REFERENT DO SPRAW KOSZTÓW I NORMOWANIA PRACY Bolesławiec oferta pracy Zakłady Ceramiczne BOLESŁAWIEC Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KOSZTÓW I NORMOWANIA PRACY
Wynagrodzenie: 1 900 - 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Opracowywanie kosztów, planowanie wyników ekonomiczno - finansowych, kontola wykonania i rozliczanie planowanych budżetów kosztów, sporządzanie analiz rentowności, bieżącej sytuacji finansowej, sporządzanie jednostkowych kosztów produkcji, opracowywanie zakładowych norm pracy.
Data publikacji: 2016-07-01
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Zakłady Ceramiczne BOLESŁAWIEC Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 11, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowywanie kosztów, planowanie wyników ekonomiczno - finansowych, kontola wykonania i rozliczanie planowanych budżetów kosztów, sporządzanie analiz rentowności, bieżącej sytuacji finansowej, sporządzanie jednostkowych kosztów produkcji, opracowywanie zakładowych norm pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 900 - 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KOSZTÓW I NORMOWANIA PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali analitycy finansowi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 900 - 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe-finanse, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność obsługi komputera (Word, Excel), samodzielność, i dobra organizacja pracy, dokładność i samodzielność.
Nazwa pracodawcy: Zakłady Ceramiczne BOLESŁAWIEC Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Kościuszki 11, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny w godzinach 07.00-15.00, tel. 75-7323651, e-mail bol_cer (at) e.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 07.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali analitycy finansowi
Data dodania oferty pracy: 01.07.2016
Oferta pracy ważna do: 01.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprawdzanie kompletności dokumentów. Obsługa radców prawnych. Wysyłanie wezwań, przygotowywanie wniosków do sądu, prowadzenie repertorium spraw sądowych. Inne polecenia opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Płock (mazowieckie)
https://www.hyzne.pl/14-bip/11224-nabor-na-wolne-stanowiska-urzednicze/11335-nabor-na-stanowisko-mlodszy-referent-ds-inwestycji-i-remontow.html
URZĄD GMINY HYŻNE - 2018-08-13 - Hyżne (podkarpackie)
Wprowadzanie dokumentów do systemu, weryfikacja danych, ewidencja czasu pracy itd.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa rebaka do gałęzi
Łukasz Jóźwiuk - TARTAK BIOMASA - 2016-08-22 - Ostromęczyn (mazowieckie)
- wymagane wykształcenie - WYŻSZE- umiejętności-specjalności - PODSTAWOWA WIEDZA INFORMATYCZNA, PRAWO JAZDY KAT B- pozostałe - RZETELNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, DYSCYPLINA PRACY
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Krapkowice (opolskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo lub wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracyb)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym; Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych wraz z załącznikiem nr 1 pn. Instrukcja Kancelaryjna; Kodeksu Postępowania Administracyjnego Dział I i Dział VIII.II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 100%2)praca w kontakcie z klientem3)praca przy komputerze4)pełny wymiar czasu pracy5)zatrudnienie od 01.05.2017 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu styczniu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do wydziału, przedkładanie Naczelnikowi, po czym przekazywanie na poszczególne stanowiska pracy według dyspozycji Naczelnika. 2)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta, 3)rejestracja faktur i umów oraz przekazywanie ich do Wydziału Finansowego. 4)obsługa interesantów. 5)prowadzenie ewidencji środków trwałych wytworzonych w pasie drogowym dróg gminnych. 6)dbałość o aktualność kart usług załatwianych w Wydziale. 7)pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych. 8)zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-02-17 - Racibórz (śląskie)
1. Segregowanie dokumentów wpływających do urzędu.2. Wstępna weryfikacja wpływających deklaracji.3. Tworzenie paczek z deklaracjami.4. Sprawdzanie poprawności formalnej zeznań/deklaracji wpływających do urzędu wraz z weryfikacją danych identyfikacyjnych.5. Rozdzielanie deklaracji na zwroty i wypłaty.6. Przygotowywanie dokumentacji do zarchiwizowania.7. Tworzenie spisów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.8. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki.9. Wprowadzanie danych podstawowych i szczegółowych z deklaracji i innych dokumentów do systemów informatycznych, będących w wykorzystaniu Urzędu.10. Otwieranie i sprawdzanie ilościowe korespondencji wpływającej do tut. urzędu.11. Nadawanie numerów systemowych na deklaracjach w aplikacjach informatycznych urzędu.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kartuzy (pomorskie)
Samodzielne przygotowywanie i sprzedaż własnej oferty turystycznej; pośrednictwo w sprzedaży ofert turystycznych. Praca w godzinach 8-16
Martex - Biuro Podróży Krajowych i Międzynarodowych Przewozów Kruszyński Józef - 2016-12-21 - Dębie (opolskie)
praca w dziale księgowym firmy, układanie dokumentów, sprawdzanie rejestrów podatkowych
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Płock (mazowieckie)
Montowanie (zakładanie, składanie) barier energochłonnych.
MARK SŁAWOMIR CICHOCKI - 2018-04-13 - Żagań (lubuskie)
Sprzedaż oryginalnych czekoladek na Targach Bożonarodzeniowych na Rynku Głównym (praca na pół lub cały etat - do uzgodnienia z pracodawcą)
ANGELINA CHOCOLATE Sp. z o.o. - 2017-11-10 - Kraków (małopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-09-12 - Rogoźno (wielkopolskie)
obsługa systemu komputerowego, przyjmowanie i rejestracja wniosków na swiadczenie wychowawcze
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Sterdyń (mazowieckie)
Kompleksowa i profesjonalna obsługa klientów placówki, przygotowanie i wprowadzanie danych w systemie komputerowym, bieżąca i telefoniczna obsługa klientów, korespondencja i dbanie o prawidłowy przepływ informacji, pomoc w bieżących zadaniach zepspołu. Praca w godzinach 9-17
Meritumkredyt Spółka z o.o - 2016-12-14 - Opole (opolskie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera, obsługa klienta w zakresie sprzedaży polis ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Mikołów (śląskie)
wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, doświadczenie bez znaczenia, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, znajomość przepisów: ustawa o rachunkowości, o finansach publicznych oraz przepisów podatkowych, biegła umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office, punktualność, systematyczność, dokładność w działaniu, umiejętność samodzielnej analizy i oceny danych, umiejętność pracy w zespolezakres obowiązków: kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych (faktur, rachunków, innych dokumentów księgowych) zgodnie z przyjętymi zasadami rachunkowości, analiza kont rachunkowych pod względem prawidłowości zapisów księgowych, wstępna weryfikacja dokumentów księgowych, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, wspomaganie głównego księgowego w czynnościach i zadaniech realizowanych przez dział finansowo-księgowy
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2018-06-13 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Przygotowanie pokoi dla gości, dbanie o wizerunek ogólny obiektu, przyjęcie - zameldowanie gości
UNIVERSAL PARTNER PIOTR KRÓL " Willa Relaks" - 2017-05-24 - Wieliczka (małopolskie)
Wykonywanie prostych czynności burowych związanych z zagadnieniami dot. pracy organu podatkowego, wprowadzanie danych do systemu komputerowego;
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Będzin (śląskie)
Pomoc w załadunku surowców i prasowaniu makulatury.
EST Sp. z o. o. - 2017-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
rozbiór mięsa - półtusz wieprzowych; klasyfikacja mięsa do handlu i produkcji; produkcja wędlin, wędzonek, podrobów; konserwowanie mięsa (wędzenie, solenie); rozdrabnianie mięsa; przygotowywanie farszu
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Cielęta (kujawsko-pomorskie)
czynności administracyjno-kadrowe- oferta skierowana również do osób posiadających orzeczenie o stopniu niepsełnosprawności
AJG SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA SP. Z O.O. - 2017-11-15 - Zgierz (łódzkie)
opieka nad osobą chorą, zabiegi higieniczne, pomoc w codziennych czynnościach
FILAR SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA - 2018-09-06 - Rawicz (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Zielona Góra (lubuskie)
-praca w księgowości
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
jw.
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2017-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
Referent księgowy
"Biuro MTB" Tomasz Bogutyn Usługi Rachunkowo-Księgowe - 2017-06-02 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
referent ds. administracji
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Sporządzanie dokumentacji technicznych i powykonawczych
Instalatorstwo Elektryczne Krasuski Mirosław - 2017-06-22 - Strzała (mazowieckie)
Obsługa komputera, znajomosć pakietu office, mile widziana znajomość programu Subiekt.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Oleśnica (dolnośląskie)