REFERENT D.S ADMINISTRACYJNYCH Duszniki-Zdrój oferta pracy Dom Wczasów Dziecięcych
Stanowisko: REFERENT D.S ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: 2 600 - 2 900 PLN
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie akt osobowych pracowników, 2) sporządzanie dokumentacjikadrowej pracowników 3) bieżące aktualizowanie bazy danych kadrowych wprogramie VULCAN, 4) bieżąca współpraca z firmą świadczącą obsługę wzakresie bhp i p-poż 5) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, 6)rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, 7) prowadzeniedokumentacji samochodu służbowego 8) prowadzenie kasy DWD, 9)sprawdzanie faktur 10) przygotowywanie umów z kontrahentami 11)prowadzenie rejestru rezerwacji, umów i przedpłat 12) dokonywanierezerwacji 13) prowadzenie i bieżące aktualizowanie elektronicznej bazydanych SIO 14) współpraca w prowadzeniu strony WWW placówki, 15)prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych. Dodatkowe wymagania: 1) pożądane wykształcenie wyższe (preferowany kierunek administracja), 2)pożądane doświadczenie zawodowe w administracji co najmniej1rok, 3) wymagane umiejętności: a) logicznego myślenia, b) planowania i organizacji pracy własnej, c)komunikowania się (komunikacja werbalna i pisemna), d)umiejętność utrzymania porządku w dokumentach i w miejscu pracy, e)umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej. 4)pożądane cechy osobowości: odpowiedzialność, dyspozycyjność, uczciwość, lojalność,dyskrecja, samodzielność, sumienność,rzetelność, terminowość.
Data publikacji: 2018-05-07
Lokalizacja: Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
Pracodawca: Dom Wczasów Dziecięcych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 37, 57-340 Duszniki-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie akt osobowych pracowników, 2) sporządzanie dokumentacjikadrowej pracowników 3) bieżące aktualizowanie bazy danych kadrowych wprogramie VULCAN, 4) bieżąca współpraca z firmą świadczącą obsługę wzakresie bhp i p-poż 5) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, 6)rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, 7) prowadzeniedokumentacji samochodu służbowego 8) prowadzenie kasy DWD, 9)sprawdzanie faktur 10) przygotowywanie umów z kontrahentami 11)prowadzenie rejestru rezerwacji, umów i przedpłat 12) dokonywanierezerwacji 13) prowadzenie i bieżące aktualizowanie elektronicznej bazydanych SIO 14) współpraca w prowadzeniu strony WWW placówki, 15)prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych. Dodatkowe wymagania: 1) pożądane wykształcenie wyższe (preferowany kierunek administracja), 2)pożądane doświadczenie zawodowe w administracji co najmniej1rok, 3) wymagane umiejętności: a) logicznego myślenia, b) planowania i organizacji pracy własnej, c)komunikowania się (komunikacja werbalna i pisemna), d)umiejętność utrzymania porządku w dokumentach i w miejscu pracy, e)umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej. 4)pożądane cechy osobowości: odpowiedzialność, dyspozycyjność, uczciwość, lojalność,dyskrecja, samodzielność, sumienność,rzetelność, terminowość.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT D.S ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Duszniki-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Duszniki-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
Data zakończenia pracy: 31.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, administracyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa Pakietu MS OFFICE
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Dom Wczasów Dziecięcych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 37, 57-340 Duszniki-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny (z aktualnym numerem telefonukontaktowego), 2) CV, 3)oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o pracę(do pobrania ze stronyBIP jednostki), 4) potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw potwierdzającychposiadane wykształcenie, 5) potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentówpoświadczających staż pracy (jeśli kandydat posiada), 6) potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałemkserokopie zaś. o ukończonych kursach, 7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności 8)oświadczenie kandydata o niekaralności 9)oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywaniepracy na ww stanowisku 10)oświadczenie o nie toczących się postępowaniach karnych wobec kandydata do pracy,
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Duszniki-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Duszniki-Zdrój
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 37
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 07.05.2018
Oferta pracy ważna do: 18.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca na produkcji
KRUGER - POLSKA Sp. z o.o. Ostrów Mazowiecka - 2016-09-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji szkoły
Gimnazjum Dla Dorosłych w Rowie - 2017-08-24 - Rów (zachodniopomorskie)
Wynagrodzenie: średnie lub wyższe; mile widziane doświadczenie zawodowe; umiejętność obsługi komputera; znajomość j. angielskiego lub niemieckiego; prowadzenie kadr i dokumentacji; jedna zmiana; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności; miejsce pracy: Gliwice
CHEMEKO - 2016-03-08 - Gliwice (śląskie)
prace związane z prowadzeniem księgowości
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Ostrówek (łódzkie)
Praca na stanowisku referent w Pionie Głównego Księgowego KPW. Opracowywanie dokumentów dotyczących rozliczania podróży służbowych pracowników i żołnierzy garnizonu Dziwnów. Udział w opracowywaniu planów i zestawień kosztów. Tworzenie wykazów i zestawień ilościowo - wartościowych na potrzeby pionu głównego księgowego. Rejestrowanie dokumentów w rejestrach i systemie informatycznym.
Jednostka Wojskowa 2454 - 2018-07-03 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Obsługa dystrybutorów prowadzących sprzedaż produktów Szynaka Meble w przestrzeni internetowej. Bezpośredni kontakt z konsumentem (obsługa infolinii).
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- organizowanie i nadzorowanie prazy Z.G.M.- analiza stanu zapasów - prowadzenie dokumentacji związanej z gosp. materiałową - zabezpieczenie materiałów - prowadzenie postępowań zakupowych oraz ich realizacja- sporządzanie informacji do sprawozdawczości statystycznej Spółki
PKP CARGOTABOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-18 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Przygotowanie pism, obsługa korespondencji, odbieranie telefonów, archiwizowanie dokumentów, opisywanie faktur, drobne prace kadrowe.
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE INTEGRACYJNE NR 43 - 2017-09-18 - Częstochowa (śląskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Przysiek (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie min. średnie.
Głowacki Tomasz Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Raciborzu - 2018-03-27 - Racibórz (śląskie)
prowadzenie rejestru i ewidencji płatników składek oraz osób podlegających ubezpieczeniu zdrowotnemu, pobory składek na ubezpieczenia zdrowotne, rozliczenia z płatnikami, przekazywanie danych do NFZ, analiza kont płatników, obsługa stanowiska informacji komórki ubezpieczeniowej
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W GDAŃSKU - 2017-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
- dyżury w recepcji zgodnie z harmonogramem- prowadzenie rezerwacji w komputerowej bazie danych- fakturowanie, generowanie dokumentów przedsprzedażowych- przyjmowanie zgłoszeń od klientów- prowadzenie działań marketingowych- praca w godz. 08:00 - 20:00- możliwa praca w nocy ( ustalenia indywidualne ) - miejsce pracy: Łódź, ul. Legionów 27 / ul. Zamenhofa 13
Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Łodzi - 2018-06-06 - Łódź (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w księgowości.
Anita Ewa Fede - Chreścionko - Firma Handlowo-Usługowa PATI - 2018-08-08 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
doręczanie i odbiór przesyłek, wypełnianie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
według wniosku
PHU SOLID GARDEN WOJCIECH MAZUR - 2018-08-10 - Skórka (wielkopolskie)
obsługa biura, obsługa urządzeń biurowych, wstępne przygotowanie dokumentów do księgowości, realizowanie i analiza współpracy Zarządu Okręgowego PZM ze zrzeszonymi klubami, przygorowanie dokumentów i sprawozdań do Zarządu Głównego PZM, obsługa strony internetowej
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Białystok (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-obsługa korespondencji (prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej Ośrodka, prowadzenie książki nadawczej, kopertowanie pism urzędowych)-obsługa urządzeń biurowych-gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych świadczeniobiorców w programie komputerowym-roznoszenie korespondencji na terenie miasta
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Świebodzin (lubuskie)
Referat Infrastruktury Komunalnej: zapoznanie się z pracą w Referatach, wykonywanie podstawowych prac biurowych, między innymi: obsługa komputera, kserokopiarki, internetu, przygotowywanie i wysyłanie pism na zwenątrz urzędu, wykonywanie prac zleconych w obszarze danego referatu, udział w realizowanych w referacie zadaniach
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Pawłowice (śląskie)
układanie desek w pakietypraca w godz. 7-15
Firma KORA Rafał Lupa - 2016-09-27 - Nowa Dęba (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Kowal (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników, obsługa sekretariatu
Dom Pomocy Społecznej - 2017-09-19 - Jasieniec (lubuskie)
- sprzedaż produktów bankowych- pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad powierzonym portfelem klientów- obsługa kasowo-dysponencka- prowadzenie akcji promocyjnych i budowanie pozycjirynkowej Banku Spółdzielczego w Kcyni
BANK SPÓŁDZIELCZY W KCYNI - 2017-05-24 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Sulechów (małopolskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Praca w recepcji hotelowejPraca w Hotelu Orlik w Ilinku. Na spotkanie z pracodawcą należy umówić się telefonicznie 531 141 929
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Pal-Bud - 2016-10-14 - Ilinko (mazowieckie)
referent handlowy
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Leżajsk (podkarpackie)
praca biurowa, brak wyjazdów służbowych, wymagana obsługa programu - Kancelaria Komornika VAT
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Sosnowcu Konrad Cichor - 2017-10-25 - Sosnowiec (śląskie)
Pomoc przy wprowadzaniu grafików do systemu, pomoc przy naliczaniu wynagrodzeń, wystawianie zaświadczeń, segregacja korespondencji.
MULTISERVICE Sp. z o.o. - 2015-12-18 - Płock (mazowieckie)