REFERENT DS. ZATRUDNIENIA I PŁAC Twardogóra oferta pracy SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW SPAMEL TWARDOGÓRA
Stanowisko: REFERENT DS. ZATRUDNIENIA I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń pracownikom oraz rozliczanie w zakresie ubezpieczeń społecznych i podatków; znajomość i umiejętność interpretacji przepisów Kodeksu Pracy, Prawo Spółdzielcze; znajomość przepisów kadrowo-płacowych stosowanych w firmie; terminowe rozliczanie miesięcznych dofinansowań do wynagrodzeń, naliczanie zasiłków chorobowych, zgodne z prawem prowadzenie spraw pracowniczych
Data publikacji: 2017-06-08
Lokalizacja: Twardogóra (dolnośląskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW SPAMEL TWARDOGÓRA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 3, 56-416 Twardogóra, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
naliczanie wynagrodzeń pracownikom oraz rozliczanie w zakresie ubezpieczeń społecznych i podatków; znajomość i umiejętność interpretacji przepisów Kodeksu Pracy, Prawo Spółdzielcze; znajomość przepisów kadrowo-płacowych stosowanych w firmie; terminowe rozliczanie miesięcznych dofinansowań do wynagrodzeń, naliczanie zasiłków chorobowych, zgodne z prawem prowadzenie spraw pracowniczych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ZATRUDNIENIA I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Twardogóra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Twardogóra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: pracownik ds. kadrowych i płacowych
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pracownik obsługi płacowej
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW SPAMEL TWARDOGÓRA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 3, 56-416 Twardogóra, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wykształcenie min. średnie, umiejętność interpretowania przepisów Kodeksu Pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Godziny : 7:00-14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Twardogóra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Twardogóra
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 08.06.2017
Oferta pracy ważna do: 07.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów firmy, obsługa sprzedaży, fakturowanie, zbieranie infor o oczekiwaniach, potrzebach klientów i otoczenia firmy. Wdrażanie nowych produktów na rynek, rozwój ich sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, wstępna windykacja należnośći.
LASKOMEX PPHU - 2017-06-02 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie ewidencji zadań inwentaryzacyjnych,ewidencja materiałowa sprzętu eksploatacyjnego
Rejon Wsparcia Teleinformatycznego - 2016-06-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodny z charakterystyką pracy
PHPU RYSTAL Pleszew - 2016-01-12 - Pleszew (wielkopolskie)
kompleksowe prowadzenie spraw zamowień publicznych, rozliczanie wniosków unijnych
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o. - 2018-02-09 - Kurów (lubelskie)
- rozliczanie czasu pracy pracowników,- prowadzenie spraw pracowniczych,- obsługa magazynu,- obsługa archiwum,- prowadzenie korespondencji,
Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów - 2017-09-14 - Będzin (śląskie)
obsługa komputera, przekazywanie dokumentacji do kontroli, wydawanie i przyjmowanie wniosków, weryfikacja dokumentów, prowadzenie rejestru wniosków, wydanych decyzji, archiwum,
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Prace wodno-kanalizacyjne i CO. Praca w Zawierciu i okolicach
" KRÓLPOL" Włodzimierz Król - 2017-09-22 - Zawiercie (śląskie)
prowadzenie zajęć dydaktyczno wychowawczych, nauczanie języka angielskiego , dbanie o nabycie przez uczniów by nabyli odpowiednią wiedzę i umiejętności określone w podstawie programowej
Zespół Szkół w Cybince - 2016-08-19 - Cybinka (lubuskie)
- utrzymanie ciągłości ruchu maszyn,- koordynowanie prac,- współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zleceń,- zamawianie części zamiennych wymaganych do realizacji zleceń.Praca na dwie zmiany: 6-14, 14-22.
KFM-FURNITURE SP. Z O.O. - 2018-08-10 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Obsługa kancelaryjno-korespondencyjna oraz zapewnienie funkcjonowania sekretariatu wydziału.
Centrum Szkolenia Policji - 2016-04-12 - Legionowo (mazowieckie)
Kompleksowa obłsuga kadrowo-płacowa: min. obsługa programu "Płatnik", rozliczenie czasu pracy oraz naliczanie wynagrodzeń pracowników; sporządzanie raportów i sprawozdań kadrowo-płacowych; prowadzenie akt osobistych pracowników; sporządzanie umów o pracę i świadectw pracy; kontakt z instytucjami zewnętrznymi - ZUS, US.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Bukowice (dolnośląskie)
usuwanie uszkodzeń elementów i zespołów elementów nadwozi samochodowych poprzez wykonywanie operacji ślusarskich, wykonywanie operacji na obrabiarkach
Blacharstwo-Lakiernictwo Pojazdowe Marcin Mróz - 2017-03-21 - Sulbiny (mazowieckie)
- przyjmowanie i wysyłanie korespondnencji- obsługa centrali telefonicznej,- obsługa kancelaryjna burmistrza i zastępcy burmistrza,- prowadzenie terminarza narad i spotkań,- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Lubniewice (lubuskie)
kontrola i monitorowanie stanu poziomu należności, windykacja należności i prowadzenie negocjacji
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Pińczów (świętokrzyskie)
Wykonywanie przyrządów przestrzennych do montażu elementów kotłowych, regeneracja sprzętu spawalniczego oraz urządzeń z napędem hydraulicznym i pneumatycznym.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Sędziszów (świętokrzyskie)
pozyskiwanie i obsługa kontahentów zagranicznych, obsługa reklamacji, przygotowanie ofert cenowych dla klientów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "AEK" - 2016-01-29 - Wawrów (lubuskie)
asystent projektanta
POLAK WALDEMAR PROJEKTOWANIE I NADZÓR BUDOWLANY - 2018-01-05 - Maków Podhalański (małopolskie)
Specjalista do spraw kadr/Hr Administrator
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Poznań (wielkopolskie)
Referent księgowy / nabór staż powyżej 30 r. ż.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Pabianice (łódzkie)
Praca przy elewacjach budynków systemami wełna i styropian.
ADAPT Łukasz Kokoszewski - 2016-11-24 - Gdańsk (pomorskie)
kontrole podatkowe w terenie,wydawanie decyzji podatkowych,egzekucja należności,rozliczanie sołtysów
Urząd Miasta i Gminy Daleszyce, Pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce - 2016-08-18 - Daleszyce (świętokrzyskie)
prowadzenie samochodu ciężarowego na terenie Niemiec
P.H.P.U. Robert Andrzejewski - 2016-04-29 - Wschowa (lubuskie)
Przygotowanie sosów i surówek. Punkt czynny w godzinach 10 - 24.
Steps Sp. z o.o. - 2016-03-23 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Prowadzenie ksiegowościmałych firm, ksiegowanie faktur, wyciągów bankowych, obsługa klienta.Praca na umowę na czas określony na okres 3 lat, praca jednozmianowa.oferta dostępna w sali E
EUREKA Gleń Alicja - 2018-09-13 - Wrocław (dolnośląskie)
ref. wynagrodzenia dla osób do 30 r.ż. przygotowywanie śniadań dla gości hotelowych (np. jajecznicy, przygotow. wędlin) i wydawanie na "szwedzki"stół, zasłanie łóżek, sprzątnięcie pokoju i łazienki
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1) Naliczanie wynagrodzeń pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych szkoły.2) Rozliczanie absencji.3) Prowadzenie kontrolki zwolnień lekarskich.4) Prowadzenie rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym.5) Sporządzanie miesięcznych zestawień wg klasyfikacji budżetowej.6) Sporządzanie sprawozdań do GUS.7) Prowadzenie kasy szkoły.8) Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie dziennika korespondencji, rozliczanie znaczków pocztowych.9)Zabezpieczanie pieczęci i dokumentów z zakresu powierzonych czynności.10)Prowadzenie archiwum szkolnego.
Szkoła Podstawowa Nr 12 w Siedlcach - 2016-07-15 - Siedlce (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Olkusz (małopolskie)
brakowanie dokumentów
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE GMINY KONSTANTYNÓW SP. Z O.O. - 2017-01-17 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Obsługa recepcji, prowadzenie dokumentacji, wystawianie rachunków, oprowadzanie grup, podawanie śniadań gościom hotelowym.
Pałac Myśliwski Książąt Radziwiłłów - 2017-02-14 - Przygodzice (wielkopolskie)
USTALENIE PRAWA DO ŚWIADCZEŃ Z UBEZPIECZENIA EMERYTALNO-RENTOWEGO, OBLICZANIE ICH WYSOKOŚCI, ORAZ KIEROWANIE AKT SPRAWY DO POSTĘPOWANIA ORZECZNICZEGO, OPRACOWANIE DECYZJI W ZAKRESIE ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH, USTALENIE OKOLICZNOŚCI POWSTANIA NADPAŁAT I NIEDOPŁAT EMERYTUR I RENT ORAZ DODATKÓW DO EMERYTUR I RENT, USTALENIE WYSOKOŚCI POTRĄCEŃ Z EMERYTUR I RENT Z TYTUŁU ZALEGŁYCH SKLADEK, NADPŁAT ORAZ INNYCH TYTUŁÓW, USTALANIE I POBIERANIE ZALICZKI NA PODATEK DOCHODOWY I SKLADKI NA UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE.WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O UBEZPIECZENIU SPOŁECZNYM ROLNIKÓW I STATUTU KRUS, UMIEJETNOŚĆ OBSŁUGI APLIKACJI I URZADZEŃ BIUROWYCH, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, UMIEJETNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ORIENTACJA NA INTERESANTA, KOMUNIKATYWNOŚC, PRAWO JAZDY KAT B (WYMÓG POŻĄDANY)DOKUMENTY NALEZY SKŁADAĆ OSOBIŚCIE LUB PRZESŁAC LISTWONIE NA ADRES:UL. SŁOWIAŃSKA 5, 75-847 KOSZALIN ZGODNIE Z WYTYCZNYMI W OGŁOSZENIU ZAMIESZCZONYM NA STRONIE INTERENTOWEJ WWW.BIP.KRUS.GOV.PL W ZAKŁADCE "PRACA W KRUS" Z NASTĘPNIE "OR W KOSZALINIE"
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W KOSZALINIE - 2018-02-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)