REFERENT Gdańsk oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W GDAŃSKU
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 200 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie rejestru i ewidencji płatników składek oraz osób podlegających ubezpieczeniu zdrowotnemu, pobory składek na ubezpieczenia zdrowotne, rozliczenia z płatnikami, przekazywanie danych do NFZ, analiza kont płatników, obsługa stanowiska informacji komórki ubezpieczeniowej
Data publikacji: 2017-08-25
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W GDAŃSKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trakt Św. Wojciecha 137, 80-043 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie rejestru i ewidencji płatników składek oraz osób podlegających ubezpieczeniu zdrowotnemu, pobory składek na ubezpieczenia zdrowotne, rozliczenia z płatnikami, przekazywanie danych do NFZ, analiza kont płatników, obsługa stanowiska informacji komórki ubezpieczeniowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS, umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych, znajomość: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
Nazwa pracodawcy:
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W GDAŃSKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu
Adres pracodawcy:
Trakt Św. Wojciecha 137, 80-043 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kwestionariusz osobowy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz posiadane kwalifikacje
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Trakt Św. Wojciecha
Numer budynku pracodawcy: 137
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 25.08.2017
Oferta pracy ważna do: 08.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Księgowanie dowodów kosztowych i rozliczeniowych (pełna księgowość), uzgadnianie zapisów, obrotów i sald na przydzielonych kontach, sporządzanie i terminowe dostarczanie ustalonych raportów, archiwizacja dokumentów, inne bieżące prace księgowe
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Tarnów (małopolskie)
- instalowanie i okablowanie szaf zgodnie z planem - pomiar i testowanie systemów elektrycznych - konserwacja, serwisowanie i rozwiązywanie problemów dotyczących instalacji elektrycznych
Südwind Personalservice GmbH - 2018-04-27 - Niemcy (Niemcy)
sprzedaż,pakowanie, wysyłanie, rozwożenie części samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Stare Kurowo (lubuskie)
Prowadzenie sekretariatu, prowadzenie archiwum zakładowego.
kontakt przez PUP - 2015-11-10 - Oleśnica (dolnośląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Lębork (pomorskie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, archiwizacja dokumentów księgowych, sporządzanie raportów i zestawień. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi. Pomoc przy sporządzaniu deklaracji VAT, CIT.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Płock (mazowieckie)
obsługa klienta w zakresie obsługi depozytowej i kredytowej
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Drezdenko (lubuskie)
Wykonywanie prac administracyjnych związanych z funkcjonowaniem działu, obsługa interesantów - udzielanie informacji, analiza poprawności składanych wniosków, nabycie umiejętności: obsługa urządzeń biurowych; czytania aktów prawnych ich interpretacji i stosowania; sporządzanie dokumentów i innych pism dotyczących prowadzenia postępowań administracyjnych, prowadzenie obsługi kancelaryjnej, obiegu dokumentów biurowych. Segregowanie i archiwizacja akt.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Siedlce (mazowieckie)
Opracowywanie kosztów, planowanie wyników ekonomiczno - finansowych, kontola wykonania i rozliczanie planowanych budżetów kosztów, sporządzanie analiz rentowności, bieżącej sytuacji finansowej, sporządzanie jednostkowych kosztów produkcji, opracowywanie zakładowych norm pracy.
Zakłady Ceramiczne BOLESŁAWIEC Sp. z o.o. - 2016-07-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie profilu firmy w socila mediaprzygotowywanie i realizacja strategii marketingowychpozyskiwanie klientówrozwijanie trwałych relacji z klientemobsługa klientaprowadzenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Praszka (opolskie)
pozyskiwanie reklam do TV ,rozmowy z klientami.
"TELEWIZJA KRAŚNIK" MACHULSKI OPOKA SP. JAWNA - 2017-04-10 - Kraśnik (lubelskie)
Obsługa klienta, sprzedaż pokryć dachowych i akcesoriów z nimi związanych
LIMBLACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-24 - Limanowa (małopolskie)
mycie elewacji budynków; montaż i serwis elewacji
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Radom (mazowieckie)
• rozliczanie nie czasu pracy• prowadzenie kart przydziału odzieży roboczej• tworzenie pism urzędowych/archiwizacja korespondencji• prowadzenie zleconych rejestrów
Zakład Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego - 2017-11-15 - Przylesie Dolne (opolskie)
Zgodnie z programem stażu m.in:- prowadzanie bieżącej korespondencji- rejestrowanie poczty wychodzącej i przychodzącej- wprowadzanie danych do komputeraukładanie dokumentów- redagowanie pism
kontakt przez PUP - 2015-11-04 - Łodygowice (śląskie)
Obsługa urządzeń biurowych, zapoznanie się z zasadami archiwizacji dokumentów, zapoznanie się z zasadami obsługi wniosków.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Białystok (podlaskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kraków (małopolskie)
-Obsługa klienta w biurze obrotu nieruchomościami,-Praca na 1/2 etatu - godziny pracy do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres: nieruchomosci (at) wladasz.plProsimy o dołączenie do cv klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)".
BIURO OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI- JOLANTA WŁADASZ - 2016-11-23 - Tczew (pomorskie)
- Prace administracyjne w dziale spraw pracowniczych.- Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Preferowane wykształcenie wyższe. Doświadczenie w kadrach i rachubie płac. Znajomość problematyki zatrudnienia racowników, wynagradzania, podatku, czasu pracy, płatnika i zus. Kontakt WSTĘPNIE e-mailowy w celu przesłania CV: a.paruzel (at) elbud.katowice.pl -lub- osobisty w celu pozostawienia CV (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice). Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami. Można również kontaktować się telefonicznie w celu uzyskania dodatkowych informacji (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5662).
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta, sprzedaż, wystawianie dokumentów, ewidencja i rozliczanie zleceń, nadzór nad dokumentacją i jej obiegiem
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Mikołów (śląskie)
Staż dla osób powyżej 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Miłki (warmińsko-mazurskie)
administrowanie lokalna siecią komputerową. więcej na stronie www.biblioteka.lebork.pl
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.JAROSŁAWA IWASZKIEWICZA W LĘBORKU - 2017-08-29 - Lębork (pomorskie)
OBSŁUGA I POZYSKIWANIE KLIENTÓW, SPRZEDAŻ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, DO MYCIA I DEZYNFEKCJI (CHEMIA PROFESIONALNA)MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:ZAWADA,WOJ. PODKARPACKIE,MAŁOPOLSKIE
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "HORTUS" WĄSIK KRZYSZTOF - 2016-06-13 - Zawada (podkarpackie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie bieżącej obsługi korespondencji oraz organizowanie właściwego obiegu dokumentów, przyjmowanie, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji, nadawanie numerów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, pośredniczenie w kontaktach dyrektora z pracownikami, interesantami. Rzetelne i terminowe przekazywanie informacji służbowych. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonywanie wszelkich czynności związanych z ruchem uczniów (przyjęcia, przeniesienie). Obsługa organizacyjna rekrutacji uczniów do klas pierwszych. Zakładanie arkuszy ocen dla uczniów klas pierwszych. Wydawanie legitymacji uczniowskich, sporządzanie opisów arkuszy ocen, wydawanie zaświadczeń potwierdzających kontynuację nauki, prowadzenie rejestru zaświadczeń oraz wydanych legitymacji. Prowadzenie i wprowadzanie danych do systemu Informacji Oświatowej. prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń uczniów. Wykształcenie średnie ogólne, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, telefon, fax, komputer, kserokopiarka, znajomość i obsługa programów komputerowych: Microsoft Office - Word, Excel, Power Point, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność i zaangażowanie, znajomość obsługi wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej SIO.
Szkoła Podstawowa w Wyszecinie - 2016-05-23 - Wyszecino (pomorskie)
Prace porządkowo-techniczne, dbałość o ogólną estetykę sprzątanych pomieszczeń.
ATUT Sp. z o. o. - 2017-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.1. prowadzenie rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3. prowadzenia rozliczeń z ZUS i US,4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,7. opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,10. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,11. prowadzenie analityki do kart syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,12. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,13. przestrzeganie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,15. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,16. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,17. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,18. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,19. prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,20. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,21. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny,2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem. Miejsce i termin składania dokumentów: do 19 lutego 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie. Dodatkowe informacje:Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej www.krynicamorska.naszops.pl oraz Urzędu Miasta Krynica Morska www.krynicamorska.tv , w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane , zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17). Realizując zapis art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-02-05 - Krynica Morska (pomorskie)