REFERENT DS. KANCELARYJNO - BIUROWYCH W WYDZIALE DRÓG MIEJSKICH Racibórz oferta pracy Urząd Miasta Racibórz
Stanowisko: REFERENT DS. KANCELARYJNO - BIUROWYCH W WYDZIALE DRÓG MIEJSKICH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo lub wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracyb)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym; Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych wraz z załącznikiem nr 1 pn. Instrukcja Kancelaryjna; Kodeksu Postępowania Administracyjnego Dział I i Dział VIII.II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 100%2)praca w kontakcie z klientem3)praca przy komputerze4)pełny wymiar czasu pracy5)zatrudnienie od 01.05.2017 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu styczniu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do wydziału, przedkładanie Naczelnikowi, po czym przekazywanie na poszczególne stanowiska pracy według dyspozycji Naczelnika. 2)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta, 3)rejestracja faktur i umów oraz przekazywanie ich do Wydziału Finansowego. 4)obsługa interesantów. 5)prowadzenie ewidencji środków trwałych wytworzonych w pasie drogowym dróg gminnych. 6)dbałość o aktualność kart usług załatwianych w Wydziale. 7)pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych. 8)zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.
Data publikacji: 2017-02-17
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo lub wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracyb)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym; Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych wraz z załącznikiem nr 1 pn. Instrukcja Kancelaryjna; Kodeksu Postępowania Administracyjnego Dział I i Dział VIII.II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 100%2)praca w kontakcie z klientem3)praca przy komputerze4)pełny wymiar czasu pracy5)zatrudnienie od 01.05.2017 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu styczniu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do wydziału, przedkładanie Naczelnikowi, po czym przekazywanie na poszczególne stanowiska pracy według dyspozycji Naczelnika. 2)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta, 3)rejestracja faktur i umów oraz przekazywanie ich do Wydziału Finansowego. 4)obsługa interesantów. 5)prowadzenie ewidencji środków trwałych wytworzonych w pasie drogowym dróg gminnych. 6)dbałość o aktualność kart usług załatwianych w Wydziale. 7)pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych. 8)zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. KANCELARYJNO - BIUROWYCH W WYDZIALE DRÓG MIEJSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Racibórz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
V. Wymagane dokumenty:1.list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego2.kwestionariusz osobowy,3.kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje,4.kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy,5.oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych i nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,6.oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 902)7.oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,8.oświadczenie kandydata że posiada nieposzlakowaną opinię,9.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Druki oświadczeń i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I obejmować będzie test z wiedzy ogólnej z zakresu ustaw wymienionych w pkt.2a. Etap II obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko referenta ds. kancelaryjno biurowych w Wydziale Dróg Miejskich z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 01.03.2017 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2016 r. poz. 902) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.bipraciborz.pl
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Data dodania oferty pracy: 17.02.2017
Oferta pracy ważna do: 01.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wymagania: wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie, znajomość programów księgowych ze wskazaniem na program : RACHMISTRZ GTZakres obowiązków: dekretacja dokumentów księgowych, księga przychodów i rozchodówPraca na 1/2 etatu w okresie próbnym - później cały etat
Biuro Rachunkowe SUBIEKT s.c. - 2018-04-09 - Krotoszyn (wielkopolskie)
referent - pracownik obslugi biourowej
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Zielona Góra (lubuskie)
- Wprowadzanie dokumentów ksiegowych do programu księgowego (Sage Symfonia finanse-księgowość, środki trwałw, kadry płace). Obsługa programu branżowego do wystawiania faktur, not księgowych, monitów. Weryfikacja płatności i nadzór nad należnościami kontrahentów. Windykacja należności. Sporządzanie cyklicznych zestawień i sprawozdań. Współpraca z innymi działami.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto na okresie próbnym (2800 zł brutto po okresie próbnym). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne: finanse, ksiegowość. Znajomość programów księgowych ( finanse-księgowość, środki trwałe, kadry płace), znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych. Znajomość obsługi sprzętu biurowego (telefon, kserokopiarka, fax). Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel, Outlook). Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność i samodzielność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt e-mail: praca (at) breweleasing.pl
"BREWE LEASING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-06 - Katowice (śląskie)
obsługa sprzętu biurowego,wykonywanie prac biurowych,sporządzanie dokumentacji,udzielanie informacji telefonicznej,sporządzanie i wysyłanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub językowe (język angielski).
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Rybnik (śląskie)
1) Znajomośó, stosowanie i przestrzeganie obowiązujących przepisówszczególnych wchodzących w zakres ustawy o finansach publicznychi rachunkowości, przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, normatywów kancelaryjno-archiwalnych.2) Znajomość i przęstrzeganie zasad finansowania zadań z zakresu ustawy o pomocy społecznej, ustawy o Świadczeniach rodzinnych,ustawy o pomocy osobom uprawnionyrn do alimentów, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów. ustawy o Karcie Dużej Rodziny, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, ustawy o wspieranru rodziny i systemie pięczy zastępczej3) Prowadzenie rachunkowości jednostki.4) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.5) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym. 6) Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczqcych operacji gospodarczych i finansowych.7) Naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie składek od wynagrodzeń.8) Prowadzenie programu ''Płatnik''.9) Sporządzanie bilansu rocznego jednostki.10) Sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki w formiepapierowej i elektronicznej. 11) Opracowywanie planów finansowych jednostki.12) Prowadzenie spraw finansowo-księgowych związanych z realizacją pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszualimentacyjnego, zasiłków dla opiekunów, spraw z zakresuprzeciwdziałania przemocy w rodzinie, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i Katy Dużej Rodziny.13) Rozliczanie funduszu alimentacyjnego i zaliczek alimentacyjnych.14) Dekretacja i zatwierdzonych rachunków i faktur do wypłaty. 15) Kontrolowanie ksiąg inwentarzowych majątku GOPS.16) Prowadzenie gospodarki finansowej, podatkowej izasiłkowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.17) Rozliczanie umów cywilnoprawnych.18) Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu19) Przeprowadzanie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym,PFRON itp.20) Przestrzeganie przepisów o tajemnicy państwowej i służbowej, o ochronie danych osobowych oraz dokumentow objętych tymi przepisami.21) Przestrzeganie przepisów o finansach publicznych, rachunkowościi odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.22) Przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów bezpieczeństwa i p.poż. 23) Wykonywanie innych prac zleconych dodatkowo przez Kierownika GOPS.Inne zadania wynikające z zakresu obowiqzków na zajmowanym stanowisku pracy.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku - 2015-11-26 - Osiek (pomorskie)
czytanie kart technologicznych, spawanie metodą MIG/MAG/TIG, spawnie łukiem elektrycznym, wykonywanie lutowania, lutospawania, cięcie palnikiem gazowym, cięcie metodą laserową i plazmową, obsługa automatów i półautomatów spawalniczych. Praca w brygadzie rosyjsko-ukraińsko języcznej, wsparcie brygady obcojęzycznej. Zatrudnienie przez agencję zatrudnienia na umowę o pracę tymczasową.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Zabrze (śląskie)
praca przy komputerze: wprowadzanie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa mieszkańców i użytkowników lokali będących w zasobach, umożliwianie mieszkańcom i właścicielom lokali użytkowych zapoznania się z dokumentacją techniczna=ą obiektów oraz przekazywanie na ich życzenie kserowanych stron tej dokumentacji, przyjmowanie zgłoszeń o powstałych awariach i uterkach w poszczególnych lokalach, obiektach, przynależnych terenach, placach zabaw i obiektach towarzyszących, pomoc przy sprawdzaniu stanu czystości administrowanych budynków.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie, znajomość branży mechanicznej i blacharskiej
DAMEX Garbarek Damian - 2018-03-28 - Kobierno (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Granit Strzegom Spółka Akcyjna - 2016-02-24 - Strzegom (dolnośląskie)
sprzedaż, obsługa bieżących zamówień, utrzymanie kontaktu z klientami zagranicznymi, zdobywanie nowych kontrahentów
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Lewickie (podlaskie)
Prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy i bazy danych pracowników i inne sprawy związane z ruchem pracowniczym. Kontrola i rozliczenie czasu pracy.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. Bł. Marty Wieckiej - 2016-11-22 - Bochnia (małopolskie)
Wykształcenie średnie, kierunek księgowość, rachunkowość. Zakres obowiązków: przyjmowanie dokumentów, fakturowanie. Kontakt osobisty z pracodawcą.
SAMOPOMOC CHŁOPSKA GMINNA SPÓŁDZIELNIA GASZOWICE - 2016-10-19 - Jejkowice (śląskie)
- prezentowanie oferty pożyczek dla firm ze środków WP - woj. pomorskiego- prowadzenie dokumentacji zw. z projektem J/NL/MP- pomoc w kompletowaniu stosownych dok. od klientów dot. projektu MP- przygotowywanie umów i aneksów z wykorzystaniem systemu ISOJ - wprowadzaniedanych- prowadzenie sprawozdawczości do POPF- system Pom. Funduszu Rozwoju - po uzyskaniu pozwoleń-przejściu pozytywnych szkoleń- monitorowanie klientów - przygotowywanie pism- udzielanie informacj telef./e-mail/na temat MP- nadzorowanie i pilnowanie terminów i prawidłowosci sporządzanych sprawozdań
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kartuzy (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa w zakresie administracyjnym i inwestycyjnym RMSM.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
1) Obliczanie i sporządzanie list dla pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych (umowa o pracę, umowa zlecenie, umowa o dzieło itp.).2) Prowadzenie dokumentacji ZUS, zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, wychowawczych itp.3)Prowadzenie rozliczeń z ZUS-em (sporządzanie dokumentów rozliczeniowych)4)Prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym5)Sporządzanie sprawozdań statystycznych o wynagrodzeniach i zatrudnieniu,6)Archiwizacja dokumentów,7)Prowadzenie kasy szkoły, druków ścisłego zarachowania,8)Inne czynności wynikające z karty stanowiska pracySzczegóły na stronie BIP http://siedlcesp12.bip.e-zeto.com
Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Siedlcach - 2016-10-31 - Siedlce (mazowieckie)
PRZYGOTOWANIE STANOWISKA PRACY LEKARZA, CZYNNA ASYSTA, SPRZĄTANIE STANOWISKA PRACY, SPRZĄTANIE GABINETU I POMIESZCZEŃ SOCJALNYCH
NZOZ STOMATOLOGIA PIOTR BLAJER - 2017-05-23 - Rzeszów (podkarpackie)
wykonastwo instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
sprawdzanie dokumentów ksiegowych, wpinanie dokumentów kasowych, dekretacja raportów kasowych, wprowadzanie faktur kosztowych
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa klienta banku, opracowywanie wniosków kredytowych, przygotowywanie umów kredytowych/ROR, przygotowywanie korepsondencji wychodzącej dla klientów banku, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Oborniki (wielkopolskie)
Obsługa klienta salonu meblowego.Spotkanie rekrutacyjne 05.07.2016 g. 11:00 ul.Milenijna 2.
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk Spółka Jawna - 2016-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace terenowe, proste prace obliczeniowe z wykorzystaniem programu EXELL
MKGEO Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2018-06-22 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-01-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie księgowości budżetowej jednostki budżetowej,czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań budżetowych i finansowych, współpraca z Głównym Księgowym w zakresie opracowywania planu finansowego jednostki obsługiwanej, zmiana planu w toku realizacji budżetu oraz czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań finansowych jednostki,udzielanie bieżącej i rzetelnej informacji dyrektorom obsługiwanych jednostek w zakresie realizacji planów finansowych tych jednostek,prowadzenie ewidencji sprzedaży i nabycia towarów i usług oraz sporządzanie miesięcznych deklaracji od podatku od towarów i usług (VAT),dokonywanie uzgodnienia sald na koniec każdego miesiąca w obsługiwanej jednostce budżetowej,dokonywanie wydruków z wykonania wydatków jednostek budżetowych,sporządzanie list płac pracowników jednostki budżetowej oraz trzech gminnych instytucji kultury,prowadzenie kart wynagrodzeń,terminowe naliczanie zaliczek na podatek dochodowy zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz terminowe przesyłanie do odpowiedniego Urzędu Skarbowego deklaracji od podatku dochodowego od osób fizycznych pracowników zatrudnionych w jednostkach obsługiwanych,wykonywanie zadań wynikających z ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, a w szczególności:zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego,sporządzanie imiennych raportów miesięcznych,sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i innych wymaganych,sporządzanie zaświadczeń i innych dokumentów na wniosek pracowników zatrudnionych w jednostkach,terminowe przesyłanie do Urzędu Statystycznego wymaganych sprawozdań obsługiwanych jednostek,przyjmowanie, wysyłanie i prowadzenie rejestru korespondencji,wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną,wykonywanie innych czynności i poleceń Dyrektora Zespołu.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Czersk (pomorskie)
współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi podmiotami, obsługa klientów i kontrahentów obszarze logistyki, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie zestawień na potrzeby danego działu, wprowadzanie danych do odpowiednich programów, segregacja i archiwizacja dokumentacji, wypełnianie odpowiednich dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
Księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Żary (lubuskie)
- obsługa interesantów (telefoniczna i osobista)- wysyłanie poczty- prowadzenie Dziennika Kmo- sporządzanie pism- archiwizacja akt
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Jaworzno (śląskie)