 - Dobra (opolskie)
- prowadzenie obsługi kancelaryjnej KP PSP,- prowadzenie korespndencji biurowej,- prowadzenie obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Sulęcin (lubuskie)
katologowanie dokumentacji papierowej, weryfikacja danych, wprowadzanie danych do systemu, archiwizacja dokumentów, wprowadzanie danych z zabiegów eksplatacyjnych i remontowych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Mława (mazowieckie)
WEDŁUG ZAKRESU OBOWIĄZKÓW
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Kluczbork (opolskie)
prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych, sporządzanie wniosków aplikacyjnych o pozyskanie funduszy zewnętrznych, koordynacja lokalnego transportu zbiorowego, opieka nad cmentarzami wojennymi
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Rokitno (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
"CENTRUM KONFERENCYJNO-REKREACYJNE U.TOMASZEWSKA I. WIERZBICKA" SPÓŁKA CYWILNA - 2018-02-02 - Sierpc (mazowieckie)
prowadzenie spraw personalnych, tworzenie zestawień i raportów
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Lubin (dolnośląskie)
praca na budowie
TOMASZ TYCZYŃSKI FIRMA BUDOWLANA - 2016-05-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Świadczenie usług fryzjerskich
STUDIO VIVA Elżbieta Pleszuk - 2017-02-06 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Centrum Usług Wspólnych Gminy Miejskiej - 2018-03-22 - Lubań (dolnośląskie)
sprtowanie, pakowanie, przygotowanie jaj do wysyłki, znakowanie opakowań
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Sadłowo (mazowieckie)
przygotowywanie wniosków do pacowni urbanistycznych, dokumentacji planistycznych, pomoc przy przygotowywaniu decyzji podziałowych, dokumentacji aktów własnościowych, porządkowanie dokumentacji aktów własnościowych
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Głogów (dolnośląskie)
zapoznanie się z pracą i funkcjonowaniem kancelarii prawniczej, obsługa poczty, obieg dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Mikołów (śląskie)
zapoznanie się z pracą w programie Comarch Optima, Płatnik, zapoznanie się z zasadami sporządzania deklaracji podatkowych, deklaracji ZUS, kart wynagrodzeń pracowników, wprowadzania dokumentów księgowych i ich księgowanie, zapoznanie się z zasadami sporządzania dokumentów księgowych tj. dowodow wewnętrznych, ewidencji przebiegu pojazdu, wystawianie faktur not korygujących, zapoznanie się z zasadami wyliczania wynagrodzeń, sporządzanie list płac i wyliczania skąłdek ZUS
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Chrzanów (małopolskie)
Tworzenie prostych projektów
Sklep Motoryzacyjny Banaszak-Zwierzycka Katarzyna - 2016-11-04 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
*
Lekarska Specjalistyczna Spółdzielnia Pracy Eskulap - 2018-02-08 - Białystok (podlaskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Jaworzno (śląskie)
Rozpoznanie wymagań klienta w zakresie usług z wolnej ręki;Sporządzanie kalkulacji cenowych; Sporządzanie ofert handlowych;Monitorowanie spraw związanych z podpisaniem umowy. Praca w godzinach 8-16
ABC Service Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
- Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Wprowadzanie danych do systemu, obsługa programu PŁATNIK. Przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników. Meldunki GUS. Odpisywanie na pisma Urzędowe. Nadawanie ogłoszeń o pracę. Sporządzanie dokumentu PIT-11. Wykonywanie poleceń przełożonych.- Wynagrodzenie: 1950 do 2350 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo do styczeń 2017 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe (kierunek np. Zarządzanie Zasobami Ludzkimi). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku w dziale kadr. Wymagana znajomość przepisów dotyczących prawa pracy. Praktyczna znajomość Ms Office. Wymagana rzetelność w wykonywaniu zadań. Wymagana umiejętność obsługi programu PŁATNIK. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: broda (at) dako-pt.com
DAKO PROFESSIONAL TEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
fakturowanie, sprzedaż, obsługa komutera
MAŁOPOLSKA SPÓŁDZIELNIA HANDLOWA "WIZAN" - 2016-10-19 - Zator (małopolskie)
Sporządzanie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych, wsparcie dla działu kadr i płac.
Dersław Sp. z o.o. - 2018-07-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wprowadzanie danych do systemu CRM, do Excela, porzadkowanie dokumentacji, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, wypisywanie i pieczętowanie dokumentów, pomoc w bieżącej obsłudze kandydatów na studia, prowadzenie dokumentacji kandydatów na studia, wykonywanie telemarketingu do kandydatów, pomoc w realizacji bieżących działań BIiR
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)