REFERENT KSIĘGOWY Katowice oferta pracy "BREWE LEASING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - Wprowadzanie dokumentów ksiegowych do programu księgowego (Sage Symfonia finanse-księgowość, środki trwałw, kadry płace). Obsługa programu branżowego do wystawiania faktur, not księgowych, monitów. Weryfikacja płatności i nadzór nad należnościami kontrahentów. Windykacja należności. Sporządzanie cyklicznych zestawień i sprawozdań. Współpraca z innymi działami.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto na okresie próbnym (2800 zł brutto po okresie próbnym). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne: finanse, ksiegowość. Znajomość programów księgowych ( finanse-księgowość, środki trwałe, kadry płace), znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych. Znajomość obsługi sprzętu biurowego (telefon, kserokopiarka, fax). Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel, Outlook). Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność i samodzielność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt e-mail: praca (at) breweleasing.pl
Data publikacji: 2018-07-06
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: "BREWE LEASING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:40-145 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Wprowadzanie dokumentów ksiegowych do programu księgowego (Sage Symfonia finanse-księgowość, środki trwałw, kadry płace). Obsługa programu branżowego do wystawiania faktur, not księgowych, monitów. Weryfikacja płatności i nadzór nad należnościami kontrahentów. Windykacja należności. Sporządzanie cyklicznych zestawień i sprawozdań. Współpraca z innymi działami.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto na okresie próbnym (2800 zł brutto po okresie próbnym). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne: finanse, ksiegowość. Znajomość programów księgowych ( finanse-księgowość, środki trwałe, kadry płace), znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych. Znajomość obsługi sprzętu biurowego (telefon, kserokopiarka, fax). Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel, Outlook). Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność i samodzielność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt e-mail: praca (at) breweleasing.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto na okresie próbnym (2800 zł brutto po okresie próbnym). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne: finanse, ksiegowość. Znajomość programów księgowych ( finanse-księgowość, środki trwałe, kadry płace), znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych. Znajomość obsługi sprzętu biurowego (telefon, kserokopiarka, fax). Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel, Outlook). Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność i samodzielność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt e-mail: praca (at) breweleasing.pl
Nazwa pracodawcy:
"BREWE LEASING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Postępu 15 C, 02-676 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - Kontakt e-mail: praca (at) breweleasing.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.breweleasing.pl
Ulica pracodawcy: Postępu
Numer budynku pracodawcy: 15 C
Profil działalności pracodawcy: LEASING FINANSOWY.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 06.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Brak danych
Przedsiębiorstwo Budowlane "Domix" - 2017-09-07 - Lipusz (pomorskie)
obsługa maszyn stolarskich
PAMA Henryk Maciejczyk, Maciej Maciejczyk Sp. c. - 2015-12-11 - Suchatówka (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta.
Fabryka Mebli BODZIO Sp.j. - 2016-07-07 - Legionowo (mazowieckie)
Obróbka elementów metalowych, szlifowanie, gięcie, wiercenie.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Nowy Targ (małopolskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Żary (lubuskie)
ROZŁADUNEK , PRZYJMOWANIE ,WYDAWANIE TOWARU Z MAGAZYNU
SUFIGS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-06 - Dębica (podkarpackie)
Obsługa sekretariatu, pomoc w dziale księgowości i wIndykacji
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
OŚRODEK WDROŻEŃ EKONOMICZNO - ORGANIZACYJNYCH BUDOWNICTWA 'PROMOCJA' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie wsparcia w zakresie obsługi spraw emerytalno-rentowych, pozarentowych i korespondencji oraz właściwego obiegu dokumentacji emerytalno-rentowej.- Termin, do którego należy składać dokumenty: 13 listaopada 2017 r.- Wymagane dokumenty: CV; list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie kandydat się ubiega); odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji; kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane niezbędne i pożądane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe.- Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi- Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- Proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną- Nadesłanych dokumentów nie zwracamy- Oferty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane - Oferty niekompletne oraz bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane- Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2017-10-31 - Łódź (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Księgowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Siedlce (mazowieckie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Opoczno (łódzkie)
PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH PRACOWNIKÓW MŁODOCIANYCHSPORZĄDZANIE UMÓWPOMOC W PRZYGOTOWYWANIU IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH
kontakt przez OHP - 2017-05-25 - Nosowo (zachodniopomorskie)
Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
sporzadzanie planów produkcyjnych i zapewnienie ich terminowej realizacji, monitorowanie i raportowanie wykonania planu, bieżące komunikowanie zagrożeń oraz proponowanie i podejmowanie działań korygujących, scisła współpraca z innymi działami produkcji, logistyki i zakupów przy sporządzaniu planów, usprawnienia procesu planowania, w tym wdrożenie narzędzia planistycznego
Vivenge sp. z o.o. - 2016-08-05 - Gręzówka (lubelskie)
Wykształcenie średnie - ekonomia, min. 3 lata doświadczenia, obsługa programu Symfonia, Płatnik, Optima. Obsługa firmy pod względem kadrowo-płacowym oraz obsługa sekretariatu firmy. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy biuro (at) budexim.com.pl
BUDEXIM SP. Z O.O. - 2018-06-22 - Rybnik (śląskie)
Obsługa klientów przy barze
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Chyżne (małopolskie)
Pozyskiwanie zleceń, współpraca z przewoźnikami i klientami, wprowadzanie danych do systemu, sprawdzanie poprawności dokumentów transportowych, wystawianie dokumentów przewozowych, współpraca z magazynem oraz wydawanie dyspozycji załadunkowych/rozładunkowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Zabrze (śląskie)
Kontrola jakości wyrobów, wdrażanie procesów ISO
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2016-11-10 - Chorzów (śląskie)
Zadania główne:1) Prowadzenie w programie komputerowym ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych2)Kontrola obiegu dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych3)Zapewnienie bieżącej i sprawnej obsługi finansowo-księgowej dotyczącej środków trwałych4)Wystawianie dokumentów dokument. obrót środków trwałych OT, LT, MT, PT itp.5)Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku ruchomego i nieruchomości CUWO.6)Uzgadnianie okresowo sald dotyczących środków trwałych z pracownikami działu księgowości CUWO, zgodnie z obowiąz. przepisami7)Uzgadnianie ksiąg inwentarzowychz pracownikami jednostek obsługiwanych, odpowiedzialnych za ich prowadzenie w placówkach8)Ewidencja księgowa i analiza kont księgowych związanych z przejęciem zakończonych zadań inwestycyjnych, ewidencja, przegląd i bieżąca weryfikacja środków trwałych przeznaczonych do likwidacji, sprzedaży9)Przygotowanie danych niezbędnych do sporządzania sprawozdań statystycznych o stanie i ruchu środków trwałych CUWO w Łodzi i jednostek obsługiwanych dla potrzeb GUS10)Dokonywanie prawidłowej klasyfikacji środków trwałych na grupy, podgrupy, rodzaje11)Prowadzenie tabel amortyzacyjnych środków trwałych z podziałem na poszczególne grupy rodzajowe oraz naliczanie amortyzacji na koniec każdego roku zgodnie z obowiązującymi przepisami12)Ewidencjonowanie środków trwałych i rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych CUWO w Łodzi i jednostek obsługiwanych zgodnie z obowiązującą w tym zakresie polityką rachunkowości i instrukcją inwentaryzacyjną13)Aktualizowanie wartości środków trwałych pozostających w ewidencji analitycznej Działu księgowości CUWO w Łodzi i jednostek obsługiwanych14)Opracowywanie i przekazywanie danych niezbędnych do sporządzania informacji o stanie mienia komunalnego15)Wykonywanie zestawień i analiz z danych zawartych w bazie ewidencji majątku CUWO w Łodzi i jednostek obsługiwanych oraz dokumentach opisu mieniaZadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 29.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-19 - Łódź (łódzkie)
a)współpraca z organami administracji samorządowej, państwowej, organizacjamispołecznymi i jednostkami gospodarczymi działającymi na obszarze Parku wzakresie realizacji zadań statutowych ZOPK, b)realizacja zadań w zakresieochrony przyrody oraz rozwoju turystyki na terenie PK Góra św. Anny,c)monitoring i inwentaryzacja fauny i flory, d)monitoring przyrody nieożywionej,e)rejestracja stanowisk chronionych gatunków oraz zgłaszanie projektówutworzenia nowych lub weryfikacji istniejących form ochrony przyrody na terenieParku, f)gromadzenie eksponatów związanych z ochroną przyrody, krajobrazu,historią i kulturą, g)popularyzowanie idei ochrony przyrody, krajobrazu i historiiobszarów chronionych, h)prowadzenie działalności edukacyjnej, i)prowadzeniestrony internetowej, j)współpraca z placówkami naukowo-badawczymi, praca w godz. 7-15
Zespół Opolskich Parków Krajobrazowych - 2016-05-30 - Pokój (opolskie)
Kontakt z klientem
MULLER Jelcz-Laskowice Sp. z o.o. - 2017-03-13 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Wydawanie i przyjmowanie wniosków wraz z dokumentami. Przygotowanie decyzji administracyjnych, sporządzanie list wypłat, sporządzanie sprawozdań
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Leśnej - 2016-01-08 - Leśna (dolnośląskie)
realizacja operacji kasowych, sporzadzanie dokumentacji kasowej, wystawianie faktur, monitorowanie płatnosci
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Słubice (lubuskie)
kompleksowa obsługa klientów w tym doradztwo, udzielanie pożyczki, zakładanie lokat, pośrednictwo ubepzieczeniowe oraz obsługa klienta
Partner Finanse Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Oborniki (wielkopolskie)
naliczanie wynagrodzeń pracownikom oraz rozliczanie w zakresie ubezpieczeń społecznych i podatków; znajomość i umiejętność interpretacji przepisów Kodeksu Pracy, Prawo Spółdzielcze; znajomość przepisów kadrowo-płacowych stosowanych w firmie; terminowe rozliczanie miesięcznych dofinansowań do wynagrodzeń, naliczanie zasiłków chorobowych, zgodne z prawem prowadzenie spraw pracowniczych
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW SPAMEL TWARDOGÓRA - 2017-06-08 - Twardogóra (dolnośląskie)
Prace administracyjno-biurowy.Obsługa kasy fiskalnej.
PPUH SMAKPOL Sp. z o. o. - 2018-01-18 - Racibórz (śląskie)
Pielęgniarka wykonuje zabiegi pielęgniarskie mieszkańcom DPS, wykonuje zalecenia lekarskie, rozkłada i podaje leki, pomaga przy karmieniu i kąpielach. Praca zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Dom Pomocy Społecznej w Rangórach - 2017-01-10 - Tolkmicko (warmińsko-mazurskie)
- udział w procesu kalkulacji, - opracowywanie kosztorysów, - drukowanie dokumentacji technicznej - wsparcie innych pracowników w zakresie koordynacji spraw bieżących - współpraca z innymi działami firmy
Wheelabrator Schlick Sp. z o.o. - 2017-11-15 - Września (wielkopolskie)
Wg programu stażuPFRON
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Drezdenko (lubuskie)